abonnement Unibet Coolblue
pi_82915996
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 03:16 schreef Battlefan het volgende:
Misschien moeten ze de Kip Superbout terughalen
Mail ze! Lekker man!
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:31:36 #27
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_82916001
Ik hoef ze niet te mailen, ze lezen hier zelf al mee
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_82916007
McDonalds hier in Ierland is treurig, vraag je om mayonaise ipv ketchup bij je patat, mag je er nog voor betalen ook. Nee die geven we alleen gratis bij de mcnuggets.
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:38:54 #29
137556 L.no
Midlife crisis
pi_82916022
Ik krijg zó'n honger van dit topic..
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  donderdag 17 juni 2010 @ 03:39:18 #30
137556 L.no
Midlife crisis
pi_82916023
ooohh...
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_82919878
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 02:35 schreef FutureFairytale het volgende:
mistbank heeft ergens gelijk Bartjebart: lees maar terug. Het lijkt net of je niet nadenkt over klachten/suggesties maar t direct wegwuift met zo'n gekke korte reactie. Dat discussieert niet gezellig. @ Yannick: gek dat thee, koffie en jus duurder zijn. Jus blijft zelfde maat bij groot menu en je blijft extra geld betalen ipv een grote fanta ofzo (en dat is 3-4x zo veel!). Thee en koffie ook. Daarbij.. In welke horecagelegenheid is koffie/thee duurder dan frisdrank?
Waarom zou ik je verhaal serieus nemen? Ik werk niet eens bij de Mc... Verder klopte dat verhaal van je gewoon echt niet. Ik wil dan best een heeeeeeeel verhaal typen, om vervolgens je ongelijk gewoon te krijgen...
En mijn reactie op Mistbank heeft meer te maken met verschillende posts die hij in verschillende topic plaatst. Posts die gewoon geplaatst worden om te trollen. En aangezien je dat niet weet, is het lastig oordelen voor je.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:38:46 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_82920559
dit topic is gewoon maf, McDonalds is gewoon de beste !!!!

ik heb ooit het honing-mosterdsausje zelf gemaakt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_82920721
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom zou ik je verhaal serieus nemen? Ik werk niet eens bij de Mc... Verder klopte dat verhaal van je gewoon echt niet. Ik wil dan best een heeeeeeeel verhaal typen, om vervolgens je ongelijk gewoon te krijgen...
En mijn reactie op Mistbank heeft meer te maken met verschillende posts die hij in verschillende topic plaatst. Posts die gewoon geplaatst worden om te trollen. En aangezien je dat niet weet, is het lastig oordelen voor je.
ik zit alleen hier bij CUL, dus weet idd niet wat hij verder post??
ik zag alleen jouw posts en dat klinkt niet echt normaal ofzo om een gewoon gesprek te voeren
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82920909
Chicken sensation een paar dagen terug op, was wel erg lekker .
Alleen wint ie het niet van de McChicken. Die blijft op nummer 1 staan, samen met de Big Mac.

Wat vinden jullie trouwens van die salad shakers?
Welke is goed te doen ?
pi_82920915
Wow.. Nu deze onzin weer? "Laten we de milkshake veranderen" "Laten we de 40ste Mcflurry smaak eens proberen" "Mensen die naar Mcdonalds gaan willen graag salads eten :S" "Mensen houden vast wel van burgers als we hem op een bruine boterham gooien met vadsige ingrediënten".

Nee nog niet klaar..

"Gohh 4 maanden al Dutch Deluxe.. Laten we een WK-actie doen met totaal geen nieuwe producten zodat mensen helemaal strontverveeld raken met de 3 burgers die nu op het menu staan"
"Laten we cola-glazen weggeven in plaats van daadwerkelijk ons werk te doen en een fatsoenlijke burger te bedenken"..

5 Maanden lang al staat die pauperburger op het menu en McDonalds blijft maar van die vercrackte onzin verzinnen..VERZIN EEN BURGER.. (zonder satesaus dat is echt verkrachting)
pi_82921033
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:48 schreef Fiorellino het volgende:
Chicken sensation een paar dagen terug op, was wel erg lekker .
Alleen wint ie het niet van de McChiken. Die blijft op nummer 1 staan, samen met de Big Mac.

Wat vinden jullie trouwens van die salad shakers?
Welke is goed te doen ?
ham/kip is de beste, daarna tonijn vind ik maar tis echt wat je smaak is
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82922852
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ham/kip is de beste, daarna tonijn vind ik maar tis echt wat je smaak is
Ben ik met je eens
pi_82936120
Je gaat toch niet naar de Mac om een fucking salade te eten? Wat is dat nou voor kansloos gedoe man ga dan naar een saladebar ofzo..

Verder alle chicken sensation-supporters hebben nooit CBO op.. Noobs
pi_82936157
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Je gaat toch niet naar de Mac om een fucking salade te eten? Wat is dat nou voor kansloos gedoe man ga dan naar een saladebar ofzo..

Verder alle chicken sensation-supporters hebben nooit CBO op.. Noobs
niet overal waar een McDonalds is heb je ook een saladebar
en als je met meerdere mensen naar de Mc gaat wil niet iedereen patat en hamburgers.
voor ouders wel handig die hun kroost trakteren op Happy Meals en zelf gezond kunnen eten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82936514
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom zou ik je verhaal serieus nemen? Ik werk niet eens bij de Mc... Verder klopte dat verhaal van je gewoon echt niet. Ik wil dan best een heeeeeeeel verhaal typen, om vervolgens je ongelijk gewoon te krijgen...
En mijn reactie op Mistbank heeft meer te maken met verschillende posts die hij in verschillende topic plaatst. Posts die gewoon geplaatst worden om te trollen. En aangezien je dat niet weet, is het lastig oordelen voor je.
Boer Bart begrijpt het allemaal nog niet zo goed. Cute.
pi_82945661
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Het is toch te gek voor woorden om zo'n enorme bazensaus te negeren in het assortiment?
Misschien een goed idee om je eigen fastfood-restaurant te openen, je hebt van die geniale ideeen namelijk.
pi_82946152
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Je gaat toch niet naar de Mac om een fucking salade te eten? Wat is dat nou voor kansloos gedoe man ga dan naar een saladebar ofzo..

Verder alle chicken sensation-supporters hebben nooit CBO op.. Noobs
Mensen die het woord ''noob'' rondstrooien om hun punten te ''versterken'' ..........
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:55:15 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_82946794
ik heb vandaag de honingmosterdsaus gemaakt voor bij de frietjes (eigengebakken)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_82949131
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Je gaat toch niet naar de Mac om een fucking salade te eten? Wat is dat nou voor kansloos gedoe man ga dan naar een saladebar ofzo..

Verder alle chicken sensation-supporters hebben nooit CBO op.. Noobs
Die CBO hebben ze niet meer of wel?
sig verwijderd door FA
pi_82949331
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef misz--kelliej het volgende:

[..]

Misschien een goed idee om je eigen fastfood-restaurant te openen, je hebt van die geniale ideeen namelijk.
Zodat jij meer kans maakt om eindelijk jouw droombaan als fastfoodmedewerker te krijgen?
pi_82952284
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Die CBO hebben ze niet meer of wel?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_82967561
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Mensen die het woord ''noob'' rondstrooien om hun punten te ''versterken'' ..........
Mensen die noob zijn

pi_83000998
Is die actie van die 2 Big Macs voor de prijs van 1 morgen weer?
sig verwijderd door FA
pi_83001070
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Is die actie van die 2 Big Macs voor de prijs van 1 morgen weer?
jaa

ik had ze afgelopen maandag, en kreeg ze toen niet op
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_83002394
Ow en ook weer de hele dag toch?

Is een goeie aanbieding!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')