Ik versta hem, maar ik vind het ook geweldig hoe hij praat. Chill en over niemand een kwaad woord zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK. Wie verstaat er wat van wat Waterreus zegt.
Behalve als het over Ajax gaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik versta hem, maar ik vind het ook geweldig hoe hij praat. Chill en over niemand een kwaad woord zeggen.
gmtaquote:
Wat? Omdat ik lach als jij Di Santo (quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:30 schreef Potloodvis het volgende:
Serieus Otis, altijd meezuigen op de praatjes van anderen.
Ik. Maar ik ben dan ook braboquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef reetveter het volgende:
EERLIJK. Wie verstaat er wat van wat Waterreus zegt.
Als C_N niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik lach als jij Di Santo (![]()
) noemt?
Dat denk je jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als C_N niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.
Nee, je lift vaker mee op het succes (lees: meningen) van anderen, terwijl je uit jezelf niet zou zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat denk je ja? Want ik praat altijd C_N na?
![]()
Nee klopt normaal zou ik jou nooit uitlachen, alleen als anderen dat ook doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, je lift vaker mee op het succes (lees: meningen) van anderen, terwijl je uit jezelf niet zou zeggen.
Ik vind het wel een passende straf voor hem.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef L0t.. het volgende:
'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
een injectie met HIV, wat
Ja, laat je vooral niet kennen door snel een leuk grapje te maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederland heeft ook goeie spitsen hoor. Naast Kuyt en Huntelaar hebben we ook nog Pluim, Castaignos en van Wolfswinkel.![]()
![]()
Even wachten tot iemand anders hierop reageert, dan doe ik ook mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het wel een passende straf voor hem.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederland heeft ook goeie spitsen hoor. Naast Kuyt en Huntelaar hebben we ook nog Pluim, Castaignos en van Wolfswinkel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef L0t.. het volgende:
'Joran krijgt aids toegediend als wraak'
een injectie met HIV, wat
Ja klopt. Waar ik die grote muil vandaan haal snap ik ook nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef reetveter het volgende:
Ik ben het wel eens met Pv. Ik wil niet stoken ofzo maar Otis heeft nooit een eigen mening en praat alleen maar c_n en skylark na. Ik bedoel is niet altijd zo hoor maar soms dan ook nog eens lakitu.
Ik niet. De straf die hij krijgt door daar opgesloten te worden is al genoeg. Dit soort kansloze acties maken hem niet veel beter dan Joran zelf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het wel een passende straf voor hem.
Maak er niet iets anders van, want over grote muil heb ik niets gezegd. Maar goed, laat zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt. Waar ik die grote muil vandaan haal snap ik ook nooit.
Ik ben sowieso voor de doodstraf, dus hier zullen we het niet over eens worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. De straf die hij krijgt door daar opgesloten te worden is al genoeg. Dit soort kansloze acties maken hem niet veel beter dan Joran zelf.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt. Waar ik die grote muil vandaan haal snap ik ook nooit.
Kijk anders eens in mijn sig, schat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maak er niet iets anders van, want over grote muil heb ik niets gezegd. Maar goed, laat zitten.
Nee. Maar los van dat de doodstraf niks oplost is het ook nog eens meer dan eens voorgekomen dat onschuldige mensen zijn vermoord.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor de doodstraf, dus hier zullen we het niet over eens worden.
Oh, die lees ik uit mijzelf nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kijk anders eens in mijn sig, schat.
Dat risico neem ik voor lief dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar los van dat de doodstraf niks oplost is het ook nog eens meer dan eens voorgekomen dat onschuldige mensen zijn vermoord.
Ja, Lucia de B. hadden ze de doodstraf moeten geven, die had allemaal mensen vermoord.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor de doodstraf, dus hier zullen we het niet over eens worden.
Hier laat ik mij niet over in, het nieuws volg ik echt nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, Lucia de B. hadden ze de doodstraf moeten geven, die had allemaal mensen vermoord.
watquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier laat ik mij niet over in, het nieuws volg ik echt nooit.
Makkelijk lullen. Totdat jijzelf of een ander waar jij veel om geeft om zeep word geholpen terwijl later blijkt dat ze onschuldig zijn. Daarbij, zoals ik al zei, lost het helemaal niks op. Maar goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat risico neem ik voor lief dan.
Ja, natuurlijk is het makkelijk praten, maar als ik zo moet gaan denken is alles makkelijk praten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Makkelijk lullen. Totdat jijzelf of een ander waar jij veel om geeft om zeep word geholpen terwijl later blijkt dat ze onschuldig zijn. Daarbij, zoals ik al zei, lost het helemaal niks op. Maar goed.
En dat is voor de doodstraf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier laat ik mij niet over in, het nieuws volg ik echt nooit.
Nee, dit is je er makkelijk uitlullen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het makkelijk praten, maar als ik zo moet gaan denken is alles makkelijk praten.
Dus mag je net zo min meepraten over de doodstraf als dat Mozy gister van je mocht omdat ie geen ervaring zou hebben met relaties.quote:
Hoezo als jij niks had gezegd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
BobbyB doe nou niet zo stoer met anderen meepraten, want als ik niks had gezegd had je het gelaten bij onderstaande smilie.
Ik kan er wel een slecht voorbeeld bij noemen als je het graag hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dit is je er makkelijk uitlullen.
Inderdaad, maar je zei alleen iets over Lucia de B. dus je haalt je gelijk niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
BobbyB doe nou niet zo stoer met anderen meepraten, want als ik niks had gezegd had je het gelaten bij onderstaande smilie.
Dat is eergisteren, maar dan praat ik wel niet meer mee. Is de discussie ook ten einde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus mag je net zo min meepraten over de doodstraf als dat Mozy gister van je mocht omdat ie geen ervaring zou hebben met relaties.
Hypocriet.
Weet niet, zo gaat dat hier.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als C_N niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.
Ja, inderdaad want 's winters is het kouder dan buiten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan er wel een slecht voorbeeld bij noemen als je het graag hebt.
In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt.
Verder heeft bijna niemand waar ik mee omga een strafblad vanwege geweldsincidenten o.i.d. en ook al vind ik het ook niet leuk de onschuldige personen zelf en bekenden daarvan, ik blijf toch voor de doodstraf.
Haha wtf is dit voor vergelijkingquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan er wel een slecht voorbeeld bij noemen als je het graag hebt.
In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt.
Verder heeft bijna niemand waar ik mee omga een strafblad vanwege geweldsincidenten o.i.d. en ook al vind ik het ook niet leuk de onschuldige personen zelf en bekenden daarvan, ik blijf toch voor de doodstraf.
Ja, maar dat is omdat het daarover ging en jij ging meepraten. Ook zie ik jou dat vaker doen, als het eenmalig was geweest had ik er niets over gezegd.quote:
Het is een slecht voorbeeld, maar zo komt het bij mij over.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha wtf is dit voor vergelijking![]()
?!
Chocoladelolly, inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad want 's winters is het kouder dan buiten.
Ja okay sorry, zal ik niet meer doen. Weet ook niet hoe ik het in mijn hoofd haal om mee te praten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat het daarover ging en jij ging meepraten.
Ohquote:
Gast dit moet een grap zijn tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is een slecht voorbeeld, maar zo komt het bij mij over.
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha wtf is dit voor vergelijking![]()
?!
Ben ik even blij dat jij hier niet de straffen uitdeelt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is een slecht voorbeeld, maar zo komt het bij mij over.
Daarom, als ik het nieuws volgde en zo interessant vond dan had ik ook wel een studie in die richting gekozen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat jij hier niet de straffen uitdeelt.
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:00 schreef BobbyB het volgende:
Joran, je bent schuldig bevonden en krijgt de doodstraf omdat er bomen in het bos omvallen en Pv zijn familie niet gewaarschuwd heeft.
Het is gewoon een belachelijke mening. Zeker als die mening zou moeten beslissen over het leven of de dood van een ander. Maakt je in mijn ogen niet veel beter dan de dader zelf. Maar goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, als ik het nieuws volgde en zo interessant vond dan had ik ook wel een studie in die richting gekozen.
Prijs jezelf gelukkig dat mijn interesse daar niet ligt, maar ergens anders. Wel een beetje sneu dat jullie dan zelfs meningen belachelijk proberen te maken.
Omdat het dan ook een vergelijking is die nergens op slaat.quote:
Niemand maakt een mening belachelijk hoor. Slechts argumenten als: "In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt."quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, als ik het nieuws volgde en zo interessant vond dan had ik ook wel een studie in die richting gekozen.
Prijs jezelf gelukkig dat mijn interesse daar niet ligt, maar ergens anders. Wel een beetje sneu dat jullie dan zelfs meningen belachelijk proberen te maken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niemand maakt een mening belachelijk hoor. Slechts argumenten als: "In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt."
Dat zei ik al, maar zo vergelijk ik het maar even.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het dan ook een vergelijking is die nergens op slaat.
Ah dus jij weet dat je vergelijking nergens op slaat maar toch vind je het raar dat ik het niet snap. Nee okee, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zei ik al, maar zo vergelijk ik het maar even.
Ik bedoel er mee dat de kans erg klein is dat ik of een bekende ooit de doodstraf zal krijgen, dus dat het mij daardoor weinig uitmaakt. Dus ik blijf gewoon het bos in gaan als ik wil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niemand maakt een mening belachelijk hoor. Slechts argumenten als: "In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt."
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
In mijn ogen is het sowieso niet aan mensen om te bepalen of anderen dood moeten.
Hij is zó simpel en nog snap jij hem niet, maar ik stop nu met jou hierover. Dit is tijdverspilling.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah dus jij weet dat je vergelijking nergens op slaat maar toch vind je het raar dat ik het niet snap. Nee okee, weten we dat ook weer.
Wat een ongelooflijk slap onzin-argument zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee dat de kans erg klein is dat ik of een bekende ooit de doodstraf zal krijgen, dus dat het mij daardoor weinig uitmaakt. Dus ik blijf gewoon het bos in gaan als ik wil.
Ja het zal wel aan mij liggen, niet aan jou. Weet je wat, het ligt altijd aan een ander, niet aan jou. Hebben we dat alvast vastgesteld voor de komende SC delen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij is zó simpel en nog snap jij hem niet, maar ik stop nu met jou hierover. Dit is tijdverspilling.
Hetzelfde voor jou als ik tegen Bob zei.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk slap onzin-argument zeg.
Stop eens met je linkse praat en schuif me geen woorden in de mond die ik niet zeg. Als je mijn mening niet kunt waarderen dan moet je er niet op reageren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja het zal wel aan mij liggen, niet aan jou. Weet je wat, het ligt altijd aan een ander, niet aan jou. Hebben we dat alvast vastgesteld voor de komende SC delen.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef BobbyB het volgende:
Ja kijk ik heb dus op zich niks tegen mensen die voor de doodstraf zijn hoewel ik niet zo goed snap hoe je iemand kan straffen voor iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Maar als mensen dan vervolgens met volledig belachelijke vergelijkingen komen en bovendien ook nog weten te vertellen dat ze geen nieuws volgen krijg ik toch wel een ontzettende kankerharde [ afbeelding ] op mijn gezicht.
Maar goed, is mijn mening maar.
Uiteraard. Jij loopt alleen maar iemand anders achterna. Anders had je hooguit een smiley geplaatst.quote:
Hahahaha ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij loopt alleen maar iemand anders achterna. Anders had je hooguit een smiley geplaatst.
Waren wel DODELIJK mooie goals ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Higuain is toch wel een dodelijke finisher deze wedstrijd.
Nee? Maar je moet wel net op het juiste moment er staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waren wel DODELIJK mooie goals ja.
Och ik zou je mening best kunnen waarderen, maar die is tot nu toe niet onderbouwd (iets wat me niet meer dan redelijk lijkt wanneer je denkt te kunnen bepalen over andermans leven) tot nu toe heb ik alleen maar op kunnen maken dat je reageert uit emoties en dat je vergelijkingen kant noch wal raken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stop eens met je linkse praat en schuif me geen woorden in de mond die ik niet zeg. Als je mijn mening niet kunt waarderen dan moet je er niet op reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |