Moet mijn bed maar eens uit inderdaad... Wat ben jij aan nu dan? College? werk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. Vooral met dit weer
.
[..]
Wanneer ga jij voor me koken?
Als jij in een tijdmachine stapt en minstens vijf jaar jonger wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. Vooral met dit weer
.
[..]
Wanneer ga jij voor me koken?
Het was geen klacht over het onderwerp, maar over de personen.quote:
Daar hebben ze zalfjes en cremes voor. Althans, dat zeggen ze altijd in de reclame.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij in een tijdmachine stapt en minstens vijf jaar jonger wordt.
Word ik nu 2x oud genoemd in 1 minuutquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was geen klacht over het onderwerp, maar over de personen. [ afbeelding ]
Stage.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet mijn bed maar eens uit inderdaad... Wat ben jij aan nu dan? College? werk?
Wat doe je nou lulligquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij in een tijdmachine stapt en minstens vijf jaar jonger wordt.
zuurquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Word ik nu 2x oud genoemd in 1 minuut?
[..]
Stage.
[..]
Wat doe je nou lullig![]()
.
Grapje natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Word ik nu 2x oud genoemd in 1 minuut?
Ik kan nog prima als 19 jarige door het leven. En bovendien heb ik het hart van een 17 jarige al veroverd. Dus wat ga je me oud noemenquote:
Ehm, jawel. Maar ik kan multitasken. Dus Fok!ken en mailen e.d. tegelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zuur
En je doet daar natuurlijk geen klote![]()
boh.. net never back down gekeken..goede film
Die jongen is nog jong en naïef, hij weet niet beter. Die 17 jarige bedoel ik dan, niet Otis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan nog prima als 19 jarige door het leven. En bovendien heb ik het hart van een 17 jarige al veroverd. Dus wat ga je me oud noemen!
Ik noem je niet oudquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan nog prima als 19 jarige door het leven. En bovendien heb ik het hart van een 17 jarige al veroverd. Dus wat ga je me oud noemen!
Die jongen denkt alleen aan zijn hormonenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die jongen is nog jong en naïef, hij weet niet beter. Die 17 jarige bedoel ik dan, niet Otis.
Okéquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik noem je niet oud. Ik geef slechts mijn voorkeuren aan =$ =$.
Hij wil gewoon een vrouw met (levens)ervaring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die jongen denkt alleen aan zijn hormonen.
ohja..vrouwen kunnen dat..quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Maar ik kan multitasken. Dus Fok!ken en mailen e.d. tegelijk.
Die film ken ik niet?
Amber Heardquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ohja..vrouwen kunnen dat..
mooie dame
Waaruit bestaat zo'n assessment bij jou dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef WillFerrell het volgende:
Wat heb ik gezegd. Eén deel van mijn assessment verneukt. Het andere deel ging als de bliksem.
Dit keer bestond het uit een ondervraging over een integrale opdracht. Een deel over kosten/baten en een deel over investeren/financieren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waaruit bestaat zo'n assessment bij jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |