rechts omdat je kracht kan zetten bij een stuk vlees!quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoe snijden rechtshandige mensen? met rechts of links?
maar ik ben linkshandig en snij ook met rechtsquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:12 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
rechts omdat je kracht kan zetten bij een stuk vlees!
Rechtsquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In welke hand het mes als eerste komt, ik kan met beiden goed snijden. Maar ik geloof met rechts iets makkelijker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Doe er maar lacherig over. Dit is wel een van de belangrijkere zaken in het leven!quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:26 schreef trovey het volgende:
We hebben vannacht niet veel te doen op FOK hègezien het feit dat iedereen hier in dit topic rondhangt...een topic over het inrichten van je besteklade.
als jij dan even wat foto's van jezelf plaatst, zijn we weer ff 10 minuten bezigquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:26 schreef trovey het volgende:
We hebben vannacht niet veel te doen op FOK hègezien het feit dat iedereen hier in dit topic rondhangt...een topic over het inrichten van je besteklade.
En dan steek je die mes in je linkerhand in je kont?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:31 schreef vosss het volgende:
Ik snij altijd met rechts en dan wissel ik mes en vork om in mn handen en eet ik met de vork ook rechts
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over. Dit is wel een van de belangrijkere zaken in het leven!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
als jij dan even wat foto's van jezelf plaatst, zijn we weer ff 10 minuten bezig
Het is dat mes. Stomme kutbuitenlanderquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
En dan steek je die mes in je linkerhand in je kont?
Nouja dat ligt er dus even aan. Ik heb een fototoestel gekocht, of eik iets anders gekocht en daar krijg ik een fototoestel bij en dat word denk ik deze week nog geleverd. De vraag is dus alleen wanneer en of ik dan thuis benquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zou je wel willen...nee ik ga zo slapen als er geen interessantere topics voorbijkomen en zie morgen de besteklade van Voss wel voorbijkomen.
Ik zag het voor me, vandaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is dat mes. Stomme kutbuitenlander
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat ligt er dus even aan. Ik heb een fototoestel gekocht, of eik iets anders gekocht en daar krijg ik een fototoestel bij en dat word denk ik deze week nog geleverd. De vraag is dus alleen wanneer en of ik dan thuis ben
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zou jij willen dat ik dat zou willen?
Ik trap het topic wel omhoog tegen die tijd en anders open ik gewoon een nieuw topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Gee me maar even een seintje dan wanneer ik je besteklade kan bewonderen in dit topic.
OK...het "toon hier je besteklade" topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik trap het topic wel omhoog tegen die tijd en anders open ik gewoon een nieuw topic
Zo dus!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Ladyxima het volgende:
messen-vorken-lepelsgeen idee waarom, gewoon altijd zo geweest
als ik kracht moet zetten laat ik het liggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:12 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
rechts omdat je kracht kan zetten bij een stuk vlees!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie wonen in die lades?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Agiath het volgende:
mensen/vorken/lepels - mensen/vorken/lepels - mensen/vorken/lepels
Studentenhuis
Netjes hoor.quote:
Sssssssstquote:
Autisten hier "nee, ik wil niet 2seconden naar een vork zoeken dus ga ik veel meer tijd doorbrengen om het allemaal netjes te sorteren als het uit de vaatwasser komt, inplaats van die hele bak gewoon leeg te kieperen".quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Autisten hier "nee, ik wil niet 2seconden naar een vork zoeken dus ga ik veel meer tijd doorbrengen om het allemaal netjes te sorteren als het uit de vaatwasser komt, inplaats van die hele bak gewoon leeg te kieperen".
Dat sorteren kost mij inderdaad een berg met werk. Niet normaal. Ik plan er een halve dag voor in.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
Autisten hier "nee, ik wil niet 2seconden naar een vork zoeken dus ga ik veel meer tijd doorbrengen om het allemaal netjes te sorteren als het uit de vaatwasser komt, inplaats van die hele bak gewoon leeg te kieperen".
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:26 schreef VOFTW het volgende:
echte bazen gooien gewoon alles doorelkaar, en graaien dan lekker als je iets nodig hebben.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef JendaB het volgende:
[..]
Ligt daar nou een stopcontact in je bestekla?
Dat is toch helemaal niet praktisch?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:35 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon direct vanuit het afdruiprek in de la pleuren, heerlijk
Jawel hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet praktisch?
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:35 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopsa,
Gewoon direct vanuit het afdruiprek in de la pleuren, heerlijk
Lol, je vergeet te vertellen hoe je bestekla eruit ziet, suffie.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef dirkjo het volgende:
ik heb wel echt niks te doen als ik dit hier ga beschrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |