Dat denk ik ook steeds he, en iedereen zit wel bij der te slijmen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:52 schreef Smart_ass het volgende:
No offence maar die koite is ook fucking lelijk zeg.
Nou ja, valt wel mee, maar die band om dr hoofd vind ik minder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:52 schreef Smart_ass het volgende:
No offence maar die koite is ook fucking lelijk zeg.
Wishful thinking.quote:
Je hebt ze daarna toch geen water later drinken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha kapot grappig. De homies van mijn broertje waren hier. Heb ik ze voor 2.50 een theelepel van onze home made sambal laten eten. Die lui gingen kapot.
Nee dat hoorde bij de weddenschap. Dat mocht niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ze daarna toch geen water later drinken?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee dat hoorde bij de weddenschap. Dat mocht niet.
Ik vind het niet meevallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, valt wel mee, maar die band om dr hoofd vind ik minder.
quote:
Ja he he. Dat is daar orde van de dag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds he, en iedereen zit wel bij der te slijmen.
Vast wel, ik heb een bak geschilde appels met kaneel wegewerkt een tijdje terug.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft hier wel eens ineens een eetlepel kaneel opgegeten?
Daar denk ik serieus altijd aan als ik nootmuskaat zie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nootmuskaat is dodelijk en je kan er hallucinaties van krijgen
Toch nog wat geleerd in de tweede klas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar denk ik serieus altijd aan als ik nootmuskaat zie.Geleerd in de 2e klas.
![]()
Om de een of andere reden is het blijven steken.
quote:Cinnamon is the subject of an internet meme, The Cinnamon Challenge, in which one attempts to eat a tablespoon of "cinnamon" (almost always actually cassia) without inhaling the cinnamon or vomiting. Despite thousands of video-documented attempts, few seem able to succeed. One notable challenger was the host of the television show Tosh.0, who failed.[38] Most don't seem to realize that, even if breathing through their nose, they usually inhale the cinnamon dust, resulting in a very painful and potentially dangerous experience — cinnamon irritates the airway, which could trigger a bronchospasm and cessation of breathing (apnea).[39] It takes a great deal of liquid to saturate a tablespoon of powder. This dust is easily carried in any air that is shared between the mouth and throat. Often the challengers then panic and gasp for air through their mouth, inhaling a large amount of cinnamon.[40]
Wtf, ik zie dit nu pas.quote:
Verstandig.quote:
Stage van half 9 tot half 5quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weken van half 10 tot half 3.Jij?
In de zorg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stage van half 9 tot half 5
Waar werk jij?
voor twee tentamens zakken gok ik zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:53 schreef Mozy het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Had je Duits niet goed gemaakt dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, dit is wel kut zeg.
Duits normering is godverrdommetyfuskuthoeren serieus 0,0 geworden![]()
![]()
.
Nou, ik heb er nu een 5,4 voor. Ohgoddd, dat is echt zo kut eyquote:
Suiker eten daarna schijnt te helpen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha kapot grappig. De homies van mijn broertje waren hier. Heb ik ze voor 2.50 een theelepel van onze home made sambal laten eten. Die lui gingen kapot.
Sukkel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb een bak geschilde appels met kaneel wegewerkt een tijdje terug.
Wist niet dat ze voor de appeltaart waren.
De persoon die terug kwam met een pak bloem van de supermarkt was niet amused.
Maarja, hoe kon ik dat nou weten....
quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens het is geen aanraderm'n mond is nog wel even uitgedroogd en geirriteerd. Smaakt ook niet echt lekker. Ik snap hoe een eetlepel kaneel dus echt niet tof is om ineens op te eten
ik heb het van mij uiteindelijk uitgespuugd toen ik de boel ook kon inslikken en het kleine beetje van de theelepel was ineens superveel na al dat vocht erbij
Dan nog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:50 schreef Bragi het volgende:
Sukkel!Waar zou dat anders voor moeten zijn?
Dat ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan nog.Je gaat toch niet zomaar iets eten wat ergens klaar ligt. Ik zou dat altijd even vragen van wie en waarvoor dat is.
Ik ga ook echt een keer een taart bakken. Ook al heb ik geen kook skillsquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen appeltaart bakken en hoop dat niemand mn appel met kaneel opeet
Nooit een eetlepen gedaan trouwens, maar wel een theelepeltje en das al niet lekker
Dadelijk tzatziki en kokosmacronen maken
Als je een recept volgt, moet het wel lukkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga ook echt een keer een taart bakken. Ook al heb ik geen kook skills.
Appeltaart lijkt me nog wel te doen, jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je een recept volgt, moet het wel lukken
Ik heb die appeltaart gewoon uit een pakjeMix voor appeltaart ofzo en dan appels, krenten enzo erin gooien, klaar
ik maak ook weleens chocoladetaart, maar dat gaat nog niet altijd goedvandaar dat ik dat nu niet wilde doen, nogal veel werk, mocht het mis gaan. (de bodem lukt niet altijd en ik weet niet precies waar het aan ligt)
Keer samen een taart bakken?
De bodem is 125 gr boter, 100 gr poedersuiker, mespunt zout, 250 gr bloem, 2 eidooiers, 2 eetlepels koude melk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Appeltaart lijkt me nog wel te doen, ja! Ook al vind ik dat niet zo heel lekker
. Ik heb wel eens kwarktaart gemaakt enzo, maar dat kan ook bijna niet fout gaan
.
Hoe maak je chocoladetaart dan![]()
?
En ja, gezellig!
Omg, dat klinkt echt als veel werk en ook moeilijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De bodem is 125 gr boter, 100 gr poedersuiker, mespunt zout, 250 gr bloem, 2 eidooiers, 2 eetlepels koude melk.
Alles behalve de melk mengen dat het op grof broodkruim lijkt, dan melk erbij en bal maken. Minimaal een uur in koelkast leggen (in folie)
In plakken snijden en vorm bekleden. Dan een uur in de vriezer.
Vanuit de vriezer in een oven die op 180 graden voorverwarmd is, daar een minuut of twaalf in laten staan.
Dan de vulling:
3,2 dl slagroom, 2 eetlepels (afgestreen) fijne tafelsuiker, heeeel klein beetje zout, 120 gr zachte boter, 450 gr goede kwaliteit chocolade in stukken(eigenlijk puur, ik gebruik meestal melk, en volgens mij kan wit zelfs ook), 1 dl melk, cacaopoeder voor erop.
Slagroom, suiker en zout aan de kook brengen. Dan meteen van het vuur en deboter en chocolade erin, roeren tot het gesmolten en gemengd is. Dan de melk erdoorheen roeren tot het glanst. Dan in de taartbodem doen en 1 a 2 uur laten afkoelen. Dan bestuiven met cacao.
Is heel erg lekkere taart![]()
Vulling is zacht en bodem krokant.
De bodem is lastig, de vulling is heel gemakkelijk. Het gaat dus weleens mis bij de bodem en ik weet nooit precies waarom. Anders kun je ws ook gewoon een bodem van kruimelkoekjes en boter gebruiken, die hoeft niet eens in de oven, maar kun je gewoon zo aanstampen en dat zou ook wel moeten werkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, dat klinkt echt als veel werk en ook moeilijk. En het is écht één bonk vet en slecht wat er in zit! Haha, nouja bedankt voor het recept in ieder geval
. Wie weet ga ik het toch wel maken
.
Hmm ja de bodem klinkt ook wel lastigquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De bodem is lastig, de vulling is heel gemakkelijk. Het gaat dus weleens mis bij de bodem en ik weet nooit precies waarom. Anders kun je ws ook gewoon een bodem van kruimelkoekjes en boter gebruiken, die hoeft niet eens in de oven, maar kun je gewoon zo aanstampen en dat zou ook wel moeten werken
En nu ga ik koekjes bakken
En het is idd errug vet en suikerig en slecht, maar wel ontzettend lekker
Jongen, jij hebt nog nooit een aardappel gekookt in je leven dus een taart bakken kun je al helemaal niet.quote:
Dit is onwaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt nog nooit een aardappel gekookt in je leven dus een taart bakken kun je al helemaal niet.
Dank jequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja de bodem klinkt ook wel lastig. Nouja, succes met je koekjes
!
Mensen die vrij zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
wat zal ik gaan doen op deze vrije dag??
Moet mijn bed maar eens uit inderdaad... Wat ben jij aan nu dan? College? werk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. Vooral met dit weer
.
[..]
Wanneer ga jij voor me koken?
Als jij in een tijdmachine stapt en minstens vijf jaar jonger wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. Vooral met dit weer
.
[..]
Wanneer ga jij voor me koken?
Het was geen klacht over het onderwerp, maar over de personen.quote:
Daar hebben ze zalfjes en cremes voor. Althans, dat zeggen ze altijd in de reclame.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij in een tijdmachine stapt en minstens vijf jaar jonger wordt.
Word ik nu 2x oud genoemd in 1 minuutquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was geen klacht over het onderwerp, maar over de personen. [ afbeelding ]
Stage.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet mijn bed maar eens uit inderdaad... Wat ben jij aan nu dan? College? werk?
Wat doe je nou lulligquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij in een tijdmachine stapt en minstens vijf jaar jonger wordt.
zuurquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Word ik nu 2x oud genoemd in 1 minuut?
[..]
Stage.
[..]
Wat doe je nou lullig![]()
.
Grapje natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Word ik nu 2x oud genoemd in 1 minuut?
Ik kan nog prima als 19 jarige door het leven. En bovendien heb ik het hart van een 17 jarige al veroverd. Dus wat ga je me oud noemenquote:
Ehm, jawel. Maar ik kan multitasken. Dus Fok!ken en mailen e.d. tegelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zuur
En je doet daar natuurlijk geen klote![]()
boh.. net never back down gekeken..goede film
Die jongen is nog jong en naïef, hij weet niet beter. Die 17 jarige bedoel ik dan, niet Otis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan nog prima als 19 jarige door het leven. En bovendien heb ik het hart van een 17 jarige al veroverd. Dus wat ga je me oud noemen!
Ik noem je niet oudquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan nog prima als 19 jarige door het leven. En bovendien heb ik het hart van een 17 jarige al veroverd. Dus wat ga je me oud noemen!
Die jongen denkt alleen aan zijn hormonenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die jongen is nog jong en naïef, hij weet niet beter. Die 17 jarige bedoel ik dan, niet Otis.
Okéquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik noem je niet oud. Ik geef slechts mijn voorkeuren aan =$ =$.
Hij wil gewoon een vrouw met (levens)ervaring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die jongen denkt alleen aan zijn hormonen.
ohja..vrouwen kunnen dat..quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Maar ik kan multitasken. Dus Fok!ken en mailen e.d. tegelijk.
Die film ken ik niet?
Amber Heardquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ohja..vrouwen kunnen dat..
mooie dame
Waaruit bestaat zo'n assessment bij jou dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef WillFerrell het volgende:
Wat heb ik gezegd. Eén deel van mijn assessment verneukt. Het andere deel ging als de bliksem.
Dit keer bestond het uit een ondervraging over een integrale opdracht. Een deel over kosten/baten en een deel over investeren/financieren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waaruit bestaat zo'n assessment bij jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |