Huisvrouw in de dop jaquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Pien was da..lief inderdaad.
Dat was nadat ze het terras gezogen had met de stofzuiger van Bep.
Zeker, goddank willen ze niet vanaf minuut 1 dezelfde loopfiets,jurk,stoel,koekje, schoenen en elastiekjesquote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh dat geloof ik graag
t scheelt denk ik ook wel dat je er zelf ook in meegroeit
Ha ha haquote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerste wat een van de flensjes aan mij vroeg 'die kruiwagen, zijn er daar 2 van?'
Haha nee wij hebben maar 1 van alles
Je vergeet een kindjequote:Op zondag 25 juli 2010 14:47 schreef Vicky het volgende:
TF, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Ik/we vonden het heel gezellig!
Floris is echt![]()
![]()
Senna was zo lekker aan het stappen
Jair was heerlijk aan het smikkelen van de watermeloen
Floor en Pien, heerlijk stel!
Stef
Finn, wow, wat een ogen!!
Jen, dramaqueen
Kids van Spuug, wat een stel
En Beppie van TF, oh wat een heerlijk grietje!! Ze was zo enthousiast aan het vertellen in d'r kamer!
De cake was lekker, de wraps waren lekker, de thee was lekker!!
Tess was helemaal gesloopt! Thuis zijn is ze meteen naar bedje gegaan.
Het was absoluut voor herhaling vatbaar
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Je vergeet een kindje![]()
Ik vond het ook gezelligDochterlief heeft bijna de hele terugweg geslapen in de auto
![]()
Slapen is voor babies zei Jenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:59 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft Jen in de auto geslapen Tico? Of ben jij zelf nu weer wakker![]()
Zoonlief wilde niet slapen in de auto en viel thuis gelijk in zijn bedje. Hij zal nog wel even doortukken.
Ik vond Jen leuk. Zij mij alleen niet. Als blikken konden doden....quote:Op zondag 25 juli 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slapen is voor babies zei JenZe is nu nog gezelliger!
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vond Jen leuk. Zij mij alleen niet. Als blikken konden doden....
Dat zal ik na vandaag ook nooit meer doen. Ik durf niet meer. Haar gezicht leek idd wel op deze smiliequote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Of je ff niet tegen dr wilt praten
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat was ik, Tinuviel. Ik herken jou ook beter met je plaatje van Fok!Nou, ik kreeg hem met geen mogelijkheid stil, maar hij was zo verbaasd toen hij die gele vogel zag, dat hij gelukkig even stil werd. Maar alleen zijn mama kon echt troosten.
Ik vond het heel leuk om iedereen te zien. De mama's met de jonge kindjes ken ik niet zo goed van Fok, maar ik zal me er vanaf nu wat meer in gaan verdiepen. Vicky bedankt voor het delen van het recept, ik vond ze goddelijk lekker.![]()
En dank je voor de gastvrijheid TF!Volgende keer bij mij? Kan Debuurvrouw ook komen!
nope, maar ik ben de kring ook niet rondgegaan. Ik ben niet zo sociaalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb tico gemist,geloof ik.....
Of heb ik je wel gesproken,gezien,hand gegeven?
Oké. Volgende x !quote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nope, maar ik ben de kring ook niet rondgegaan. Ik ben niet zo sociaal
Whaha nee jij kwam gewoon aangeslopen en deed of je er al heel lang wasquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nope, maar ik ben de kring ook niet rondgegaan. Ik ben niet zo sociaal
dat vond ik wel gezellie! En max ging thee halen voor me, zonder dat ik extra hoefde te zuchten.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben ook de kring niet rondgegaan, dat durf ik nooitIk ben eerst een hele tijd bij miss_sly en schaap bij het hek blijven plakken en daarna snel bij m@x en ticootje gaan zitten
Thee en frisquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat vond ik wel gezellie! En max ging thee halen voor me, zonder dat ik extra hoefde te zuchten.
Het was droog om 13.00 hier... We hebben dus gespeeld. En met 25-9 gewonnen!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja waar was jij? Het regende verdulleme speciaal voor jou
Tja, van wie zou ze dat nou hebben.....quote:
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Nou...vooruit dan maarquote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was droog om 13.00 hier... We hebben dus gespeeld. En met 25-9 gewonnen!Dat dan weer wel!
Ook leuk om je te spreken! Keertje blijdorp ?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Eindelijk tijd om te reageren.
TF bedankt voor de gastvrijheid!
Ik vond het erg leuk om iedereen eens te zien, ook de mensen die ik normaal niet zo volg ivm oudere kindjes.
alle geweldige mooie kindjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |