Ja niet dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
Snoep doggy dooooohoooohooohhoooooohog
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Kentoet het volgende:
Hebben ze al een vervanger aangekondigd?
Dat zou idd geheel in de lijn der verwachtingen liggen, maar ik hoop toch op wat beters.....quote:
Krezip.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Kentoet het volgende:
Hebben ze al een vervanger aangekondigd?
quote:
Dat lijkt mij ook aangezien hij er niet is....quote:Verwachtte echt een gigantische drukte bij hem, denk nu dat het heel erg gaat tegenvallen
Hallo, de jaren '50 belde, ze willen hun vertrutting terug!quote:De 'driehoek' van burgemeester, politie en justitie heeft dit besloten 'om het open en vriendelijke karakter' van Parkpop te kunnen garanderen.
Gelukkig is Darko Jones heel vriendelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef KingOfMars het volgende:
Die reden ook.
[..]
Hallo, de jaren '50 belde, ze willen hun vertrutting terug!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet hoe Snoop Dogg erger is dan een Juliette Lewis/Danko Jones.
Dat is waar, ze willen mensen buitenhouden om het 'open karakter' van parkpop te behouden. Logisch.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk, het publiek wat er op af komt, kan je heel moeilijk over doen, maar dan kom je duidelijk nooit buiten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, ze willen mensen buitenhouden om het 'open karakter' van parkpop te behouden. Logisch.
We leven natuurlijk wel in het post-hoek-van-holland tijdperk he? Veiligheid, terrorisme, vandalisme, extremisme. Valt me nog mee dat het uberhaupt doorgaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat heeft een gemeente er nou mee te maken wat voor artiesten er op een festival optreden? Dat ze zich eens bezig gaan houden met belangrijke dingen...
Zonder gemeente geen Parkpop, noob.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat heeft een gemeente er nou mee te maken wat voor artiesten er op een festival optreden? Dat ze zich eens bezig gaan houden met belangrijke dingen...
Wat kan zo'n snoop dogg nou aanrichten in zijn eentje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
We leven natuurlijk wel in het post-hoek-van-holland tijdperk he? Veiligheid, terrorisme, vandalisme, extremisme. Valt me nog mee dat het uberhaupt doorgaat.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:49 schreef Rectum het volgende:
Hoorde net op de radio dat Henk Guhnen hem vervangt.
Flikker een eind op, Snoop was vroeger een dikke baas.quote:
Nog zo'n mongolen opmerkingquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk, het publiek wat er op af komt, kan je heel moeilijk over doen, maar dan kom je duidelijk nooit buiten.
Ik was vorig jaar ook bij Snoop Dogg op Lowlands, en ik kan je vertellen dat die reden onzin isquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch is het niet nee, dat beweer IK ook niet, maar het geeft blijkbaar teveel rotzooi he?.
Misschien niet, maar het is wel een gratis festival in de randstad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook bij Snoop Dogg op Lowlands, en ik kan je vertellen dat die reden onzin is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |