quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Finale spoilers/seizoen twee spoilers: http://www.tvline.com/201(...)w-season-2-spoilers/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Welldressed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Welldressed het volgende:
[..]Wat totaal ongeloofwaardig die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
is niet uit het niets, op het internet kan je vinden hoe dat zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga dus niet expres het plot van een tv serie opzoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
is niet uit het niets, op het internet kan je vinden hoe dat zit.
SPOILER: Hoe het nou zit in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Kinga het volgende:
SPOILER: Hoe het nou zit in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging voornamelijk over de boeken, dus dat is vrij dubieus. De serie is nu zo ver verwijderd van de boeken van wat ik gehoord heb, ik denk dat ze hele andere plannen hebben voor A. En in de boeken was Emily bijvoorbeeld bi en kwam Caleb niet eens voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Seam het volgende:
Kutspoilers, eigenlijk wil ik ze wel lezen maar aan de andere kant ook weer niet
Leuke aflevering, vorderingen in vrijwel ieder subplot en toch weer een leuke twist op het einde.
Weet iemand hoe ver we zijn in de boeken ongeveer (aangezien A daar nog altijd niet bekend is). Ik besef me nu pas dat de serie van ABC Family is en die hebben meestal niet zo'n lange series. Greek was een uitzondering met 4 seizoenen dus ik hoop niet dat de show in de toekomst moet stoppen voordat er naar de bekendmaking van A gewerkt kan worden.
Bedankt trouwens voor die geadopteerde zus dat had best in een spoiler gekundMaar goed ik weet nog niet van wie ze is.
ah oke bedankt voor de geruststellingquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat ging voornamelijk over de boeken, dus dat is vrij dubieus. De serie is nu zo ver verwijderd van de boeken van wat ik gehoord heb, ik denk dat ze hele andere plannen hebben voor A. En in de boeken was Emily bijvoorbeeld bi en kwam Caleb niet eens voor.
Ik zou het erg vreemd vinden als ze niet blind zou zijn, want dat was ze al voordat Alison dood was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die agent is wellicht ook wel een handlanger van A.
Opmerkelijk trouwens dat die blinde kip geen hond heeft, zou dat een teken zijn?
Part two: http://www.tvline.com/201(...)-questions-answered/quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Finale spoilers/seizoen twee spoilers: http://www.tvline.com/201(...)w-season-2-spoilers/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |