SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... en er kwam een vrouw van in de 70 met een snor (maar wel nog met een vlot kapsel) voor me staan. Figuur bleef maar staren, ging zo vijf minuten door. Dus ik vraag "is er iets, mevrouw?".. Nooit moeten doen:
Kan daar heel slecht tegen. Ben dan ook niet opgestaan. Vraag het gewoon even, verdomme
Klacht: bejaarden die mij van mijn plek willen staren
Extra klacht: dat idiote "wij hebben het land weer opgebouwd"-excuus
Anti-klacht: Ik was haar voor met mijn KLB topic
[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 17-06-2010 00:56:03 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Mja, je hebt gelijk. Ik twijfelde nog, dacht dat het sinds 2005 met een k mocht, blijkbaar andersom. Maargoed, we begrijpen wat ik bedoel neem ik aan.quote:
wat hij zegtquote:
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Drinky het volgende:
Bejaarden sowieso. Elke keer bij de kassa lokken ze me weer in de val. Sta ik achter een rij met 4 jongelui, maar zie ik aan de andere kassa slechts 1 oud persoon staan, dus ik ga daarheen denkend eerder klaar te zijn. Tegen de tijd dat dat fossiel dan al betaald heeft hebben er aan de kassa waar ik oorspronkelijk stond al meer dan 10 mensen afgerekend
Ik verwachtte dit toen ik jouw naam in de AT list zag staanquote:
quote:
Ten eerste zijn Brabanders weldegelijk beschaafd. Lelijk is ook onzin, en onverstaanbaar inderdaad als je uit het hoge noorden komt en er zwaar Brabants gesproken wordt. Gebeurd echter zelden. Onder vrienden wil het nog wel eens gebeuren, maar in het openbaar niet. Als jij valt over een andere tongval, moet je misschien eens wat minder bekrompen gaan denken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:49 schreef boekenplank het volgende:
Ten eerste zijn Brabanders niet beschaafd, doch lelijk en onverstaanbaar.
Ten tweede ook BlackLining loopt ooit achter een rollator, bovendien heeft hij een hekel aan zijn opa en oma en zijn ouders toch TS
Die ******* bejaarden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Mee eens, maar ik sta sowieso al op als er een bejaarde aan komt lopen en de bus/trein vol zit. Ik geef ze de kans niet om mij aan te staren. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de norm worden, men moet gewoon durven vragen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:09 schreef twiFight het volgende:
@ spoiler:
tuurlijk, maar dan moeten ze dat even vragen, en niet al zuchtend en haatdragend kijkend wachten tot iemand er zelf op komt.
Tja, wel zo netjes natuurlijk. Maar moeten we dan ineens allemaal op gaan staan als er een bejaarde binnenkomt? Alsof de koningin in de trein staptquote:Op donderdag 17 juni 2010 03:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik sta sowieso al op als er een bejaarde aan komt lopen en de bus/trein vol zit. Ik geef ze de kans niet om mij aan te staren. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de norm worden, men moet gewoon durven vragen.
Ik werk ook vaak 's nachts (freelancen ftw). Voortaan dus ook voor mij opstaan!quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:56 schreef luckass het volgende:
Onterechte klacht. De bejaarden van vandaag de dag zorgen er altijd voor dat de 24-uurs economie door kan gaan door op handige tijden hun activiteiten te laten plaatsvinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |