abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82914553
Die dan menen overal recht op te hebben.

Natuurlijk, ik wil als beschaafde Brabander best opstaan als iemand slecht ter been is en wil zitten in een park/de trein/bus/ergens anders. Geen enkel probleem. Waar ik echter gruwelijk ziek van wordt zijn van die overtijdse figuren die dan voor je komen staan en je zo vuil aan kijken.

En dan? Moet ik dan opstaan en weg gaan? Moet ik elke keer als er zo'n bejaarde langs loopt op staan voor het geval diegene wil zitten? Is het veel om even te vragen of ik alsjeblieft wil op staan? Dan gebeurd dat namelijk direct. Vandaag ook weer zo'n figuur. Ik zat in de trein...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. en er kwam een vrouw van in de 70 met een snor (maar wel nog met een vlot kapsel) voor me staan. Figuur bleef maar staren, ging zo vijf minuten door. Dus ik vraag "is er iets, mevrouw?".. Nooit moeten doen:

Kan daar heel slecht tegen. Ben dan ook niet opgestaan. Vraag het gewoon even, verdomme

Klacht: bejaarden die mij van mijn plek willen staren
Extra klacht: dat idiote "wij hebben het land weer opgebouwd"-excuus
Anti-klacht: Ik was haar voor met mijn KLB topic

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 17-06-2010 00:56:03 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:48:20 #2
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_82914609
het is locaties

oke nu de OP lezen
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_82914652
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef daruk het volgende:
het is locaties

oke nu de OP lezen
Mja, je hebt gelijk. Ik twijfelde nog, dacht dat het sinds 2005 met een k mocht, blijkbaar andersom. Maargoed, we begrijpen wat ik bedoel neem ik aan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:50:14 #4
205549 daruk
pi_82914671
Terechte klacht hoor
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:52:55 #5
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_82914733
Bejaarden sowieso. Elke keer bij de kassa lokken ze me weer in de val. Sta ik achter een rij met 4 jongelui, maar zie ik aan de andere kassa slechts 1 oud persoon staan, dus ik ga daarheen denkend eerder klaar te zijn. Tegen de tijd dat dat fossiel dan al betaald heeft hebben er aan de kassa waar ik oorspronkelijk stond al meer dan 10 mensen afgerekend
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_82914751
ik moest lachen
pi_82914772
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:48 schreef daruk het volgende:
het is locaties
wat hij zegt

verder terechte klacht
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:54:58 #8
205549 daruk
pi_82914778
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Drinky het volgende:
Bejaarden sowieso. Elke keer bij de kassa lokken ze me weer in de val. Sta ik achter een rij met 4 jongelui, maar zie ik aan de andere kassa slechts 1 oud persoon staan, dus ik ga daarheen denkend eerder klaar te zijn. Tegen de tijd dat dat fossiel dan al betaald heeft hebben er aan de kassa waar ik oorspronkelijk stond al meer dan 10 mensen afgerekend
Heel herkenbaar
pi_82914838
Terechte klacht

Je hebt twee stieren verdiend.
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:58:18 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82914877
Doe er iets aan
pi_82914908
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
Doe er iets aan
Ik verwachtte dit toen ik jouw naam in de AT list zag staan
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
Bejaarden
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:13:36 #12
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_82915174
Die ouderen rijden ook altijd door rood of negeren haaientanden.
En dan rijden ze tegen mij aan met hun scootmobiel en krijg ik weer de schuld.

Die mensen denken echter overal recht op te hebben.
pi_82915361
Goed topic.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82915601
Ten eerste zijn Brabanders niet beschaafd, doch lelijk en onverstaanbaar.
Ten tweede ook BlackLining loopt ooit achter een rollator, bovendien heeft hij een hekel aan zijn opa en oma en zijn ouders toch TS
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:52:00 #15
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82915621
Terechte klacht. Goed topic.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:54:28 #16
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82915645
Respect moet van 2 kanten komen dus ook van de bejaarden
pi_82915659
Onterechte klacht. De bejaarden van vandaag de dag zorgen er altijd voor dat de 24-uurs economie door kan gaan door op handige tijden hun activiteiten te laten plaatsvinden .
pi_82915688
sowieso bejaarden

elke dag zit een stel van dat manke tuig in de appie te mekkeren over alles, terwijl ze constant gratis koffie zitten te drinken daar.
pi_82915758
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:49 schreef boekenplank het volgende:
Ten eerste zijn Brabanders niet beschaafd, doch lelijk en onverstaanbaar.
Ten tweede ook BlackLining loopt ooit achter een rollator, bovendien heeft hij een hekel aan zijn opa en oma en zijn ouders toch TS
Ten eerste zijn Brabanders weldegelijk beschaafd. Lelijk is ook onzin, en onverstaanbaar inderdaad als je uit het hoge noorden komt en er zwaar Brabants gesproken wordt. Gebeurd echter zelden. Onder vrienden wil het nog wel eens gebeuren, maar in het openbaar niet. Als jij valt over een andere tongval, moet je misschien eens wat minder bekrompen gaan denken.

Waarschijnlijk zal ook ik achter een rollator komen te lopen. Echter hoop ik van harte dat ik dan nog wel het respect kan opbrengen. Opa's heb ik niet meer. Eén heb ik helaas nooit gekend, de ander was een geweldige man die overigens toch wel zou blijven staan al zou je het aanbieden omdat hij zich altijd zo fit voelde en dat graag liet merken. Mijn ene oma was precies het soort figuur waar dit topic over gaat. Die is echter dood en inderdaad, dat vind ik niet erg. De andere zou het gewoon vragen, al gaat die nooit met het openbaar vervoer. Met mijn ouders kan ik prima overweg.

Wat was het probleem nou?

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 17-06-2010 03:21:54 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 02:42:16 #20
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82915873
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 02:15 schreef BlackLining het volgende:
Wat was het probleem nou?
Die ******* bejaarden!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:02:17 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_82915942
Topic nummer 3244592 over bejaarden, blijkbaar zijn ze zo ongewenst dat we gewoon van ze af moeten zien te komen.
Ik blijf als bejaarde lekker op mijn gezondheid letten, goed eten en goed sporten, zodat ik lekker fit ben en die arme jongeren met hun zware school- en weekendtassen niet voor mij hoeven op te staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:09:51 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82915960
@ spoiler:

tuurlijk, maar dan moeten ze dat even vragen, en niet al zuchtend en haatdragend kijkend wachten tot iemand er zelf op komt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:13:11 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_82915970
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:09 schreef twiFight het volgende:
@ spoiler:

tuurlijk, maar dan moeten ze dat even vragen, en niet al zuchtend en haatdragend kijkend wachten tot iemand er zelf op komt.
Mee eens, maar ik sta sowieso al op als er een bejaarde aan komt lopen en de bus/trein vol zit. Ik geef ze de kans niet om mij aan te staren. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de norm worden, men moet gewoon durven vragen.
This isn't even my final form.
pi_82915979
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik sta sowieso al op als er een bejaarde aan komt lopen en de bus/trein vol zit. Ik geef ze de kans niet om mij aan te staren. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de norm worden, men moet gewoon durven vragen.
Tja, wel zo netjes natuurlijk. Maar moeten we dan ineens allemaal op gaan staan als er een bejaarde binnenkomt? Alsof de koningin in de trein stapt

Nee, daar begin ik niet aan. Vraag het maar. En dan ben ik écht niet te beroerd om op te staan.

Overigens is het dan natuurlijk wel weer jammer van het minderjarige tuig wat dan begint te schreeuwen; "wie denk je wel niet dat je bent! ik blijf zitten, kanker graftak! "
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:56 schreef luckass het volgende:
Onterechte klacht. De bejaarden van vandaag de dag zorgen er altijd voor dat de 24-uurs economie door kan gaan door op handige tijden hun activiteiten te laten plaatsvinden .
Ik werk ook vaak 's nachts (freelancen ftw). Voortaan dus ook voor mij opstaan!
pi_82916002
Je moet het aanpakken als ik:

Multivitamine: "wilt u zitten mevrouw?"
Bejaarde: "Ja, als dat kan? Ik ben nogal slecht ter been ziet u !!!"
Multivitamine: "Maar mevrouw, natuuuurlijk kan dat!"
*Gaat staan*
Bejaarde: "Och, wat bent u een beleefde jongenman."
Multivitamine: "Maar niet hier! WEHEHEHEHE"
*Gaat snel weer zitten*
Bejaarde:
Multivitamine: "WEHEHEHEHE!! "
De klaagbaak is een machine.