Ja niet dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
Snoep doggy dooooohoooohooohhoooooohog
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Kentoet het volgende:
Hebben ze al een vervanger aangekondigd?
Dat zou idd geheel in de lijn der verwachtingen liggen, maar ik hoop toch op wat beters.....quote:
Krezip.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Kentoet het volgende:
Hebben ze al een vervanger aangekondigd?
quote:
Dat lijkt mij ook aangezien hij er niet is....quote:Verwachtte echt een gigantische drukte bij hem, denk nu dat het heel erg gaat tegenvallen
Hallo, de jaren '50 belde, ze willen hun vertrutting terug!quote:De 'driehoek' van burgemeester, politie en justitie heeft dit besloten 'om het open en vriendelijke karakter' van Parkpop te kunnen garanderen.
Gelukkig is Darko Jones heel vriendelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef KingOfMars het volgende:
Die reden ook.
[..]
Hallo, de jaren '50 belde, ze willen hun vertrutting terug!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet hoe Snoop Dogg erger is dan een Juliette Lewis/Danko Jones.
Dat is waar, ze willen mensen buitenhouden om het 'open karakter' van parkpop te behouden. Logisch.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk, het publiek wat er op af komt, kan je heel moeilijk over doen, maar dan kom je duidelijk nooit buiten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, ze willen mensen buitenhouden om het 'open karakter' van parkpop te behouden. Logisch.
We leven natuurlijk wel in het post-hoek-van-holland tijdperk he? Veiligheid, terrorisme, vandalisme, extremisme. Valt me nog mee dat het uberhaupt doorgaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat heeft een gemeente er nou mee te maken wat voor artiesten er op een festival optreden? Dat ze zich eens bezig gaan houden met belangrijke dingen...
Zonder gemeente geen Parkpop, noob.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat heeft een gemeente er nou mee te maken wat voor artiesten er op een festival optreden? Dat ze zich eens bezig gaan houden met belangrijke dingen...
Wat kan zo'n snoop dogg nou aanrichten in zijn eentje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
We leven natuurlijk wel in het post-hoek-van-holland tijdperk he? Veiligheid, terrorisme, vandalisme, extremisme. Valt me nog mee dat het uberhaupt doorgaat.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef Rectum het volgende:
Hoorde net op de radio dat Henk Guhnen hem vervangt.
Flikker een eind op, Snoop was vroeger een dikke baas.quote:
Nog zo'n mongolen opmerkingquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk, het publiek wat er op af komt, kan je heel moeilijk over doen, maar dan kom je duidelijk nooit buiten.
Ik was vorig jaar ook bij Snoop Dogg op Lowlands, en ik kan je vertellen dat die reden onzin isquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch is het niet nee, dat beweer IK ook niet, maar het geeft blijkbaar teveel rotzooi he?.
Misschien niet, maar het is wel een gratis festival in de randstad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook bij Snoop Dogg op Lowlands, en ik kan je vertellen dat die reden onzin is
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook bij Snoop Dogg op Lowlands, en ik kan je vertellen dat die reden onzin is
Ja, laten we alles afschaffen wat nebelwerfer niet snapt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is alleen maar een goeie zaak.. Verrekte rap rommel..
Als er 1 "muziek" stroming niet snap is het die wel..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nog zo'n mongolen opmerking.
Paar weken terug was ik in breda bij Boogie Down.. ook een gratis festival in de buitenlucht. Hier kwamen ook Masta Ace en Camp Lo.. Nou iedereen was gewoon heerlijk aan het genieten, chillen, jointjes aan het roken en biertjes aan het nuttigen. Heb geen enkel opstootje gezien.. mensen waren gewoon lekker aan het genieten van de muziek die hun bevalt.
Je hebt overal idioten tussen zitten, en die houden echt niet allemaal van hiphop. En het is echt niet zo dat er op Snoop Dogg een stel hopeloze lui afkomen die alleen maar zin hebben om te matten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja, laten we alles afschaffen wat nebelwerfer niet snapt.
Wat loop je nou dom te lullen manquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie de neuk zijn Masta ace en Camp Lo?.
Snoop zal voor een enorme massa zorgen en dat gaat gewoon niet goed.
Rappers en Dancequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Ritmo het volgende:
ParkPOPEn dan rappers en dance weren (de populaire muziek) voor alleen maar alternatieve kutbandjes.. Den Haag.
Alternatieve autistenquote:
ja want er zijn natuurlijk in totaal ook maar 3 genres van muziekquote:
Vrolijke vriend, je hebt het zelfs in je sig staanquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ja want er zijn natuurlijk in totaal ook maar 3 genres van muziek
![]()
![]()
__!!!
Touchéquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrolijke vriend, je hebt het zelfs in je sig staan![]()
Lakituquote:
Christrock, als je wil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef RichCalibier het volgende:
Feest!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vrolijke poprock band moet er voor in de plaats komen!
Ja want er komen alleen maar alternatieve bands op LLquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrolijke vriend, je hebt het zelfs in je sig staan![]()
Ben je blij dat je vakantie hebt? Word je in elk geval 2 maandjes niet meer gepest op school.quote:
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben je blij dat je vakantie hebt? Word je in elk geval 2 maandjes niet meer gepest op school.
Voetbalquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben je blij dat je vakantie hebt? Word je in elk geval 2 maandjes niet meer gepest op school.
Henk Guhnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef Rectum het volgende:
Hoorde net op de radio dat Henk Guhnen hem vervangt.
Driedaags popfestival in de zomer met een selectie van alternatieve muziek, videokunst en amusement.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja want er komen alleen maar alternatieve bands op LL![]()
Mensen die maar 1 soort muziek luisteren
Ja dit jaar wel, kanker indie fest is het gewordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Driedaags popfestival in de zomer met een selectie van alternatieve muziek, videokunst en amusement.
Op hun eigen site.
Autisten die als enige in Nederland geen voetbal kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Voetbal![]()
Volwassenen die achter hun eigen bal rennen![]()
FIFA, UEFA en de hele reut
__________________________________________ =
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____!!
niet uitsluitendquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Driedaags popfestival in de zomer met een selectie van alternatieve muziek, videokunst en amusement.
Op hun eigen site.
De eerste stap is accepteren dat je een alto bent.quote:
Alternatieve muziek is geweldig!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op hun eigen site.
Jij houdt dus van ongeïnspireerde laptopmuziekquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Ritmo het volgende:
Mystery Land.![]()
Dance Valley.
Alternatieve festivals met bandjes.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Alternatieve muziek is geweldig!![]()
Wie geniet er nou niet van onder andere: Grizzly Bear, Florence & The Machine en Massive Attack
Dat doen die figuren dus nooit. Zij vinden zichzelf geen alto, maar 'gemiddeld'.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De eerste stap is accepteren dat je een alto bent.
Wie, wie en wie???quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Wie geniet er nou niet van onder andere: Grizzly Bear, Florence & The Machine en Massive Attack
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Ritmo het volgende:
Mystery Land.![]()
Dance Valley.
Alternatieve festivals met bandjes.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Jij houdt dus van deprimerende jankmuziek waar alleen lelijke gasten op afkomen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Jij houdt dus van ongeïnspireerde laptopmuziek
ik zie mijzelf absoluut niet als een alto's, en ik heb ook niets tegen alto'squote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat doen die figuren dus nooit. Zij vinden zichzelf geen alto, maar 'gemiddeld'.
Bestaat het woord 'alto' nog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat doen die figuren dus nooit. Zij vinden zichzelf geen alto, maar 'gemiddeld'.
Gast, zo fucking onwetend..quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij houdt dus van deprimerende jankmuziek waar alleen lelijke gasten op afkomen?
Heeft weinig met 'meeloopgedoe' te maken. Een alto is gewoon een alternatief iemand, jij doelt meer op groepen als gothics, emo's en gabbers. Dat zijn van die echte middelbare school-groepjes die zelf ook erkennen dat ze het zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie mijzelf absoluut niet als een alto's, en ik heb ook niets tegen alto's
volgens mij is dat VMBO meeloopgedoe meer voor jou soort feesten
Hoe ben je uniek als je je meet aan een bepaalde stijl? JE PRAAT POEP.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Bestaat het woord 'alto' nog?
Volgens mij zijn we onderhand allemaal 'alto' hoor, als ik de gehele samenleving bij elkaar pak. Iedereen wil uniek zijn en zich meten aan een bepaalde stijl, kleding en muziek. Het woord 'alto' is zo afgezaagd/2005/2006
Depressieve muziek , wat lul je nou manquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met 'meeloopgedoe' te maken. Een alto is gewoon een alternatief iemand, jij doelt meer op groepen als gothics, emo's en gabbers. Dat zijn van die echte middelbare school-groepjes die zelf ook erkennen dat ze het zijn.
Een alto is gewoon een loser die naar onpopulaire depressieve muziek luisteren en in termen als 'massagedrag' praten.
Lul niet, iedereen heeft een voorbeeld van hoe hij/zij zich wil profileren, en bijna iedereen wil uniek zijn in iets dat van binnen/buiten te zien is. Mensen gaan daar tegenwoordig ver in, en dt kunnen ook de grootste huppelkutjes zij op straat. Het woord 'alto' vind ik gewoon tekort schieten, en nogal gedateerd vandaar de dag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ben je uniek als je je meet aan een bepaalde stijl? JE PRAAT POEP.
Je kunt niet uniek zijn als je dat met een hele groep doet he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Lul niet, iedereen heeft een voorbeeld van hoe hij/zij zich wil profileren, en bijna iedereen wil uniek zijn in iets dat van binnen/buiten te zien is. Mensen gaan daar tegenwoordig ver in, en dt kunnen ook de grootste huppelkutjes zij op straat. Het woord 'alto' vind ik gewoon tekort schieten, en nogal gedateerd vandaar de dag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met 'meeloopgedoe' te maken. Een alto is gewoon een alternatief iemand, jij doelt meer op groepen als gothics, emo's en gabbers. Dat zijn van die echte middelbare school-groepjes die zelf ook erkennen dat ze het zijn.
Een alto is gewoon een loser die naar onpopulaire depressieve muziek luistert, zich niet stijlvol kan kleden en in termen als 'massagedrag' praat.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Vind het sowieso triest als je een heel genre op een aantal artiesten gaat afrekenen.
Natuurlijk is er fucking rommel hiphop. Misschien vind je alle hiphop rommel!
Dat kan natuurlijk.. maar om nou gewoon te zeggen dat het teringmuziek is. En dan maar claimen dat iedereen die hiphop leuk vind een wannabe gangsta is
.
Shinsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ga maar lekker verder dromen in je fantasiewereld, als je dit al depressief vind!
En al zou het voor alto's zijn, en dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Een gemiddeld dance-festival en een Lowlands... Zie het verschil in mensen ook.En dan nog roepen dat Lowlands niet voor alto's is.
![]()
Dat is niet de reden dat Den Haag het afwees! Den haag wees het af op grond van ja 't past niet bij het festival.. DAT IS HELEMAAL NIET AAN DEN HAAGquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lowlands is niet gratis!
Er zullen nu uit heel nederland stromen mensen op af komen, klein verschilletje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |