abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82932617
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk is het makkelijk praten, maar als ik zo moet gaan denken is alles makkelijk praten.
Nee, dit is je er makkelijk uitlullen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82932723
BobbyB doe nou niet zo stoer met anderen meepraten, want als ik niks had gezegd had je het gelaten bij onderstaande smilie.

-
pi_82932749
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ja.
Dus mag je net zo min meepraten over de doodstraf als dat Mozy gister van je mocht omdat ie geen ervaring zou hebben met relaties.

Hypocriet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82932776
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
BobbyB doe nou niet zo stoer met anderen meepraten, want als ik niks had gezegd had je het gelaten bij onderstaande smilie.

Hoezo als jij niks had gezegd?
pi_82932813
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, dit is je er makkelijk uitlullen.
Ik kan er wel een slecht voorbeeld bij noemen als je het graag hebt.

In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt.

Verder heeft bijna niemand waar ik mee omga een strafblad vanwege geweldsincidenten o.i.d. en ook al vind ik het ook niet leuk de onschuldige personen zelf en bekenden daarvan, ik blijf toch voor de doodstraf.
pi_82932840
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:

Inderdaad, maar je zei alleen iets over Lucia de B. dus je haalt je gelijk niet.
pi_82932877
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dus mag je net zo min meepraten over de doodstraf als dat Mozy gister van je mocht omdat ie geen ervaring zou hebben met relaties.

Hypocriet.
Dat is eergisteren, maar dan praat ik wel niet meer mee. Is de discussie ook ten einde.
pi_82932882
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoezo als jij niks had gezegd?
Weet niet, zo gaat dat hier.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Als C_N niets had gezegd had je maximaal onderstaande smiley gebruikt.

-
pi_82932900
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt.

Verder heeft bijna niemand waar ik mee omga een strafblad vanwege geweldsincidenten o.i.d. en ook al vind ik het ook niet leuk de onschuldige personen zelf en bekenden daarvan, ik blijf toch voor de doodstraf.
Ja, inderdaad want 's winters is het kouder dan buiten.
pi_82932905
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:55 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Haha wtf is dit voor vergelijking ?!
-
pi_82932914
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar dat is omdat het daarover ging en jij ging meepraten. Ook zie ik jou dat vaker doen, als het eenmalig was geweest had ik er niets over gezegd.
pi_82932939
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Het is een slecht voorbeeld, maar zo komt het bij mij over.
pi_82932954
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, inderdaad want 's winters is het kouder dan buiten.
Chocoladelolly, inderdaad.
pi_82932958
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ja, maar dat is omdat het daarover ging en jij ging meepraten.
Ja okay sorry, zal ik niet meer doen. Weet ook niet hoe ik het in mijn hoofd haal om mee te praten.
-
pi_82932960
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:56 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]
Oh
pi_82932971
quote:

[..]

Gast dit moet een grap zijn toch _!!??
-
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:59:05 #67
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82933002
wat een stoere praat hier zeg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_82933019
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

My thoughts exactly.
quote:

[..]

Ben ik even blij dat jij hier niet de straffen uitdeelt.
pi_82933077
Joran, je bent schuldig bevonden en krijgt de doodstraf omdat er bomen in het bos omvallen en Pv zijn familie niet gewaarschuwd heeft.
pi_82933090
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat jij hier niet de straffen uitdeelt.
Daarom, als ik het nieuws volgde en zo interessant vond dan had ik ook wel een studie in die richting gekozen.
Prijs jezelf gelukkig dat mijn interesse daar niet ligt, maar ergens anders. Wel een beetje sneu dat jullie dan zelfs meningen belachelijk proberen te maken.
pi_82933109
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:00 schreef BobbyB het volgende:
Joran, je bent schuldig bevonden en krijgt de doodstraf omdat er bomen in het bos omvallen en Pv zijn familie niet gewaarschuwd heeft.
Je snapt het niet.
pi_82933135
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:00 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Daarom, als ik het nieuws volgde en zo interessant vond dan had ik ook wel een studie in die richting gekozen.
Prijs jezelf gelukkig dat mijn interesse daar niet ligt, maar ergens anders. Wel een beetje sneu dat jullie dan zelfs meningen belachelijk proberen te maken.
Het is gewoon een belachelijke mening. Zeker als die mening zou moeten beslissen over het leven of de dood van een ander. Maakt je in mijn ogen niet veel beter dan de dader zelf. Maar goed.
pi_82933159
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Je snapt het niet.
Omdat het dan ook een vergelijking is die nergens op slaat.
pi_82933160
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:00 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Niemand maakt een mening belachelijk hoor. Slechts argumenten als: "In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt."
-
pi_82933167
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Niemand maakt een mening belachelijk hoor. Slechts argumenten als: "In het bos vallen soms bomen om, ook al is de kans heel klein dat zo'n boom ooit op mij zal vallen, dan kan ik beter mijn vrienden, vriendinnen, familie en andere bekenden hiervoor waarschuwen zodat ze ook niet het bos in gaan, want stel je voor dat zo'n boom op mij of op hun valt."
pi_82933183
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Omdat het dan ook een vergelijking is die nergens op slaat.
Dat zei ik al, maar zo vergelijk ik het maar even.
pi_82933188
In mijn ogen is het sowieso niet aan mensen om te bepalen of anderen dood moeten.
-
pi_82933249
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Dat zei ik al, maar zo vergelijk ik het maar even.
Ah dus jij weet dat je vergelijking nergens op slaat maar toch vind je het raar dat ik het niet snap. Nee okee, weten we dat ook weer.
pi_82933254
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee dat de kans erg klein is dat ik of een bekende ooit de doodstraf zal krijgen, dus dat het mij daardoor weinig uitmaakt. Dus ik blijf gewoon het bos in gaan als ik wil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:04:42 #80
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82933265
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
In mijn ogen is het sowieso niet aan mensen om te bepalen of anderen dood moeten.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:04:47 #81
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82933271
3-1
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_82933300
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ah dus jij weet dat je vergelijking nergens op slaat maar toch vind je het raar dat ik het niet snap. Nee okee, weten we dat ook weer.
Hij is zó simpel en nog snap jij hem niet, maar ik stop nu met jou hierover. Dit is tijdverspilling.
pi_82933325
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef reetveter het volgende:

[..]

wat
-
pi_82933360
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee dat de kans erg klein is dat ik of een bekende ooit de doodstraf zal krijgen, dus dat het mij daardoor weinig uitmaakt. Dus ik blijf gewoon het bos in gaan als ik wil.
Wat een ongelooflijk slap onzin-argument zeg.
-
pi_82933397
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:05 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Hij is zó simpel en nog snap jij hem niet, maar ik stop nu met jou hierover. Dit is tijdverspilling.
Ja het zal wel aan mij liggen, niet aan jou. Weet je wat, het ligt altijd aan een ander, niet aan jou. Hebben we dat alvast vastgesteld voor de komende SC delen.
pi_82933405
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk slap onzin-argument zeg.
Hetzelfde voor jou als ik tegen Bob zei.
pi_82933448
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja het zal wel aan mij liggen, niet aan jou. Weet je wat, het ligt altijd aan een ander, niet aan jou. Hebben we dat alvast vastgesteld voor de komende SC delen.
Stop eens met je linkse praat en schuif me geen woorden in de mond die ik niet zeg. Als je mijn mening niet kunt waarderen dan moet je er niet op reageren.
pi_82933453
Ik ben er ook voor om alle mensen uit Japan dood te maken want de kans is toch klein dat ik ooit iemand uit Japan zal kennen dus maakt mij weinig uit.
-
pi_82933607
Ja kijk ik heb dus op zich niks tegen mensen die voor de doodstraf zijn hoewel ik niet zo goed snap hoe je iemand kan straffen voor iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Maar als mensen dan vervolgens met volledig belachelijke vergelijkingen komen en bovendien ook nog weten te vertellen dat ze geen nieuws volgen krijg ik toch wel een ontzettende kankerharde op mijn gezicht.

Maar goed, is mijn mening maar.
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:10:52 #90
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82933615
4-1
VIVA LA ASSANGE¡
pi_82933646
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef BobbyB het volgende:
Ja kijk ik heb dus op zich niks tegen mensen die voor de doodstraf zijn hoewel ik niet zo goed snap hoe je iemand kan straffen voor iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Maar als mensen dan vervolgens met volledig belachelijke vergelijkingen komen en bovendien ook nog weten te vertellen dat ze geen nieuws volgen krijg ik toch wel een ontzettende kankerharde [ afbeelding ] op mijn gezicht.

Maar goed, is mijn mening maar.
Hier sluit ik me bij aan.
-
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:11:53 #92
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82933671
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.
Uiteraard. Jij loopt alleen maar iemand anders achterna. Anders had je hooguit een smiley geplaatst.
I never workout
pi_82933673
En nu ga ik ervandoor want die wedstrijd is toch wel klaar en het is heerlijk weer. Kusjes he. <3
-
pi_82933675
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef wise het volgende:
4-1
Higuain is toch wel een dodelijke finisher deze wedstrijd.
pi_82933698
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef reetveter het volgende:

[..]

Uiteraard. Jij loopt alleen maar iemand anders achterna. Anders had je hooguit een smiley geplaatst.
Hahahaha ik moest lachen.
-
pi_82933719
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Higuain is toch wel een dodelijke finisher deze wedstrijd.
Waren wel DODELIJK mooie goals ja.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82933731
Pinda United.
pi_82933732
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef wise het volgende:
waarom staat higuain erin?
.
-
pi_82933750
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:12 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Waren wel DODELIJK mooie goals ja.
Nee? Maar je moet wel net op het juiste moment er staan.
pi_82933896
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Stop eens met je linkse praat en schuif me geen woorden in de mond die ik niet zeg. Als je mijn mening niet kunt waarderen dan moet je er niet op reageren.
Och ik zou je mening best kunnen waarderen, maar die is tot nu toe niet onderbouwd (iets wat me niet meer dan redelijk lijkt wanneer je denkt te kunnen bepalen over andermans leven) tot nu toe heb ik alleen maar op kunnen maken dat je reageert uit emoties en dat je vergelijkingen kant noch wal raken.

Maar ach, als jij het allemaal tijdsverspilling vindt, moeten we het misschien maar gewoon weer gaan invoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')