quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meestal neemt iedereen iets mee.
En als je niet zo`n keukenwonder bent, zijn de kinderen ook heus wel blij met minikrentenbolletjes van de AHof bellenblaas
Waarom nu weer kindercola... Doe gewoon zero joh...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is goed, dan zorg ik voor de kindercola
tractorpullquote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef Kersjes het volgende:
....en ik meld me weer af....
M. heeft kaartjes geregeld voor grote tractoren die zware lasten gaan trekken door modder enzo
Ik misschien...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef trui het volgende:
gaat er nog iemand uit de buurt van utrecht naar TF zondag? ik heb een pakje voor haar dat graag mee zou liften.
Precies wel... Gewoon slapen in de autoquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef innepin het volgende:Ik moet morgen werken, dus dat gaat niet
Ik weet ook nog niet 100% zeker of ik kom. Dochterlief slaapt tussen 12 en 2 meestal, da's precies niet handig met rijden....
ja, in 't vakantiehuisje van spuug, toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee
Heb je nog een backupplan voor als het zondag niet doorgaat Spuug?
Want er moet gemeet worden, dat is zeker!
En met mij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Vicky het volgende:
Moi! Met kids en ws met man.
Miss als jij gaat zullen wij samen gaan rijden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik volg het topic nog steeds en ik denk erover ook te komen, eventueel met man, zeker met kind. Maar nog niet zeker, hoor, ik blijf nog even op de misschien lijst...heb het nog niet eens met schaap erover gehad
Welcome to the club. Ben ook wel een twijfelkont en ik rijd niet zo graag in mijn eentje zo'n afstand met Jair achterin de auto. Manlief kan niet mee. Zullen wij anders nog even bellen miss zaterdagavond of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Tinu, als je echt wilt gaan, moet je niet op mij afgaan, hoor. Ik ben een erge twijfelkontEn als schaap meegaat, moet ik even kijken of het gaat.
Als en zonder schaap en ik weet het op tijd zeker enzo, dan kunnen we wel samen rijden
Wij bedenken per dag wat we gaan doen, dus we hebben totaal geen vaste plannen. Maar het gaat wel door toch? En als het echt niet door gaat komen we toch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee
Heb je nog een backupplan voor als het zondag niet doorgaat Spuug?
Want er moet gemeet worden, dat is zeker!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Maar BE jouw wedstrijd begint toch pas om 13.00 uur? Dus dan kun je toch sowieso om 11.00 uur komen?
ik durf niet meer![]()
![]()
En dan anderhalf uur niks doen? Wat inefficiëntquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helaasch, wedstrijd om 13.00 betekent om 11.30 omgekleed op het veld staan om in te spelen.Gaat hem niet worden he.
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:01 schreef innepin het volgende:
Maar BE jouw wedstrijd begint toch pas om 13.00 uur? Dus dan kun je toch sowieso om 11.00 uur komen?
ik durf niet meer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:51 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Welcome to the club. Ben ook wel een twijfelkont en ik rijd niet zo graag in mijn eentje zo'n afstand met Jair achterin de auto. Manlief kan niet mee. Zullen wij anders nog even bellen miss zaterdagavond of zo?
TF kun je me alsjeblieft voor de zekerheid je adres pmen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
Zo blondt als ik ben zeg ik rechts en bedoel links. Zo'n kneus ben ik.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:58 schreef Vicky het volgende:
gewoon komen Innepin!!
TF, doe ff je huisnummer pmmenIk ben m vergeten:@
Jaaaa Willow en Tess saampjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:05 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn er ook rond 11-en. Er gaat 1 kind minder mee. Amber logeert bij opa en oma.
Hoe laat moet ik klaar staan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:05 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn er ook rond 11-en. Er gaat 1 kind minder mee. Amber logeert bij opa en oma.
Zal tussen half 11 en 11 zijn. Ik bel wel als we wegrijden.quote:
Ik moet ook nog de ah induiken....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Chell het volgende:
Oh..ik heb niks lekkers om mee te nemen![]()
Beetje last minute beslissing dit...
Oeh lekker !quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de echte Taartjesfeecupcakes gebakken
Ik vermoed zomaar dat er morgen een enorm overschot is
Wij komen met z'n vijven he, dat gaat dus hard.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de echte Taartjesfeecupcakes gebakken
Ik vermoed zomaar dat er morgen een enorm overschot is
Dan moet je stiekum hopen dat het keihard regent morgenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou hoor, ik vind het echt niet leuk!![]()
Hele plaatselijke buiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar dan moeten we allemaal binnen gaan zitten
ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moet ook nog de ah induiken....
zal k dan bekertjes meenemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens mij komen we al om in het eten
Misschien kan iemand iets van bellenblaas meenemen?
Oh! Of wegwerpbekertjes? Die heb ik er niet zo veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |