Ik vond het wel leuk. I did that.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt godsgruwelijk saai werk.
Ik vind PR ook leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik bedoel eerst deed ik PR en dat was echt leuk.
Tja soms ben je het even zat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Wat ik doe is ook wel leuk en ik heb ook leuke collega's, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
Ja. Ten eerste had ik leuke meisjes om me heen en ten tweede is het iedere dag weer anders. Ik denk toch dat ik zoiets weer wil gaan doen.quote:
Ik tussen mijn 2e en 3e jaar. Voor een dubbele liesbreuk nog wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aan geopereerd toen ik 6 jaar was, zo'n liesbreuk.
Ik heb het een paar keer gedaan en vond het alle paar keren saai.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt godsgruwelijk saai werk.
2-1quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb op FOK! 2-0 voor Argentinië voorspeld.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Wd, de normering bij duits is bij mij een fucking 0![]()
.
Ik heb mijn Last.fm opgezet. Ik werd echt gestoord van die muziek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
Bobby, van dat nummer van nu krijg ik echt oorpijn. En ook dat andere nummer waarin zo'n kerel met een vies hoge stem zingt.
Nigeria zit niet in FIFA.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha ik ging gisteren FIFA met een homie doen en heb hem de hele avond verslagen met Zuid-Korea. Eerst wilde hij gelijkwaardige teams dus nam hij Nigeria en Mexico ofzo en daarna ging hij met Spanje en Argentinie omdat hij niet kon winnen en nog versloeg ik hem
![]()
2-1.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb op FOK! 2-0 voor Argentinië voorspeld.
HAHA WOW ZO VERKEERD OMquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef reetveter het volgende:
Maak ik even een domme fout. Ik wou sturen 'Mijn neus jeukt', maar ik stuurde 'Mijn jeus neukt'.
Dit wou ik even mededelen.
kendequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand kon mijn vader.Hij deed boodschappen. U bent toch de vader van Sanna.
Hij kon dr niet. En ik evenmin.
Hooguit uit een vrije trap of een counter, maar alsnog zet ik mijn vraagtekens bij zijn treffer.quote:
Zie jou eens gaan danquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hooguit uit een vrije trap of een counter, maar alsnog zet ik mijn vraagtekens bij zijn treffer.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Accepteer je faal en geef toe dat je het verhaal verzonnen hebt.
Al moet ik toegeven dat hij op elk grassprietje levensgevaarlijk is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zie jou eens gaan dan![]()
![]()
![]()
'alsnog zet ik mijn vraagtekens bij zijn treffer'
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand kon mijn vader.Hij deed boodschappen. U bent toch de vader van Sanna.
Hij kon dr niet. En ik evenmin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |