Verse beebs!! Gefeliciteerd!
Wat vervelend Suzanna dat je toch ziekig bent, bij mij lijkt het weer weg... *afkloppen*
Vannacht een hele nacht niet geslapen, dus ben om half 6 vanmorgen maar op de bank gaan liggen en toen toch nog een paar uurtjes meegepikt.. Nu BBQ-en bij familie, hoop maar dat ik het volhoud

Sssst met het dettol woord

ik vergeet het tot nu toe steeds te halen

heb wel ineens een fascinatie voor die handgel (wassen zonder water) van de Action, die ruikt echt goddelijk

Guess

dubbel hè!! Nog eventjes.. (dinsdag naar zkh toch?) geniet nog even van die laatste momenten met beeb in je buik!!

Hier gisteren van die lekkere messteken in mijn doos

en vanmorgen keek ik naar beneden, naar mijn buik, en die hangt ineens een stuk lager.. Ook hebben de billen van mevrouw weer wat meer ruimte om van links naar rechts te gaan en daar maakt ze ook gebruik van.. Hele volksverhuizingen van buitenaf gezien

Maar die menstruatiekrampjes mogen wel weer weggaan en blijven voorlopig.. Die heb ik écht niet gemist zeg
Gisterenavond Roelofjes kast nóg maar een keer heringedeeld, nu de kleertjes maat 68 en eventueel hoger maar van de hangers afgehaald en onderin gelegd. En verrek, het valt gewoon echt MEE wat ik heb in de kleine maatjes! Maat 50 maar 2 pakjes, 50/56 iets van 6 boxpakjes, 8 jurkjes (oké das dan wel weer flink wat

) wat shirtjes en broekjes en in maat 62 alleen een paar shirtjes! Het leek alleen zoveel omdat ik steeds losse jurkjes van Marktplaats enzo aftrek

Schoenen overzicht is wel schandelijk

kreeg van de week van schoonmoeder ook nog een paar crocs voor mevrouw, dus de voorraad blijft toenemen

mijn eigen verslaving overgeslagen op mijn dochter! (maar haar schoenen zijn aanmerkelijk goedkoper

)
Nou /dagboek maar weer

ik ga me maar eens klaarmaken voor familie bezoek

ben ik er ook eens uit