quote:Pretty Little Liars
Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.
One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.
Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?
WTF is er met m'n emo gebeurdquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Aflevering numero 5 staat online jeeej
Idd, wtf, en dat einde ook echtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Empathologica het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het afloopt, vandaag weer zo'n wtf. En ik vind dat mr hot teacher niet moet zaniken.
Trouwens, heeft iemand de boeken gelezen?
Wil er aan beginnen maar irriteer me er dood aan dat ik nergens 8 dezelfde covers kan vinden..
Nee omdat er mij verteld werd van mensen die wel de boeken hebben dat 1 boek 2 afleveringen is, dus 8 boeken zou dan iets van 16 afleveringen zijn, en dat is nauwelijks 1 seizoen snap je, vandaar dat ik me af vroeg of dat die 8 engelse boeken het verhaal 'compleet' maakt, of dat er toch nog meer boeken zijn/zullen komen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Als het engelse niet compleet was, zouden er geen 8 delen zijn ofzo
Nah, ik baal er van dat de 1e 3 boeken een close up van een gezicht als cover hebben en de laatste 5 boeken niet te vinden zijn met die kaft. En andesom.
Ik vind Toby ook wel leuk, misschien omdat het zo'n creep is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:01 schreef C-Politan het volgende:
Het begint eigenlijk best spannend te worden. Ik vind Toby leuk en ben echt benieuwd naar z'n achtergrond!
Het grappige vind ik dat het een 31 jarige is die Maya speeltquote:Op zondag 18 juli 2010 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die maya niet mooi
echt zo'n ingevallen anorexia hoofdje
zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Jolx het volgende:
Vanmiddag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's up to me now, turn on the bright lights..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef C-Politan het volgende:
[..]|Die Alex (tennisvriendje) vind ik ook totaal niet boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vraag ik me serieus elke aflevering af.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:41 schreef Desii het volgende:
[...]
Tevens vraag ik me af of Jenna echt blind is, of net alsof doet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me serieus elke aflevering af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
LoL, jouw eerste zinquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:41 schreef Desii het volgende:
Leuke serie... hoop ook dat Toby nog leeft
Alle bewoners waarvan de naam met een "A" begint, vind ik verdacht qua het sturen van sms-jes
Het zou wel heel bizar zijn als Allison echt nog leeft, lijkt me logischer dat ze een dagboek had waarin alle geheimen van de 4 meiden vermeld staan en dat iemand Allions dagboek "gebruikt"
Voor de "oude geheimen" dan iig
Voor de rest ist een druk baasje want hij/zij houd ze alle 4 in de gaten.
Tevens vraag ik me af of Jenna echt blind is, of net alsof doet.
Hallo spoilers?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:17 schreef lientje146 het volgende:
ik denk dat toby wel dood gaat, want op imdb staat dat hij maar in 6 afleveringen speelt. en dat heeft het nu ook ongeveer zo'n beetje.
al vind ik het wel jammer als hij dood gaat![]()
Fijn dat je het even verklapt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:17 schreef lientje146 het volgende:
ik denk dat toby wel dood gaat, want op imdb staat dat hij maar in 6 afleveringen speelt. en dat heeft het nu ook ongeveer zo'n beetje.
al vind ik het wel jammer als hij dood gaat![]()
Je mag gewoon praten over een aflevering die al is uitgezonden hoor, hoewel dit natuurlijk een spoiler is met een andere reden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo spoilers?Er zijn ook mensen die het nog niet gezien hebben.
Ja maar ik heb het meer over de laatste aflevering, dat je kan praten over die daarvoor prima. Maar de laatste is nog van deze week.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je mag gewoon praten over een aflevering die al is uitgezonden hoor, hoewel dit natuurlijk een spoiler is met een andere reden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo spoilers?Er zijn ook mensen die het nog niet gezien hebben.
Ik heb het al gezien ik heb het meer over de andere mensen. Maar goed, rekening houden met andere doen ze tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet in dit topic?
Eigen schuld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien ik heb het meer over de andere mensen. Maar goed, rekening houden met andere doen ze tegenwoordig niet meer.
In bijna alle topics over series worden wel spoilers geplaatst.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatischAls je niet gespoiled wilt worden kijk je niet in dit soort topics, hoe moeilijk kan het zijn?
Lees mijn bericht eens opnieuwquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het meer over de laatste aflevering, dat je kan praten over die daarvoor prima. Maar de laatste is nog van deze week.
Zo bedoelde ik het ook geen eens. Oh god. Neem het allemaal even veel te serieus.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
zodra hij uit is mag hij besproken worden zo simpel is het
omdat het te downloaden is bepaald iedereen zelf wanneer je hem kijkt en ander word het wel heel vaag
moet je 7 dagen wachten? of 5?
als je hem gezien hebt en je wilt hem bespreken moet dat hier kunnen
heb je hem nog niet gezien dan vermijd je dit topic gewoon even (nogal logisch want waar gaat het over? ja idd de aflevering die je nog niet gezien hebt)
het is allemaal geen rocket science people
Nee laat maar, ik ga het niet eens uitleggen discussie om niets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
het is niet op heel veel manieren uit te leggen hoor
je zei dat je de laatste aflevering nog niet zonder spoiler moet bespreken omdat ie van deze week is
ik zie niet hoe je daar in kunt lezen dat het wel oke is maar goed dat zal wel aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:42 schreef Merel het volgende:
Dat op IMDB staat in hoeveel afleveringen mensen wel of niet meespelen is wel wat spoilerig hoor. Daarmee verklap je namelijk ook al iets over de volgende afleveringen. Ik had liever niet willen weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's up to me now, turn on the bright lights..
Ik heb niet het idee dat ik veel gaten zag anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef Empathologica het volgende:
Zit nu de nieuwe aflevering te kijken en ik heb het idee dat ik een aflevering gemist heb... Maar dat is niet.. Heel vreemd.
Jup zeker spannend.quote:
huh, heb ik iets gemist?? (mag ook in een spoiler hoor, andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef Beach het volgende:
En een onverwacht einde zeg; nooit gedacht dat diegene het misschien zou kunnen zijn.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
huh, heb ik iets gemist?? (mag ook in een spoiler hoor, anders)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens maar nooit gegoogled wie A is, het kijkt echt kut nu...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Kinga het volgende:
[..]Dat is best dom van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens maar nooit gegoogled wie A is, het kijkt echt kut nu...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Kinga het volgende:
[..]Denk jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens maar nooit gegoogled wie A is, het kijkt echt kut nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A is dan?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:49 schreef booo het volgende:
[..]
Denk jij datHaha nee, ik denk niks. Ik wéét wie A is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A is dan?
Ah. Ja ik dénk dat ik het weet. Heb ook iets gelezen maar weet natuurlijk niet of het klopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha nee, ik denk niks. Ik wéét wie A is.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef Lauuwtje het volgende:Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was dan weer de reactie op de vorige spoiler.
Ik weet t dus echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet de laatste aflevering nog kijken.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef DanielleM het volgende:
Toffe aflevering! Jammer dat het pas in januari weer verder gaat. Ik heb echt nog geen idee wie -A- is. Bij mij is iedereen verdacht haha.
... Dat is echt zuur!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Edit; ik zie het al 'The summer finale airs on August 10, with the extra 12 episodes set to air from January 2011 in order to complete the first season.'
LameNormaal is een stop 6 weken ofzo, hoezo nu ineens 4,5 maand
Is meestal bij ABC Family. Greek (tv show) heeft dat ook. Idd balen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Edit; ik zie het al 'The summer finale airs on August 10, with the extra 12 episodes set to air from January 2011 in order to complete the first season.'
LameNormaal is een stop 6 weken ofzo, hoezo nu ineens 4,5 maand
Bedanktquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Vanavond is de serie weer begonnen in Amerika.
Kwam er bij toeval achter, was de serie een beetje vergeten.
Dat was echt een lange pauze.. moet maar even kijken of de serie mij nog boeitquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Vanavond is de serie weer begonnen in Amerika.
Kwam er bij toeval achter, was de serie een beetje vergeten.
Ja? Balenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:17 schreef tliciouz het volgende:
Er komt nu dus ook maar 1 aflevering en dan stopt het weer.
Echt niet. Er komen nog twaalf afleveringen extra inc. deze gewoon achter elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:17 schreef tliciouz het volgende:
Er komt nu dus ook maar 1 aflevering en dan stopt het weer.
Nu voortaan elke week? Want ik kijk voor alle amerikaanse series op een site, en zie alleen vandaag pretty little liars staan en verder niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt niet. Er komen nog twaalf afleveringen extra inc. deze gewoon achter elkaar.
Pardon? Ik heb toch gekeken op de site waar ik normaal gesproken ook altijd kijk en altijd alles aangegeven staat behalve deze keer. Ga lekker een ander commanderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Tegan het volgende:
Ja. Voortaan eerst onderzoek doen voordat je zomaar uitspraken doet.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Seam het volgende:
Goddomme tliciouz ik schrok even
Dadelijk kijken.
Ik snapte het ook niet echt meer. Dus ik heb even deze Wikipedia gelezen. http://en.wikipedia.org/w(...)tle_Liars_charactersquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Kan iemand me bijpraten wat dat verhaal over die Ian ookalweer was? Die vorige afleveringen zijn echt diep weggezakt bij me. Hij is nu getrouwd met Spencers zus, maar alle tekenen duiden erop dat hij eerst iets had met Allison ofzo?
huh mis ik iets? Welke verwijzing heb ik gemist?quote:
Veronica Mars had A binnen 1 aflevering gevondenquote:Spencer: “We need to find some kind of proof.”
Hanna: “Thank you, Veronica Mars.”
Dan heb ik een andere VM gekeken dan jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veronica Mars had A binnen 1 aflevering gevonden
Als de serie nog bestond
Mha voor de moordenaar van haar beste vriendin had ze toch ook een aflevering of twintig voor nodig hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veronica Mars had A binnen 1 aflevering gevonden
Als de serie nog bestond
Ook grappig dat ze haar ouders beschreef als ex-hippies die protesteerden tegen de nukes. Ja, dat soort ouders zouden daar een probleem mee hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere VM gekeken dan jij
Maar OT: 3 maanden naar een kamp vanwege wat wiet![]()
![]()
![]()
Amerika...
Ja ik weet het na de verse aflevering nog steeds nietquote:
Ja. In de serie was ze ook 14 ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:48 schreef Grunge. het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het meisje dat Alison speelt, namelijk Sasha Pieterse, slechts veertien jaar is? En dat terwijl bijvoorbeeld de actrice die Spencer speelt 25 is, en de actrice die Emily speelt 23.
Dan speelt ze goed voor een meisje van 14. Ik heb namelijk een ontzettend hekel aan Alison. Wat een arrogante bitch is dat zeg!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:48 schreef Grunge. het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het meisje dat Alison speelt, namelijk Sasha Pieterse, slechts veertien jaar is? En dat terwijl bijvoorbeeld de actrice die Spencer speelt 25 is, en de actrice die Emily speelt 23.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Avey het volgende:
Zou me niks verbazen als dat meisje dat Emily onder water drukte stiekem verliefd op d'r is. Gaat altijd zo
ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
Pfff, ik wil het gewoon weten
En Spence en Toby samen
Ik stuur je wel even een linkje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef tliciouz het volgende:
Waar kan ik hem bekijken? Ik kan hem via downloads niet vinden.
Wat, wie A is? Je verwacht echt dat dat bekend wordt voordat de serie afgelopen is?quote:
Vandaag had ze een capeje aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:15 schreef Avey het volgende:
Overigens ben ik helemaal totaal verliefd op Spencer.Elke aflevering weer 4 verschillende outfits en allemaal kwijlwaardig
ja dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef Kinga het volgende:
Het begint een beetje vervelend te worden nu, ze zetten nu steeds meer mensen op de voorgrond die A. wel of niet kunnen zijn. Caleb, Paige, Jenna... Ben het zat. Zul je zien, het is geen van allen.
En die onschuldige look toen ze bij Toby kwamquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:26 schreef Avey het volgende:
[..]
En die onschuldige look toen ze bij Toby kwam![]()
I called it!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Avey het volgende:
Zou me niks verbazen als dat meisje dat Emily onder water drukte stiekem verliefd op d'r is. Gaat altijd zo
Echt waar? Ik vind haar zo irritant. Het enige waar ze over lult is die halfbakken 'relatie' met die kwal van een leraarquote:
Inderdaad, ik vind haar wel leuk enzo maar mijn favoriet is toch wel Spencer, zij heeft echt wat unieks en mysterieus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind haar zo irritant. Het enige waar ze over lult is die halfbakken 'relatie' met die kwal van een leraar
Tsja als hetero luister ik niet echt naar vrouwen hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind haar zo irritant. Het enige waar ze over lult is die halfbakken 'relatie' met die kwal van een leraar
Oh jij kan je beter verplaatsen in die kerel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsja als hetero luister ik niet echt naar vrouwen he
Eens! Zij is echt de leukste en die volgorde ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:07 schreef kensei het volgende:
Emily > Spencer > Hanna > Aria![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 34% gewijzigd door Welldressed op 06-03-2011 10:56:17 ]
Ik vond ze helemaal niks... zie Emily veel liever met Maya, maar die komt niet meer terug (?)!quote:
Ja, vond ik ook! Ben benieuwd of ze nog bij elkaar komen. Ik vind Paige beter bij Emily passen dan Maya. Die vond ik iets vreemds over zich heen hebben. Ik dacht ook nog een tijdje dat ze misschien -A- wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef Avey het volgende:
Emily en Paige waren zo cute
Alleen jammer dat zij na een paar afleveringen ook weer afgevoerd lijkt te worden
Waarom is dat vreemd, als je drie maanden niet met elkaar spreekt lijkt me niet dat je nog een relatie hebt. Dat laatste telefoontje was ook vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
Maya was idd een beetje raar als persoon. Maar, het is nog vreemder dat Emily ineens doet alsof het uit is alleen omdat ze drie maanden weg is... En al helemaal vreemd zou het zijn als Maya helemaal nooit meer terug komt, waar het wel op lijkt.
Hij sloot hem wel, maar niet helemaal goed. Maarja, schuifdeuren zijn vervelendquote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Vond niemand het vreemd dat Toby de schuifdeur niet dicht deed toen hij zich ging omkleden?
Inderdaad, hij schoot weer terug. Shit happens.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij sloot hem wel, maar niet helemaal goed. Maarja, schuifdeuren zijn vervelend.
datquote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
Mja. 't Wordt wel een beetje too much. Iedereen kan A zijn, iedereen vreet wat uit. Dat is op een gegeven moment niet leuk meer.
Het is dan ook een tiener show he, het gaat eigenlijk helemaal niet zozeer om dat hele mysterie. De meisjesdroom van een relatie met een jonge, knappe leraar is veel belangrijker voor de doelgroepquote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
Mja. 't Wordt wel een beetje too much. Iedereen kan A zijn, iedereen vreet wat uit. Dat is op een gegeven moment niet leuk meer.
Inderdaad! Kan niet wachten op de seizoensfinalequote:
Wat seizoensfinale?!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Inderdaad! Kan niet wachten op de seizoensfinale
Ooh dat is te doen gelukkig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Avey het volgende:
Ja, helaas wel.Maar volgens mij begint seizoen 2 in juni ofzo weer, dus het valt mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom horen we niets meer van die maya?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Die zit op detox kamp vanwege de wiet. Lijkt me eruit geschreven, ik verwacht niet dat ze terugkomt. Zeker niet nu er twee nieuwe potentiele relaties zijn. Gelukkig maar want ik vond haar bloedirritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom horen we niets meer van die maya?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ja echt KAK.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:01 schreef Welldressed het volgende:
Oeeeff zometeen Season finale kijken op onze nieuwe HD-tv! Heb er aan de ene kant heel veel zin in, aan de andere kant: wachten tot juni....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:35 schreef Welldressed het volgende:
Damn wat een aflevering! Geweldig! Zat af en toe gewoon met open mond te kijken, wat een spanning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Finale spoilers/seizoen twee spoilers: http://www.tvline.com/201(...)w-season-2-spoilers/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Welldressed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Welldressed het volgende:
[..]Wat totaal ongeloofwaardig die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
is niet uit het niets, op het internet kan je vinden hoe dat zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga dus niet expres het plot van een tv serie opzoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
is niet uit het niets, op het internet kan je vinden hoe dat zit.
SPOILER: Hoe het nou zit in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Kinga het volgende:
SPOILER: Hoe het nou zit in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging voornamelijk over de boeken, dus dat is vrij dubieus. De serie is nu zo ver verwijderd van de boeken van wat ik gehoord heb, ik denk dat ze hele andere plannen hebben voor A. En in de boeken was Emily bijvoorbeeld bi en kwam Caleb niet eens voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Seam het volgende:
Kutspoilers, eigenlijk wil ik ze wel lezen maar aan de andere kant ook weer niet
Leuke aflevering, vorderingen in vrijwel ieder subplot en toch weer een leuke twist op het einde.
Weet iemand hoe ver we zijn in de boeken ongeveer (aangezien A daar nog altijd niet bekend is). Ik besef me nu pas dat de serie van ABC Family is en die hebben meestal niet zo'n lange series. Greek was een uitzondering met 4 seizoenen dus ik hoop niet dat de show in de toekomst moet stoppen voordat er naar de bekendmaking van A gewerkt kan worden.
Bedankt trouwens voor die geadopteerde zus dat had best in een spoiler gekundMaar goed ik weet nog niet van wie ze is.
ah oke bedankt voor de geruststellingquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat ging voornamelijk over de boeken, dus dat is vrij dubieus. De serie is nu zo ver verwijderd van de boeken van wat ik gehoord heb, ik denk dat ze hele andere plannen hebben voor A. En in de boeken was Emily bijvoorbeeld bi en kwam Caleb niet eens voor.
Ik zou het erg vreemd vinden als ze niet blind zou zijn, want dat was ze al voordat Alison dood was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die agent is wellicht ook wel een handlanger van A.
Opmerkelijk trouwens dat die blinde kip geen hond heeft, zou dat een teken zijn?
Part two: http://www.tvline.com/201(...)-questions-answered/quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Finale spoilers/seizoen twee spoilers: http://www.tvline.com/201(...)w-season-2-spoilers/
Ik zag een promotje ervan op het einde van een andere serie, ik dacht ik meld het evenquote:
Dat zouden alle series moeten doen! Nu is er de hele zomer niets leuk behalve dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:18 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik zag een promotje ervan op het einde van een andere serie, ik dacht ik meld het even
Ze hebben een korte stop gehad volgens mij. De seizoensfinale is maar een paar maanden oud.
Ik denk dat we dat nooit gaan weten. Net als bij Gossip Girl dat je nooit weet wie dat is. Na een tijdje wordt het gewoon minder relevant denk ik.quote:
In de boeken wel, dus ik ben benieuwdquote:
Zij is iets van 25+ haha, maar ze ziet er wel geweldig uit inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben het een tijdje terug gaan kijken en het bevalt me wel..prima "jailbait" ook..Vooral Shay Mitchell (Emily) (L)
Mha qua tijdsbestek is er weinig bekend. Tegen de tijd dat de politie er was was er denk ik al zo'n twintig minuten verstreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
A is meerdere mensen dat kan welhaast niet anders, die blinde kip had nooit dat lichaam zo rap kunnen verslepen...
haha ja I know, daarom stond het tussen aanhalingstekensquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zij is iets van 25+ haha, maar ze ziet er wel geweldig uit inderdaad.
De aflevering van gisteren vond ik wel spannend, ze weten dat sfeertje toch er mooi in te houden.
Nou het lichaam van zo'n kerel lijkt mij echt wat zwaar voor die blinde kip hoor... daarnaast lijkt mij dit alles inclusief het insluipen etc moeilijk te doen als blinde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha qua tijdsbestek is er weinig bekend. Tegen de tijd dat de politie er was was er denk ik al zo'n twintig minuten verstreken.
Matige opener, niet echt spannend. Wel baas dat Caleb niet zomaar terug genomen werd, daar was ik even wel bang voor. Beetje tam verder.
Maar ik hoop stiekem dat Caleb wel weer terug komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha qua tijdsbestek is er weinig bekend. Tegen de tijd dat de politie er was was er denk ik al zo'n twintig minuten verstreken.
Matige opener, niet echt spannend. Wel baas dat Caleb niet zomaar terug genomen werd, daar was ik even wel bang voor. Beetje tam verder.
Ja, dat denk ik dus ook. Het kan toch haast niet anders... Net als bij Scream zeg maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
A is meerdere mensen dat kan welhaast niet anders, die blinde kip had nooit dat lichaam zo rap kunnen verslepen...
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig komt het weer een beetje goed tussen Hannah en Caleb.
Ik kijk dit niet voor de humor (quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Avey het volgende:
Beetje saaie aflevering, waar was de humor?
Hier ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik heb heel het eerste seizoen gekeken, nachten doorgehaald, and i'm hooked.
Whoooaaa, dat zou me echt te ver gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 03:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie zou er nou onder dat laken gelegen hebben?
Blinde kip en de agent zijn er dus bij betrokken dat staat vast, zou 1 van de meiden er ook bij betrokken zijn zonder dat ze er zelf van bewust is? andere persoonlijkheid ofzo?
Want A weet echt alles, of hij luistert ze constant af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |