Korte nacht? Ik ga slapen man, ik ben kapot.quote:
Brabantquote:
Om David Mitchell even aan te halen: "It's always sunny when you're pissed!"quote:Op zondag 20 juni 2010 07:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom net uit de kroeg wandelen. Niet veel gedronken, ik was met de auto. Jeep zonder dakZelfs midden in de nacht nog leuk. Wel stervenskoud.
Ik ben ziek, ziek van m'n uitlaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker rustig hier voor de zondag![]()
Iedereen doorgezakt gisteravond ??
Mijn uitlaat demonstreerde ook. Maar toen ik er uit liet wat er uit moest kon ik weer lekker slapenquote:
Maar jouw uitlaat is niet gescheurd denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn uitlaat demonstreerde ook. Maar toen ik er uit liet wat er uit moest kon ik weer lekker slapen
Ik herken dat, al is ie nu weer heelquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn uitlaat demonstreerde ook. Maar toen ik er uit liet wat er uit moest kon ik weer lekker slapen
Zo'n drama is het toch niet ?? Auto's slijten, en gaan kapot.quote:
Die van mij was los geschoten onder m'n autoquote:Op zondag 20 juni 2010 15:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jouw uitlaat is niet gescheurd denk ik.
Morgen wordt ie gemaakt als het goed is.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik herken dat, al is ie nu weer heelDat wordt die van jou ook wel weer
[..]Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen en heb geen flauw idee waar je het over hebt
Zondag en luie hersens jeweets
Wel als je totaal geen tegendruk meer hebt en je het vermogen van een baksteen hebt.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n drama is het toch niet ?? Auto's slijten, en gaan kapot.
Dit klinkt net zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij was los geschoten onder m'n autoDus het scheurstadium al voorbij
Ik was net een Harley
Ik hoorde em volgens mij ook af en toe de grond rakenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo.
Ik was ook de hele weg naar huis bang dat ie er onderuit zou komen.
Deze was gunstig gescheurd als je kijkt naar de ophangpunten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde em volgens mij ook af en toe de grond rakenVreselijk gewoon... Maar gelukkig kwam ik net bij de garage vandaan
Dus ik kon zo terug
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Deze was gunstig gescheurd als je kijkt naar de ophangpunten.
Maar je hoorde het wel bonken tegen elkaar en als je even stil stond begon het behoorlijk te ruiken naar benzine/uitlaatgassen in de auto doordat hij ter hoogte van de versnellingspook zit
Ik zou gek worden als ik altijd zo rond zou moeten rijden.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Shit happens
Maar het komt goed
Alleen ben je dan je Harley geluid kwijt
Was ook een grapjequote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik altijd zo rond zou moeten rijden.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje![]()
Ik schaamde me kapot voor dat kabaal
Leuk voor de buurtquote:Op zondag 20 juni 2010 15:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Vooral omdat ik om half 3 vannacht thuis kwam.
Ja best wel.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja best wel.
Ik ben wel zo netjes geweest om hem op de stoep te parkeren en niet te gaan fileparkeren.
vanochtend in een half uur de hele tuin plat gemaaid. En nee, het was geen grasveld, al mn planten rigureus onthoofd.quote:
Whehequote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt nog eens wat tegen tussen je fotos van 15 april 2007
Het weer zat mee hèquote:Op zondag 20 juni 2010 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was een hele leuke dag toennogmaals bedankt daarvoor
![]()
men wat had ik een kutperiode toen
het was prachtig weerquote:
Ik moest ook FF grinnikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |