Verstandig.quote:
Stage van half 9 tot half 5quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weken van half 10 tot half 3.Jij?
In de zorg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stage van half 9 tot half 5
Waar werk jij?
voor twee tentamens zakken gok ik zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:53 schreef Mozy het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Had je Duits niet goed gemaakt dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, dit is wel kut zeg.
Duits normering is godverrdommetyfuskuthoeren serieus 0,0 geworden![]()
![]()
.
Nou, ik heb er nu een 5,4 voor. Ohgoddd, dat is echt zo kut eyquote:
Suiker eten daarna schijnt te helpen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha kapot grappig. De homies van mijn broertje waren hier. Heb ik ze voor 2.50 een theelepel van onze home made sambal laten eten. Die lui gingen kapot.
Sukkel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb een bak geschilde appels met kaneel wegewerkt een tijdje terug.
Wist niet dat ze voor de appeltaart waren.
De persoon die terug kwam met een pak bloem van de supermarkt was niet amused.
Maarja, hoe kon ik dat nou weten....
quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens het is geen aanraderm'n mond is nog wel even uitgedroogd en geirriteerd. Smaakt ook niet echt lekker. Ik snap hoe een eetlepel kaneel dus echt niet tof is om ineens op te eten
ik heb het van mij uiteindelijk uitgespuugd toen ik de boel ook kon inslikken en het kleine beetje van de theelepel was ineens superveel na al dat vocht erbij
Dan nog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:50 schreef Bragi het volgende:
Sukkel!Waar zou dat anders voor moeten zijn?
Dat ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan nog.Je gaat toch niet zomaar iets eten wat ergens klaar ligt. Ik zou dat altijd even vragen van wie en waarvoor dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |