Yes! Godwin heeft weer gewonnen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef fs180 het volgende:
Dat zou je ook van hitler of ander vaag figuur kunnen zeggen
Ik was in de veronderstelling dat je maagd was?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Voor mij wel. Maar volgens bepaalde figuren ben ik ziek, raar en sociaal gestoord
Zo heel bijzonder of apart vond ik haar mening ook niet. Ze heeft liever iemand met ervaring in bed, en ziet het niet zo snel gebeuren dat ze met een maagd in bed belandt (want: onzeker en klungelig op dat gebied). Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dunkt me. Ze is iemand die haar gevoel en standpunt hard en recht voor z'n raap uit en dat vinden sommige mensen niet fijn.
Ja dat is het echt en daarom loop je te zeiken om niets. Geloof me, je handje, links of rechts is krapper.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar het lijkt me zoveel fijner om er ook een leuk lijfje tegen je aan te hebben teriwjl je 'erin zit'
Zo eentje dat beweegt en kreunt en etcetera. is dat echt overrated?
Huh, waar lees jij dat masturbatie seksuele verlangens opwekt? Wist jij de eerste keer dat je masturbeerde dat dat seks met jezelf was? Bij mij kwam dat besef ietsje later. Kleine meisjes (peuters) vinden het soms heerlijk om te "rijden" op de leuning van de bank. Dat bezorgt ze een prettig gevoel. Voor ons is dat zegmaar seks, maar voor dat meisje gewoon een prettig gevoel. Dat besef van seks komt wanneer de puberteit zijn intrede doet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hoe kun je het nu met zijn beschrijving eens zijn? Eerst zeg je dat seksueel verlangen door je omgeving wordt aangeleerd, en nu beweer je het tegenovergestelde, nl. dat mensen zelf seksueel verlangen opwekken dmv masturbatie.
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Casos het volgende:
[..]
Huh, waar lees jij dat masturbatie seksuele verlangens opwekt? Wist jij de eerste keer dat je masturbeerde dat dat seks met jezelf was?
Ik heb er nog expres ander figuur bij gezet, om godwin reacties te voorkomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Inconcordia het volgende:
[..]
Yes! Godwin heeft weer gewonnen!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat je maagd was?
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde vooral haar manier van posten. Daar gaat een bepaalde zelfverzekerdheid van uit waar niet iedereen goed tegen kan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zo heel bijzonder of apart vond ik haar mening ook niet. Ze heeft liever iemand met ervaring in bed, en ziet het niet zo snel gebeuren dat ze met een maagd in bed belandt (want: onzeker en klungelig op dat gebied). Niets meer, niets minder.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:05 schreef Autidude het volgende:
Schenk stroop over je lul en knijp een beetje met je hand
Ik vind Trovey dr posts niet bijtend eerder oprecht. En niet overgenuanceerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde vooral haar manier van posten. Daar gaat een bepaalde zelfverzekerdheid van uit waar niet iedereen goed tegen kan.
Nou, nou.. Beetje overdreven hoor, wat zeg ik nu wat volgens jou volledig provocerend bedoeld is? Ben ik echt benieuwd naar, leg eens uit. Ik onderbouw alles en ik meen alles wat ik hier zeg, en ik praat ook zo als ik niet veilig achter mijn scherm zit. In mijn kringen heeft niemand daar hoorbaar moeite mee (of ze durven nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Mensen die Taurus troll nog serieus nemen![]()
Het is toch onderhand wel duidelijk dat ze niet zo goed bij haar koppie is. Ironisch is alleen dat ze zelf klaagt over mensen die niet normaal zijn
Dit is pas provocatie! Daar trap ik niet in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Naja, op een anoniem forum is dat natuurlijk niet zo'n probleem hé![]()
En voor het geval ze irl ook zo is, dan zou haar eerlijkheid best bewonderenswaardig zijn, al blijft ze natuurlijk een bekrompen rund hé...
Juist, dank je. Ik begrijp best dat mijn manier van uitdrukken voor overjarige maagden pijnlijk om te horen is, maar het is niet anders. Het is ook maar een mening van een persoon, dat zou men best wat meer in acht mogen nemen hier denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zo heel bijzonder of apart vond ik haar mening ook niet. Ze heeft liever iemand met ervaring in bed, en ziet het niet zo snel gebeuren dat ze met een maagd in bed belandt (want: onzeker en klungelig op dat gebied). Niets meer, niets minder.
Veel, maar niet alles.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou, nou.. Beetje overdreven hoor, wat zeg ik nu wat volgens jou volledig provocerend bedoeld is? Ben ik echt benieuwd naar, leg eens uit. Ik onderbouw alles en ik meen alles wat ik hier zeg, en ik praat ook zo als ik niet veilig achter mijn scherm zit. In mijn kringen heeft niemand daar hoorbaar moeite mee (of ze durven niet).
Probeer je niet een beetje je eigen onzekerheid te overschreeuwen? Je lijkt me best een slimme meid, en volgens mij voel je toch wel op je klompen aan dat veelvuldig inkopen doen bij de kiloknaller je niet doet stijgen op de sociale ladder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist, dank je. Ik begrijp best dat mijn manier van uitdrukken voor overjarige maagden pijnlijk om te horen is, maar het is niet anders. Het is ook maar een mening van een persoon, dat zou men best wat meer in acht mogen nemen hier denk ik.
Naja, mensen die dit soort ongein zo stug blijven volhouden, die zie je meestal alleen maar op fok! Irl zou het ongeveer zo gaan:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou, nou.. Beetje overdreven hoor, wat zeg ik nu wat volgens jou volledig provocerend bedoeld is? Ben ik echt benieuwd naar, leg eens uit. Ik onderbouw alles en ik meen alles wat ik hier zeg, en ik praat ook zo als ik niet veilig achter mijn scherm zit. In mijn kringen heeft niemand daar hoorbaar moeite mee (of ze durven niet).
Mooi heh, discussieforaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Naja, mensen die dit soort ongein zo stug blijven volhouden, die zie je meestal alleen maar op fok! Irl zou het ongeveer zo gaan:
Taurus: mannen die op het 20ste nog maagd zijn kunnen toch niet leuk zijn
Vriend van Taurus (wijst naar vriend Kees die nog maagd is): Oh, Kees is ook nog gewoon maagd haha
Taurus: ah, ok, zal dan wel aan mij liggen
Die gaat geen urenlange discussie aangaan dat Kees er echt wel 1 uit de miljoenen moet zijn ofzo
Ja, zelfs op een discussieforum overdrijft ze gewoon, dat zie je toch ook?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mooi heh, discussieforaKun je op de buurtbarbecues gewoon gezellig blijven doen en niet op elke slak zout leggen.
Ik ben het met je eens dat je in discussies wel es wat zwart-witter bent dan normaal, maar dat doe je dan juist om je punt te maken. Maar nogmaals, ik vond haar niet over de top ofzo. Gewoon eerlijk. Als maagden niet haar cup of thea zijn, tsja, dan kun je dat wel voor je houden, maar in een topic dat over (overjarige) maagden gaat, moet je het wel kunnen melden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, zelfs op een discussieforum overdrijft ze gewoon, dat zie je toch ook?![]()
Trollen kan verder best leuk zijn, ben er zelfs soms ook aan schuldig...
Het gaat er meer om dat ze blijft volhouden dat maagden zo goed als onmogelijk leuk kunnen zijn. Aan haar schrijfstijl te zien lijkt ze niet echt dom, en slimme mensen zijn over het algemeen toch echt ruimdenkender dan dat. Daarom vermoed ik een troll. Ik stoor me er verder niet aan hoor, dit soort mensen zijn altijd grappigquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je in discussies wel es wat zwart-witter bent dan normaal, maar dat doe je dan juist om je punt te maken. Maar nogmaals, ik vond haar niet over de top ofzo. Gewoon eerlijk. Als maagden niet haar cup of thea zijn, tsja, dan kun je dat wel voor je houden, maar in een topic dat over (overjarige) maagden gaat, moet je het wel kunnen melden.
Ze redeneert toch heel duidelijk vanuit zichzelf? Ze zegt: ik vind maagden niets (voor seks dan). Ze zegt niet dat dit voor iedereen geldt. Weer anderen vinden maagden helemaal geweldig, en voor sommigen maakt het geen verschil in positieve of negatieve zin. Ik snap niet waarom sommige mensen in dit topic zich daardoor zo aangevallen voelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ze blijft volhouden dat maagden zo goed als onmogelijk leuk kunnen zijn. Aan haar schrijfstijl te zien lijkt ze niet echt dom, en slimme mensen zijn over het algemeen toch echt ruimdenkender dan dat. Daarom vermoed ik een troll. Ik stoor me er verder niet aan hoor, dit soort mensen zijn altijd grappig![]()
Een goede reden om maagden te weigeren zou zijn: "ik ben sexverslaafd en wil alleen iemand die alle kneepjes van het vak kent".
Ik meen me te herinneren dat ze zei dat ze nooit een relatie aan zou gaan met een maagd, omdat die onmogelijk leuk kunnen zijn, en dat dat wel zeer rare mensen moeten zijn ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ze redeneert toch heel duidelijk vanuit zichzelf? Ze zegt: ik vind maagden niets (voor seks dan).
Ik ook niet. Het eerste wat in mij opkwam was: troll.quote:Ik snap niet waarom sommige mensen in dit topic zich daardoor zo aangevallen voelen.
Zo komt het op mij ook over, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze zei dat ze nooit een relatie aan zou gaan met een maagd, omdat die onmogelijk leuk kunnen zijn, en dat wel zeer rare mensen moeten zijn ofzoDus niet alleen voor de seks.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |