abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94469384
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Finale spoilers/seizoen twee spoilers: http://www.tvline.com/201(...)w-season-2-spoilers/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because simple is bad!
pi_94469580
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94469807
Nou heb alle spoilers gelezen moet alleen de aflevering nog zien, beloofd dus wat! :o
All good things are wild and free.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:43:42 #229
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_94471806
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Welldressed het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_94473193
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_94473794
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Welldressed het volgende:

[..]

SPOILER
Wat totaal ongeloofwaardig die spoiler :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_94474562
Wat is er ongeloofwaardig aan?
pi_94477859
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Welldressed het volgende:
Wat is er ongeloofwaardig aan?
SPOILER
pi_94477896
geadopteerd, jeweetsch :{w
Ja doei.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:44:03 #235
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_94479387
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Beach het volgende:

[..]

SPOILER
is niet uit het niets, op het internet kan je vinden hoe dat zit.
pi_94479726
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
geadopteerd, jeweetsch :{w
Geadopteerd? Een tweelingzus? Huh? :P
pi_94480123
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

is niet uit het niets, op het internet kan je vinden hoe dat zit.
Ja ik ga dus niet expres het plot van een tv serie opzoeken.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:12:10 #238
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_94484911
Ik ben weer bij, heb de laatste twee afleveringen net gezien. Het bouwt lekker op naar een grote finale, laten we hopen dat we antwoorden krijgen. Nummer één-verdachten voor mij zijn de vader van Aria en Mona.

Drie maanden is natuurlijk niet te doen!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:16:44 #239
279841 Avey
Blossom!
pi_94485191
Spannende aflevering ^O^

Uiteraard vrijwel niets opgelost maar dat had ik ook niet verwacht. We weten nu dus alleen dat Ian waarschijnlijk Alison vermoord heeft en dat Melissa er ook iets mee te maken heeft. Meer info geven ze niet kwijt :P
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:09:15 #240
130755 Kinga
versier hier
pi_94488497
SPOILER: Hoe het nou zit in het boek
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:31:53 #241
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_94493406
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Kinga het volgende:
SPOILER: Hoe het nou zit in het boek
SPOILER
pi_94497234
Kutspoilers, eigenlijk wil ik ze wel lezen maar aan de andere kant ook weer niet :(
Leuke aflevering, vorderingen in vrijwel ieder subplot en toch weer een leuke twist op het einde.
Weet iemand hoe ver we zijn in de boeken ongeveer (aangezien A daar nog altijd niet bekend is). Ik besef me nu pas dat de serie van ABC Family is en die hebben meestal niet zo'n lange series. Greek was een uitzondering met 4 seizoenen dus ik hoop niet dat de show in de toekomst moet stoppen voordat er naar de bekendmaking van A gewerkt kan worden.

Bedankt trouwens voor die geadopteerde zus dat had best in een spoiler gekund :{ Maar goed ik weet nog niet van wie ze is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 23 maart 2011 @ 02:16:14 #243
279841 Avey
Blossom!
pi_94497260
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Seam het volgende:
Kutspoilers, eigenlijk wil ik ze wel lezen maar aan de andere kant ook weer niet :(
Leuke aflevering, vorderingen in vrijwel ieder subplot en toch weer een leuke twist op het einde.
Weet iemand hoe ver we zijn in de boeken ongeveer (aangezien A daar nog altijd niet bekend is). Ik besef me nu pas dat de serie van ABC Family is en die hebben meestal niet zo'n lange series. Greek was een uitzondering met 4 seizoenen dus ik hoop niet dat de show in de toekomst moet stoppen voordat er naar de bekendmaking van A gewerkt kan worden.

Bedankt trouwens voor die geadopteerde zus dat had best in een spoiler gekund :{ Maar goed ik weet nog niet van wie ze is.
Dat ging voornamelijk over de boeken, dus dat is vrij dubieus. De serie is nu zo ver verwijderd van de boeken van wat ik gehoord heb, ik denk dat ze hele andere plannen hebben voor A. En in de boeken was Emily bijvoorbeeld bi en kwam Caleb niet eens voor.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_94497305
Die agent is wellicht ook wel een handlanger van A.
Opmerkelijk trouwens dat die blinde kip geen hond heeft, zou dat een teken zijn? :P
pi_94497308
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat ging voornamelijk over de boeken, dus dat is vrij dubieus. De serie is nu zo ver verwijderd van de boeken van wat ik gehoord heb, ik denk dat ze hele andere plannen hebben voor A. En in de boeken was Emily bijvoorbeeld bi en kwam Caleb niet eens voor.
ah oke bedankt voor de geruststelling ^O^ Van Caleb wist het ik al en ik moet zeggen dat ik die verhaallijn best aardig vind ik uitpakken.
pi_94497314
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 02:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die agent is wellicht ook wel een handlanger van A.
Opmerkelijk trouwens dat die blinde kip geen hond heeft, zou dat een teken zijn? :P
Ik zou het erg vreemd vinden als ze niet blind zou zijn, want dat was ze al voordat Alison dood was.
pi_94511637
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Finale spoilers/seizoen twee spoilers: http://www.tvline.com/201(...)w-season-2-spoilers/
Part two: http://www.tvline.com/201(...)-questions-answered/
pi_94673942
Ik liep een beetje achter, net 3 afleveringen gekeken
Maar ik vind het echt niet meer leuk
Ik wil potverdorie gewoon weten wie A is en ik snap er allemaal geen zak meer van :(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 27 maart 2011 @ 15:39:03 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_94675210
Ik vond het jammer dat Caleb wegging, gelukkig komt hij terug. Al vond ik het wel wat raar na dat gesprek met Mona.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_94675453
Ja maar die knul heeft waarschijnlijk uitgelegd dat mona zijn brief niet heeft gegeven etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')