Bedoel je zo iets?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef koei het volgende:
[..]
En dat terwijl vandaag enkel water en dubbelfrisss op hebMaar ik heb gelukkig niet iedereen getwitterd dat ik geslaagt ben
En de maten van vrouwen zijn juist open en bloot! Ze worden alleen soms wat beter voorgedaan dan ze daadwerkelijk zijn
Gewoon een normale push-up bh doet dat ook al, daar hoef je geen plakdingen voor te hebben.quote:
Dat is niet boeiend dus, niets geils aan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al eens op zo'n beurs geweest? Dat lijkt me nou echt... bijzonder
Dat is net als morBheusquote:
Push up zit echt kut, het lekkerste is zonder bh, maar dat is irri bij temperatuur schommelingen, t shirt bh is the bom!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:56 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon een normale push-up bh doet dat ook al, daar hoef je geen plakdingen voor te hebben.
Tja je kunt niet overal verstand van hebbenquote:
Ding ding ding, we hebben onze miss wet t-shirt 2010.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Push up zit echt kut, het lekkerste is zonder bh, maar dat is irri bij temperatuur schommelingen, t shirt bh is the bom!
http://www.sexwoordenboek.nl/kamasutra.html --> het boek is echt met oequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja je kunt niet overal verstand van hebben
Voor de volgende keer, het is: kama sutra
Zal wel de NL schrijfwijze zijn. Want zowel in het Duits als Engels staat er wel met niet met een oequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/kamasutra.html --> het boek is echt met oe
Op mijn werk kijk ik sowieso de eerste 20 posts al nietquote:
zonder is prima zolang je blijft zitten, maar als je ergens heen moet lopen vind ik dat al niks meer, dat gezwiepquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Push up zit echt kut, het lekkerste is zonder bh, maar dat is irri bij temperatuur schommelingen, t shirt bh is the bom!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuken is toch ook met een "q"?
Op GeenStijl wel jaquote:
Miss lingerie 2010 , is bij deze ook nu al bekendquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
zonder is prima zolang je blijft zitten, maar als je ergens heen moet lopen vind ik dat al niks meer, dat gezwiepIk heb tegenwoordig standaard van die padded dingen. Vroeger moest ik daar echt niks van hebben, maar tegenwoordig zweer ik daarbij. En bij voorkeur van Sapph, maar die vind ik eigenlijk ook nogal duur voor complete setjes. Op spijkerbroeken na geef ik het meeste geld uit aan lingerie
Jij bent er snel mee, na 2 post heb je al 2 miss titels toegekendquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Miss lingerie 2010 , is bij deze ook nu al bekend
Ach ja, de natuur ondersteund alles, en ik heb geen problemen met lopen enzo, vind het stiekem wel lekkerder, alleen met judo vind ik een sportbh wel een must omdat je je borstspieren zwaar belast en dat niet heel relaxed is...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
zonder is prima zolang je blijft zitten, maar als je ergens heen moet lopen vind ik dat al niks meer, dat gezwiepIk heb tegenwoordig standaard van die padded dingen. Vroeger moest ik daar echt niks van hebben, maar tegenwoordig zweer ik daarbij. En bij voorkeur van Sapph, maar die vind ik eigenlijk ook nogal duur voor complete setjes. Op spijkerbroeken na geef ik het meeste geld uit aan lingerie
Dit is al m'n 3de miss uitreiking, de eerste was voor de miss fail ( foldder)quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Jij bent er snel mee, na 2 post heb je al 2 miss titels toegekend
Ik zei toch "miss wet t-shirt"quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef GameBabe het volgende:
Ik duik ook via de douche mijn bed ik
slaap:*
gewoon de uitreksels en collegeverslagen doorlezen! Boeken lezen is voor beginners!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:17 schreef Nebo het volgende:
Ik ga morgen a la Morthill ook de hele dag in de bieb hangen. Over een week tentamens en nog vrijwel geen woord van de stof gelezen dit blok, olé![]()
Trusten!
Don't stop wiggel wiggel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vind het niet erg hoor dat de vrouwen hier over wel bh of geen bh praten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Oude lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouwe vrouw
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
GB is een milfquote:
Wacht maar tot poit haar echt te pakken heeft gehad, want dan is ze rap een mother.quote:
Als je de voicemail van het zusje ritse combineert met je biologie lessen dan weet je dat dat onmogelijk is :pquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wacht maar tot poit haar echt te pakken heeft gehad, want dan is ze rap een mother.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 06:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je de voicemail van het zusje ritse combineert met je biologie lessen dan weet je dat dat onmogelijk is :p
goedemorgen trouwens! nog 1 dagje werken dan weekend!
quote:
Zolang je dat van jezelf blijft zeggen blijf je jong.quote:
Zolang ze nog om mijn legitimatie vragen voor een fles wijn voel ik me jongquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang je dat van jezelf blijft zeggen blijf je jong.![]()
Goedemorgen
Serieus joh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang ze nog om mijn legitimatie vragen voor een fles wijn voel ik me jongEn je bent zo oud als je je voelt inderdaad
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:17 schreef Nebo het volgende:
Ik ga morgen a la Morthill ook de hele dag in de bieb hangen. Over een week tentamens en nog vrijwel geen woord van de stof gelezen dit blok, olé![]()
Trusten!
Organiseer een Kama Sutra-beurs met een leeftijdsgrend van 35 of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:47 schreef SpankmasterC het volgende:
ZO'n Kama Sutra-beurs lijkt me aan de ene kant hilarisch, aan de andere kant ook echt enorm vies... Van die 40-50jarige huisvrouwen die daar in strings rondlopen en zich laten opgeilen door 60-jarige negers
Van dat soort vieze parenclub achtige ideeën, daar hoef ik echt niets van te zien...
iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)es-3d-as-future-tech
eens met de Microsoft-boy3D
![]()
Zul je zien dat ondanks dat er crisis is, ondanks dat die onstaan is doordat Amerikanen teveel lenen en ondanks dat ze inmiddels echt niet meer kunnen lenen, 3D-tv's nog als warme broodjes over de toonbank vliegen en weer 3/4 van Amerika zijn rekeningen niet kan betalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
idd
wat heb je an 3D als je er een nog best wel hele dure tv moet kopen om het optimaal te laten werken?
quote:
De kans op je ouders tegenkomen is inderdaad groter dan de kans op leuke jonge mensen tegenkomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:47 schreef SpankmasterC het volgende:
ZO'n Kama Sutra-beurs lijkt me aan de ene kant hilarisch, aan de andere kant ook echt enorm vies... Van die 40-50jarige huisvrouwen die daar in strings rondlopen en zich laten opgeilen door 60-jarige negers
Van dat soort vieze parenclub achtige ideeën, daar hoef ik echt niets van te zien...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De kans op je ouders tegenkomen is inderdaad groter dan de kans op leuke jonge mensen tegenkomenMaar de chocoladepenissen zijn dan wel weer tof om cadeau te geven
Vooral te tof om een enorm grote aan een man cadeau te geven inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]die zou ik ook nog wel meenemen!
(als cadeautje voor anderen he, viespeuken)
hmm.ik hoop niet dat het COD is met een goldeneye mod dr overheenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Multiplayer: Leuk als 9 van de 10 gamers alleen Mario Galaxy hebben, uit 10-15 jarigen met kindergames
Playstation 1 graphics. Flikker op zeg!
Daniel Craig in Goldeneye
Nee. Dat was Quantum of Solace al.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hmm.ik hoop niet dat het COD is met een goldeneye mod dr overheen
de graphics zien er in ieder geval nog baggerder uit dan de n64 versie :/
ik hoop dat ze t niet verkloten
cougar magnumquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Dat was Quantum of Solace al.
(sommige wapens waren best baas, anderen waren echt dramatisch voor in-game battle. De revolver sloeg ZO nergens op)
Schijtwapenquote:
met e magnum kon je door glas en een deur schietenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Schijtwapen
(Net zo nutteloos als de air rifle in Hitman: Blood Money)
Dit kan ik gewoon niet afkijkenquote:
Het ziet er behoorlijk kansloos uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit kan ik gewoon niet afkijkenmet zijn coopmode
Is dit een grap?quote:
Hells no bro, volledig echte persconferentie!quote:
Nou! ik ben blij dat ik mn ID niet meer op zak moet hebben, twee jaar geleden nog vroegen snotneuzen nog of ik wel 18 was, maarja dan ben ik geen vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik er wel uit als 16
Tactischquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells no bro, volledig echte persconferentie!
Dus met allemaal pers, investeerders en aandeelhouders in de zaal
Ach ja, nu vind ik het niet zo erg meer, naarmate je ouder wordt is het als vrouw alleen maar een voordeel om er een beetje strak uit de zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nou! ik ben blij dat ik mn ID niet meer op zak moet hebben, twee jaar geleden nog vroegen snotneuzen nog of ik wel 18 was, maarja dan ben ik geen vrouw
De ergste vraag van een willekeurige vrouw vind ik 'Hoe oud schat je mij?' je kan het dan nl ook niet goed doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ach ja, nu vind ik het niet zo erg meer, naarmate je ouder wordt is het als vrouw alleen maar een voordeel om er een beetje strak uit de zien
En het is stiekem ook wel grappig als mannetjes van 18 je gaan proberen te versieren in de kroeg en dat je na 5 min vraagt: "hoe oud denk je eigenlijk dat ik ben"
Beter gezegd, je kan het alleen maar fout doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De ergste vraag van een willekeurige vrouw vind ik 'Hoe oud schat je mij?' je kan het dan nl ook niet goed doen
Mij mag je naar mijn leeftijd en gewicht vragen hoor, je mag ook nog zeggen dat je me dik of dun vind, ik ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De ergste vraag van een willekeurige vrouw vind ik 'Hoe oud schat je mij?' je kan het dan nl ook niet goed doen
ik doe normaal gesproken niet echt moeilijk over leeftijd en gewicht, maar ik heb dan ook een hekel aan slijmenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mij mag je naar mijn leeftijd en gewicht vragen hoor, je mag ook nog zeggen dat je me dik of dun vind, ik ben niet zo moeilijk
Maar een man in een lastige positie brengen is gewoon leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik doe normaal gesproken niet echt moeilijk over leeftijd en gewicht, maar ik heb dan ook een hekel aan slijmen
En tsja vragen, van de 10 vrouwen die je naar hun leeftijd en al helemaal naar hun gewicht wilt vragen, zullen er 8 je in een positie dwingen waarin je maar moet mis gokken.
Niet voor de manquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar een man in een lastige positie brengen is gewoon leuk
En wat is je puntquote:
Neehoor dat is gewoon teasen, dat is heel erg leuk en bij leuke mannen een hintquote:
Ik schat het meestal in als hintquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Neehoor dat is gewoon teasen, dat is heel erg leuk en bij leuke mannen een hint
Bij mij is dat niet zo iigquote:
das weer net te jong, dan hebben de meeste nog zo'n baby facequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik er wel uit als 16
Niet met die lagen make up die ze tegenwoordig allemaal op hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
das weer net te jong, dan hebben de meeste nog zo'n baby face
Het ziet er de ochtend daarna ook voor geen meter uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet met die lagen make up die ze tegenwoordig allemaal op hebben
Je moet ook geen breezers in je bed laten slapenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ziet er de ochtend daarna ook voor geen meter uit
Mijn nick trekt ze aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je moet ook geen breezers in je bed laten slapen
maar dat is gewoon smerigquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet met die lagen make up die ze tegenwoordig allemaal op hebben
nee, dan had ik beter kunnen zeggen dat het mooi is dan heb ik veel meer keuzequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om te scoren.
Bij mij scoren bedoelde hij natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, dan had ik beter kunnen zeggen dat het mooi is dan heb ik veel meer keuze
no offense, maar heb ik geen behoefte aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij scoren bedoelde hij natuurlijk
OFFENSE HAS BEEN TAKEN!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
no offense, maar heb ik geen behoefte aan
Als ze dan ook nog met je gaan flirten is het einde helemaal zoekquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
En jij maar beweren dat je tijdens de feestmaanden alcoholvrij was gebleven
Jonguh jeweetwel.... toen!quote:
[..]
Ik wel, heb er zelfs een litteken aan over gehoudenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude die is echt supermooi, zo dronken ben ik nog nooit geweest!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wel, heb er zelfs een litteken aan over gehouden
En dan nog te bedenken dat ik een aanbod heb afgeslagen van een meisje dat mn taxirit naar huis wilde betalenquote:
[..]
Ik heb zo'n 5 jaar in een poppodium gewerkt, en dronken gasten lopen echt zo rond voordat ze door de beveiliging naar buiten worden getyft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]dit is zooo nep, althans, het lijkt gruwelijk geacteerd
damn, ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand zo lam heb gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 5 jaar in een poppodium gewerkt, en dronken gasten lopen echt zo rond voordat ze door de beveiliging naar buiten worden getyft.
Waarom ziet het er geacteerd uit? Ik heb ook wel eens dronken mensen gezien die zo hard aan het stuntelen zijn geweest, of nouja, misschien niet zó hardquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]dit is zooo nep, althans, het lijkt gruwelijk geacteerd
ik wel, en ik word er vaak genoeg aan herrinnerd dat ik ooit ook zo gezien ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
damn, ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand zo lam heb gezien
Omdat hij net iets te veel stunteltquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom ziet het er geacteerd uit? Ik heb ook wel eens dronken mensen gezien die zo hard aan het stuntelen zijn geweest, of nouja, misschien niet zó hard
als je teveel op hebt heb je bijna geen controle over je bewegingen, dat komt stuntelig over.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat hij net iets te veel stuntelt
Ik noem het meer een briljante vorm van overcompenseren om wanhopig je evenwicht te behouden en niet goed kunnen doserenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat hij net iets te veel stuntelt
dat hangen aan die deur van de koelkast en dat einde maakt het helemaal compleetquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
oh dank dat je even uitlegt wat het inhoudt om dronken te zijn. Ik heb dat nog nooit met mijn eigen ogen mogen aanschouwen of zelf meegemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je teveel op hebt heb je bijna geen controle over je bewegingen, dat komt stuntelig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh dank dat je even uitlegt wat het inhoudt om dronken te zijn. Ik heb dat nog nooit met mijn eigen ogen mogen aanschouwen of zelf meegemaakt.Je tenen deden toch pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaatquote:
wtfquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Morthill het volgende:
Over komkommertijd gesproken, dit stond serieus op pagina 3 van de NRC Next van vandaag
http://twitpic.com/1xkndghoezo is dit nieuws dat zo centraal in de krant moet staan?
Vind het wel mooi als ze dat echt doen, die diploma's terughalenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Morthill het volgende:
Over komkommertijd gesproken, dit stond serieus op pagina 3 van de NRC Next van vandaag
http://twitpic.com/1xkndghoezo is dit nieuws dat zo centraal in de krant moet staan?
Van de andere kant zou ik de mijne dan ook moeten inleveren aangezien ik van tijd tot tijd ook grammaticale fouten maak.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vind het wel mooi als ze dat echt doen, die diploma's terughalen
Nice, nice, nice, waarom mag je mee naar Keulen? Nice, nice!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef koei het volgende:
Zo, goede dag vandaag!
Ik heb oranje sokken gewonnen
Ik krijg 650 euro terug van de belasting(nog niet genoeg om mn rekening van vorige week te betalen helaas, maar het helpt)
Ik mag mee naar Keulen
Ik sta bovenaan in de voetbalpool van mn werk
Ik heb een team bij elkaar voor een softbaltoernooi
Lekker dagje dus zo te lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef koei het volgende:
Zo, goede dag vandaag!
Ik heb oranje sokken gewonnen
Ik krijg 650 euro terug van de belasting(nog niet genoeg om mn rekening van vorige week te betalen helaas, maar het helpt)
Ik mag mee naar Keulen
Ik sta bovenaan in de voetbalpool van mn werk
Ik heb een team bij elkaar voor een softbaltoernooi
Omdat ik tof ben! duh!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, nice, nice, waarom mag je mee naar Keulen? Nice, nice!
Geen blauw licht meer door kiertjes waar het niet uit hoort te komen?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen blauw licht meer door kiertjes waar het niet uit hoort te komen?
Kan ik nietquote:
Je gaat toch niet naar Gamescom als nep-pers hè?quote:
Tuurlijk wel! Wel de lusten, niet de lasten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar Gamescom als nep-pers hè?
Even serieus, jij hebt FOK!games opgegeven als bedrijf daar en gaat serieus doen alsof je pers bent?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef koei het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Wel de lusten, niet de lasten!
echte nep-pers gaat maar één dag
is je zus zo onhandig dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef koei het volgende:
[..]
Kan ik niet
En ik moet zo naar mn zus om een uurtje op te passen, dus dat wordt sowieso pas later.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even serieus, jij hebt FOK!games opgegeven als bedrijf daar en gaat serieus doen alsof je pers bent?
'bureaustoel'. Leg uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn 'bureaustoel' is net kapot gegaan.
Geef eens toestemming.quote:
hoeveel kratjes heb je nodig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn 'bureaustoel' is net kapot gegaan.
quote:
Ik mag ze niet afstaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef Morthill het volgende:
verkapte "kijk-ons-stoer-zijn-met-rechten"-posts?
quote:
quote:
Morgenochtend een tetanusprik halenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Nee, het was een stoel die bij een banken set hoorde, een losstaande stoel zeg maar. Hij zit heel laag, vaak als ik opsta dan gebruik ik de leuning om mij af te zetten.
Nu brak het stuk hout af en kreeg ik een deel vaan een schroef in mijn bovenarm.
Je deed kortom helemaal niksquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb in totaal meer dan een halfjaar zonder computer gezeten, wat moet ik nog meer doen?
Het was geen spijker, het was een schroef die in het hout zat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Morgenochtend een tetanusprik halen
(Roestige en oude spijkers zijn niet zo goed voor je)
De meeste politici zitten ook minimaal 4 jaar zonder iets te bereiken, zelfs als ze daar hun best voor doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je deed kortom helemaal niksdat is niet je best doen
Aan de foto te zien zal ze wel een tapijtje onder haar hipster verbergen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze chick bangen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de foto te zien zal ze wel een tapijtje onder haar hipster verbergen.
Owja joh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiendheb een hekel aan stoppeltjes tijdens het likken.
die zal vast wel wat weg snuiven denk ik zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze chick bangen.
Zolang het een beetje bijgehouden is, heb ik er geen problemen mee als het niet als schuurpapier aanvoelt.quote:
Je hebt er iig ervaring meequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiendheb een hekel aan stoppeltjes tijdens het likken.
Zolang je maar in jezelf gelooft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grote woorden, maar ik geloof er niks van
Hij is nice!quote:
Vandaar mijn owja johquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grote woorden, maar ik geloof er niks van
FOUT!quote:
Dat land valt tegenwoordig zo zwaar tegen. Of ze ooit nog zo goed worden, ik heb geen idee... Maar komende tijd in iedergeval nietquote:
Die is best tof. Hij is zeker beter dan de 2006 versie met Nicholas Cage.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga the Wickerman uit 1973 zo zien op aandringen van een collega, ben zeer benieuwd.
Komop zeg, zelfs als die knoflookboeren knock-out geslagen worden, leest Dommenek nog de sterren.quote:
Fuck jou!quote:
quote:
fuck jou!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Komop zeg, zelfs als die knoflookboeren knock-out geslagen worden, leest Dommenek nog de sterren.
Ritse reageert met:quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fuck jou!
[..]dank je
[..]
fuck jou!
Serieus? Supertof!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Rossdale het volgende:
Ze zijn als het goed is afgelopen weekend getrouwd in Las Vegas
Tof!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
En anders krijg je een Guess horloge voor je verjaardag.
Ik ben zondag pas jarig, maar ik ga nu echt niet wachten tot zondag om hem to mogen dragen
van mijn ouders nog welquote:
quote:
Je bent toch wel nuchter he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo tijd om maar eens te gaan slapen. Morgen vroeg bloedprikken.
Dus good night all
Nee, sixpack bier op netquote:
Sarcasme is een bitch hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mag je tenminste twaalf uur wachten voor je prikkie.
Vrijwel iedereen weet dat het niet goed is om voor het bloedprikken te gaan zuipenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet ik veel of je je zelf serieus wilt nemen.
Jezelf serieus némen gaat niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet ik veel of je je zelf serieus wilt nemen.
quote:
Het vervelende is dat ik ooit een vriendje heb gehad die dus elke keer bij de uitdrukking serieus nemen de klemtoon op nemen legde, waardoor ik dat dus altijd zo leesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]maak jij maar een keer de foute opmerkingen... Dan kan ik me netjes houden
Vquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef koei het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik ooit een vriendje heb gehad die dus elke keer bij de uitdrukking serieus nemen de klemtoon op nemen legde, waardoor ik dat dus altijd zo leesEn als ik iemand het hoor zeggen dan moet ik ook altijd lachen
Acceptatie is moeilijk voor een oude lul als jij, geeft niks!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:14 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen
fijn weer. Stond gisteravond in de kroeg, kreeg ik leuk de opmerking naar mijn hoofd "dat ik heel oud ben"wat is dat toch met dronken en gekke mensen en de waarheid zeggen? De dame in kwestie was verdorie twee jaar jonger dan ik, dat maakt mij toch niet heel oud
Ja maar, een oude lul is toch niet per definitie oud? Dat ik een oude lul ben is mij al langer bekendquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Acceptatie is moeilijk voor een oude lul als jij, geeft niks!
Als hij de overige 30 vragen nog enigszins heeft kunnen maken en er ook genoeg goed heeft, dan kan dat toch gewoon redelijk zijn?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als hij de overige 30 vragen nog enigszins heeft kunnen maken en er ook genoeg goed heeft, dan kan dat toch gewoon redelijk zijn?![]()
dus ik ben een oud mannelijk geslachtsorgaan? lekker beetje de helft wel letterlijk nemen en de andere helft nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als hij de overige 30 vragen nog enigszins heeft kunnen maken en er ook genoeg goed heeft, dan kan dat toch gewoon redelijk zijn?![]()
Een oude lul is voor mij gewoon oud, wellicht ben je een jonge, oude lul, maar dan nog steeds oud.
Ik plaag ook vaak mannen dat ze oud zijn, met name mannen die ik wel interessant vindquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:14 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen
fijn weer. Stond gisteravond in de kroeg, kreeg ik leuk de opmerking naar mijn hoofd "dat ik heel oud ben"wat is dat toch met dronken en gekke mensen en de waarheid zeggen? De dame in kwestie was verdorie twee jaar jonger dan ik, dat maakt mij toch niet heel oud
Er staat bij ons dan ook altijd belachelijk veel tijd voor de MC-tentamens. Drie uur voor een tentamen van 40 vragen en ik ben altijd met een uur klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Jullie snappen niet dat je bij MC vragen eerst alle vragen moet doorlopen en alles wat je niet zeker weet even over moet slaan totdat je alle vragen hebt gehad? Dan heb je alle zekerheidjes iig al ingevuld en kun je daarna op het gemakje gaan nadenken over de andere vragen.
Op die manier ben ik echt nog nooit in tijdnood gekomen.
Hij kan dan toch wel voor zichzelf bedenken hoe de tweede helft gegaan is ten opzichte van de eerste helft en kan daarmee alsnog tot de conclusie komen dat het redelijk gegaan isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
dus ik ben een oud mannelijk geslachtsorgaan? lekker beetje de helft wel letterlijk nemen en de andere helft niet
En als je de helft geconcentreerd kunt maken en de andere helft niet zou ik het niet redelijk noemen. Als je die ene helft perfect hebt, baal je namelijk van de andere helft en als je die ene helft niet perfect hebt dan is de kans nog best reëel dat je zakt.
Op de oude of jonge tour?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:23 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen trouwensVanmiddag maar eens uitvinden wat ik van leeftijdsverschil vind
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Jullie snappen niet dat je bij MC vragen eerst alle vragen moet doorlopen en alles wat je niet zeker weet even over moet slaan totdat je alle vragen hebt gehad? Dan heb je alle zekerheidjes iig al ingevuld en kun je daarna op het gemakje gaan nadenken over de andere vragen.
Op die manier ben ik echt nog nooit in tijdnood gekomen.
Ouder natuurlijk... jonge jongens kun je een avondje mee zoenen maar dan houdt het echt wel op...quote:
Ze gaat haar bikervriendje van de party opzoekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee koei tof man dat je meekan naar Keulen! Was mooie tijd vorig jaar!Ben benieuwd of de CCP party dit jaar weer zo toffig is
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze gaat haar bikervriendje van de party opzoeken
Zolang je geen latente vampier-homo bent is het mij allemaal goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen geen spiegelbeeld meer, maar voor de rest heb ik nog geen rare effecten gemerkt
En zolang hij niet glimt in zonlichtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zolang je geen latente vampier-homo bent is het mij allemaal goed.
[ afbeelding ]
Hihihihihi! En nu naar de Palthe om mijn tijk eens lekker schoon te laten stomenquote:
Ross zou één sexy mofo zijn als hij zou glimmen in zonlicht.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
He, mijn RSS alert ging af op het woordje "oud". Hoi, hier ben ik.
Pff ik zou ook moeten, maar heb echt geen zinquote:
mooiboyquote:
En mij dan nog gaan dissen met een kapper ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pff ik zou ook moeten, maar heb echt geen zin
Mag ik je kaal scherenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pff ik zou ook moeten, maar heb echt geen zin
Ach ja, dat heb je op die leeftijdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mij dan nog gaan dissen met een kapper ook
Ehm nee, denk niet dat mijn scharrels/dates dat heel tof vindenquote:
Ligt er aan waar...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
Ehm nee, denk niet dat mijn scharrels/dates dat heel tof vinden
Scheren is voor mietjes, epileren moet je doen, veel minder stoppelsquote:
Harsen! Met honing! Terwijl je in een kooi met beren of bijen staat!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Scheren is voor mietjes, epileren moet je doen, veel minder stoppels
Brazilian wax ftw!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Scheren is voor mietjes, epileren moet je doen, veel minder stoppels
Ik houd niet zo van tondeuse kapselsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef Nebo het volgende:
Ik haal binnenkort de tondeuse over mijn koppie voordat ik naar Portugal ga
Ik vind het een irritante bezigheid wat me te veel tijd kost in de ochtend en eigenlijk in de avond weer... Maar ja, volgens mij staat een baard me nietquote:
Ik doe het ook niet extreem kort hoor, bovenop iets langer om er nog iets van wax in te kunnen doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van tondeuse kapselsDoe mij maar iets om vast te houden
Ik heb net zoveel haar als deze smileyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van tondeuse kapselsDoe mij maar iets om vast te houden
wat voor wonderbaarlijke tondeuze heb jij dan? Als ik het kortwiek, zelfs met de grofste stand, heeft wax echt totaal geen nut meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet extreem kort hoor, bovenop iets langer om er nog iets van wax in te kunnen doen
Dus je hebt een vleespet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel haar als deze smiley![]()
Niks tondeuze, gewoon scheerschuim en scheermesje, alleen heb ik verder ook niet zo veel keus...
Een biljartbal!quote:
Bij sommige mannen staat het ook wel prima, en sommige mannen hebben geen keuze... Maar zolang er keuze is zie ik het liever iets langerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel haar als deze smiley![]()
Niks tondeuze, gewoon scheerschuim en scheermesje, alleen heb ik verder ook niet zo veel keus...
Gezichthaar heb ik dan wel weer liever kort, anders prikt en schuurt dat zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Pheno het volgende:
Misschien moet ik het toch eens proberen, gewoon een week niet scheren
gewoon een dagje of twee niet scherenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gezichthaar heb ik dan wel weer liever kort, anders prikt en schuurt dat zo
Tja, een gratis scrubbeurtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gezichthaar heb ik dan wel weer liever kort, anders prikt en schuurt dat zo
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
Ik zal, als behoorlijk fanatiek PC-gamer en computernerdook maar eens in dit sub-forum duiken..
Als fotograaf moet je dan al helemaal een (naakt)foto showenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
Ik zal, als behoorlijk fanatiek PC-gamer en computernerdook maar eens in dit sub-forum duiken..
Heb eigenlijk nog nooit foto's van mezelf gemaakt, en nou niet echt the body of a god.. dus laat ik dat hie rmaar niet postenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als fotograaf moet je dan al helemaal een (naakt)foto showen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:32 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb trouwens wel een webcam op mijn laptopje...![]()
Altijd welkomquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
Ja dag we willen jou natuurlijk ook niet zien! Schone deernes in fijne portretten, dat is waar ons hart sneller voor klopt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit foto's van mezelf gemaakt, en nou niet echt the body of a god.. dus laat ik dat hie rmaar niet posten
Voor andere foto's kan je best terecht op mijn fotodump: www.flickr.com/marcogroenhof
Ik heb trouwens wel een webcam op mijn laptopje...![]()
date dus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik plaag ook vaak mannen dat ze oud zijn, met name mannen die ik wel interessant vindDus was het niet gewoon flirten
![]()
Goedemorgen trouwensVanmiddag maar eens uitvinden wat ik van leeftijdsverschil vind
quote:
Een toffe iddquote:
Nee, duurt nog wel paar uurtjes.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Een koppie thee drinken om te kijken of het klikt, maar verwacht nooit zoveel van dit soort dingenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Pijpekop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Joran-kapselquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef Nebo het volgende:
Ik haal binnenkort de tondeuse over mijn koppie voordat ik naar Portugal ga
PC-gamers? Bestaan die nog ja?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Marco001 het volgende:
quote:
quote:
check.. enige reden waarvoor ik een console zou kopen is GT5...quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
check.. enige reden waarvoor ik een console zou kopen is GT5...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |