quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:31 schreef Multivitamine het volgende:
Je moet het aanpakken als ik:
Multivitamine: "wilt u zitten mevrouw?"
Bejaarde: "Ja, als dat kan? Ik ben nogal slecht ter been ziet u!!!"
Multivitamine: "Maar mevrouw, natuuuurlijk kan dat!"
*Gaat staan*
Bejaarde: "Och, wat bent u een beleefde jongenman."
Multivitamine: "Maar niet hier! WEHEHEHEHE"
*Gaat snel weer zitten*
Bejaarde:![]()
![]()
Multivitamine: "WEHEHEHEHE!!"
Overigens hangen hier in de streekbussen soms affiches die bejaarden oproepen om het gewoon te vragenquote:Op donderdag 17 juni 2010 03:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik sta sowieso al op als er een bejaarde aan komt lopen en de bus/trein vol zit. Ik geef ze de kans niet om mij aan te staren. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de norm worden, men moet gewoon durven vragen.
Niet? Mensen die hun hele leven eventueel hard gewerkt hebben, niet in rare verleidingen zijn gekomen, altijd goed voor hun gezin gezorgd hebben enz enz, verdienen geen respect? Je praat poep, of in jouw geval bloemetjes. Menig één haalt een respectabele leeftijd niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:03 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zouden ouderen automatisch respect verdienen alleen vanwege het feit dat ze oud zijn? Oud worden is geen prestatie.
je mist het puntquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:25 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven eventueel hard gewerkt hebben, niet in rare verleidingen zijn gekomen, altijd goed voor hun gezin gezorgd hebben enz enz,
Daar komt nog bij, als ik iets gepresteerd heb, hoef ik dan geen respect meer op te brengen voor anderen, en mag ik er dan vanuit gaan dat iedereen zomaar voor mij opstaat als ik langs kom en moe ben?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:30 schreef Maarten1 het volgende:
[..]
je mist het punt
wie zegt dat ze dat gedaan hebben?
Misschien gaan ze met 1 van hun kinderen daar die hard werkt, dus jij niet, boodschappen doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik erger mij aan bejaarden die op zaterdagmiddag boodschappen gaan doen en dan met hun rollators voor iedereen de weg versperren. Je hebt GVD de hele week vrij en dan ga je op zaterdagmiddag boodschappen doen??? Wij hardwerkende mensen kunnen niet anders dan op zaterdag de boodschappen doen en dan zitten we niet te wachten op bejaarden die naar de supermarkt gaan 'omdat ze dan zo lekker onder de mensen zijn'.
Nou, daaar zijn ze soms ook lekker vaag mee, denk je weer dat ze zo'n "vroeger, de goeie oude tijd" verhaal vertellen, blijkt het weer eens niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Bejaarden hebben vaak wel leuke verhalen, over vroeger. Bijzondere anekdotes enzo.
ROFL.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou, daaar zijn ze soms ook lekker vaag mee, denk je weer dat ze zo'n "vroeger, de goeie oude tijd" verhaal vertellen, blijkt het weer eens niet zo te zijn.
Oude man: "Vroeger, toen de duitsers ons huis binnen vielen en de NSB'ers mijn moeder verkrachten"
Ik: "Mooie tijd zeker"
Kijkt die man boos en gaat ie me met z'n wandelstok slaan verrekte onmensen bejaarden heb je echt helemaal niks aan!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:31 schreef Multivitamine het volgende:
Je moet het aanpakken als ik:
Multivitamine: "wilt u zitten mevrouw?"
Bejaarde: "Ja, als dat kan? Ik ben nogal slecht ter been ziet u!!!"
Multivitamine: "Maar mevrouw, natuuuurlijk kan dat!" "Op de grond is nog plek zat!"
Terechte klacht. Sowieso moeten bejaarden gedwongen worden om alleen tussen 11 en 15 in een supermarkt te komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Je moet ze inderdaad nooit tegenkomen bij de kassa. Ze ruiken dat je haast hebt.
"Twee euro tien zei u?
Oh.
Ik heb hier een briefje van tien.
Even kijken.
Misschien heb ik er wel tien cent bij.
Even zoeken hoor.
Is dit tien?
Nee, dit is twintig.
Hier dan.
Och nee, dit is vijftig.
Misschien in mijn tas.
Ook al niet.
Nee ik heb er geloof ik niks bij."
En dan hebben we het nog niet eens over inpakken gehad natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |