Welk vak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef Zeroku het volgende:
Valt nog mee. Maar dan nog mag hij het in vier dagen gaan leren etc.
Hij is gezakt voor Economie, wiskunde en GS.quote:
Hmm.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is gezakt voor Economie, wiskunde en GS.
Bij mij zal het er niet heel anders uitzien. Ik heb sowieso één 7, maar mja ik weet niet hoe de 5en werken enzo. Maar die net gebeld is het HEU met z'n achternaam en ik HOL dus..quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef -SG- het volgende:
Ik weet wel dat mijn eindlijst maar 1 cijer had. en dat was een 6 bij elk vak.
Eens. Op sommige scholen doen ze dat trouwens wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ook zo raar, dat je allen gebeld wordt als je gezakt bent. Bel gewoon sowieso. Dat is veel handiger, deden ze bij ons op school tenminste.
Vond ik fijn, want anders zat je maar te wachten of je dat telefoontje zal krijgen ofniet.
Bij ons alleen de gezakte en de mensen die een moeilijk jaar hadden met bv. overleden opa's/oma's, gescheiden ouders en dergelijke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vind dat ook zo raar, dat je allen gebeld wordt als je gezakt bent. Bel gewoon sowieso. Dat is veel handiger, deden ze bij ons op school tenminste.
Vond ik fijn, want anders zat je maar te wachten of je dat telefoontje zal krijgen ofniet.
Dan word je niet meer gebeld denk ik. Gaat vrij snel als het goed is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij zal het er niet heel anders uitzien. Ik heb sowieso één 7, maar mja ik weet niet hoe de 5en werken enzo. Maar die net gebeld is het HEU met z'n achternaam en ik HOL dus..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel, werd gebeld dat ik geslaagd was. Meteen ons pap gebeld (die zat op kantoor).
Ik: 'Ja ik ben geslaagd'
Pa: 'Geslaagd? Jij?'
*collega's van ons pap horen lachen op de achtergrond*
Pa: 'Gefeliciteerd'
Ik: 'Ja bedankt he.'
Ons pap had dus van te voren tegen zijn collega's gezegt dat hij dacht dat ik niet zou gaan slagen.quote:
Mijn trainer wou het als eerste horen. Dus ik sms zo: Ik ben geslaagd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel, werd gebeld dat ik geslaagd was. Meteen ons pap gebeld (die zat op kantoor).
Ik: 'Ja ik ben geslaagd'
Pa: 'Geslaagd? Jij?'
*collega's van ons pap horen lachen op de achtergrond*
Pa: 'Gefeliciteerd'
Ik: 'Ja bedankt he.'
Lekkere manier om geïntroduceerd te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ons pap had dus van te voren tegen zijn collega's gezegt dat hij dacht dat ik niet zou gaan slagen.
Het mooie was, ik ging daar later vakantie werk doen.
Dus ik kom op dat kantoor aan, al die collega's
'Ohh daar heb je Stevie Wonder.'
'Ja jullie pap dacht dat je zou zakken'
etc etc..
Bedankt voor het vertrouwen he pa![]()
Linkse rakkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef -SG- het volgende:
Ik word later huisman. Laat mijn vrouw werken en zelf heel de dag op de bank liggen. Af en toe boodschappen doen en koken, thats it.
Daar zal Rutte blij mee zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik VVD heb gestemd.
Ja kijk hier heb je toch niks aan. Ik zou het echt zeker willen weten.quote:
Ze kunnen nog 5 minuten bellen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja kijk hier heb je toch niks aan. Ik zou het echt zeker willen weten.
Als dat is, stomp ik mijn mentor echtquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en dan zul je zien, wordt je om 15.35 gebeld.
Tot hoelaat word er dan door scholen gebeld?quote:
verschilt per school.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tot hoelaat word er dan door scholen gebeld?
Feli Jeffquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Ik ben ook geslaagd.
Feliquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Ik ben ook geslaagd.
Moet je "naar buiten"quote:
Qua ruimte gebruik? Ja. Qua motivatie van werkend volk? Neequote:
D'ohquote:
WOOOHOOOO LEKKER VMBO-HELP-ME-ALSJEBLIEFT-DIPLOMA OPHALENquote:
Moe? Ja.. heb gewerktquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
WOOOHOOOO LEKKER VMBO-HELP-ME-ALSJEBLIEFT-DIPLOMA OPHALEN
Dat kan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken een VMBO-TL'er en die gaat nu HAVO doen.
Wel respect voor hoor, dat verder willen gaan met zijn havo in zo'n gevalquote:
Ik voel me zo ouuuuudquote:
Haar havo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel respect voor hoor, dat verder willen gaan met zijn havo in zo'n geval![]()
[..]
Ik voel me zo ouuuuud
IOeh, nu weet ik dus ook waarom je meer weet dan alleen HAAR naamquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Haar havo.
Hoezo? Ik ben ook al hard op weg naar de 20.
Hier niet meerquote:
Haha.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
IOeh, nu weet ik dus ook waarom je meer weet dan alleen HAAR naam
Overigens ga ik al richting de 21r
Oh shit? Ik dacht altijd dat ik bij de stukken antiek van PUB hoordequote:
Aaaaah, explainsquote:
Thanksquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh je was gister jarig, nog gefeliciteerd.
Gewoon op je 30ste al gaan rentenieren. Of op je 25ste. Of gewoon helemaal niet gaan werken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks..
Nog 46 jaar en 364 dagen tot mijn pensioen.. Als we van de 67 uitgaan tenminste.
quote:
Gefeliciteerdquote:
Reken maar op 82 jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks..
Nog 46 jaar en 364 dagen tot mijn pensioen.. Als we van de 67 uitgaan tenminste.
Ze kreeg het gister te horen toen ik daar was, dus meteen even vol op der bek gepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was jarig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kreeg het gister te horen toen ik daar was, dus meteen even vol op der bek gepakt.Zo ken ik je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kreeg het gister te horen toen ik daar was, dus meteen even vol op der bek gepakt.Zusje van...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heimen?
Jaloers is.A little knowledge is a dangerous thing.
Op mijn 30ste ben ik net 7 jaar aan het werk ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon op je 30ste al gaan rentenieren. Of op je 25ste. Of gewoon helemaal niet gaan werken.
Is dat zo verschrikkelijk dan?quote:
Beetje chubby.. En breezer... Maar opzich best te doenquote:
Jij had een auto hoorde ik gister aaf van een bepaald iemand?':+ Wat veur iets?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op mijn 30ste ben ik net 7 jaar aan het werk ofzo.. En dan kun je van automobielen onderhouden nog echt niet rentenieren hoor
![]()
En thanks PUBjes
Hoe chubby is chubby?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje chubby.. En breezer... Maar opzich best te doen
Van een bepaald iemand..quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij had een auto hoorde ik gister aaf van een bepaald iemand?':+ Wat veur iets?
Breezerquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ken alleen maar die ene pic. Zo chubby is die niet toch.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dunno hoe ik dat moet uitleggen... Ik vind t iig wel meevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |