Urban Legend. Suiker zinkt naar de bodem, en zal niet door de leiding komen. Als je al suiker wil gebruiken moet je er een paar kilo in gooien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:37 schreef nickyjans het volgende:
lees net een stukje dat je een suikerklontje in de tank moet gooien dan is het vlug over haha![]()
heeft iemand dit al eens gedaan haha
No shit Sherlockquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Deetch het volgende:
ik zou geen bleek doen daar krijg je ontzettend ongezonde rook van. Verder draait de motor daar ook niet echt op. Je zult altijd een mengsel met diesel moeten doen.
Waarom de motor direct opblazen, dan kun je er vervolgens niks meer mee.
En die hadden er verdraaid veel moeite mee...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
Kijk eens naar Mythbusters, die hebben dat ook een keer gedaan
een diesel motor zal niet lopen op alcoholquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:53 schreef nickyjans het volgende:
wat gebeurt er als ik er methanol in gooi.
loopt hij dan gewoon even heel hard en is het daarna helemaal over met de motor of nog bruikbaar voor een volgende test
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Captain_Ghost het volgende:
Bij diesel motor hebben ze geen vonken.
dus methanol helpt niet
Als je lol van je dieselauto wilt hebben, tank dan rode gasolie en bied vervolgens de auto aan voor APK!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef nickyjans het volgende:
hallo jongens,
dus nog steeds geen leuke oplossingen![]()
geen chloor geen methanol geen suiker
maar wat kan ik wel doen dat hij kapot gaat door iets in de tank te gooien
blijft een diesel dan altijd gewoon doorlopen![]()
maak me gek
Dan komt ie er gewoon doorheenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je lol van je dieselauto wilt hebben, tank dan rode gasolie en bied vervolgens de auto aan voor APK!
diesel ontbrand door de hogere compressie in een dieselmotorquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zitten geen vonkende bougies in, maar fikken dóet het vanbinnen...
Precies. Puur slopen is misschien niet eens leuk, maar kijken waar het ding olietechnisch nog op blijft lopen is wél leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:33 schreef Robbiej het volgende:
Waarom wil je hem eigenlijk kapot maken? Dat is toch zonde.. probeer eens dat frituurolie verhaal. geloof me, dat is leuk.
Pure zelfmoordactie waarmee je andere ook in gevaar kunt brengen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:29 schreef Mender het volgende:
Niet dat het erg veilig is maare...
Accelereren naar 80km/h, dan in z'n achteruit zetten en vol gas. Hoppa!
Of gaat dat niet?
Dat is dus niet mogelijk. Wel in z'n 1 en dan de koppeling loslaten, dan schiet je met je kop tegen de voorruit omdat je voorwielen ook ineens blokkeren. gevaarlijk iig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:29 schreef Mender het volgende:
Niet dat het erg veilig is maare...
Accelereren naar 80km/h, dan in z'n achteruit zetten en vol gas. Hoppa!
Of gaat dat niet?
Lachgas!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:47 schreef Martinovibes het volgende:
HMM.................denk denk denk.......................
Bezine werkt niet echt , dat heeft dezelfde energie waarde
Fles zuurstof op de luchtinlaat aansluiten moet wel voor leuke effecten zorgen denk ik
Niet?? Ik zou zweren van wel! Maar goed: Mijn dieseltje is nog niet aan APK toe, dus ik heb nog even.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:47 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Dan komt ie er gewoon doorheenIs geen APK punt om te controleren of er reguliere of rode diesel in zit.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:28 schreef Idiota het volgende:
Lekker experimenteren!!![]()
1. Koop remmenreiniger, deo en nog wat spuitbussen, hou het voor het luchtfilter en spuiten maar!! - hoge toeren en daarna uitvallen
2. Inlaat luchtdicht maken en vol gas gevenMotor valt uit.
3. Uitlaat dichtlassen en ook vol gas geven }:| Motor start niet eens.
4. Teveel smeerolie erin gooien zodat het lekker gaat rokenTe hoge druk wat resulteert in motorschade.
5. En als dat kreng nog niet kapot is alle smeerolie eruit halen en baksteen op het gaspedaal en rustig een bakkie koffie zetten en toekijkenMotor vliegt hoogstwaarschijnlijk in brand.
Omdat het kan?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef Mister1977 het volgende:
Waarom moet het allemaal weer kapot?
Ja maar het kan ook heel blijven.quote:
motoren hebben niet het eeuwige leven dus als als het een oud en niet al te goed onderhouden exemplaar isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |