Wat maakt het uit? Is het nou zo'n probleem dat ik niet voor Federer ben zoals de rest van dit topicquote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef franklop het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen of je nou pro-falla of contra-federer bent Puzzel
Ja, als Federer een meisje was had 'ie nu WTA-tour gespeeld...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Als hij dat breakpunt had kunnen maken, was Federer naar huis.
Als je 0-40 voorstaat mag je er wel vanuit gaan dat er minstens een raak is.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, als Federer een meisje was had 'ie nu WTA-tour gespeeld...
quote:
Ben benieuwd. Ik denk dat het bij deze set gaat blijven voor "fedje".quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef danusz1986 het volgende:
Mensen dit is toch over duidelijk Federer zat de eerste twee sets niet in zijn vel. Hij heeft altijd even zo´n moment nodig waar die het lastig heeft, maar uiteindelijk geeft zijn ervaring de doorslag. 2-0 in sets is altijd lastig natuurlijk, maar dit moet geen probleem zijn voor Fedje.
want?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je 0-40 voorstaat mag je er wel vanuit gaan dat er minstens een raak is.
Ik snap niet zo goed wat je punt nou is, tuurlijk had Falla dan dikke kans gehad om uit te serveren. Maar het blijft een 'als...' argument nu gevolgd door een 'ja, het mag eigenlijk niet dat...'. Tsja, dat is nou eenmaal wat Federer (en helemaal een Nadal), zo goed maakt: op dit soort momenten dan af en toe wel weer iets kunnen uit het niets.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Is het nou zo'n probleem dat ik niet voor Federer ben zoals de rest van dit topic?
Dat je dat moet vragen, zegt genoegquote:
Dat is niet zozeer aan de kwaliteit van Federer te wijten, er zat ook een dikke fout van Falla zelf bij, maar het blijft als ja. Maar is daar wat mis mee? De kans was gewoon groot dat Falla die set binnen wist te halen en dus Federer naar huis had gestuurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt nou is, tuurlijk had Falla dan dikke kans gehad om uit te serveren. Maar het blijft een 'als...' argument nu gevolgd door een 'ja, het mag eigenlijk niet dat...'. Tsja, dat is nou eenmaal wat Federer (en helemaal een Nadal), zo goed maakt: op dit soort momenten dan af en toe wel weer iets kunnen uit het niets.
Dat kan ja, maar je kunt het toch gewoon zien aan mijn posts. Als ikquote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet?
Alleen als iemand het vraagt kan je ook gewoon netjes antwoord geven
Overigens ben je niet de enige niet-federer-fan, want we hebben natuurlijk jojomen nog
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want? Je staat met 2-0 voor in sets, met 40-0 in de game, dus dan is de kans klein dat je nog een punt maaktquote:
2-1 voorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:17 schreef franklop het volgende:
heeft iemand tussenstand melzer voor me?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef erikh het volgende:
Federer jongen, heeft de tweeling je wakker gehuild vannacht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |