O oke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Thuis, ben druk met school bezig. Moet een heel project corrigeren want mijn groepsgenoten zijn kankerdom.
Daar hoor ik nu ook bij als je mijn moeder niet meetelt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso mensen die geen verzorgster hebben.
Ik ook als je jouw moeder niet meeteltquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar hoor ik nu ook bij als je mijn moeder niet meetelt.
Ik wilde je wat vragen, but continue what you were doingquote:
Dan tellen we haar maar mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook als je jouw moeder niet meetelt
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe waardeloos is die Jonas. Hij verdient de naam Judas.
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen speelt vooruit, hij achteruit. Iedereen neemt de bal magistraal aan, hij kan niet eens zijn voet ervoor houden.
Je moet dan gaan staanquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]er zijn geen andere opties, helaas.
Ook een beetje lullig om m'n vriendje wakker te maken om het te doen!
Hij speelt omgekeerd, dus ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij speelt minder goed en is dus een verrader?!?!?!
wat kom jij tof doen tegen mij, meisje?quote:
Santo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:12 schreef Potloodvis het volgende:
De voorste linie ook; Di Maria, Tevez, Messi en Higuain. Dan nog Milito op de bank en Santo die vergeten zijn mee te nemen.
Dadelijk beginnen Otis en C_N nog vuur te spugen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
Dat is toch niet leuk meer als je tegen zo iemand speelt
Haha Di Santo noem je op als je met zulke lijstjes begint? Zo kan ik Nigeria ook wel goed laten lijken.quote:
Hij kan beter voetballen dan Milito vind ik, alleen is Milito dodelijker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha Di Santo noem je op als je met zulke lijstjes begint? Zo kan ik Nigeria ook wel goed laten lijken.
Aguero zwaar overrated en Lisandro Lopez omdat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Di Santo wel noemen en dan Lisandro Lopez en Aguero niet
Omdat ze beide 10x beter zijn dan DI SANTOquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aguero zwaar overrated en Lisandro Lopez omdat?
Lopez is sowieso geen speler voor Argentinië, die heeft body en zo maar is niet sierlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat ze beide 10x beter zijn dan DI SANTO![]()
Nee 3 snelle lichte spitsen tegelijk op het veld werkt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lopez is sowieso geen speler voor Argentinië, die heeft body en zo maar is niet sierlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |