abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:06 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_82928784
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energie

Je kunt er vast prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af

Keiser Report: Economic Warfare 101

Er zijn meerdere toepassingen van lithium als je daar op doelt
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:08 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82928787
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Lithium kun je heel goed gebruiken om batterijen voor Laptops en Blackberries te maken, komt dat even goed uit gezien Obama net een speech heeft gegeven over de noodzaak voor nieuwe en schone energie

Je kunt er vast prima auto batterijen mee maken verwacht ik, in plaats van een olie monopolie heb je dan een stapje voor op de competitie voor schone energie? we wachten het af

Keiser Report: Economic Warfare 101

Waarom de elektrische auto geen toekomst heeft
Elektrische auto rijdt precies even ver als honderd jaar geleden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82928860
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk eerst voordat je begint te jammeren
Nee ik wil graag eerst weten waar het over gaat voor ik potentieel 20 kostbare minuten verspil. Niet zo gek lijkt me.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:46:11 #79
52357 Lambiekje
pi_82929060
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:39 schreef chauchat het volgende:
pardon.
ken je je geschiedenis niet?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82929115
quote:
misschien een vals alarm dus ? of willen ze de markt met elektrische auto's opzadelen om zodoende betere technologie van de mensheid achter te houden?
pi_82929200
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn meerdere toepassingen van lithium als je daar op doelt
Ik dacht dat lithium een grondstof is die niet overal voorkomt dus daarom wel redelijk kostbaar
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:50:55 #82
52357 Lambiekje
pi_82929326
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het westen had hier al weet van voordat ze naar Afghanistan gingen? Het is nota bene net ontdekt.
Nee het is nu pas naar buiten gebracht voor de gewone man, tenminste dat lijkt me. Dat is iets heel anders. Denk je werkelijk dat als men een dergelijke vondst heeft gedaan dat ze direct AP/Reuters opbellen? Zodat wij , het volk, het s'avonds op het journaal kunnen hebben of kunnen lezen in de krant de volgende ochtend.

Dus ja Afghanistan was al van meet af aan voor grondstoffen en natuurlijk de pijpleiding
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:52:16 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82929388
quote:
Goh, hebben we die punten weer. Was de eerdere x keer dat het toe is gelicht niet duidelijk genoeg?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:52:17 #84
52357 Lambiekje
pi_82929389
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

misschien een vals alarm dus ? of willen ze de markt met elektrische auto's opzadelen om zodoende betere technologie van de mensheid achter te houden?
ken je deze: http://video.google.com/videoplay?docid=1405611374523233913#
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:56:21 #85
52357 Lambiekje
pi_82929599
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Huh? Nee dat zeg ik nergens. Maar de invallen in irak en afghanistan zijn niet met elkaar te vergelijken. irak is dubieus want die WMD's blijken niet te bestaan (vooralsnog) en afghanistan vind ik wel gegrond.
Zodat Roland Balkenende zijn pijpleiding kan aanleggen. Hoezo gegrond. Geen enkele oorlog is gegrond en zeker niet van afgelopen 200 jaar.
pi_82929626
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zodat Roland Balkenende zijn pijpleiding kan aanleggen. Hoezo gegrond. Geen enkele oorlog is gegrond en zeker niet van afgelopen 200 jaar.
Dus we hadden de Duitsers in WO I en II hun gang moeten laten gaan? We hadden ons niet met die oorlog moeten bemoeien?
pi_82929880
quote:
Net even door gebladerd ( fast forward) maar lijkt me de moeite waard om eens in zn geheel te bekijken, thx!
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:03:15 #88
52357 Lambiekje
pi_82930012
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Saddam was een dictator, remember?
Voor de gewone man was het onder het regime beter dan onder de huidige plunderende waanzin van Amerika.
Ziekelijk een democratie (wat eigenlijk een plutocratie is) opdringen is erger.

En daarnaast Saddam is door Amerika zelf daar aangesteld/in het zadel geholpen. Dit om het oliebeleid te kunnen beïnvloeden. Saddam was ook maar een puppet aangestuurd door NWO.
pi_82930039
Mosterdgasbombardementen waren beter voor de gewone man dan de wederopbouw van onze geallieerde soldaten?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:10 #91
52357 Lambiekje
pi_82930192
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat zegt niemand. Maar elk land, elke cultuur, elke mogendheid bedient zich van deze tactiek. De gewone burger is altijd de dupe. Kijk maar naar de terroristische 9/11 aanslagen. Allemaal burgers gedood.
Nee hoor. Ook dé Osama/Al-Qiada deskundige John O'neill.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:11:17 #92
52357 Lambiekje
pi_82930486
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het feit dat die operatie niet ten uitvoer is gebracht alsmede de opzet van dat plan zijn juist uitstekende argumenten dat 9/11 geen inside job is geweest.

-edit, nokken nu-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 17-06-2010 14:25:12 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:13:53 #93
52357 Lambiekje
pi_82930621
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef Redux het volgende:

[..]

borrelpraat.
nee vast
pi_82930669
Al dat persoonlijke gekibbel hier
pi_82930766
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ken je je geschiedenis niet?
Nee, ik quotte mezelf waar ik mijn post wou aanpassen.
Appels. En peren.
pi_82931207
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:24 schreef Joppy het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder meldde, het feit dat een overheid niet altijd een eerlijk spelletje speelt, is geen bewijs dat er Controlled Demolition is gebruikt. Het zou hooguit een (hele vage) aanwijzing kunnen zijn dat ze die vliegtuigen er naar toe hebben gestuurd.
Voor het CD verhaal moet je simpelweg met ander bewijs komen, dan met bewijzen voor een mogelijk complot. Want ik zeg het nog maar eens: Een complot/inside-job betekent niet dat het WTC dan ook van binnenuit is opgeblazen
Hoe kunnen wij überhaupt met bewijs komen als het simpelweg niet te bewijzen is omdat zo'n beetje alles wat eventueel bewijs zou kunnen leveren door de overheid kort na de aanslagen is geruimd en niet is bewaard. Het staal, afkomstig van de core kolommen, wat een perfect bewijs zou kunnen leveren is verdwenen. Wij moeten het doen met de beelden die er zijn en diverse ooggetuigen die menen meerdere explosies te hebben gehoord. Veel meer bewijs kun je simpelweg nu niet leveren, anders dan aan te tonen dat dergelijke gebouwen door toedoen van een brand en impact van vliegtuigen (uitzondering: WTC 7) op een dergelijke manier instort.

Dát aantonen is voor ons niet te doen.

Wat ik nu probeer te doen is zoveel mogelijk dingen opzoeken waarvan thruthers zeggen dat het niet klopt. Aan de hand van wat ik allemaal tegenkom, ben ik nog niet overtuigd van het officiële verhaal. Er zijn gewoon te veel wazigheden en jullie kunnen mooi roepen dat alles al is gedebunked, maar veel bewijzen dat dat zo is heb ik van jullie kant nog niet gezien. Vaak zijn de debunk sites net zo vaag als de 9/11 thruth sites.

Hoe jullie (ja jullie ) vaak reageren doet me denken aan Hans Teeuwen:
quote:
Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
-Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
-Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.

-Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".

-En dan zeg ik, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.

-Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 14:26:45 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:26:54 #97
52357 Lambiekje
pi_82931388
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus we hadden de Duitsers in WO I en II hun gang moeten laten gaan? We hadden ons niet met die oorlog moeten bemoeien?
in WO1 heeft Nederlands zich grotendeels gedistantieerd. En met WO2 waren we met onze mietjesleger en al overgelopen en Duits geïnfiltreerd politieke top al binnen een week plat. Maar we waren industrieel wel gezien een grote speler zodat Duitsland zijn oorlogsmachine goed draaiend had. Geld verdienen boven alles. Wat kan het eigen volk nu verrotten. Lekker ijverig de stippenkaart bijhouden, dan was je goed bezig als ambtenaar.

En waarom zouden wij betrokken moeten zijn bij de Oorlogen als Srebrenica en Irak en dergelijke. Waarom?
Dat is ook alleen maar omdat we een wurgcontract hebben met VS via NATO/Marshall Pact. Al die oorlogen gaat puur en alleen in de grondbeginselen om de olie. En ja Nederland heeft nogal een grote rol met pijpleidingen.
pi_82931459
Ik doel op de Geallieerden. Niet enkel Nederland. De Britten ( ) hebben veel gedaan in die tijd. Was dat ook ongewenste bemoeienis?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:37:44 #99
52357 Lambiekje
pi_82931912
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:03 schreef Amos_ het volgende:
Mosterdgasbombardementen waren beter voor de gewone man dan de wederopbouw van onze geallieerde soldaten?
Tjoh geloof je echt dat we daar aan opbouw doen. Is het echt?

Kijk, we zijn goed bezig daar. Warning!! Warning!! Warning!!. Het is schokkend maar dat is wat wij (de westerling) daar aan het doen zijn als leger zijnde.

@mods. Sorry maar dat is de bittere realiteit. dus géén gecensureer. Ik heb een waarschuwing geplaatst.
pi_82931988
Ben je er zelf geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')