Welk vak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef Zeroku het volgende:
Valt nog mee. Maar dan nog mag hij het in vier dagen gaan leren etc.
Hij is gezakt voor Economie, wiskunde en GS.quote:
Hmm.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is gezakt voor Economie, wiskunde en GS.
Bij mij zal het er niet heel anders uitzien. Ik heb sowieso één 7, maar mja ik weet niet hoe de 5en werken enzo. Maar die net gebeld is het HEU met z'n achternaam en ik HOL dus..quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef -SG- het volgende:
Ik weet wel dat mijn eindlijst maar 1 cijer had. en dat was een 6 bij elk vak.
Eens. Op sommige scholen doen ze dat trouwens wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ook zo raar, dat je allen gebeld wordt als je gezakt bent. Bel gewoon sowieso. Dat is veel handiger, deden ze bij ons op school tenminste.
Vond ik fijn, want anders zat je maar te wachten of je dat telefoontje zal krijgen ofniet.
Bij ons alleen de gezakte en de mensen die een moeilijk jaar hadden met bv. overleden opa's/oma's, gescheiden ouders en dergelijke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ook zo raar, dat je allen gebeld wordt als je gezakt bent. Bel gewoon sowieso. Dat is veel handiger, deden ze bij ons op school tenminste.
Vond ik fijn, want anders zat je maar te wachten of je dat telefoontje zal krijgen ofniet.
Dan word je niet meer gebeld denk ik. Gaat vrij snel als het goed is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij zal het er niet heel anders uitzien. Ik heb sowieso één 7, maar mja ik weet niet hoe de 5en werken enzo. Maar die net gebeld is het HEU met z'n achternaam en ik HOL dus..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel, werd gebeld dat ik geslaagd was. Meteen ons pap gebeld (die zat op kantoor).
Ik: 'Ja ik ben geslaagd'
Pa: 'Geslaagd? Jij?'
*collega's van ons pap horen lachen op de achtergrond*
Pa: 'Gefeliciteerd'
Ik: 'Ja bedankt he.'
Ons pap had dus van te voren tegen zijn collega's gezegt dat hij dacht dat ik niet zou gaan slagen.quote:
Mijn trainer wou het als eerste horen. Dus ik sms zo: Ik ben geslaagd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel, werd gebeld dat ik geslaagd was. Meteen ons pap gebeld (die zat op kantoor).
Ik: 'Ja ik ben geslaagd'
Pa: 'Geslaagd? Jij?'
*collega's van ons pap horen lachen op de achtergrond*
Pa: 'Gefeliciteerd'
Ik: 'Ja bedankt he.'
Lekkere manier om geïntroduceerd te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons pap had dus van te voren tegen zijn collega's gezegt dat hij dacht dat ik niet zou gaan slagen.
Het mooie was, ik ging daar later vakantie werk doen.
Dus ik kom op dat kantoor aan, al die collega's
'Ohh daar heb je Stevie Wonder.'
'Ja jullie pap dacht dat je zou zakken'
etc etc..
Bedankt voor het vertrouwen he pa![]()
Linkse rakkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef -SG- het volgende:
Ik word later huisman. Laat mijn vrouw werken en zelf heel de dag op de bank liggen. Af en toe boodschappen doen en koken, thats it.
Daar zal Rutte blij mee zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik VVD heb gestemd.
Ja kijk hier heb je toch niks aan. Ik zou het echt zeker willen weten.quote:
Ze kunnen nog 5 minuten bellen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja kijk hier heb je toch niks aan. Ik zou het echt zeker willen weten.
Als dat is, stomp ik mijn mentor echtquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en dan zul je zien, wordt je om 15.35 gebeld.
Tot hoelaat word er dan door scholen gebeld?quote:
verschilt per school.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tot hoelaat word er dan door scholen gebeld?
Feli Jeffquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Ik ben ook geslaagd.
Feliquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Ik ben ook geslaagd.
Moet je "naar buiten"quote:
Qua ruimte gebruik? Ja. Qua motivatie van werkend volk? Neequote:
D'ohquote:
WOOOHOOOO LEKKER VMBO-HELP-ME-ALSJEBLIEFT-DIPLOMA OPHALENquote:
Moe? Ja.. heb gewerktquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
WOOOHOOOO LEKKER VMBO-HELP-ME-ALSJEBLIEFT-DIPLOMA OPHALEN
Dat kan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken een VMBO-TL'er en die gaat nu HAVO doen.
Wel respect voor hoor, dat verder willen gaan met zijn havo in zo'n gevalquote:
Ik voel me zo ouuuuudquote:
Haar havo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel respect voor hoor, dat verder willen gaan met zijn havo in zo'n geval![]()
[..]
Ik voel me zo ouuuuud
IOeh, nu weet ik dus ook waarom je meer weet dan alleen HAAR naamquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Haar havo.
Hoezo? Ik ben ook al hard op weg naar de 20.
Hier niet meerquote:
Haha.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
IOeh, nu weet ik dus ook waarom je meer weet dan alleen HAAR naam
Overigens ga ik al richting de 21r
Oh shit? Ik dacht altijd dat ik bij de stukken antiek van PUB hoordequote:
Aaaaah, explainsquote:
Thanksquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh je was gister jarig, nog gefeliciteerd.
Gewoon op je 30ste al gaan rentenieren. Of op je 25ste. Of gewoon helemaal niet gaan werken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks..
Nog 46 jaar en 364 dagen tot mijn pensioen.. Als we van de 67 uitgaan tenminste.
quote:
Gefeliciteerdquote:
Reken maar op 82 jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks..
Nog 46 jaar en 364 dagen tot mijn pensioen.. Als we van de 67 uitgaan tenminste.
Ze kreeg het gister te horen toen ik daar was, dus meteen even vol op der bek gepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was jarig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kreeg het gister te horen toen ik daar was, dus meteen even vol op der bek gepakt.Zo ken ik je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kreeg het gister te horen toen ik daar was, dus meteen even vol op der bek gepakt.Zusje van...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heimen?
Jaloers is.A little knowledge is a dangerous thing.
Op mijn 30ste ben ik net 7 jaar aan het werk ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon op je 30ste al gaan rentenieren. Of op je 25ste. Of gewoon helemaal niet gaan werken.
Is dat zo verschrikkelijk dan?quote:
Beetje chubby.. En breezer... Maar opzich best te doenquote:
Jij had een auto hoorde ik gister aaf van een bepaald iemand?':+ Wat veur iets?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op mijn 30ste ben ik net 7 jaar aan het werk ofzo.. En dan kun je van automobielen onderhouden nog echt niet rentenieren hoor
![]()
En thanks PUBjes
Hoe chubby is chubby?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje chubby.. En breezer... Maar opzich best te doen
Van een bepaald iemand..quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij had een auto hoorde ik gister aaf van een bepaald iemand?':+ Wat veur iets?
Breezerquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ken alleen maar die ene pic. Zo chubby is die niet toch.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dunno hoe ik dat moet uitleggen... Ik vind t iig wel meevallen.quote:
Dat dacht ik ook..quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ken alleen maar die ene pic. Zo chubby is die niet toch.
Dat is de standaard chubby pic... Van bovenaf zodat je buik niet te zien isquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ken alleen maar die ene pic. Zo chubby is die niet toch.
Jahquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Van een bepaald iemand..
Citroën AX... Wit.. en awesome
Gewoon veel seks hebben zodat die buik eraf getraind wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is de standaard chubby pic... Van bovenaf zodat je buik niet te zien is
Ahja, klopt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is de standaard chubby pic... Van bovenaf zodat je buik niet te zien is
Geef mij maar mijn 206.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
JahPlums
Duh
Die AXjes zijn leukMaar ik pas daar niet normaal in
Stoel zo ver mogelijk naar achteren, en alsnog met mn knieën sturen
Das pas een endlösungquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon veel seks hebben zodat die buik eraf getraind wordt.
Prima te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:
Jij bent een van de weinigen die hier net zoals ik een (lichtelijke) breezer wel kan waarderen.quote:
Ja, ik merk het. De rest heeft gewoon geen smaak en is te kieskeurig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die hier net zoals ik een (lichtelijke) breezer wel kan waarderen.
quote:
Wikiquote:De Endlösung der Judenfrage (eindoplossing van het Jodenprobleem)
Ik zag vanmiddag een 206 GTi, ik wil nog een keer in eentje rijden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
205 1.9GTI FTW
Ik ben overigens op zoek naar een mooie E36 BMW(wel een 6 cilinder
) 316/318i wil ik nog niet dood in worden gevonden
Daar heb ik niks op tegen?!?! Hoe kun je mij nou weer missen daarmeequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die hier net zoals ik een (lichtelijke) breezer wel kan waarderen.
Klopt, al ben ik ook kieskeurig als de tering.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. De rest heeft gewoon geen smaak en is te kieskeurig.
'EEN VAN DE WEINIGEN'quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heb ik niks op tegen?!?! Hoe kun je mij nou weer missen daarmee
Nee, ik heb deze velgen nog niet zo lang.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef x3ro het volgende:
Leuke 206 trouwensSetje leuke BBSjes voor dr onder
Overigens al gezeik gehad met de electra? (centrale deurvergrendeling, verlichting)
Ja ik vaak ook wel maar dan vooral op dingen als schele ogen of de hele tijd je mond openquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik ook kieskeurig als de tering.
Mja, op zoiets kan ik heel goed afknappen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik vaak ook wel maar dan vooral op dingen als schele ogen of de hele tijd je mond open
Dus die 206'jes zijn heul geen Franse auto als dat allemaal werktquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze velgen nog niet zo lang.
En er zitten maar een paar kleine plekjes op, voor de rest nog helemaal gaaf.
Ik wil lekker originele Peugeot velgen er onder.
Nee en nee
Gelijk heb je. Je moet dr immers tegen aan kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Mja, op zoiets kan ik heel goed afknappen.
Ik had laatst wel een paar kapotte lampjes in m'n dashboard, lekke radiateur...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dus die 206'jes zijn heul geen Franse auto als dat allemaal werkt
Is wel een van de mooiere setjes Peugeot velgen overigensMaar waarom niet die GTI velgen?
Ja, daarom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Je moet dr immers tegen aan kijken
Omgquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een paar kapotte lampjes in m'n dashboard, lekke radiateur...
Omdat stuk duurder (en een inch groter).
Ik kocht deze set voor 275 euro incl. banden met +- 6 mm profiel GoodYear/Continental.
Bij de 2 megane's van familie loopt electra regelmatig te fokken.. Verlichting wat niet werkt, en dan weer wel na opnieuw starten etc..quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Enige gezeik wat ik met mijn Fransoos heb is dat de relais ongelooflijk vaak tikken...
Dat doet t allemaal wel, zit ook weinig electra in een AXquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bij de 2 megane's van familie loopt electra regelmatig te fokken.. Verlichting wat niet werkt, en dan weer wel na opnieuw starten etc..
Maar ik ga naar huisTot straksels
![]()
minder snuivenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
Mijn ogen branden en er wordt druk uitgeoefend op mijn jukbeenderen
Nee, hij had zelf een nieuwe set gekocht (Ouragansquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
OmgStond dr toevallig 3 straten verder een 206 op blokken ofzo?
Op zich netjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Smijn. het volgende:
Nederlands 7
Engels 8
Duits 8
Frans 8
Geschiedenis 7
Wiskunde A 6
Aardrijkskunde 5
Maatschappijleer 8
quote:
Nu ga je je lul ophangen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tijd en touw over
Ik had:quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Smijn. het volgende:
Nederlands 7
Engels 8
Duits 8
Frans 8
Geschiedenis 7
Wiskunde A 6
Aardrijkskunde 5
Maatschappijleer 8
Misschien hang ik m aan de binnenspiegel... want dit is best coolquote:
Wanneer ga je hem gebruiken? ;oquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tijd en touw over
Heimens zusje? Als het echt te gek wordquote:
Meh, zijn mensen met zo'n fetishes eh.. Beetje wurgen enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heimens zusje? Als het echt te gek word
Niet mijn ding.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, zijn mensen met zo'n fetishes eh.. Beetje wurgen enzo
Ik had:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had:
NL 6
EN 6
GS 7
MA 8
BSM 7
M&O 6
EC 6
WISA 6
Combinatiedinges 8
En boehoe je had het allemaal zo slecht gedaan...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik had:
Ne 8
En 7
Fa 8
Wi 6
M&O 6
Ec 6
Gs 8
Fi 8
Combi 8
vwo
Daarom:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet mijn ding.
Ik heb al 3 blauwe plekken van een stoeipartij.
Bedankt dat je blij voor me bent dotaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef mstr het volgende:
[..]
En boehoe je had het allemaal zo slecht gedaan...
Maar jij bent een stereotype meisje dat roept dat het o zo slecht ging en vervolgens mij 7'ns en 8'en slaagt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:59 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Bedankt dat je blij voor me bent dota
Goed. En met jouw nieuwe lover?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:00 schreef Weggeslet het volgende:
hé do, hoe gaat het met dinnetje trouwens
Meh was die van probleemwijken met "moet je haar een paar patsen verkopen"quote:
Darngquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik had:
Ne 8
En 7
Fa 8
Wi 6
M&O 6
Ec 6
Gs 8
Fi 8
Combi 8
vwo
Feli met je lijstquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik had:
Ne 8
En 7
Fa 8
Wi 6
M&O 6
Ec 6
Gs 8
Fi 8
Combi 8
vwo
Ahquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh was die van probleemwijken met "moet je haar een paar patsen verkopen"
90? 85 mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef Onorgineel het volgende:
Nachtje door voor huiswerk, 75% en heb 90% nodig om over te gaan, waarbij ik ongeveer 2% per cijfer krijg
90, 't is dit jaar aangepastquote:
Hier snap ik echt geen kut vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef Onorgineel het volgende:
Nachtje door voor huiswerk, 75% en heb 90% nodig om over te gaan, waarbij ik ongeveer 2% per cijfer krijg
Que?quote:
Zwakke zakquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Que?
Als je dat ene bedoelt, vandaag gewoon wat met haar gesproken en was allemaal wel prima maar niets baanbrekends.
Hahaha dankuquote:
Wij krijgen in de eerste 55 vakken. En hoeveel vakken je voldoende staat wordt uitgedrukt in procenten. Dus als je 55 vakken voldoende hebt, sta je 100% voldoende. Niet heel lastig.quote:
Raar, wij ook namelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
90, 't is dit jaar aangepast![]()
85 is voorwaardelijk of bespreekgeval maar dat risico neem ik liever niet...
Hoi trouwens
Ik dit, hoewel best leuk nrquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Ik heb de hele dag dit liedje al in mn kop
Dankuquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. Gefeliciteerd! Weet geen frans woord ervoor. Dus. Gewoon op z'n kaas.
En dat is met of zonder spoed?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef x3ro het volgende:
Ideaal met dit weer
Wat is 47,10 trouwens voor achterlijk bedrag voor 'n rijbewijs?![]()
Mij kostte het 30¤ ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef x3ro het volgende:
Ideaal met dit weer
Is wel voor 10 jaar hequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef x3ro het volgende:
Ideaal met dit weer
Dat zou nog eens een extra 33 euro nog wat zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dat is met of zonder spoed?
Bij mij zijn dat soort dingen binnen 2 jaar of aan het scheuren of kwijtquote:
Dat zou dan rond de ¤75 liggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een extra 33 euro nog wat zijn
Ja, ik heb geen idee wat ik anders moet/kan doenquote:
80quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zou dan rond de ¤75 liggen?
The fuck.
Als je wilt 2.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is een beste avond stappen.
Ik kan er 3 avonden van stappenquote:
Ook zoiets wat tegenwoordig zo asociaal prijzig isquote:
Ga voor de gein eens uit eten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ook zoiets wat tegenwoordig zo asociaal prijzig is
Als je het hebt over bier en wiet: jaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef x3ro het volgende:
Rusland heeft weer n primeur
Eerste in puin gereden Merc SLS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Als je het hebt over bier en wiet: ja
Alleen al aan een Turkse Pizza betaal je ¤5,-quote:
Ik weet tquote:
Nog n rokerquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Als je het hebt over bier en wiet: ja
Sowieso... Voorgerecht van 10 euro is niets.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet tFlessen wijn met uit eten
[..]
Nog n roker![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet tFlessen wijn met uit eten
[..]
Nog n roker![]()
Sowieso kun je veeeeel beter in België uit gaan etenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Sowieso... Voorgerecht van 10 euro is niets.
Maar dat is voor mij al een uur rijden naar de grens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sowieso kun je veeeeel beter in België uit gaan etenAllemaal een stuk mooier/beter/lekkerder voor hetzelfde of net iets minder
Hier is meer dan de helft van dat ranzige konijnenvoer. ( Sla etc. )quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sowieso kun je veeeeel beter in België uit gaan etenAllemaal een stuk mooier/beter/lekkerder voor hetzelfde of net iets minder
Deel t door 4 en je hebt mijn tijd met de fietsquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat is voor mij al een uur rijden naar de grens.
Ja, daarom. Voor mij is het niet echt van 'Ik ga even in België uit eten'quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Deel t door 4 en je hebt mijn tijd met de fiets
Mjah logisch als je in Maastricht woont
Hier in Laren heb je prima hoofdmenu's voor zo'n 15 euro.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Sowieso... Voorgerecht van 10 euro is niets.
Als je er een keer uit gaat eten moet je maar langs Maastricht komenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daarom. Voor mij is het niet echt van 'Ik ga even in België uit eten'
En dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je er een keer uit gaat eten moet je maar langs Maastricht komen
Ja, maar reken even uit:quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier in Laren heb je prima hoofdmenu's voor zo'n 15 euro.
Stappenquote:
Daarom gewoon het voorgerecht skippenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar reken even uit:
2x voogerecht
2x hoofdgerecht
2x nagerecht
4x drankje
En dan zit je zo op 75-100 euro
Dan ben je nog minimaal 50 euro kwijt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom gewoon het voorgerecht skippen
Wij hadden gisteren voor 5 man zo'n 300 euro.. En dan was er genoeg drinken doorheen gegaan hoor, weet niet bij wat voor chique tenten jij altijd gaat vretenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar reken even uit:
2x voogerecht
2x hoofdgerecht
2x nagerecht
4x drankje
En dan zit je zo op 75-100 euro
Nou dat betaal je best snel hoor.. zit je echt niet "chique".. Ga je chique kun je dat voor 2 man makkelijk verdubbelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren voor 5 man zo'n 300 euro.. En dan was er genoeg drinken doorheen gegaan hoor, weet niet bij wat voor chique tenten jij altijd gaat vreten
Dan doe je dat maar eens met die 206 van jequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
Is goed, al kom ik toch nooit die kant op.
Gewoon met 20 man spare ribs gaan scoren.. Voor 25-30 euro de man ben je dan klaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou dat betaal je best snel hoor.. zit je echt niet "chique".. Ga je chique kun je dat voor 2 man makkelijk verdubbelen
[..]
Dan doe je dat maar eens met die 206 van je
Ook leuk enzo, maar is gewoon een ander soort uit eten en ook niet te vergelijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gewoon met 20 man spare ribs gaan scoren.. Voor 25-30 euro de man ben je dan klaar
Maar wel epic awesome... Vooral als de helft aardig wat drank op heeftquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ook leuk enzo, maar is gewoon een ander soort uit eten en ook niet te vergelijken.
met wie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren voor 5 man zo'n 300 euro.. En dan was er genoeg drinken doorheen gegaan hoor, weet niet bij wat voor chique tenten jij altijd gaat vreten
Als je hier gaat Chinezen lukt dat ook wel. Maar niet als je gewoon uit eten gaat wordt dat lastig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ouders, broer en zusquote:
Was gewoon restaurantquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je hier gaat Chinezen lukt dat ook wel. Maar niet als je gewoon uit eten gaat wordt dat lastig.
Een hoofdgerecht is al gauw 15 tot 20 euro toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Hyman het volgende:
Hier is het altijd onbeperkt spareribs voor 15¤ incl patat
Dat kun je wel doen als je iemand langer kent, maar om nou als je iemand net kent en soort van date daarnaartoe mee te nemen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Hyman het volgende:
Hier is het altijd onbeperkt spareribs voor 15¤ incl patat
ekte ekte vleesetende meidenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kun je wel doen als je iemand langer kent, maar om nou als je iemand net kent en soort van date daarnaartoe mee te nemen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kun je wel doen als je iemand langer kent, maar om nou als je iemand net kent en soort van date daarnaartoe mee te nemen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het niet echt charmant eten.
quote:
Bah.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die is meer van de wortels....
Iksnappumniequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze is wel roodharig van onder jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef mstr het volgende:
[..]
JA MAAR HALLO STRAKS VERGEET IK WEER MIJN PYJAMA ZOALS 2 JAAR TERUGquote:
Ik héb niet eens een pyjama.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JA MAAR HALLO STRAKS VERGEET IK WEER MIJN PYJAMA ZOALS 2 JAAR TERUG
Ja maar we slapen allemaal in een gymzaal, dan ga ik niet naakt slapen. Ben jij gek.quote:
Geen pyjama en naakt slapen... Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar we slapen allemaal in een gymzaal, dan ga ik niet naakt slapen. Ben jij gek.
Alleen een boxer werkt bij mij nog niet. Dan is nog iedereen er bij. Nee bedankt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen pyjama en naakt slapen... Ik zie de link niet.
Aangezien ik nog gewoon een boxershort aan heb.
T-shirt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen een boxer werkt bij mij nog niet. Dan is nog iedereen er bij. Nee bedankt.
Klopt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik dus niet vergeten he
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef tubacloud het volgende:
Ik slaap altijd met alleen een boxer, pyjama is kut, zelfs in de winter
Ja maar voor jongens maakt dat geen fuck uit, dat is bijna hetzelfde als een zwembroekquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef tubacloud het volgende:
Ik slaap altijd met alleen een boxer, pyjama is kut, zelfs in de winter
het was logischer als ze 005 te kort kwam voor een 4 bedoel jequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Daniane het volgende:
vriendin van me in dr msn naam en hyves naam: GESLAAGTja meid, ik snap waarom je 0,05 te kort kwam voor n 8 voor nederlands hahahaha
je bent nu officieel ook tof bevonden op tweakersquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:30 schreef Hyman het volgende:
Dear Heimen van Gens,
You are receiving this e-mail because you recently completed a Citrix
certification.
You have been granted access to the Citrix Certification Shop,
www.citrix.com/certshop, the exclusive site for Citrix Education logo
merchandise. Upon login, you are able to purchase dress shirts, polo
shirts, outerwear and more embroidered with your Citrix certification
logo(s).
Haha, nu ben ik officieel nerd nu ik in die shop mag
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:30 schreef Hyman het volgende:
Dear Heimen van Gens,
You are receiving this e-mail because you recently completed a Citrix
certification.
You have been granted access to the Citrix Certification Shop,
www.citrix.com/certshop, the exclusive site for Citrix Education logo
merchandise. Upon login, you are able to purchase dress shirts, polo
shirts, outerwear and more embroidered with your Citrix certification
logo(s).
Haha, nu ben ik officieel nerd nu ik in die shop mag
Staat wel kei professioneelquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JAAA KOOP EEN CITRIX SHIRT
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Hyman het volgende:
Schijnt dat als je zo'n certificaat hebt gehaald, en er een functie in hebt, dat je dan gelijk een stuk meer verdient
En over een weekje ben ik een Citrix Certified Administrator Platinum, want dan komt er een 2e certificaat bijquote:
Nerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
En over een weekje ben ik een Citrix Certified Administrator Platinum, want dan komt er een 2e certificaat bij
Rugtas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
HALLO. DILEMMA. DRAMA.
Rugtas of schoudertas
Schoudertasquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
HALLO. DILEMMA. DRAMA.
Rugtas of schoudertas
Na 7 jaar nog nergens last vanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Anders krijg je op gegeven moment last van één schouder.
Jij gaat op vakantie met je schooltas?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Handig als je op vakantie gaat en de hele dag met een schoudertas loopt.
Nee, dwaas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij gaat op vakantie met je schooltas?
Ik een Poema.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heeft een converse schoudertas
[ afbeelding ]
Zulks een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |