quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:03 schreef innepin het volgende:high tea!
Zaterdag 24 juli: Vicky, Ticootje, FTA, Saffier, innepin ovb
Zondag 25 juli: Vicky, Ticootje, FTA, Saffier, innepin, KP
Donderdag 29 juli: Ticootje, Saffier, innepin ovb
Uiteraard met kinderen, anders krijg ik de tuin nooit volquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef Poppejans het volgende:
Zaterdag 24 juli: Vicky, Ticootje, FTA, Saffier, innepin ovb,Poppejans
Zondag 25 juli: Vicky, Ticootje, FTA, Saffier, innepin, KP,Poppejans
Met kinders, toch?
kussengevecht!quote:
Dat kan nog net, we vliegen 's avonds pas naar Koh Samui voor de lekker een weekje tropen zonder kinderen vakantie!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef Poppejans het volgende:
Zaterdag 24 juli: Vicky, Ticootje, FTA, Saffier, innepin ovb,Poppejans, memmel
Zondag 25 juli: Vicky, Ticootje, FTA, Saffier, innepin, KP,Poppejans
Tuurlijk!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Keshet het volgende:
Ik wil ook wel maar ik ken helemaal niemand enzo.![]()
Mag ik mee-klieken?
wat zij zegtquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Ticootje het volgende:
Ja hoor zo eng zijn we niet.
Tf heeft een megatuin, hoe meer hoe beter. En ik wil Emma wel eens zien.
Jij móet komen. Klaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Keshet het volgende:
Ik wil ook wel maar ik ken helemaal niemand enzo.![]()
Mag ik mee-klieken?
quote:
Hij heeft er tegenwoordig 2quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die mag samen met de andere jongetjes kwijlen over de auto van de man van TF!![]()
Mss mag hij er ook wel even inzitten.
misschien neem ik die van mij ook wel meequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij heeft er tegenwoordig 2dus dat mag vast wel
oh dan geef ik m nog wat extra voer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we ook gingen bbq`en
Heb jij ook een Jeep?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien neem ik die van mij ook wel mee
uhh mijn man I meanquote:
nouquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kut..slowchat. Foei!
Ik heb zelf trouwens lichte voorkeur voor de zaterdag
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we ook gingen bbq`en
sch misschien hoef ik wel helemaal niet mee met zwager of is t ervoor.quote:
Ja, en met Wup!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Jelief het volgende:
suzanna als ik met het ov kom dan wil ik wel samen reizen vanaf leiden.
Keshet zullen we een emma kliek maken met suzanna?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij vond dat hij mocht, na al die draagdoeken, tassen, schoenen en nagellak van mij
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Terecht!
F. was net sporten en doet meestal nog een drankje daarna. Dus ik al sms-en 'elk biertje is een lakje'. Staat hij al voor de deur.![]()
![]()
hahaha! Why?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh ik wil Memmel ook zien! Dus mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag!
Ik wist dat ik er een vergat!quote:
quote:
Ik ben er ergens onderweg ook af gevallen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef m@x het volgende:
Volgens mij kloppen de lijstjes van Suzanna en Raissa niet. Ik had me ook aangemeld
Doen wij gewoon samen een mini-meetquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben er ergens onderweg ook af gevallen...
Als ik niet op vakantie was, was het voor mij ook 280 km (enkele reis jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef lily het volgende:
Het is gewoon een kilometer of 240(alleen al heen heh)
Leuk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 06:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
dan neem ik mijn kind mee
wordt dan denk k zn eerste echte uitje
Wij zijn er denk ik niet, maar anders had ik wel ff met die kleine Floris willen knuffelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 06:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
dan neem ik mijn kind mee
wordt dan denk k zn eerste echte uitje
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meestal neemt iedereen iets mee.
En als je niet zo`n keukenwonder bent, zijn de kinderen ook heus wel blij met minikrentenbolletjes van de AHof bellenblaas
Waarom nu weer kindercola... Doe gewoon zero joh...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is goed, dan zorg ik voor de kindercola
tractorpullquote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef Kersjes het volgende:
....en ik meld me weer af....
M. heeft kaartjes geregeld voor grote tractoren die zware lasten gaan trekken door modder enzo
Ik misschien...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef trui het volgende:
gaat er nog iemand uit de buurt van utrecht naar TF zondag? ik heb een pakje voor haar dat graag mee zou liften.
Precies wel... Gewoon slapen in de autoquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef innepin het volgende:Ik moet morgen werken, dus dat gaat niet
Ik weet ook nog niet 100% zeker of ik kom. Dochterlief slaapt tussen 12 en 2 meestal, da's precies niet handig met rijden....
ja, in 't vakantiehuisje van spuug, toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee
Heb je nog een backupplan voor als het zondag niet doorgaat Spuug?
Want er moet gemeet worden, dat is zeker!
En met mij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Vicky het volgende:
Moi! Met kids en ws met man.
Miss als jij gaat zullen wij samen gaan rijden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik volg het topic nog steeds en ik denk erover ook te komen, eventueel met man, zeker met kind. Maar nog niet zeker, hoor, ik blijf nog even op de misschien lijst...heb het nog niet eens met schaap erover gehad
Welcome to the club. Ben ook wel een twijfelkont en ik rijd niet zo graag in mijn eentje zo'n afstand met Jair achterin de auto. Manlief kan niet mee. Zullen wij anders nog even bellen miss zaterdagavond of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Tinu, als je echt wilt gaan, moet je niet op mij afgaan, hoor. Ik ben een erge twijfelkontEn als schaap meegaat, moet ik even kijken of het gaat.
Als en zonder schaap en ik weet het op tijd zeker enzo, dan kunnen we wel samen rijden
Wij bedenken per dag wat we gaan doen, dus we hebben totaal geen vaste plannen. Maar het gaat wel door toch? En als het echt niet door gaat komen we toch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee
Heb je nog een backupplan voor als het zondag niet doorgaat Spuug?
Want er moet gemeet worden, dat is zeker!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Maar BE jouw wedstrijd begint toch pas om 13.00 uur? Dus dan kun je toch sowieso om 11.00 uur komen?
ik durf niet meer![]()
![]()
En dan anderhalf uur niks doen? Wat inefficiëntquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helaasch, wedstrijd om 13.00 betekent om 11.30 omgekleed op het veld staan om in te spelen.Gaat hem niet worden he.
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Maar BE jouw wedstrijd begint toch pas om 13.00 uur? Dus dan kun je toch sowieso om 11.00 uur komen?
ik durf niet meer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:51 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Welcome to the club. Ben ook wel een twijfelkont en ik rijd niet zo graag in mijn eentje zo'n afstand met Jair achterin de auto. Manlief kan niet mee. Zullen wij anders nog even bellen miss zaterdagavond of zo?
TF kun je me alsjeblieft voor de zekerheid je adres pmen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
Zo blondt als ik ben zeg ik rechts en bedoel links. Zo'n kneus ben ik.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:58 schreef Vicky het volgende:
gewoon komen Innepin!!
TF, doe ff je huisnummer pmmenIk ben m vergeten:@
Jaaaa Willow en Tess saampjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:05 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn er ook rond 11-en. Er gaat 1 kind minder mee. Amber logeert bij opa en oma.
Hoe laat moet ik klaar staan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:05 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn er ook rond 11-en. Er gaat 1 kind minder mee. Amber logeert bij opa en oma.
Zal tussen half 11 en 11 zijn. Ik bel wel als we wegrijden.quote:
Ik moet ook nog de ah induiken....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Chell het volgende:
Oh..ik heb niks lekkers om mee te nemen![]()
Beetje last minute beslissing dit...
Oeh lekker !quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de echte Taartjesfeecupcakes gebakken
Ik vermoed zomaar dat er morgen een enorm overschot is
Wij komen met z'n vijven he, dat gaat dus hard.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de echte Taartjesfeecupcakes gebakken
Ik vermoed zomaar dat er morgen een enorm overschot is
Dan moet je stiekum hopen dat het keihard regent morgenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou hoor, ik vind het echt niet leuk!![]()
Hele plaatselijke buiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar dan moeten we allemaal binnen gaan zitten
ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moet ook nog de ah induiken....
zal k dan bekertjes meenemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens mij komen we al om in het eten
Misschien kan iemand iets van bellenblaas meenemen?
Oh! Of wegwerpbekertjes? Die heb ik er niet zo veel meer
Allebei de damesquote:Op zondag 25 juli 2010 09:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik lees tot 10 uur nog mee.....kan ik nog wat meenemen?
Floortje moet leren prioriteiten te stellenquote:Op zondag 25 juli 2010 09:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
G
[..]
Ik zal mijn best doen, maar oma is hier. Dat is voor Floortje een reden om thuis te blijven.
Eh, die is er al. Niet lachen om mijn zomerse slippers trouwens. Mijn andere 'zomerschoenen' zitten in de was omdat daar gisteren een lading bier overheen is gegaanquote:
Jij bedankt voor de gastvrijheid en de stuitertaartjesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een boutweer![]()
Nou de dweil is er weer doorheen en tis of er niets gebeurd is
Was gezellig, bedankt allemaal
Van mij !quote:Op zondag 25 juli 2010 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh er heeft iemand hier nog een groen krat laten staan..voorderest heb ik niets kunnen vinden wat niet tot de huisraad behoort
Jij hebt een leuke babyquote:Op zondag 25 juli 2010 14:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vond t ook gezellig!
Leuk ook om iedereen een keer te zien!
En TF de taartjes waren![]()
(en alle andere lekkernijen ook)
En nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Kom maar weer halen als je hem nodig hebt ofzoquote:
Pien was da..lief inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Chell het volgende:
Floris![]()
En ik vind Senna ook echt te cute!![]()
En één van de dames van KP die zo onwijs lief een heeeele tijd bij de cavia aan het kijken was![]()
Ben blij even aan te zijn komen waaien, was leuk. Alleen rammel ik nu wel weer de pan uit met al die leuke kindjes...
Huisvrouw in de dop jaquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Pien was da..lief inderdaad.
Dat was nadat ze het terras gezogen had met de stofzuiger van Bep.
Zeker, goddank willen ze niet vanaf minuut 1 dezelfde loopfiets,jurk,stoel,koekje, schoenen en elastiekjesquote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh dat geloof ik graag
t scheelt denk ik ook wel dat je er zelf ook in meegroeit
Ha ha haquote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerste wat een van de flensjes aan mij vroeg 'die kruiwagen, zijn er daar 2 van?'
Haha nee wij hebben maar 1 van alles
Je vergeet een kindjequote:Op zondag 25 juli 2010 14:47 schreef Vicky het volgende:
TF, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Ik/we vonden het heel gezellig!
Floris is echt![]()
![]()
Senna was zo lekker aan het stappen
Jair was heerlijk aan het smikkelen van de watermeloen
Floor en Pien, heerlijk stel!
Stef
Finn, wow, wat een ogen!!
Jen, dramaqueen
Kids van Spuug, wat een stel
En Beppie van TF, oh wat een heerlijk grietje!! Ze was zo enthousiast aan het vertellen in d'r kamer!
De cake was lekker, de wraps waren lekker, de thee was lekker!!
Tess was helemaal gesloopt! Thuis zijn is ze meteen naar bedje gegaan.
Het was absoluut voor herhaling vatbaar
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Je vergeet een kindje![]()
Ik vond het ook gezelligDochterlief heeft bijna de hele terugweg geslapen in de auto
![]()
Slapen is voor babies zei Jenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:59 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft Jen in de auto geslapen Tico? Of ben jij zelf nu weer wakker![]()
Zoonlief wilde niet slapen in de auto en viel thuis gelijk in zijn bedje. Hij zal nog wel even doortukken.
Ik vond Jen leuk. Zij mij alleen niet. Als blikken konden doden....quote:Op zondag 25 juli 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slapen is voor babies zei JenZe is nu nog gezelliger!
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vond Jen leuk. Zij mij alleen niet. Als blikken konden doden....
Dat zal ik na vandaag ook nooit meer doen. Ik durf niet meer. Haar gezicht leek idd wel op deze smiliequote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Of je ff niet tegen dr wilt praten
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat was ik, Tinuviel. Ik herken jou ook beter met je plaatje van Fok!Nou, ik kreeg hem met geen mogelijkheid stil, maar hij was zo verbaasd toen hij die gele vogel zag, dat hij gelukkig even stil werd. Maar alleen zijn mama kon echt troosten.
Ik vond het heel leuk om iedereen te zien. De mama's met de jonge kindjes ken ik niet zo goed van Fok, maar ik zal me er vanaf nu wat meer in gaan verdiepen. Vicky bedankt voor het delen van het recept, ik vond ze goddelijk lekker.![]()
En dank je voor de gastvrijheid TF!Volgende keer bij mij? Kan Debuurvrouw ook komen!
nope, maar ik ben de kring ook niet rondgegaan. Ik ben niet zo sociaalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb tico gemist,geloof ik.....
Of heb ik je wel gesproken,gezien,hand gegeven?
Oké. Volgende x !quote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nope, maar ik ben de kring ook niet rondgegaan. Ik ben niet zo sociaal
Whaha nee jij kwam gewoon aangeslopen en deed of je er al heel lang wasquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nope, maar ik ben de kring ook niet rondgegaan. Ik ben niet zo sociaal
dat vond ik wel gezellie! En max ging thee halen voor me, zonder dat ik extra hoefde te zuchten.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben ook de kring niet rondgegaan, dat durf ik nooitIk ben eerst een hele tijd bij miss_sly en schaap bij het hek blijven plakken en daarna snel bij m@x en ticootje gaan zitten
Thee en frisquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat vond ik wel gezellie! En max ging thee halen voor me, zonder dat ik extra hoefde te zuchten.
Het was droog om 13.00 hier... We hebben dus gespeeld. En met 25-9 gewonnen!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja waar was jij? Het regende verdulleme speciaal voor jou
Tja, van wie zou ze dat nou hebben.....quote:
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Nou...vooruit dan maarquote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was droog om 13.00 hier... We hebben dus gespeeld. En met 25-9 gewonnen!Dat dan weer wel!
Ook leuk om je te spreken! Keertje blijdorp ?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Eindelijk tijd om te reageren.
TF bedankt voor de gastvrijheid!
Ik vond het erg leuk om iedereen eens te zien, ook de mensen die ik normaal niet zo volg ivm oudere kindjes.
alle geweldige mooie kindjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |