ook nog even hier, mega gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Elinquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef DeLiedje het volgende:
Zonder bij te lezen even een jompel postvan mij als meer-lurker-dan-poster...
Mijn Floortje heeft een zusje!!
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben afgelopen donderdag bevallen van weer net zo'n prachtig meisje, Elin heet ze!
Na een super heftige turbo bevalling, zijn we lekker thuis aan ons nieuwe gezinnetje aan het wennen, Ons kleine meisje doet het super goed, de bv komt al heel goed op gang (stuwing) en op wat krampjes na is ze een heel tevreden kindje.
Floortje doet het ook super goed, ze is zó trots en dol op haar kleine zus...![]()
[ afbeelding ]
oh ja dat hier ook nog..quote:
Waarom staat er bij jou barby in buik?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
oh ja dat hier ook nog..
(anders dan mijn etenecht dat zou met bijna 38 weken toch wel over moeten zijn
)
mijn zus net:tot vanavond in t ziekenhuis![]()
zou wat zijnmaar alles is rustig hier dus vermoed dat ie geen vaderdagkado wil zijn
(zoals verwacht)
ik ben geloof ik nogal slecht in wachtenal ga ik ervanuit dat t nog wel een week of twee/drie gaat duren....ben alleen veel te nieuwsgierig haha.tis maar goed dat de babykamer niet eerder klaar was, want dan was ik volgens mij al veel eerder zo ongeduldig geweest...
* vanyel meldt meequote:
Volgens mij ga je ook best vlot ook.Volgens mij zaten we samen in het trouwtopic (Je had toch die gave zwart/wit jurk?)quote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef tessie het volgende:
Ik vind het echt zo'n raar idee dat ik vorig jaar gewoon nu aan het bevallen was, en dat ik nu weer een baby in mijn buik heb!![]()
Kheb even een emo-momentdag geloof ik
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Wat ruikt chloor toch lekker!! Ik denk dat ik badjuf ga worden.
Dan weet ik nog wel een leuk zwembad.. bizar veel chloor daar.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt, die chloor-fetish van jou is hilarisch
Ik was zelfs weer keurig 6 dagen overtijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Vlindur het volgende:
DeLiedjeBen je nu al bevallen?! Ik dacht dat je nog maaaanden moest! Gefeliciteerd met Elin!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Rammel je Vick?
Rock, ik moet meteen denken een Gollum
haha ja eh, dat bedoelde ik ook maar wel andersquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Rammel je Vick?
Rock, ik moet meteen denken een Gollum
Zit wel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha ja eh, dat bedoelde ik ook maar wel anders
Een beeeeebiequote:
Gefixed!quote:
Toch raar dat daar dan geen protocol voor is.... Dat zwanger zijn hadden ze snel in de gaten, ook al ben ik pas 3 maanden zwanger, mijn buik kijk je niet omheenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef Leandra het volgende:
Diesz, klopt, mijn vader is ook diabeet (type 1), en het was mij ook al eens opgevallen dat ze in een ziekenhuis wel erg makkelijk zijn als het daarom gaat, maar als je, zoals in jouw geval, nota bene wegens de zwangerschap in het ziekenhuis komt om te reguleren en ze weten niet eens dat je zwanger bent, dan vind ik dat echt te gek voor woorden.
Bij mij niet, ben de eerste. Laat jij je nou controleren op momenten dat je bv veel dorst hebt ofzo?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Mijn paps heeft type 2. T zit in de familie...
Je echoquote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Saffier het volgende:
Nou ja! Diesz, wat raar zeg!
Toen mijn oma ingeregeld werd moest ze júist zoveel mogelijk vasthouden aan haar normale doen en laten...
Dat is toch gewoon melk schat!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef tessie het volgende:
Ik had vanmorgen ineens een soort doorzichtig korstje op mn ene tepel, en nu komt er af en toe een druppeltje doorzichtig vocht uit. Is dat ook een of ander zwangerschapsiets, of heb ik weer iets raars??
Ja, dat zal het in de eerste week ook zijn, dit heet colostrum.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:18 schreef tessie het volgende:
Ja? Ook als het echt doorzichtig/kleurloos is?
colostrum is dikgeel dacht ik?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:42 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, dat zal het in de eerste week ook zijn, dit heet colostrum.
beetje als biest bij kalfjes zeg maar.
En idd prachtige echofoto's saffier!!!
Nee eigenlijk niet.. Maar ik maak me er ook niet zo'n zorgen om. Mijn familie aan mijn vaders kant hebben allemaal nogal zware botten en dat in combi met dat het al in de familie voorkomt is gewoon niet handig. Bovendien ben ik jong en heb ik geen overgewicht...quote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef Diesz het volgende:
[..]
Toch raar dat daar dan geen protocol voor is.... Dat zwanger zijn hadden ze snel in de gaten, ook al ben ik pas 3 maanden zwanger, mijn buik kijk je niet omheen
[..]
Bij mij niet, ben de eerste. Laat jij je nou controleren op momenten dat je bv veel dorst hebt ofzo?
[..]
Je echo![]()
Normale ritme aanhouden lijkt me ook het verstandigste, want anders ontregel je toch weer als je weer meer gaat doen. Maar goed, morgen maar eens met de huisarts praten en woensdag met de diabetesverpleegkundige en de gyn!
Verschilt... soort vanille kleur zeg maar.quote:
Klopt, maar het is net zo normaal als je niet lekt.. Zegt helemaal niets over of je straks wel borstvoeding kunt geven..quote:Op maandag 21 juni 2010 08:52 schreef Troeta het volgende:
Meestal wel geloof ik, maar het zal nu meer een beetje voorbereiding op de echte melk zijn, kindje hoeft het nog niet et drinken gelukkig.
Het is iig een heel normaal zwangerschapsiets!
colostrum kan je voelen, het is wat glibberiger.meestal ook troebelquote:Op maandag 21 juni 2010 08:18 schreef tessie het volgende:
Ja? Ook als het echt doorzichtig/kleurloos is?
Er komt bij mij al een hele tijd doorzichtig vocht uit m'n tepels, soms ook echt druppelsgewijs. Krijg je van die lekkere plekken van in je kleren... Als het maar heel weinig is koekt het wel eens aan op de tepels waardoor je een soort van doorzichtig korstje krijgt. Volgens de gyn is dat gewoon normaal, nog geen colostrum, maar een soort van voorvocht..quote:Op maandag 21 juni 2010 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
colostrum kan je voelen, het is wat glibberiger.meestal ook troebel
als jij een korstje op je tepel had, kan het best irritatie zijn hoor, door wrijving met je BH oid. En dat vocht is dan wat wondvocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |