abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82944394
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef fs180 het volgende:
Dat zou je ook van hitler of ander vaag figuur kunnen zeggen
Yes! Godwin heeft weer gewonnen!
pi_82944618
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef fs180 het volgende:

[..]

Voor mij wel. Maar volgens bepaalde figuren ben ik ziek, raar en sociaal gestoord
Ik was in de veronderstelling dat je maagd was?
pi_82944696
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat valt wel mee dunkt me. Ze is iemand die haar gevoel en standpunt hard en recht voor z'n raap uit en dat vinden sommige mensen niet fijn.
Zo heel bijzonder of apart vond ik haar mening ook niet. Ze heeft liever iemand met ervaring in bed, en ziet het niet zo snel gebeuren dat ze met een maagd in bed belandt (want: onzeker en klungelig op dat gebied). Niets meer, niets minder.
pi_82944724
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar het lijkt me zoveel fijner om er ook een leuk lijfje tegen je aan te hebben teriwjl je 'erin zit'
Zo eentje dat beweegt en kreunt en etcetera. is dat echt overrated?
Ja dat is het echt en daarom loop je te zeiken om niets. Geloof me, je handje, links of rechts is krapper.
En als je uiteindelijk een keertje geneukt hebt dan is het bij de volgende dame weer anders.
Je maakt je druk om niets. Schenk stroop over je lul en knijp een beetje met je hand
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82944826
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:20 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hoe kun je het nu met zijn beschrijving eens zijn? Eerst zeg je dat seksueel verlangen door je omgeving wordt aangeleerd, en nu beweer je het tegenovergestelde, nl. dat mensen zelf seksueel verlangen opwekken dmv masturbatie.
Huh, waar lees jij dat masturbatie seksuele verlangens opwekt? Wist jij de eerste keer dat je masturbeerde dat dat seks met jezelf was? Bij mij kwam dat besef ietsje later. Kleine meisjes (peuters) vinden het soms heerlijk om te "rijden" op de leuning van de bank. Dat bezorgt ze een prettig gevoel. Voor ons is dat zegmaar seks, maar voor dat meisje gewoon een prettig gevoel. Dat besef van seks komt wanneer de puberteit zijn intrede doet.

En mijn ervaring is dat naarmate je relatie langer duurt, de seks ook beter wordt, omdat je elkaar steeds beter leert kennen. Smaken verschillen, ook op dat gebied. Dus wat dat betreft zegt verleden ook weer niet zo heel veel. Natuurlijk heeft een maagd de minste ervaring, maar je hebt ook natuurtalenten .
pi_82944957
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Casos het volgende:

[..]

Huh, waar lees jij dat masturbatie seksuele verlangens opwekt? Wist jij de eerste keer dat je masturbeerde dat dat seks met jezelf was?
Nee dat bedoelde ik niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:12:05 #207
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82944997
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Inconcordia het volgende:

[..]

Yes! Godwin heeft weer gewonnen!
Ik heb er nog expres ander figuur bij gezet, om godwin reacties te voorkomen
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:12:40 #208
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82945023
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:02 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat je maagd was?

Nee, dat is niet voor mij weggelegd
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:43:21 #209
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_82946289
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Zo heel bijzonder of apart vond ik haar mening ook niet. Ze heeft liever iemand met ervaring in bed, en ziet het niet zo snel gebeuren dat ze met een maagd in bed belandt (want: onzeker en klungelig op dat gebied). Niets meer, niets minder.
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde vooral haar manier van posten. Daar gaat een bepaalde zelfverzekerdheid van uit waar niet iedereen goed tegen kan.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:43:58 #210
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_82946311
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:05 schreef Autidude het volgende:
Schenk stroop over je lul en knijp een beetje met je hand
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:49:46 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82949367
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde vooral haar manier van posten. Daar gaat een bepaalde zelfverzekerdheid van uit waar niet iedereen goed tegen kan.
Ik vind Trovey dr posts niet bijtend eerder oprecht. En niet overgenuanceerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 21:03:17 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82952394
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Mensen die Taurus troll nog serieus nemen

Het is toch onderhand wel duidelijk dat ze niet zo goed bij haar koppie is. Ironisch is alleen dat ze zelf klaagt over mensen die niet normaal zijn
Nou, nou.. Beetje overdreven hoor, wat zeg ik nu wat volgens jou volledig provocerend bedoeld is? Ben ik echt benieuwd naar, leg eens uit. Ik onderbouw alles en ik meen alles wat ik hier zeg, en ik praat ook zo als ik niet veilig achter mijn scherm zit. In mijn kringen heeft niemand daar hoorbaar moeite mee (of ze durven niet ).
pi_82952423
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Naja, op een anoniem forum is dat natuurlijk niet zo'n probleem hé

En voor het geval ze irl ook zo is, dan zou haar eerlijkheid best bewonderenswaardig zijn, al blijft ze natuurlijk een bekrompen rund hé...
Dit is pas provocatie! Daar trap ik niet in.
pi_82952485
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Juist, dank je. Ik begrijp best dat mijn manier van uitdrukken voor overjarige maagden pijnlijk om te horen is, maar het is niet anders. Het is ook maar een mening van een persoon, dat zou men best wat meer in acht mogen nemen hier denk ik.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:49:43 #215
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82952720
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nou, nou.. Beetje overdreven hoor, wat zeg ik nu wat volgens jou volledig provocerend bedoeld is? Ben ik echt benieuwd naar, leg eens uit. Ik onderbouw alles en ik meen alles wat ik hier zeg, en ik praat ook zo als ik niet veilig achter mijn scherm zit. In mijn kringen heeft niemand daar hoorbaar moeite mee (of ze durven niet ).
Veel, maar niet alles.

Zo heb je gesteld dat interesse in seks beneden een bepaald niveau ongezond is, naar jouw mening. Zonder verdere onderbouwing. Niks mis mee. Een mening hoef je niet per sé te onderbouwen, dat is je eigen keuze.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:59:19 #216
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_82953369
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Taurus het volgende:

[..]

Juist, dank je. Ik begrijp best dat mijn manier van uitdrukken voor overjarige maagden pijnlijk om te horen is, maar het is niet anders. Het is ook maar een mening van een persoon, dat zou men best wat meer in acht mogen nemen hier denk ik.
Probeer je niet een beetje je eigen onzekerheid te overschreeuwen? Je lijkt me best een slimme meid, en volgens mij voel je toch wel op je klompen aan dat veelvuldig inkopen doen bij de kiloknaller je niet doet stijgen op de sociale ladder.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:48:08 #217
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82956924
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Naja, mensen die dit soort ongein zo stug blijven volhouden, die zie je meestal alleen maar op fok! Irl zou het ongeveer zo gaan:
Taurus: mannen die op het 20ste nog maagd zijn kunnen toch niet leuk zijn
Vriend van Taurus (wijst naar vriend Kees die nog maagd is): Oh, Kees is ook nog gewoon maagd haha
Taurus: ah, ok, zal dan wel aan mij liggen

Die gaat geen urenlange discussie aangaan dat Kees er echt wel 1 uit de miljoenen moet zijn ofzo
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82957577
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Naja, mensen die dit soort ongein zo stug blijven volhouden, die zie je meestal alleen maar op fok! Irl zou het ongeveer zo gaan:
Taurus: mannen die op het 20ste nog maagd zijn kunnen toch niet leuk zijn
Vriend van Taurus (wijst naar vriend Kees die nog maagd is): Oh, Kees is ook nog gewoon maagd haha
Taurus: ah, ok, zal dan wel aan mij liggen

Die gaat geen urenlange discussie aangaan dat Kees er echt wel 1 uit de miljoenen moet zijn ofzo
Mooi heh, discussiefora Kun je op de buurtbarbecues gewoon gezellig blijven doen en niet op elke slak zout leggen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:10:45 #219
222384 Bonzai.
pi_82958220
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Mooi heh, discussiefora Kun je op de buurtbarbecues gewoon gezellig blijven doen en niet op elke slak zout leggen.
Ja, zelfs op een discussieforum overdrijft ze gewoon, dat zie je toch ook?

Trollen kan verder best leuk zijn, ben er zelfs soms ook aan schuldig...
waarin de stenen rusten,
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:12:15 #220
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82958301
Well ik ben verbaasd eerlijk gezegd dat de vrouwen op Fok zo eerlijk waren. Normaal zouden al de regulars beweren dat het niet uitmaakt. Maar er waren best wel een paar vrouwen die toegeven dat ze geen maagd willen hebben of een maagd vreemd vind.

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat mensen eerder zou afknappen op het feit dat de maagd sociaal onbekwaam/onaantrekkelijk/onzeker was. Maar dat is dus niet zo. Want ik ken wel een paar jongens die wel zouden kunnen neuken als ze willen, maar het gewoon niet hebben gedaan omdat ze verliefd willen zijn enzo.

Net zoals een andere poster hier vermeldde, hij was verliefd voor 8 jaar op een meisje en daardoor tot die tijd geen seks gehad. Heel dom, maar ik denk dat zoiets wel vaker gebeurt, toch? Dat een jongen "anders" wil zijn en toch maar kiest om het niet te doen totdat hij een kans krijgt bij een of andere speciale maagden en dat hij dan 8 jaren verder zit?

Ik had verwacht dat veel vrouwen zoiets zou waarderen.

Maar tja, ik was eigenlijk zoals een van de " normale" jongens die Taurus beschrijft. Ik wilde dolgraag seks hebben en ging het zo snel mogelijk zoeken. Maar zelfs toen moest ik eigenlijk liegen en stoerder doen dan ik ben.

Dus mijn advies aan de maagden hier: Eerst neuken, dan vertellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Keep_Walking op 17-06-2010 23:25:13 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82958495
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, zelfs op een discussieforum overdrijft ze gewoon, dat zie je toch ook?

Trollen kan verder best leuk zijn, ben er zelfs soms ook aan schuldig...
Ik ben het met je eens dat je in discussies wel es wat zwart-witter bent dan normaal, maar dat doe je dan juist om je punt te maken. Maar nogmaals, ik vond haar niet over de top ofzo. Gewoon eerlijk. Als maagden niet haar cup of thea zijn, tsja, dan kun je dat wel voor je houden, maar in een topic dat over (overjarige) maagden gaat, moet je het wel kunnen melden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:26:17 #222
222384 Bonzai.
pi_82958983
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je in discussies wel es wat zwart-witter bent dan normaal, maar dat doe je dan juist om je punt te maken. Maar nogmaals, ik vond haar niet over de top ofzo. Gewoon eerlijk. Als maagden niet haar cup of thea zijn, tsja, dan kun je dat wel voor je houden, maar in een topic dat over (overjarige) maagden gaat, moet je het wel kunnen melden.
Het gaat er meer om dat ze blijft volhouden dat maagden zo goed als onmogelijk leuk kunnen zijn. Aan haar schrijfstijl te zien lijkt ze niet echt dom, en slimme mensen zijn over het algemeen toch echt ruimdenkender dan dat. Daarom vermoed ik een troll. Ik stoor me er verder niet aan hoor, dit soort mensen zijn altijd grappig

Een goede reden om maagden te weigeren zou zijn: "ik ben sexverslaafd en wil alleen iemand die alle kneepjes van het vak kent".
waarin de stenen rusten,
pi_82960053
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat ze blijft volhouden dat maagden zo goed als onmogelijk leuk kunnen zijn. Aan haar schrijfstijl te zien lijkt ze niet echt dom, en slimme mensen zijn over het algemeen toch echt ruimdenkender dan dat. Daarom vermoed ik een troll. Ik stoor me er verder niet aan hoor, dit soort mensen zijn altijd grappig

Een goede reden om maagden te weigeren zou zijn: "ik ben sexverslaafd en wil alleen iemand die alle kneepjes van het vak kent".
Ze redeneert toch heel duidelijk vanuit zichzelf? Ze zegt: ik vind maagden niets (voor seks dan). Ze zegt niet dat dit voor iedereen geldt. Weer anderen vinden maagden helemaal geweldig, en voor sommigen maakt het geen verschil in positieve of negatieve zin. Ik snap niet waarom sommige mensen in dit topic zich daardoor zo aangevallen voelen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:54:22 #224
222384 Bonzai.
pi_82960424
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ze redeneert toch heel duidelijk vanuit zichzelf? Ze zegt: ik vind maagden niets (voor seks dan).
Ik meen me te herinneren dat ze zei dat ze nooit een relatie aan zou gaan met een maagd, omdat die onmogelijk leuk kunnen zijn, en dat dat wel zeer rare mensen moeten zijn ofzo Dus niet alleen voor de seks.
quote:
Ik snap niet waarom sommige mensen in dit topic zich daardoor zo aangevallen voelen.
Ik ook niet. Het eerste wat in mij opkwam was: troll.
waarin de stenen rusten,
pi_82960471
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat ze zei dat ze nooit een relatie aan zou gaan met een maagd, omdat die onmogelijk leuk kunnen zijn, en dat wel zeer rare mensen moeten zijn ofzo Dus niet alleen voor de seks.
[..]

Zo komt het op mij ook over, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')