abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82923131
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Redux het volgende:

[..]

En zo'n foto moet dat aantonen?
ik kan wel wat opgraven hoor, de foto is geen bewijs maar wel een indicatie

[ Bericht 13% gewijzigd door mediacurator op 17-06-2010 12:20:30 ]
pi_82923180
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef mediacurator het volgende:
ik kan wel wat opgraven hoor, de foto is geen bewijs maar wel een indicatie
Ik heb flinke moeite met het geloven van beweringen die je doet, dus begin maar te graven zou ik zeggen.
pi_82923436
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik heb flinke moeite met het geloven van beweringen die je doet, dus begin maar te graven zou ik zeggen.
alvast een voorproefje
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:46:53 #54
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82923440
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een begrafenisondernemer kan er niets aan doen als iemand een hart infarct krijgt, een false flag waar dit topic over gaat is iets geheel anders

False flag is eerder uitgevoerd door de V.S. hetgeen is bewezen aan de hand van historische documenten

"Fascism should more properly be called corporatism because it is the merger of state and corporate power." - Benito Mussolini.

We leven in een moderne versie van de eind jaren 30 dat is dus het probleem en heeft niets te maken met begrafenis ondernemers
Maar een begrafenisondernemer profiteert er wel van, wellicht heeft hij met lasers en hologrammen wel die hartinfarct opgewekt
Maar goed, ik ga niet ontkennen dat de amerikaanse overheid vuile spelletjes kan spelen, en dat ze profiteren van de gebeurtenissen. Maar mijn punt is dat het niet noodzakelijk is dat je het niet zelf hoeft te veroorzaken, om er van te profiteren. Interessante literatuur daarover is bijvoorbeeld het boek The Shock Doctrine van Naomi Klein.

Daarbij sluit ik echter niet uit dat de CIA oid wel achter de aanslagen zouden kunnen zitten. Wat ik echter wel uitsluit is controlled demolition, mini-nukes, nano-thermiet of hologrammen om het te kunnen bewerkstelligen.
Let the beat control your body!
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:49:36 #55
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82923545
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef Redux het volgende:

[..]

borrelpraat.
Dat is gewoon algemeen bekend idd. Saddam werd door de VS gesteund in zijn strijd tegen Iran. De jihaddisten in Afghanistan ook, in hun strijd tegen de Sovjet-Unie. Toendertijd volkomen logische zetten.
pi_82923700
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:46 schreef Joppy het volgende:

[..]

Maar een begrafenisondernemer profiteert er wel van, wellicht heeft hij met lasers en hologrammen wel die hartinfarct opgewekt
Dit is een serieus onderwerp over serieuze misstanden en orrlogsmisdaden, vandaar dat trollen niet is toegestaan oke? dank u
quote:
Maar goed, ik ga niet ontkennen dat de amerikaanse overheid vuile spelletjes kan spelen, en dat ze profiteren van de gebeurtenissen. Maar mijn punt is dat het niet noodzakelijk is dat je het niet zelf hoeft te veroorzaken, om er van te profiteren. Interessante literatuur daarover is bijvoorbeeld het boek The Shock Doctrine van Naomi Klein.

Daarbij sluit ik echter niet uit dat de CIA oid wel achter de aanslagen zouden kunnen zitten. Wat ik echter wel uitsluit is controlled demolition, mini-nukes, nano-thermiet of hologrammen om het te kunnen bewerkstelligen.
pi_82923790
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nein, dat is algemeen bekent

[ afbeelding ]
Tering. Wil jij eerst even een cursus Nederlands doen voordat we je überhaupt serieus nemen?

Ik heb nog geen post van jou gezien waar je geen grote taalfouten maakt...
pi_82923879
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:49 schreef Joppy het volgende:

Dat is gewoon algemeen bekend idd. Saddam werd door de VS gesteund in zijn strijd tegen Iran. De jihaddisten in Afghanistan ook, in hun strijd tegen de Sovjet-Unie. Toendertijd volkomen logische zetten.
Dus een land wordt gesteund door de vs in een tijd waarin er andere dreigingen bestaan. Die dreigingen vallen weg, blijft over het door de vs gesteunde land. Dat land stelt zich anders op en vormt vervolgens (ook) een dreiging. Waarom dan niet die dreiging wegnemen?
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:56:31 #59
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82923887
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dit is een serieus onderwerp over serieuze misstanden en orrlogsmisdaden, vandaar dat trollen niet is toegestaan oke? dank u
[..]

Een hartinfarct is ook een serieuze zaak
pi_82923892
“The Bush Family Has More Links To The Bin Laden Family” Than Saddam Hussein"

One of my favorite talks was given by Dr. Michael Parenti entitled, "Terrorism, Globalization, and Conspiracy." In it, he says, "he (Saddam Hussein) didn't have links to that guy (Osama Bin Laden). The Bush family has more links to the Bin Laden family." I laugh every time I hear it, but in actuality, it's very sad. Thanks to www.historycommons.org

1988: Bin Ladens Bail Out George W. Bush?
Prior to this year, President George W. Bush is a failed oilman. Three times, friends and investors have bailed him out to keep his business from going bankrupt. However, in 1988, the same year his father becomes president, some Saudis buy a portion of his small company, Harken, which has never performed work outside of Texas. Later in the year, Harken wins a contract in the Persian Gulf and starts doing well financially. These transactions seem so suspicious that the Wall Street Journal in 1991 states it “raises the question of… an effort to cozy up to a presidential son.” Two major investors in Bush’s company during this time are Salem bin Laden and Khalid bin Mahfouz. Salem bin Laden dies in a plane crash in Texas in 1988. [INTELLIGENCE NEWSLETTER, 3/2/2000; SALON, 11/19/2001] Salem bin Laden is Osama’s oldest brother; Khalid bin Mahfouz is a Saudi banker with a 20 percent stake in BCCI. The bank will be shut down a few years later and bin Mahfouz will have to pay a $225 million fine (while admitting no wrongdoing) (see October 10, 2001)). [FORBES, 3/18/2002]

June 4, 1992: FBI Investigates Ties Between George W. Bush and Saudi Money
The FBI investigates connections between James Bath and George W. Bush, according to published reports. Bath is Salem bin Laden’s official representative in the US. Bath’s business partner contends that, “Documents indicate that the Saudis were using Bath and their huge financial resources to influence US policy,” since George W. Bush’s father is president. George W. Bush denies any connections to Saudi money. What becomes of this investigation is unclear, but no charges are ever filed. [HOUSTON CHRONICLE, 6/4/1992]

November 1998: Former President George H. W. Bush Meets with Bin Laden Family
Former President George H. W. Bush meets with the bin Laden family on behalf of the Carlyle Group. The meeting takes place in Jeddah, Saudi Arabia. [SUNDAY HERALD (GLASGOW), 10/7/2001]

January 2000: Former President Bush Meets with bin Laden Family on Behalf of Carlyle Group
Former President George H. W. Bush meets with the bin Laden family on behalf of the Carlyle Group. He had also met with them in November 1998 (see November 1998), but it is not known if he meets with them again after this. Bush denies this meeting took place until a thank you note is found confirming that it took place. [WALL STREET JOURNAL, 9/27/2001; GUARDIAN, 10/31/2001]

Late January 2001: US Intelligence Told to Back Off from Bin Laden and Saudis
The BBC later reports, “After the elections, [US intelligence] agencies [are] told to ‘back off’ investigating the bin Ladens and Saudi royals, and that anger[s] agents.” This follows previous orders to abandon an investigation of bin Laden relatives in 1996 (see February-September 11, 1996), and difficulties in investigating Saudi royalty. [BBC, 11/6/2001] An unnamed “top-level CIA operative” says there is a “major policy shift” at the National Security Agency at this time. Bin Laden could still be investigated, but agents could not look too closely at how he got his money. One specific CIA investigation hampered by this new policy is an investigation in Pakistani nuclear scientist A. Q. Khan and his Khan Laboratories. Khan is considered the “father” of Pakistan’s nuclear weapons capability. But since the funding for this nuclear program gets traced back to Saudi Arabia, restrictions are placed on the inquiry. [PALAST, 2002, PP. 99-100] Also in early 2001, FBI agent Robert Wright, attempting to pursue an investigation into Saudi multimillionaire Yassin al-Qadi, is told by FBI superiors, “it’s just better to let sleeping dogs lie”(see January-March 2001). Reporter Greg Palast notes that President Clinton was already hindering investigations by protecting Saudi interests. However, as he puts it, “Where Clinton said, ‘Go slow,’ Bush policymakers said, ‘No go.’ The difference is between closing one eye and closing them both.” [PALAST, 2002, PP. 102]

(8:00 a.m.) September 11, 2001: Former President George H. W. Bush Heads off After Spending Night at the White House
Former President George H. W. Bush, along with former First Lady Barbara Bush, leaves Washington, DC, by private jet, bound for a speaking engagement in St. Paul, Minnesota. The Bushes spent the previous night at the White House. They had flown to Washington the previous day to attend several meetings and a dinner. One of the meetings attended by the former president was the annual investor conference of the Carlyle Group, which was also attended by Shafig bin Laden, one of Osama bin Laden’s brothers (see (9:00 a.m.) September 11, 2001). They are later informed of the WTC attacks while on their jet. Due to all planes being grounded, they have to land in Milwaukee, Wisconsin. [CBS NEWS, 11/1/2002; CNN, 10/25/2003; NEWSWEEK, 10/27/2003]

(9:00 a.m.) September 11, 2001: Bin Laden Brother Attends Carlyle Group Conference
The Carlyle Group is a large private-equity investment firm, closely associated with officials of the Bush and Reagan administrations, and has considerable ties to Saudi oil money, including ties to the bin Laden family. This morning it is holding its annual investor conference at the Ritz Carlton hotel in Washington, DC. Among the guests of honor is investor Shafig bin Laden, brother of Osama bin Laden. [OBSERVER, 6/16/2002; LONDON TIMES, 5/8/2003] Former President George H. W. Bush, who makes speeches on behalf of the Carlyle Group and is also senior adviser to its Asian Partners fund [WALL STREET JOURNAL, 9/27/2001] , attended the conference the previous day, but is not there today (see (8:00 a.m.) September 11, 2001). [WASHINGTON POST, 3/16/2003]

lees rest van artikel hierrrrrrrr
pi_82923964
Samenvatting in je eigen woorden?
Appels. En peren.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:59:04 #62
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82924003
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Redux het volgende:

[..]

Dus een land wordt gesteund door de vs in een tijd waarin er andere dreigingen bestaan. Die dreigingen vallen weg, blijft over het door de vs gesteunde land. Dat land stelt zich anders op en vormt vervolgens (ook) een dreiging. Waarom dan niet die dreiging wegnemen?
Blijkbaar ligt het volkenrechtelijk nogal lastig omdat openlijk te doen, dus moet men het onder valse voorwendselen doen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:59:19 #63
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82924013
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Joppy het volgende:

[..]

Een hartinfarct is ook een serieuze zaak
Het gaat je aan het hart ja?
pi_82924045
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:58 schreef chauchat het volgende:
Samenvatting in je eigen woorden?
ja hoor, doe zelf eens wat
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:03:26 #65
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82924217
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef mediacurator het volgende:
“The Bush Family Has More Links To The Bin Laden Family” Than Saddam Hussein"
...knip...
Leuk en aardig, maar laat nou net ene Osama bin Laden het zwarte schaap van deze (grote) familie Bin Laden zijn. Over de banden tussen hem en de rest van zijn familie kan veel worden gespeculeerd, maar echt goed zijn ze niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:03:59 #66
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82924241
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

-edit, -

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 17-06-2010 12:18:27 ]
pi_82924255
The Best Enemies Money Can Buy

From Hitler To Saddam Hussein to Osama bin Laden - Insider Connections and the Bush Family's Partnership with Killers of Americans

Brown Brothers, Harriman - BNL- and the Carlyle Group

By Michael C. Ruppert

[© Copyright 2001. All Rights Reserved, Michael C. Ruppert and From The Wilderness Publications, www.copvcia.com. May be reprinted or distributed for non-profit purposes only.]

FTW, Oct. 9, 2001 - Since the Sept. 11 attacks on the World Trade Center and the Pentagon, major media powerhouses and the increasingly influential alternative media alike have begun to focus attention on Bush family connections and a long history of arming and financing America's attackers in the months and years prior to the outbreak of war. Recent stories in the Wall Street Journal (Sept. 27 & 28, 2001), ABC News (Oct. 1, 2001), as well as a host of reports from so-called alternative news sources have begun to focus attention on the Bush family's profit-making role in creating and arming our enemies.

The following is a more comprehensive look at the documented history of these relationships that will also open some new avenues of inquiry for the press, Congress and the American people.

In a world now filled with biowarfare agents, backpack nuclear devices, and chemical weapons like Sarin gas -- where there are people in many countries with reasons to oppose the United States -- the Bush Administration is following predictable strategies in a way that redefines the concept of brinksmanship. Human survival may depend upon the will and the ability of both the Congress and the press to focus on these relationships and to take appropriate action. Moreover - and I am not the first to say this - if a national security priority is to seize the financial assets of those who support terrorists, then perhaps we should start right here at home.

lees rest van artikel hierrrrrr
pi_82924939
Mijn idee is dat jullie de IKON/HUMAN De Staat van Ontkenning docu maar eens moesten bekijken en heb ik verder weer mijn buik vol vd troll & gedachte politie brigade voor vandaag, de mazzel
pi_82925142
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk vooral op jezelf. Ik vraag het steeds hierom: elke keer als jij een lang artikel of een filmpje post, doe je alsof je na het zien of lezen maar één conclusie kan trekken. Een soort self evident truth. Maar het eigenaardige is: je maakt nooit duidelijk wat die conclusie dan *is*. Dus als ik vraag; wat bedoel je nu te zeggen, dan ga jij mopperen van "Kijk zelf maar"of "doe ook es wat". En je laat in het vage wat je nu precies wil zeggen. Eigenlijk spiegel je, want jij bent juist degene die een beetje lui is. Je laat filmpjes en artikelen voor je spreken, zonder zelf iets daar aan toe te voegen. Dat is nogal een armoedige vorm van discussiëren.
Appels. En peren.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:24:51 #70
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82925263
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:18 schreef mediacurator het volgende:
mijn idee is dat jullie de IKON docu maar eens moeten bekijken en heb ik verder weer mijn buik vol vd troll & gedachte politie brigade voor vandaag, de mazzel
Zoals ik al eerder meldde, het feit dat een overheid niet altijd een eerlijk spelletje speelt, is geen bewijs dat er Controlled Demolition is gebruikt. Het zou hooguit een (hele vage) aanwijzing kunnen zijn dat ze die vliegtuigen er naar toe hebben gestuurd.
Voor het CD verhaal moet je simpelweg met ander bewijs komen, dan met bewijzen voor een mogelijk complot. Want ik zeg het nog maar eens: Een complot/inside-job betekent niet dat het WTC dan ook van binnenuit is opgeblazen
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:34:31 #71
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82928479
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82928501
En wat moeten deze filmpjes zeggen? Ik zie een screenshot van een ontploffende spaceshuttle?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82928613
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het westen had hier al weet van voordat ze naar Afghanistan gingen? Het is nota bene net ontdekt.
Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energie

Je kunt er namelijk vast ook prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af

Keiser Report: Economic Warfare 101

donderdag 17 juni 2010 @ 13:37:58 #74
52357 Lambiekje
pi_82928638
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom kun je het eigenlijk niet in eigen bewoordingen uitleggen? Filmpjes zijn er voor de dommen.
Je geeft hier overigens een mooi inkijkje in jouw goed-kwaad schema.
Leg eens uit waarom een filmpje dom is?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:40:10 #75
52357 Lambiekje
pi_82928741
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef Amos_ het volgende:
En wat moeten deze filmpjes zeggen? Ik zie een screenshot van een ontploffende spaceshuttle?
Kijk eerst voordat je begint te jammeren
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:06 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_82928784
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energie

Je kunt er vast prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af

Er zijn meerdere toepassingen van lithium als je daar op doelt
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:08 #77
52357 Lambiekje
pi_82928787
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je kunt er vast prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af

Waarom de elektrische auto geen toekomst heeft
Elektrische auto rijdt precies even ver als honderd jaar geleden
pi_82928860
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk eerst voordat je begint te jammeren
Nee ik wil graag eerst weten waar het over gaat voor ik potentieel 20 kostbare minuten verspil. Niet zo gek lijkt me.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:46:11 #79
52357 Lambiekje
pi_82929060
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:39 schreef chauchat het volgende:
pardon.
ken je je geschiedenis niet?
pi_82929115
quote:
misschien een vals alarm dus ? of willen ze de markt met elektrische auto's opzadelen om zodoende betere technologie van de mensheid achter te houden?
pi_82929200
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn meerdere toepassingen van lithium als je daar op doelt
Ik dacht dat lithium een grondstof is die niet overal voorkomt dus daarom wel redelijk kostbaar
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:50:55 #82
52357 Lambiekje
pi_82929326
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het westen had hier al weet van voordat ze naar Afghanistan gingen? Het is nota bene net ontdekt.
Nee het is nu pas naar buiten gebracht voor de gewone man, tenminste dat lijkt me. Dat is iets heel anders. Denk je werkelijk dat als men een dergelijke vondst heeft gedaan dat ze direct AP/Reuters opbellen? Zodat wij , het volk, het s'avonds op het journaal kunnen hebben of kunnen lezen in de krant de volgende ochtend.

Dus ja Afghanistan was al van meet af aan voor grondstoffen en natuurlijk de pijpleiding
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:52:16 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82929388
quote:
Goh, hebben we die punten weer. Was de eerdere x keer dat het toe is gelicht niet duidelijk genoeg?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:52:17 #84
52357 Lambiekje
pi_82929389
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

misschien een vals alarm dus ? of willen ze de markt met elektrische auto's opzadelen om zodoende betere technologie van de mensheid achter te houden?
ken je deze: http://video.google.com/videoplay?docid=1405611374523233913#
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:56:21 #85
52357 Lambiekje
pi_82929599
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Huh? Nee dat zeg ik nergens. Maar de invallen in irak en afghanistan zijn niet met elkaar te vergelijken. irak is dubieus want die WMD's blijken niet te bestaan (vooralsnog) en afghanistan vind ik wel gegrond.
Zodat Roland Balkenende zijn pijpleiding kan aanleggen. Hoezo gegrond. Geen enkele oorlog is gegrond en zeker niet van afgelopen 200 jaar.
pi_82929626
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zodat Roland Balkenende zijn pijpleiding kan aanleggen. Hoezo gegrond. Geen enkele oorlog is gegrond en zeker niet van afgelopen 200 jaar.
Dus we hadden de Duitsers in WO I en II hun gang moeten laten gaan? We hadden ons niet met die oorlog moeten bemoeien?
pi_82929880
quote:
Net even door gebladerd ( fast forward) maar lijkt me de moeite waard om eens in zn geheel te bekijken, thx!
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:03:15 #88
52357 Lambiekje
pi_82930012
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Saddam was een dictator, remember?
Voor de gewone man was het onder het regime beter dan onder de huidige plunderende waanzin van Amerika.
Ziekelijk een democratie (wat eigenlijk een plutocratie is) opdringen is erger.

En daarnaast Saddam is door Amerika zelf daar aangesteld/in het zadel geholpen. Dit om het oliebeleid te kunnen beïnvloeden. Saddam was ook maar een puppet aangestuurd door NWO.
pi_82930039
Mosterdgasbombardementen waren beter voor de gewone man dan de wederopbouw van onze geallieerde soldaten?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:10 #91
52357 Lambiekje
pi_82930192
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat zegt niemand. Maar elk land, elke cultuur, elke mogendheid bedient zich van deze tactiek. De gewone burger is altijd de dupe. Kijk maar naar de terroristische 9/11 aanslagen. Allemaal burgers gedood.
Nee hoor. Ook dé Osama/Al-Qiada deskundige John O'neill.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:11:17 #92
52357 Lambiekje
pi_82930486
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het feit dat die operatie niet ten uitvoer is gebracht alsmede de opzet van dat plan zijn juist uitstekende argumenten dat 9/11 geen inside job is geweest.

-edit, nokken nu-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 17-06-2010 14:25:12 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:13:53 #93
52357 Lambiekje
pi_82930621
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef Redux het volgende:

[..]

borrelpraat.
nee vast
pi_82930669
Al dat persoonlijke gekibbel hier
pi_82930766
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ken je je geschiedenis niet?
Nee, ik quotte mezelf waar ik mijn post wou aanpassen.
Appels. En peren.
pi_82931207
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef Joppy het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder meldde, het feit dat een overheid niet altijd een eerlijk spelletje speelt, is geen bewijs dat er Controlled Demolition is gebruikt. Het zou hooguit een (hele vage) aanwijzing kunnen zijn dat ze die vliegtuigen er naar toe hebben gestuurd.
Voor het CD verhaal moet je simpelweg met ander bewijs komen, dan met bewijzen voor een mogelijk complot. Want ik zeg het nog maar eens: Een complot/inside-job betekent niet dat het WTC dan ook van binnenuit is opgeblazen
Hoe kunnen wij überhaupt met bewijs komen als het simpelweg niet te bewijzen is omdat zo'n beetje alles wat eventueel bewijs zou kunnen leveren door de overheid kort na de aanslagen is geruimd en niet is bewaard. Het staal, afkomstig van de core kolommen, wat een perfect bewijs zou kunnen leveren is verdwenen. Wij moeten het doen met de beelden die er zijn en diverse ooggetuigen die menen meerdere explosies te hebben gehoord. Veel meer bewijs kun je simpelweg nu niet leveren, anders dan aan te tonen dat dergelijke gebouwen door toedoen van een brand en impact van vliegtuigen (uitzondering: WTC 7) op een dergelijke manier instort.

Dát aantonen is voor ons niet te doen.

Wat ik nu probeer te doen is zoveel mogelijk dingen opzoeken waarvan thruthers zeggen dat het niet klopt. Aan de hand van wat ik allemaal tegenkom, ben ik nog niet overtuigd van het officiële verhaal. Er zijn gewoon te veel wazigheden en jullie kunnen mooi roepen dat alles al is gedebunked, maar veel bewijzen dat dat zo is heb ik van jullie kant nog niet gezien. Vaak zijn de debunk sites net zo vaag als de 9/11 thruth sites.

Hoe jullie (ja jullie ) vaak reageren doet me denken aan Hans Teeuwen:
quote:
Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
-Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
-Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.

-Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".

-En dan zeg ik, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.

-Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 14:26:45 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:26:54 #97
52357 Lambiekje
pi_82931388
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus we hadden de Duitsers in WO I en II hun gang moeten laten gaan? We hadden ons niet met die oorlog moeten bemoeien?
in WO1 heeft Nederlands zich grotendeels gedistantieerd. En met WO2 waren we met onze mietjesleger en al overgelopen en Duits geïnfiltreerd politieke top al binnen een week plat. Maar we waren industrieel wel gezien een grote speler zodat Duitsland zijn oorlogsmachine goed draaiend had. Geld verdienen boven alles. Wat kan het eigen volk nu verrotten. Lekker ijverig de stippenkaart bijhouden, dan was je goed bezig als ambtenaar.

En waarom zouden wij betrokken moeten zijn bij de Oorlogen als Srebrenica en Irak en dergelijke. Waarom?
Dat is ook alleen maar omdat we een wurgcontract hebben met VS via NATO/Marshall Pact. Al die oorlogen gaat puur en alleen in de grondbeginselen om de olie. En ja Nederland heeft nogal een grote rol met pijpleidingen.
pi_82931459
Ik doel op de Geallieerden. Niet enkel Nederland. De Britten ( ) hebben veel gedaan in die tijd. Was dat ook ongewenste bemoeienis?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:37:44 #99
52357 Lambiekje
pi_82931912
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Amos_ het volgende:
Mosterdgasbombardementen waren beter voor de gewone man dan de wederopbouw van onze geallieerde soldaten?
Tjoh geloof je echt dat we daar aan opbouw doen. Is het echt?

Kijk, we zijn goed bezig daar. Warning!! Warning!! Warning!!. Het is schokkend maar dat is wat wij (de westerling) daar aan het doen zijn als leger zijnde.

@mods. Sorry maar dat is de bittere realiteit. dus géén gecensureer. Ik heb een waarschuwing geplaatst.
pi_82931988
Ben je er zelf geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')