zal k dan bekertjes meenemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens mij komen we al om in het eten
Misschien kan iemand iets van bellenblaas meenemen?
Oh! Of wegwerpbekertjes? Die heb ik er niet zo veel meer
Allebei de damesquote:Op zondag 25 juli 2010 09:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik lees tot 10 uur nog mee.....kan ik nog wat meenemen?
Floortje moet leren prioriteiten te stellenquote:Op zondag 25 juli 2010 09:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
G
[..]
Ik zal mijn best doen, maar oma is hier. Dat is voor Floortje een reden om thuis te blijven.
Eh, die is er al. Niet lachen om mijn zomerse slippers trouwens. Mijn andere 'zomerschoenen' zitten in de was omdat daar gisteren een lading bier overheen is gegaanquote:
Jij bedankt voor de gastvrijheid en de stuitertaartjesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een boutweer![]()
Nou de dweil is er weer doorheen en tis of er niets gebeurd is
Was gezellig, bedankt allemaal
Van mij !quote:Op zondag 25 juli 2010 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh er heeft iemand hier nog een groen krat laten staan..voorderest heb ik niets kunnen vinden wat niet tot de huisraad behoort
Jij hebt een leuke babyquote:Op zondag 25 juli 2010 14:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vond t ook gezellig!
Leuk ook om iedereen een keer te zien!
En TF de taartjes waren![]()
(en alle andere lekkernijen ook)
En nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Kom maar weer halen als je hem nodig hebt ofzoquote:
Pien was da..lief inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Chell het volgende:
Floris![]()
En ik vind Senna ook echt te cute!![]()
En één van de dames van KP die zo onwijs lief een heeeele tijd bij de cavia aan het kijken was![]()
Ben blij even aan te zijn komen waaien, was leuk. Alleen rammel ik nu wel weer de pan uit met al die leuke kindjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |