ik kan wel wat opgraven hoor, de foto is geen bewijs maar wel een indicatiequote:
Ik heb flinke moeite met het geloven van beweringen die je doet, dus begin maar te graven zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef mediacurator het volgende:
ik kan wel wat opgraven hoor, de foto is geen bewijs maar wel een indicatie
alvast een voorproefjequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik heb flinke moeite met het geloven van beweringen die je doet, dus begin maar te graven zou ik zeggen.
Maar een begrafenisondernemer profiteert er wel van, wellicht heeft hij met lasers en hologrammen wel die hartinfarct opgewektquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een begrafenisondernemer kan er niets aan doen als iemand een hart infarct krijgt, een false flag waar dit topic over gaat is iets geheel anders
False flag is eerder uitgevoerd door de V.S. hetgeen is bewezen aan de hand van historische documenten
"Fascism should more properly be called corporatism because it is the merger of state and corporate power." - Benito Mussolini.
We leven in een moderne versie van de eind jaren 30 dat is dus het probleem en heeft niets te maken met begrafenis ondernemers
Dat is gewoon algemeen bekend idd. Saddam werd door de VS gesteund in zijn strijd tegen Iran. De jihaddisten in Afghanistan ook, in hun strijd tegen de Sovjet-Unie. Toendertijd volkomen logische zetten.quote:
Dit is een serieus onderwerp over serieuze misstanden en orrlogsmisdaden, vandaar dat trollen niet is toegestaan oke? dank uquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:46 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar een begrafenisondernemer profiteert er wel van, wellicht heeft hij met lasers en hologrammen wel die hartinfarct opgewekt
quote:Maar goed, ik ga niet ontkennen dat de amerikaanse overheid vuile spelletjes kan spelen, en dat ze profiteren van de gebeurtenissen. Maar mijn punt is dat het niet noodzakelijk is dat je het niet zelf hoeft te veroorzaken, om er van te profiteren. Interessante literatuur daarover is bijvoorbeeld het boek The Shock Doctrine van Naomi Klein.
Daarbij sluit ik echter niet uit dat de CIA oid wel achter de aanslagen zouden kunnen zitten. Wat ik echter wel uitsluit is controlled demolition, mini-nukes, nano-thermiet of hologrammen om het te kunnen bewerkstelligen.
Tering. Wil jij eerst even een cursus Nederlands doen voordat we je überhaupt serieus nemen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nein, dat is algemeen bekent
[ afbeelding ]
Dus een land wordt gesteund door de vs in een tijd waarin er andere dreigingen bestaan. Die dreigingen vallen weg, blijft over het door de vs gesteunde land. Dat land stelt zich anders op en vormt vervolgens (ook) een dreiging. Waarom dan niet die dreiging wegnemen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:49 schreef Joppy het volgende:
Dat is gewoon algemeen bekend idd. Saddam werd door de VS gesteund in zijn strijd tegen Iran. De jihaddisten in Afghanistan ook, in hun strijd tegen de Sovjet-Unie. Toendertijd volkomen logische zetten.
Een hartinfarct is ook een serieuze zaakquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit is een serieus onderwerp over serieuze misstanden en orrlogsmisdaden, vandaar dat trollen niet is toegestaan oke? dank u![]()
[..]
Blijkbaar ligt het volkenrechtelijk nogal lastig omdat openlijk te doen, dus moet men het onder valse voorwendselen doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus een land wordt gesteund door de vs in een tijd waarin er andere dreigingen bestaan. Die dreigingen vallen weg, blijft over het door de vs gesteunde land. Dat land stelt zich anders op en vormt vervolgens (ook) een dreiging. Waarom dan niet die dreiging wegnemen?
Het gaat je aan het hart ja?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Joppy het volgende:
[..]
Een hartinfarct is ook een serieuze zaak
Leuk en aardig, maar laat nou net ene Osama bin Laden het zwarte schaap van deze (grote) familie Bin Laden zijn. Over de banden tussen hem en de rest van zijn familie kan veel worden gespeculeerd, maar echt goed zijn ze niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef mediacurator het volgende:
“The Bush Family Has More Links To The Bin Laden Family” Than Saddam Hussein"
...knip...
Dat slaat natuurlijk vooral op jezelf. Ik vraag het steeds hierom: elke keer als jij een lang artikel of een filmpje post, doe je alsof je na het zien of lezen maar één conclusie kan trekken. Een soort self evident truth. Maar het eigenaardige is: je maakt nooit duidelijk wat die conclusie dan *is*. Dus als ik vraag; wat bedoel je nu te zeggen, dan ga jij mopperen van "Kijk zelf maar"of "doe ook es wat". En je laat in het vage wat je nu precies wil zeggen. Eigenlijk spiegel je, want jij bent juist degene die een beetje lui is. Je laat filmpjes en artikelen voor je spreken, zonder zelf iets daar aan toe te voegen. Dat is nogal een armoedige vorm van discussiëren.quote:
Zoals ik al eerder meldde, het feit dat een overheid niet altijd een eerlijk spelletje speelt, is geen bewijs dat er Controlled Demolition is gebruikt. Het zou hooguit een (hele vage) aanwijzing kunnen zijn dat ze die vliegtuigen er naar toe hebben gestuurd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef mediacurator het volgende:
mijn idee is dat jullie de IKON docu maar eens moeten bekijken en heb ik verder weer mijn buik vol vd troll & gedachte politie brigade voor vandaag, de mazzel
Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energiequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het westen had hier al weet van voordat ze naar Afghanistan gingen? Het is nota bene net ontdekt.
Leg eens uit waarom een filmpje dom is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom kun je het eigenlijk niet in eigen bewoordingen uitleggen? Filmpjes zijn er voor de dommen.
Je geeft hier overigens een mooi inkijkje in jouw goed-kwaad schema.
Kijk eerst voordat je begint te jammerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef Amos_ het volgende:
En wat moeten deze filmpjes zeggen? Ik zie een screenshot van een ontploffende spaceshuttle?
Er zijn meerdere toepassingen van lithium als je daar op doeltquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energie
Je kunt er vast prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af
Keiser Report: Economic Warfare 101
Waarom de elektrische auto geen toekomst heeftquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energie
Je kunt er vast prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af
Keiser Report: Economic Warfare 101
Nee ik wil graag eerst weten waar het over gaat voor ik potentieel 20 kostbare minuten verspil. Niet zo gek lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk eerst voordat je begint te jammeren
ken je je geschiedenis niet?quote:
misschien een vals alarm dus ? of willen ze de markt met elektrische auto's opzadelen om zodoende betere technologie van de mensheid achter te houden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom de elektrische auto geen toekomst heeft
Elektrische auto rijdt precies even ver als honderd jaar geleden
Ik dacht dat lithium een grondstof is die niet overal voorkomt dus daarom wel redelijk kostbaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn meerdere toepassingen van lithium als je daar op doelt
Nee het is nu pas naar buiten gebracht voor de gewone man, tenminste dat lijkt me. Dat is iets heel anders. Denk je werkelijk dat als men een dergelijke vondst heeft gedaan dat ze direct AP/Reuters opbellen? Zodat wij , het volk, het s'avonds op het journaal kunnen hebben of kunnen lezen in de krant de volgende ochtend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het westen had hier al weet van voordat ze naar Afghanistan gingen? Het is nota bene net ontdekt.
Goh, hebben we die punten weer. Was de eerdere x keer dat het toe is gelicht niet duidelijk genoeg?quote:
ken je deze: http://video.google.com/videoplay?docid=1405611374523233913#quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
misschien een vals alarm dus ? of willen ze de markt met elektrische auto's opzadelen om zodoende betere technologie van de mensheid achter te houden?
Zodat Roland Balkenende zijn pijpleiding kan aanleggen. Hoezo gegrond. Geen enkele oorlog is gegrond en zeker niet van afgelopen 200 jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Huh? Nee dat zeg ik nergens. Maar de invallen in irak en afghanistan zijn niet met elkaar te vergelijken. irak is dubieus want die WMD's blijken niet te bestaan (vooralsnog) en afghanistan vind ik wel gegrond.
Dus we hadden de Duitsers in WO I en II hun gang moeten laten gaan? We hadden ons niet met die oorlog moeten bemoeien?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zodat Roland Balkenende zijn pijpleiding kan aanleggen. Hoezo gegrond. Geen enkele oorlog is gegrond en zeker niet van afgelopen 200 jaar.
Net even door gebladerd ( fast forward) maar lijkt me de moeite waard om eens in zn geheel te bekijken, thx!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ken je deze: http://video.google.com/videoplay?docid=1405611374523233913#
Voor de gewone man was het onder het regime beter dan onder de huidige plunderende waanzin van Amerika.quote:
Deze zijn ook top! thx voor de linksquote:
Nee hoor. Ook dé Osama/Al-Qiada deskundige John O'neill.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar elk land, elke cultuur, elke mogendheid bedient zich van deze tactiek. De gewone burger is altijd de dupe. Kijk maar naar de terroristische 9/11 aanslagen. Allemaal burgers gedood.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het feit dat die operatie niet ten uitvoer is gebracht alsmede de opzet van dat plan zijn juist uitstekende argumenten dat 9/11 geen inside job is geweest.
nee vastquote:
Hoe kunnen wij überhaupt met bewijs komen als het simpelweg niet te bewijzen is omdat zo'n beetje alles wat eventueel bewijs zou kunnen leveren door de overheid kort na de aanslagen is geruimd en niet is bewaard. Het staal, afkomstig van de core kolommen, wat een perfect bewijs zou kunnen leveren is verdwenen. Wij moeten het doen met de beelden die er zijn en diverse ooggetuigen die menen meerdere explosies te hebben gehoord. Veel meer bewijs kun je simpelweg nu niet leveren, anders dan aan te tonen dat dergelijke gebouwen door toedoen van een brand en impact van vliegtuigen (uitzondering: WTC 7) op een dergelijke manier instort.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef Joppy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder meldde, het feit dat een overheid niet altijd een eerlijk spelletje speelt, is geen bewijs dat er Controlled Demolition is gebruikt. Het zou hooguit een (hele vage) aanwijzing kunnen zijn dat ze die vliegtuigen er naar toe hebben gestuurd.
Voor het CD verhaal moet je simpelweg met ander bewijs komen, dan met bewijzen voor een mogelijk complot. Want ik zeg het nog maar eens: Een complot/inside-job betekent niet dat het WTC dan ook van binnenuit is opgeblazen
quote:Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
-Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
-Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.
-Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".
-En dan zeg ik, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
-Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...
in WO1 heeft Nederlands zich grotendeels gedistantieerd. En met WO2 waren we met onze mietjesleger en al overgelopen en Duits geïnfiltreerd politieke top al binnen een week plat. Maar we waren industrieel wel gezien een grote speler zodat Duitsland zijn oorlogsmachine goed draaiend had. Geld verdienen boven alles. Wat kan het eigen volk nu verrotten. Lekker ijverig de stippenkaart bijhouden, dan was je goed bezig als ambtenaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dus we hadden de Duitsers in WO I en II hun gang moeten laten gaan? We hadden ons niet met die oorlog moeten bemoeien?
Tjoh geloof je echt dat we daar aan opbouw doen. Is het echt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Amos_ het volgende:
Mosterdgasbombardementen waren beter voor de gewone man dan de wederopbouw van onze geallieerde soldaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |