abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83031585
Ik ga ook hard duimen dat het snel doorzet Guess. Pijn zonder vooruitgang is erg frustrerend

Wat fijn Saffier. Jij zit duidelijk goed op een roze wolk. Geniet ervan
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:58:05 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83031935
Soms komtie ineens voorbij, die wolk, dan klim ik erop en geniet ik ervan Al is het maar een paar minuten, dan is het mijn wolk!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:35:12 #103
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_83033658
Zonder bij te lezen even een jompel post van mij als meer-lurker-dan-poster...

Mijn Floortje heeft een zusje!!

Ik ben afgelopen donderdag bevallen van weer net zo'n prachtig meisje, Elin heet ze!

Na een super heftige turbo bevalling, zijn we lekker thuis aan ons nieuwe gezinnetje aan het wennen, Ons kleine meisje doet het super goed, de bv komt al heel goed op gang ( stuwing) en op wat krampjes na is ze een heel tevreden kindje.
Floortje doet het ook super goed, ze is zó trots en dol op haar kleine zus...

[ Bericht 4% gewijzigd door DeLiedje op 19-06-2010 21:48:05 ]
pi_83033732
oh wat fijn, DeLiedje

gefeliciteerd wat een wolk van een meisje
pi_83033743
Wow DeLiedje!! Gefeliciteerd zeg! Wat heerlijk dat jullie nu lekker thuis aan het genieten zijn.. met 4 nu!!

ennuh...hoe heet dat mooie zusje van jouw Floortje??
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:40:32 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83033895
Wat een mooi meiske DeLiedje...

Van harte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:41:49 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83033958
Prachtig kind wederom, Delied! Dat kun jij heel goed! Van harte gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_83033964
Gefeliciteerd DeLiedje, nog zo'n prachtig meisje!

En ik ben, net als Poppedien, heel nieuwsgierig naar haar naam.
pi_83034056
Ha daar is ze dan met haar prachtige naam <3

Geniet van je mooie poppetje en je verse uitgebreide gezin DeLiedje! Proficiat
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:44:49 #110
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83034102
Eindelijk een foto, wat leuk! Gefeliciteerd! En was is die kleine Floortje al groot.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:48:06 #111
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83034261
Owww wat een moppie!
Ylana
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:48:24 #112
62233 Jelief
ikke lief!
pi_83034275
oohw Deliedje wat een pracht! Gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_83034343
DeLiedje, van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:49:24 #114
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_83034365
Dank jullie voor alle lieve reacties!

En ik heb de naam er toch bij gezet... Kan mij het ook schelen!
pi_83034371
Wat een ontzettend mooie naam

en wat leuk! 2 mooie meiden
Geniet er maar van
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:52:24 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83034529
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_83034627
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef DeLiedje het volgende:
Zonder bij te lezen even een jompel post van mij als meer-lurker-dan-poster...

Mijn Floortje heeft een zusje!!

[ afbeelding ]

Ik ben afgelopen donderdag bevallen van weer net zo'n prachtig meisje, Elin heet ze!

Na een super heftige turbo bevalling, zijn we lekker thuis aan ons nieuwe gezinnetje aan het wennen, Ons kleine meisje doet het super goed, de bv komt al heel goed op gang ( stuwing) en op wat krampjes na is ze een heel tevreden kindje.
Floortje doet het ook super goed, ze is zó trots en dol op haar kleine zus...

[ afbeelding ]
ook nog even hier, mega gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Elin
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83035186
oooh wat een mooie foto met Floortje de grote zus!
Gefelciteerd met jullie Elin! Ze ziet er prachtig uit!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:15:17 #119
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83035586
DeLiedje,wat een mooi meisje
Van Harte Gefelciteerd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:34:21 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83036591
Deliedje gefeliciteerd met Elin!

Saffier, klinkt als een prachtige echo!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:08:12 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83038378
Gefeliciteerd met jullie prachtige meid DeLiedje!
pi_83038444
DeLiedje gefeliciteerd met jullie 2e prachtige dochter Elin
On zeh laptop
pi_83038734
DeLiedje! Gefeliciteerd! Wat een mooie meiden heb je, geniet er maar van!

Saffier, die echo klinkt echt heerlijk! Leuk he, die spekjes
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83039265
DeLiedje Ben je nu al bevallen?! Ik dacht dat je nog maaaanden moest! Gefeliciteerd met Elin!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_83041414
Ik vind het echt zo'n raar idee dat ik vorig jaar gewoon nu aan het bevallen was, en dat ik nu weer een baby in mijn buik heb!
Kheb even een emo-momentdag geloof ik
  zondag 20 juni 2010 @ 01:09:56 #126
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_83042899

Uploaded with ImageShack.us

Bedankt voor de reacties allemaal!

Bevalling van Jules was een erg lang verhaal, maar in het kort:

Mama had tijdens de zwangerschap hoge bloeddruk, bekkeninstabiliteit en zwangerschapsuiker. Met 35 weken bleek mama pre-eclampsie te hebben en werd opgenomen in het ziekenhuis. Een dag later werden we ingeleid en na twee dagen begon de bevalling. Tijdens de bevalling kreeg mama een insult en werd 'platgespoten' met magnesium. Dit heeft geholpen, want er kwam geen insult meer. Verder ging de bevalling goed.

Na de bevalling bleef mama bloeden en begon steeds witter te zien. Bleek dat mama inmiddels 3 liter bloed had verloren. Met spoed naar de operatiekamer en daar bleek dat er nog stukjes placenta in de baarmoeder zaten. Deze werden verwijderd, maar toch bleef mama bloeden. Dit kwam omdat de baarmoeder niet goed samentrok. Er werd een ballon in de baarmoeder geplaatst om deze te laten sluiten. Ook kreeg mama een bloedtransfusie en heeft 2 dagen op de intensive care gelegen. Nu is ze van de IC af en ligt ze 'op zaal' en het gaat goed met haar.

Omdat Jules vijf weken te vroeg was, ligt ze nu op de couveuse afdeling. Alles gaat goed en ze ligt inmiddels in een warmhoudbedje.

Nu ik dit allemaal tik, lijkt het een drama, maar dat was het zeker niet. We zijn erg blij met Jules en hebben toch een mooie bevalling gehad.

Tot zover de update ;-)
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
pi_83046278
deliedje gefeliciteerd met elin geweldige naam.ook!! en wat fijn dat floortje zo'n trotse grote zus is

para wat een droppie is jules zeg
hopelijk mag ze gauw naar huis!!

gisteren hier de hele dag verjaardag gehad. de eersten kwamen om 1uur, voor het voetbal en de laatst ging om half 1 weg.
ben t wel zat dus
en nu vind ik helemaal dat mijn kind mag komen
  zondag 20 juni 2010 @ 09:48:35 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83046594
DeLiedje, gefeliciteerd met de geboorte van Elin

Para, wat een prachtige foto!! Alsof Jules helemaal gelukkig ligt te grijnzen

Saffier, nou kan ik helemaal niet meer wachten tot we een 3D-echo kunnen laten doen.
Je klinkt zo heerlijk verliefd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 juni 2010 @ 10:04:23 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83046764
DeLiedje, gefeliciteerd met Elin . Wat een fijn en prachtig gezinnetje hebben jullie . Ik blijf een zwak voor die naam houden, het was één van de 3 opties voor mijn eigen dochter. Mooi!

En para, dat is een echt een prachtige foto, wauw, die lach, en sowieso gewoon helemaal ontroerend mooi . Gelukkig is je vrouw goed opgeknapt.
  zondag 20 juni 2010 @ 10:19:36 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83046950
DeLiedje, van harte gefeliciteerd met je dochter Elin!
Floortje, gefeliciteerd met je mooie zusje!
  zondag 20 juni 2010 @ 10:20:16 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83046958
Tessie

Para, mooie dochter hoor. Goed gebakken!

Sonnetje, was het wel gezellig? Zal wel, anders had je het hele spul al wel eerder buitengezet

Hier vannacht weer heerlijk geslapen, gister was dus inderdaad gewoon een incidentje. Gister overdag nog wel erg veel last gehad van pijnlijke harde buiken, maar zolang je goed genoeg doorpoetst is dat wel een beetje te negeren

Yupz, ik ben nog steeds erg druk aan de poets. Nog 3 bovenkastjes te gaan in de keuken en dan wil ik nog in de hal aan de gang. Als dat af is dinsdag de kamer van Willem nog een goeie beurt, want daar is het erg stoffig omdat de schilders de voorgevel geschuurd hadden met de ramen open en maar halve bak gestofzuigd hebben daarna

Waar de nesteldrang vandaan komt is me een compleet raadsel, maar m'n huisje knapt er zo heerlijk van op
pi_83047267
Gefeliciteerd met je mooie meisje DeLiedje.

Jeetje Para, dat is heftig allemaal.
Fijn dat je vrouw nu is opgeknapt.
En wat een prachtige foto van een tevreden meisje.
pi_83047554
flugel t was gezellig ja!
voordeel dat t zolang was was dat iedereen ook verspreid kwam en t dus niet superdruk was de hele dag
pi_83047990
Para en DeLiedje van harte gefeliciteerd allebei

* djenneke meldt met baby in buik
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83048509
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:21 schreef djenneke het volgende:

* djenneke meldt met barby in buik
oh ja dat hier ook nog..
(anders dan mijn eten echt dat zou met bijna 38 weken toch wel over moeten zijn )
mijn zus net:tot vanavond in t ziekenhuis
zou wat zijn maar alles is rustig hier dus vermoed dat ie geen vaderdagkado wil zijn (zoals verwacht)
ik ben geloof ik nogal slecht in wachten al ga ik ervanuit dat t nog wel een week of twee/drie gaat duren....ben alleen veel te nieuwsgierig haha.tis maar goed dat de babykamer niet eerder klaar was, want dan was ik volgens mij al veel eerder zo ongeduldig geweest...
pi_83048599
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:43 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

oh ja dat hier ook nog..
(anders dan mijn eten echt dat zou met bijna 38 weken toch wel over moeten zijn )
mijn zus net:tot vanavond in t ziekenhuis
zou wat zijn maar alles is rustig hier dus vermoed dat ie geen vaderdagkado wil zijn (zoals verwacht)
ik ben geloof ik nogal slecht in wachten al ga ik ervanuit dat t nog wel een week of twee/drie gaat duren....ben alleen veel te nieuwsgierig haha.tis maar goed dat de babykamer niet eerder klaar was, want dan was ik volgens mij al veel eerder zo ongeduldig geweest...
Waarom staat er bij jou barby in buik?

Wachten is inderdaad stom
pi_83048667
haha telefoon...gaat af en toe niet goed met typen en quoten

jij weet tenminste tot wanneer je moet wachten
pi_83048708
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:21 schreef djenneke het volgende:
* djenneke meldt met baby in buik
* vanyel meldt mee
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_83049802
Hallo dames
Gisteren een box gekocht via marktplaats zijn we de schroeven vergeten nu ben ik chagerijnig want dacht vandaag mooi de box op te kunnen zetten
  zondag 20 juni 2010 @ 12:46:56 #140
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83050369
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef tessie het volgende:
Ik vind het echt zo'n raar idee dat ik vorig jaar gewoon nu aan het bevallen was, en dat ik nu weer een baby in mijn buik heb!
Kheb even een emo-momentdag geloof ik
Volgens mij ga je ook best vlot ook.Volgens mij zaten we samen in het trouwtopic (Je had toch die gave zwart/wit jurk?)

@para,ik vind het toch best heftig klinken,maar super dat jullie zo kunnen genieten! Het is natuurlijk ook een prachtexemplaar

@Flugel,toch wel heerlijk die nesteldrang,ik wou dat ik er wat meer last van zou hebben

@Mereltje,daar zou ik ook van balen,te ver weg om de schroeven even te halen?

En ja ik heb nog steeds een baby in m'n buik
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 20 juni 2010 @ 12:54:12 #141
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_83050625
@mereltje:
Herkenbaar probleem! hahaha, zelf reden wij 150 km voor een bedje en kwamen er thuis achter dat het zakje met schroefjes nog daar op tafel lag. Gelukkig stuurden zij het op, maar desalnietteplus balen ;-)

@guess
Ja, het is heftig geweest, maar mijn vrouw knapt iedere dag op en die kleine gaat als een speer. Ook bijzonder: mijn vrouw heet volgens mij dat oxoticinono-weetikveel hormoon aangemaakt waardoor je alleen de leuke dingen herinnert, want die zei gisteren: "Ja, als we ooit aan een tweede beginnen, dan ga ik weer zwangerschapsyoga doen." Ik: "Een tweede?! Na DEZE bevalling?!!"

ach, vrouwen....ze blijven me verbazen.... ;-)
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
pi_83050821
Hey er zijn nog meer baby's!! Gefeliciteeeeerd!!

Las iets over handjes en voetjes op een mooie echo lieffff!! Dat ga ik niet meer zien Mis me buik!

En ook nog een aantal baby's die nog lekker bij Mama zitten.. Het is fijn hoor bij Mama in de buik.. maar eruit is nog veel en veel leuker!

Hier zit de kraamweek erop.. Gister is de kraamverzorgster voor het laatst geweest en nu is het dan echt aan ons ! We hebben dan vanochtend ook heeeeerlijk lui op bed liggen tv kijken en knuffelen tot half 11!! Het oor half lettend op de deurbel maar geen kraamvisite gezien nog gelukkig!:P Onze geboortekaarten zijn bij de meeste mensen gister aangekomen dus we verwachten nu ook pas de kraamvisite
Nanique ligt nu heerlijk te slapen! Klein lief ding is het! Ze is goed aan het groeien en mogen gerust met haar naar buiten.
Zelf ben ik gister even naar de AH en Kruidvat geweest met Shenaya, wat zwaar maar wel even weer fijn de deur uit!
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 20 juni 2010 @ 13:29:20 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83051914
Wat ruikt chloor toch lekker!! Ik denk dat ik badjuf ga worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:35:41 #144
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_83052182
DeLiedje gefeliciteerd met jullie mooie meisje.

Para, wat een super lieve foto toch. Klinkt idd wel heftig, gelukkig gaat nu alles goed.

Gisteren naar Muse geweest en dat was wel helemaal geweldig, maar misschien niet zo verstandig acher af gezien. Ik had echt vreselijk veel pijn en vandaag ben ik echt dood en dood op. Maar tof was het wel! Beebie vond Muse wel leuk, geen trap gevoeld, terwijl beebie tijdens The Editors hard schopte. Goede smaak, mamma vond daar ook geen hol aan.

Morgen 20 weken echo, spannend! Heb er echt zo'n zin in.
En Tico, ik heb besloten morgen een grote fles Dettol te halen voor de grote "voor de vakantie" schoonmaak. Nu splash ik ook elke dag een dot chloor in de wc's. Alleen al voor die geur. Echt verslavend lekker.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:37:22 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83052251
Ik ben blij dat ik de dettol nog even kan weerstaan. M'n handen gaan er zo vreselijk van vellen, en ik vind handschoentjes niet fijn.
pi_83055213
Gefeliciteerd para en DeLiedje
Ik heb eenzelfde soort verhaal para, heb ook een ballonnetje gekregen. Mooi dat alles goed gaat met mevrouw para
  zondag 20 juni 2010 @ 15:11:58 #147
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83055862
Hartelijk gefeliciteerd voor para en DeLiedje, wat een ontzettend schattige foto's...

Ik ben echt ziek geworden helaas... misschien wel een minder goede weerstand nu ik zwanger ben. Noa en Julia zijn ook ziekjes en mijn man is ook grieperig... alleen Emma is de dans (tot nu toe) ontsprongen en lijkt in orde te zijn. Die heeft altijd een ijzersterke weerstand
pi_83056526
Verse beebs!! Gefeliciteerd!

Wat vervelend Suzanna dat je toch ziekig bent, bij mij lijkt het weer weg... *afkloppen*
Vannacht een hele nacht niet geslapen, dus ben om half 6 vanmorgen maar op de bank gaan liggen en toen toch nog een paar uurtjes meegepikt.. Nu BBQ-en bij familie, hoop maar dat ik het volhoud

Sssst met het dettol woord ik vergeet het tot nu toe steeds te halen heb wel ineens een fascinatie voor die handgel (wassen zonder water) van de Action, die ruikt echt goddelijk

Guess dubbel hè!! Nog eventjes.. (dinsdag naar zkh toch?) geniet nog even van die laatste momenten met beeb in je buik!!

Hier gisteren van die lekkere messteken in mijn doos en vanmorgen keek ik naar beneden, naar mijn buik, en die hangt ineens een stuk lager.. Ook hebben de billen van mevrouw weer wat meer ruimte om van links naar rechts te gaan en daar maakt ze ook gebruik van.. Hele volksverhuizingen van buitenaf gezien
Maar die menstruatiekrampjes mogen wel weer weggaan en blijven voorlopig.. Die heb ik écht niet gemist zeg

Gisterenavond Roelofjes kast nóg maar een keer heringedeeld, nu de kleertjes maat 68 en eventueel hoger maar van de hangers afgehaald en onderin gelegd. En verrek, het valt gewoon echt MEE wat ik heb in de kleine maatjes! Maat 50 maar 2 pakjes, 50/56 iets van 6 boxpakjes, 8 jurkjes (oké das dan wel weer flink wat ) wat shirtjes en broekjes en in maat 62 alleen een paar shirtjes! Het leek alleen zoveel omdat ik steeds losse jurkjes van Marktplaats enzo aftrek

Schoenen overzicht is wel schandelijk kreeg van de week van schoonmoeder ook nog een paar crocs voor mevrouw, dus de voorraad blijft toenemen mijn eigen verslaving overgeslagen op mijn dochter! (maar haar schoenen zijn aanmerkelijk goedkoper )

Nou /dagboek maar weer ik ga me maar eens klaarmaken voor familie bezoek ben ik er ook eens uit

zondag 20 juni 2010 @ 17:42:00 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83062726
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Wat ruikt chloor toch lekker!! Ik denk dat ik badjuf ga worden.

Echt, die chloor-fetish van jou is hilarisch
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83062807
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt, die chloor-fetish van jou is hilarisch
Dan weet ik nog wel een leuk zwembad.. bizar veel chloor daar.

Ik eet patatjes gebakken door schoonmama heerlijk
Volgende week maandag weet ik hopelijk het geslacht
  zondag 20 juni 2010 @ 18:53:14 #151
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_83065394
DeLiedje en Para....gefeliciteerd met jullie mooie dochters! Mooie foto's!
Suzanna, beterschap!
Orea, hopen dat je binnenkort beter slaapt, nu kan het nog
Gisteren van een tante van vriendje die ook pas een baby heeft gekregen een tas vol met uni kleertjes gekregen! Ik heb meteen genoeg voor de eerste 3 maanden Nog een zak vol met flessen in alle maten, doos flesvoeding....geef maar op hoor..:P
En 17 juli mogen we al voor de 20 weken echo!
Back in business.
pi_83066045
leuk pvoess volgende weten wat het wordt!! heb je er een gevoel bij??

shirley ook al bijna de 20weken echo gaar hard allemaal.

orea, roelofje lekker aan t indalen! fijn zeg
meneer vind t hier geloof wel best om bewegelijk in het bekken te liggen
ik merk iig niets van verder indalen. morgen zal ik t wel horen bij de vk
wel ongesteldheidskrampjes enzo. hij gaat iig vandaag niet meer geboren worden

en wat betreft kleren, t viel me mee hoeveel ik had. maar rompers heb ik echt belachelijk veel van!
  zondag 20 juni 2010 @ 19:43:50 #153
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_83067209
Para gefeliciteerd!! Wat een mooi kindje hebben jullie en wat klinkt je verhaal nuchter maar wel heftig! Veel geluk samen!

Dank jullie allemaal voor de felicitaties, ik zit in bed ('etage-rust' ivm bekkenklachten) te genieten van mijn prachtige reusje, die vandaag 3 dagen oud alweer bóven haar geboortegewicht zit... Mama heeft slagroom blijkbaar .

En ik ben echt zo verliefd!! Op allebei mijn meiden, én op de papa die het ook zo goed doet!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Vlindur het volgende:
DeLiedje Ben je nu al bevallen?! Ik dacht dat je nog maaaanden moest! Gefeliciteerd met Elin!
Ik was zelfs weer keurig 6 dagen overtijd .
Deze bevalling is wel spontaan begonnen gelukkig, daar hoopte ik heel erg op nadat ik bij Floortje ben ingeleid met 41.3w.
pi_83069021
DeLiedje, gefeliciteerd met Elin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:07:29 #155
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83071151
Para en DeLiedje, gefeliciteerd met Jules en Elin!! Mooie namen en mooie meiden!!

Guess, hopen dat het gerommel snel doorzet in een bevalling!!

Ben weer thuis, compleet voor Jan Doedel in het zh gelegen. Ze waren wel lief, maar er gebeurde niks. Ik heb er gewoon heerlijke hypo's gehad die ik zelf al kon voorspellen op basis van wat ik at en wat ze me lieten spuiten Kreeg gelukkig wel al de eerste dag een eigen kamer toen ik er vandoor wilde. Wist meteen al dat het niet zou gaan werken namelijk, er kwam bv geen uitleg wat ze zouden gaan doen, werd gewoon op zaal gezet. Verder bleek dat er geen info was, kwam binnen via de EHBO als ontregelde diabeet (was via de internist een dag ervoor aangemeld, geen EHBO gezien). Zwanger?? O.... Diabetesverpleegkundige?? O.... Pffffff Zo zijn er nog meer dingen niet echt soepel verlopen. Ben blij dat ik een aardig bekkie bij me heb, iemand die niets durft te zeggen is echt de l*l.

Ben op advies wel gebleven tot de internist langskwam, maar mijn koffer was al ingepakt en mijn vriend kwam 10 seconden na de internist binnen om me op te halen, had hem ingeseind dat de internist op de afdeling was en was dus een kwartier later op weg naar huis Gelukkig wel met de mededeling dat als ik een pomp wil ik een pomp mag. Dus woensdag verder praten bij mijn eigen diabetesverpleegkundige.

Ik zie het maar als een weekendje weg. Veel geslapen en 2 boeken gelezen, al was het niet echt een ontspannen 'uitje'. Maar.... ben weer thuis en ga gewoon volgens mijn gevoel spuiten, eens kijken hoe het dan gaat!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:11:46 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83071347
Wat een toestand Diesz, echt, en gewoon niet weten dat je zwanger bent

Ik vind het overigens erg discutabel dat ze niet eens geprobeerd hebben hypo's te voorkomen, ik zie mijn vader wel eens tegen een hypo aanzitten, en dat lijkt me al niet gezond, maar ik kan me voorstellen dat dat tijdens een zwangerschap zowel effect op de moeder als het kind heeft, dus ik vind het een beetje slordig dat ze het maar laten gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 21:14:03 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83071462
Zonde van je tijd dus diesz.
pi_83071915
@Guess: we zaten idd samen in het trouwtopic (ja met de zwart/witte jurk idd leuk dat je dat nog weet!) en die maand erop was ik al zwanger van Graeme.

Pvoess, ben je al zo ver dat je het geslacht al bijna kunt laten bepalen! Wat gaat dat snel!

Orea, klinkt lekker hoor, die messteken van onderen

Oh en natuurlijk DeLiedje en para gefeliciteerd met jullie beebs!

Diesz, wat stom dat je eigenlijk voor niks bent gegaan en dat ze ook verder niks deden.

Ik ben echt kapot, vanmiddag iets van 25 man over de vloer gehad voor Graeme zn verjaardagsfeestje, was echt te druk voor mij. En het duurde ook wel lang. Volgende keer een eindtijd aangeven op de uitnodiging haha Toen iedereen weg was nog wel gezellig met tante Chell en mn mams gegeten en even bijgekomen. En toen begon ik ook pas Anna te voelen, die had volgens mij ook zoiets van ha! rust! nu mag ik!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:23:51 #159
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83072008
Inderdaad zonde van mijn tijd Ticootje.

Leandra, de hypo's zijn inderdaad niet goed voor de baby en daarom ging ik het ziekenhuis in. Ik was sowieso al van mening dat dat zinloos is, maar wilde het een kans geven. Lijkt me alleen dat er dan een protocol is. Dat was er niet. Ik begrijp dat je vader ook diabeet is?

Wat mij meteen dwarszat is het volgende. Ik word opgenomen, ze willen me scherp instellen. Prima! Maar.... warme maaltijd daar is 's middags, thuis eet ik 's avonds warm, dus zou de boel weer veranderen na de opname. Waar blijft de stabiliteit dan? Je ontregeld bij de kleinste veranderingen al. Ten tweede lag ik daar hele dagen op bed, tis weekend, dus niks te doen. Kan kwalijk door het ziekenhuis gaan dwalen. Dus.... stil liggen en slapen of lezen kost weinig energie. Thuis ben ik bezig en pak rust als mijn lijf er om vraagt. Als je scherp ingesteld naar huis gaat, vanuit ruststand, en je gaat thuis weer je normale dingen doen, dan ontregel je ook en lok je juist hypo's uit..... Erg onlogisch allemaal. Ben hier ook nog niet over uitgesproken!!

O ja, meteen bij binnenkomst heb ik aangegeven dat ik een blaasontsteking vermoedde. Dat was om 11u 's ochtends. Pas 's avonds, na 3 keer vragen, heb ik een potje gekregen.... Gisteren opnieuw moeten plassen voor een kweek, er was wat gevonden. Netjes gedaan. Gisteravond en vandaag werd er weer om gevraagd, waarop ik zei het al gedaan te hebben.... Was dus niet zo terug te vinden...

Nogmaals, de meesten waren erg lief en begripvol, maar ik ben verre van tevreden met hoe het is verlopen!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:25:42 #160
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83072103
tessie, gefeliciteerd met Graeme!! Een eindtijd is in sommige situaties wel erg handig ja Nu gewoon ff lekker rustig aan doen en vroeg naar bed!
Druifje!!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:37:44 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83072883
Tessie gefeliciteerd, en ja... in zo'n situatie is een eindtijd wel handig, en dan gaan ze daar toch overheen maar een uur na eindtijd weten ze toch echt wel dat ze overtijd zitten te zijn

Diesz, klopt, mijn vader is ook diabeet (type 1), en het was mij ook al eens opgevallen dat ze in een ziekenhuis wel erg makkelijk zijn als het daarom gaat, maar als je, zoals in jouw geval, nota bene wegens de zwangerschap in het ziekenhuis komt om te reguleren en ze weten niet eens dat je zwanger bent, dan vind ik dat echt te gek voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 21:42:14 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83073265
Mijn paps heeft type 2. T zit in de familie...
  zondag 20 juni 2010 @ 21:54:44 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074195
Kiek tan!
Onder spoiler wegens veeeeeel te groot...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 21:55:56 #164
190853 RockabeIIa
pi_83074289
Precious, saffier <3

dat voetje op die laatste foto
pi_83074290
Saffier, wat doe je met me...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:56:10 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074308
Nou ja! Diesz, wat raar zeg!
Toen mijn oma ingeregeld werd moest ze júist zoveel mogelijk vasthouden aan haar normale doen en laten...
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 21:57:06 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074395
Rammel je Vick?

Rock, ik moet meteen denken een Gollum
Ylana
pi_83074434
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Rammel je Vick?

neu hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:05 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83074464
Saffier wat mooi
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:16 #170
190853 RockabeIIa
pi_83074481
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Rammel je Vick?

haha ja eh, dat bedoelde ik ook maar wel anders
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:26 #171
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83074491
Saffier

Para, geweldige foto!

Orea: Je dochter daalt lekker in zo te horen! Krijg je ook weer wat meer ademruimte?
Heb jij er misschien veel last van vanwege je hydro's? Ikzelf heb het indalen namelijk volledig gemist. Heb nu alleen wel steekjes in mn schaambot, maar niets ernstigs zeg maar. Ik hoop dat je vannacht wel lekker slaapt!

Dies, wat een rotweekend. Vind echt dat ze er stom mee omgaan.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:58:57 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074532
Wat me trouwens 'opviel' aan dit kindje was de spekkies op de wangetjes al Tobias was maar zooo klein, heb het idee dat deze wat meer spek heeft al. En dat voetje in het oogje gepropt
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:00:34 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83074654
Weet je nu al wat het wordt saffier?
  zondag 20 juni 2010 @ 22:01:09 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074697
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

haha ja eh, dat bedoelde ik ook maar wel anders
Zit wel goed Ik moest lachen
btw, mijn msn heeft ernstige kuren Ik ben er wel, kan het meeste ook lezen maar mijn berichten komen meerendeels niet aan bij anderen
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:01:45 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83074741
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Weet je nu al wat het wordt saffier?
Een beeeeebie

Maar nee, het blijft een verrassing
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:05:11 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83074973
Expres? Knap hoor dat je dat kan! Ik zou het veel te graag willen weten.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:08:23 #177
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83075230
Mijn wederhelft wil het wel graag weten, met de 20 weken echo was ik bijnnnnna om, maar toen zaten er voeten en benen in de weg
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 22:29:42 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83076997
Saffier, je pm box is vol!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 20 juni 2010 @ 22:36:14 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83077430
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef YPPY het volgende:
Saffier, je pm box is vol!
Gefixed!
Ylana
  zondag 20 juni 2010 @ 23:01:18 #180
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_83079007
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef Leandra het volgende:
Diesz, klopt, mijn vader is ook diabeet (type 1), en het was mij ook al eens opgevallen dat ze in een ziekenhuis wel erg makkelijk zijn als het daarom gaat, maar als je, zoals in jouw geval, nota bene wegens de zwangerschap in het ziekenhuis komt om te reguleren en ze weten niet eens dat je zwanger bent, dan vind ik dat echt te gek voor woorden.
Toch raar dat daar dan geen protocol voor is.... Dat zwanger zijn hadden ze snel in de gaten, ook al ben ik pas 3 maanden zwanger, mijn buik kijk je niet omheen
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Mijn paps heeft type 2. T zit in de familie...
Bij mij niet, ben de eerste. Laat jij je nou controleren op momenten dat je bv veel dorst hebt ofzo?
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef Saffier het volgende:
Nou ja! Diesz, wat raar zeg!
Toen mijn oma ingeregeld werd moest ze júist zoveel mogelijk vasthouden aan haar normale doen en laten...
Je echo

Normale ritme aanhouden lijkt me ook het verstandigste, want anders ontregel je toch weer als je weer meer gaat doen. Maar goed, morgen maar eens met de huisarts praten en woensdag met de diabetesverpleegkundige en de gyn!
Druifje!!
pi_83079051
Saffier, die eerste foto Walk like an Egyptian

Jemig Diesz, wat een gepruts. Dat wekt niet echt vertrouwen
Gelukkig dat je weer lekker thuis bent
pi_83079902
Saffier, wat een ontzettend mooie echo zeg! Echt heel erg duidelijk! Mooi hoor!
pi_83081138
Mijn vader heeft suikerziekte en aangezien de eerste zonder suiker 4140gram was houden ze me nu ook goed in de gaten. Ze prikken mij vaker en onderzoeken meer. Wat belachelijk dat een ziekenhuis dan zo weinig doet en slecht op de hoogte is. mijn verloskundige zien suikerziekte wel als een echte rode vlag namelijk

En ja tessie al in week 19 gaat bizar snel, tijd vliegt echt voorbij
Wat een prachtige echo's saffier
pi_83081454
Saffier, wta een mooie echofoto's! En zo super duidelijk ook! Echt tof!
Pvoess! Ik heb echt het idee dat jij nog maar net zwanger bent! Wat ga je hard, bijna op de heft gewoon al!

Ik had vanmorgen ineens een soort doorzichtig korstje op mn ene tepel, en nu komt er af en toe een druppeltje doorzichtig vocht uit. Is dat ook een of ander zwangerschapsiets, of heb ik weer iets raars??
pi_83086789
deliedje van harte met je mooie dochter! wat een mooie meiden heb je daar

Para ondanks heftige bevalling gelukkig wel aan het genieten van ook al zo'n prachtig exemplaar
Ook van harte!

Saffier wat een mooie echo

ik ben wel in een mooi en stemming geloof ik

guess hoe is het met jou? Ik hoop zo dat je stiekem bezig bent, of dat jullie beeb zich vandaag zelf komt melden.... mn duimen draaien
pi_83086843
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef tessie het volgende:

Ik had vanmorgen ineens een soort doorzichtig korstje op mn ene tepel, en nu komt er af en toe een druppeltje doorzichtig vocht uit. Is dat ook een of ander zwangerschapsiets, of heb ik weer iets raars??
Dat is toch gewoon melk schat!!!!
pi_83087063
Ja? Ook als het echt doorzichtig/kleurloos is?
  maandag 21 juni 2010 @ 08:23:22 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83087116
Ai Mereltje, balen van die schroeven. Hopelijk zit de boel nu alsnog snel in elkaar....

@Guess. die nesteldrang is inderdaad best handig als je je huisje een keer blinkend wilt hebben. Hij is minder handig voor de heupjes, het bekken en de harde buiken...

@Liesz, geniet van je meisjes en ik zie je in het volgende topic wel weer terug...

Suzanna, balen dat je ziek bent. Hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter

Haha Orea, hoe vaak heb je die kast nu al opnieuw ingedeeld? Gelukkig mag je binnenkort echt gebruik gaan maken van de inhoud...

Shirley over 4 weken alweer de 20-weken echo, gaat hard allemaal zeg

@Deliedje, mooi blijven genieten van je kleintjes meis. Hopelijk ben je snel weer op de been. See you in the next topic...

Jeu Diesz, wat een prutsers daar op het ziekenhuis Laten we hopen dat je eigen verpleegkundige de boel samen met jou geregeld krijgt en je niet meer terug hoeft. Erg veel vertrouwen zou ik er zo ook niet in hebben eerlijk gezegd....

tessie, hopelijk ben je al wat uitgerust van gisteren. Had Graeme het naar z'n zin gehad? De tietkorstjes zijn hier ook erg bekend Heb ik ook al sinds een hele poos last van. Inderdaad kleurloos allemaal. Je leidingen zijn door aan het smeren...

Oho Saffier Wat een mooike Dat is gewoon jouw kindje, helemaal van jou!!

Eind van de week hittegolf dames, ik wens de LLM's alvast heel veel sterkte. En mezelf ook geloof ik... Gelukkig zie ik voor mezelf alleen vandaag en morgen nog wat poetsklussen, eventueel woensdag nog wat. Dus eind van de week kan de rust dan beginnen. De airco staat startklaar in de slaapkamer en ik heb een ligbedje voor in de tuin. Komt wel goed dus
pi_83087297
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:18 schreef tessie het volgende:
Ja, dat zal het in de eerste week ook zijn, dit heet colostrum.
beetje als biest bij kalfjes zeg maar.

En idd prachtige echofoto's saffier!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 08:47:23 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83087346
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:42 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ja, dat zal het in de eerste week ook zijn, dit heet colostrum.
beetje als biest bij kalfjes zeg maar.

En idd prachtige echofoto's saffier!!!
colostrum is dikgeel dacht ik?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 21 juni 2010 @ 08:48:13 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83087358

Dankjulliewel allemaal
Ylana
  maandag 21 juni 2010 @ 08:48:26 #192
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087363
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef Diesz het volgende:

[..]

Toch raar dat daar dan geen protocol voor is.... Dat zwanger zijn hadden ze snel in de gaten, ook al ben ik pas 3 maanden zwanger, mijn buik kijk je niet omheen
[..]

Bij mij niet, ben de eerste. Laat jij je nou controleren op momenten dat je bv veel dorst hebt ofzo?
[..]

Je echo

Normale ritme aanhouden lijkt me ook het verstandigste, want anders ontregel je toch weer als je weer meer gaat doen. Maar goed, morgen maar eens met de huisarts praten en woensdag met de diabetesverpleegkundige en de gyn!
Nee eigenlijk niet.. Maar ik maak me er ook niet zo'n zorgen om. Mijn familie aan mijn vaders kant hebben allemaal nogal zware botten en dat in combi met dat het al in de familie voorkomt is gewoon niet handig. Bovendien ben ik jong en heb ik geen overgewicht...

Af en toe prik ik eens bij mijn pap en mijn waarden zijn altijd goed.
  maandag 21 juni 2010 @ 08:49:04 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087370
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:47 schreef pinquit het volgende:

[..]

colostrum is dikgeel dacht ik?
Verschilt... soort vanille kleur zeg maar.
pi_83087415
Meestal wel geloof ik, maar het zal nu meer een beetje voorbereiding op de echte melk zijn, kindje hoeft het nog niet et drinken gelukkig.
Het is iig een heel normaal zwangerschapsiets!
  maandag 21 juni 2010 @ 08:53:30 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:52 schreef Troeta het volgende:
Meestal wel geloof ik, maar het zal nu meer een beetje voorbereiding op de echte melk zijn, kindje hoeft het nog niet et drinken gelukkig.
Het is iig een heel normaal zwangerschapsiets!
Klopt, maar het is net zo normaal als je niet lekt.. Zegt helemaal niets over of je straks wel borstvoeding kunt geven..
pi_83087468
ja, ik heb het ook niet, maar wel verschrikkelijk jeukende tepels!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 09:10:29 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087662
gewoon terug jeuken.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:14:56 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83087738
Guess, moest jij niet voor morgen bevallen??
pi_83087928
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:18 schreef tessie het volgende:
colostrum kan je voelen, het is wat glibberiger.meestal ook troebel
als jij een korstje op je tepel had, kan het best irritatie zijn hoor, door wrijving met je BH oid. En dat vocht is dan wat wondvocht.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:31:36 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83088073
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

colostrum kan je voelen, het is wat glibberiger.meestal ook troebel
als jij een korstje op je tepel had, kan het best irritatie zijn hoor, door wrijving met je BH oid. En dat vocht is dan wat wondvocht.
Er komt bij mij al een hele tijd doorzichtig vocht uit m'n tepels, soms ook echt druppelsgewijs. Krijg je van die lekkere plekken van in je kleren... Als het maar heel weinig is koekt het wel eens aan op de tepels waardoor je een soort van doorzichtig korstje krijgt. Volgens de gyn is dat gewoon normaal, nog geen colostrum, maar een soort van voorvocht..

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 21-06-2010 09:37:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')