wie wat ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef reetveter het volgende:
Hahahah WAT DE FUCK deed die ene gast
LET OP DEZE MAN JONGENS.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nu weer 90 min CULT. Je moet op Gutierez letten hoe slecht hij speelt. 100% passingrate omdat hij alleen maar terugpaast. EN HIJ KOMT NOOIT OP.
Geen idee. Het klinkt allemaal als een stel vuvuzela's bij elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb mijn Last.fm opgezet. Ik werd echt gestoord van die muziek.Welk nummer was dat dan?
Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
All, even een serieuze vraag n.a.v. gisteren. Heb jij echt full body pictures van mij?
Ja hij. We noemen hem altijd de Jonas Brother.quote:
Kameraadquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, tussen de vakantiefoto's op Hyves bij een kameraad.
een 3 op de schaal van 10, omdat Nickelsonquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe jas. Rate it.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
een 3 op de schaal van 10, omdat Nickelson
Een -4.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:39 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe jas. Rate it.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Kon"quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand kon mijn vader.Hij deed boodschappen. U bent toch de vader van Sanna.
Hij kon dr niet. En ik evenmin.
Ik ben blij dat ik niet die smaak heb.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak meisje, totaal niet.
Ik ook, want dat is een herenjas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet die smaak heb.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Potloodvis het volgende:
Je had zeker liever G-Star gezien hè.
Ja dat is woest kutquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
De hele nacht wakker gelegen! Hebben jullie ook wel eens restless legs? Mijn vriendje gelooft niet dat veel mensen daar last van hebben
!
waar ben jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat is woest kutDan kun je ze maar geen houding geven en loop je telkens te draaien en te woelen
.
Ja, de vader van een vriend heeft dat. Die zit altijd te tikken en te trillen met zijn benen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
De hele nacht wakker gelegen! Hebben jullie ook wel eens restless legs? Mijn vriendje gelooft niet dat veel mensen daar last van hebben
!
Ja, dat doet zeerquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
!
Jaaaaquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat is woest kutDan kun je ze maar geen houding geven en loop je telkens te draaien en te woelen
.
Jezelf masseren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaa! En ik moet m'n benen dan altijd masseren want anders houdt het niet op, en nu vannacht heb ik ze zo hard gemasseerd dat ik blauwe plekken op m'n been heb
vet kut.
Thuis, ben druk met school bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |