abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:51:51 #26
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82909572
Kwam deze net tegen:


Met meer dan een uur vertraging (en koukleumen van de fotograaf) zijn de stellen 528 en 945 Emmerich binnengekomen. Links op de foto staan de ICE stellen 4610 en 4303 (met alleen DB toelating) klaar als ICE 329 naar Keulen en rechts de 528 en 945 als ICE 104 naar Amsterdam.

© Mark Olsthof
pi_82909597
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef KapiteinT het volgende:
Vandaag een bezoekje gebracht aan de voetgangerstunnel op station Geldermalsen. Deze is eind 2008 onder leiding van een plaatselijke jeugdwerker beschilderd met verschillende treinen.

[ afbeelding ]
De tunnel.

[ afbeelding ]
Niet dat ze vaak in Geldermalsen zullen komen, maar er is zelfs een Koploper aanwezig.

[ afbeelding ]
En speciaal voor greavy hebben ze ook een Mat '64 geschilderd. Deze mist overigens wel een paar deuren...

Vanaf Geldermalsen naar Dordrecht gegaan, alwaar ik een stukje met de daar nieuwe SLT gedaan heb.
Wat een claustrofobisch kankertunnel is dat zeg

Greavy is trouwens een tof peer hoor. Alleen zijn brommer skills waren wel diep bedroevend de laatste keer dat ik hem ontmoeten
pi_82909623
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef greavy het volgende:
Kwam deze net tegen:

[ afbeelding ]
Met meer dan een uur vertraging (en koukleumen van de fotograaf) zijn de stellen 528 en 945 Emmerich binnengekomen. Links op de foto staan de ICE stellen 4610 en 4303 (met alleen DB toelating) klaar als ICE 329 naar Keulen en rechts de 528 en 945 als ICE 104 naar Amsterdam.

© Mark Olsthof
Die is wel fucking gaaf
  Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 22:53:35 #29
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_82909650
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef KapiteinT het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ze vaak in Geldermalsen zullen komen, maar er is zelfs een Koploper aanwezig.


Zoek de fout
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_82909674
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef KapiteinT het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ze vaak in Geldermalsen zullen komen, maar er is zelfs een Koploper aanwezig.
Hej! Da's een koploper in spiegelbeeld Aan die kant zit helemaal geen deurtje voor de machinist

--edit-- ah, dennistd is me net voor!
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_82909692
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een claustrofobisch kankertunnel is dat zeg
Hij wordt dan ook vervangen door een nieuwe loopbrug.
pi_82909752
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Hij wordt dan ook vervangen door een nieuwe loopbrug.
Laat ze daar dan maar mee opschieten. Toen ik er was laatst ging ie alleen de andere kant maar op
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:57:03 #33
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82909837
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een claustrofobisch kankertunnel is dat zeg

Greavy is trouwens een tof peer hoor. Alleen zijn brommer skills waren wel diep bedroevend de laatste keer dat ik hem ontmoeten
Ik had dat ding toen nog maar net
Hopelijk lukt het beter als mijn tandwiel weer heel is. (Lees: Nieuw tandwiel geplaatst is)
pi_82909875
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Hij wordt dan ook vervangen door een nieuwe loopbrug.
Die loopbrug gaat toch naar het industrieterrein?
Geldermalsen heeft wel een mooi station voor zo'n dorpje
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_82910101
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef greavy het volgende:

[..]

Ik had dat ding toen nog maar net
Hopelijk lukt het beter als mijn tandwiel weer heel is. (Lees: Nieuw tandwiel geplaatst is)
Je had daarvoor een scooter man . Eens, eens, met mensen achterop reageert zoon ding anders, maar ik heb me dood gelachen
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:01:53 #36
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82910103
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Die loopbrug gaat toch naar het industrieterrein?
Geldermalsen heeft wel een mooi station voor zo'n dorpje
Zeker een mooi station, maar het is wel een pokke eind rennen vanuit de stoptrein naar Utrecht naar de voorkant van de GTW en terug naar die stoptrein naar Utrecht, zoals ik dit weekend heb ervaren.
Wat ik gedaan had: Haltering in Geldermalsen voor de Stoptrein naar Utrecht was 5 minuten, snel rennen naar de GTW voor foto's, daarna nog een Stoptrein richting Breda en toen nog eens de IC die voorbij kwam stormen naar Utrecht, de stoptrein op de foto, terug de trein in, zien in een oogwenk dat de IC richting Maastricht aan kwam, de trein uit, overkant weer foto's gemaakt. Resultaat: 20 seconden later vertrok de stopper.
pi_82910190
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef greavy het volgende:

[..]

Zeker een mooi station, maar het is wel een pokke eind rennen vanuit de stoptrein naar Utrecht naar de voorkant van de GTW en terug naar die stoptrein naar Utrecht, zoals ik dit weekend heb ervaren.
Wat ik gedaan had: Haltering in Utrecht was 5 minuten, snel rennen naar de GTW voor foto's, daarna nog een Stoptrein richting Breda en toen nog eens de IC die voorbij kwam stormen naar Utrecht, de stoptrein op de foto, terug de trein in, zien in een oogwenk dat de IC richting Maastricht aan kwam, de trein uit, overkant weer foto's gemaakt. Resultaat: 20 seconden later vertrok de stopper.
Ik ben door een sluitende deur de eurostar in gesprongen in Lille omdat ik per see een foto moest maken , zonder geld, paspoort en telefoon. Dat is pas die hard
pi_82910274
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef greavy het volgende:

[..]

Zeker een mooi station, maar het is wel een pokke eind rennen vanuit de stoptrein naar Utrecht naar de voorkant van de GTW en terug naar die stoptrein naar Utrecht, zoals ik dit weekend heb ervaren.
Wat ik gedaan had: Haltering in Geldermalsen voor de Stoptrein naar Utrecht was 5 minuten, snel rennen naar de GTW voor foto's, daarna nog een Stoptrein richting Breda en toen nog eens de IC die voorbij kwam stormen naar Utrecht, de stoptrein op de foto, terug de trein in, zien in een oogwenk dat de IC richting Maastricht aan kwam, de trein uit, overkant weer foto's gemaakt. Resultaat: 20 seconden later vertrok de stopper.
De overstap richting Dordrecht is inderdaad kut. Kan je beter een trein eerder nemen. De overstap naar Utrecht is makkelijk te halen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:06:40 #39
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82910362
Niet dat ik moest overstappen naar een andere trein, het was tijdens mijn afscheidsritje met Mat'64. Ik wou in die 5 minuten een paar foto's maken, maar wat dat aangaat is het een eind rennen van de trein naar Utrecht naar de GTW'tjes naar Dordrecht..
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:08:01 #40
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_82910428
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:17:58 #41
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82910939
En vandaag zit er weer Plan V + T in de 800, één van de laatste slagen. Gister ook al.
Volgens Somda:
quote:
* Vanuit Hrl kwamen de 942 + 865 om 20872 te rijden en uit Mt de 528 voor trein 872. Derhalve rijden de drie stellen dus gecombineerd (en vertraagd inmiddels) 872 naar Asd. Benieuwd of het hele spul als 881 terugkomt.
* Rond 20.55 uur een uit 4 stellen bestaande LM-trein van Ehv naar Mt: 891 + 447 + 910 + 900.
* De andere kant op gingen om 21.20 uur uit Mt de 883 + 864 + 466.
quote:
Jawel. Trein 881 passeerde Mbtwaz met de genoemde combi, uiteraard in andere volgorde.
Waar is die foto gemaakt als ik vragen mag, Bork?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:48:21 #42
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_82912379
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef greavy het volgende:
En vandaag zit er weer Plan V + T in de 800, één van de laatste slagen. Gister ook al.
Volgens Somda:
[..]


[..]

Waar is die foto gemaakt als ik vragen mag, Bork?
Dat mag, maar misschien weet iemand anders het voor dat ik deze vraag beantwoord? (zie het Fragezeichen voor mijn postje)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:00:32 #43
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_82912919
Misschien 30 juni een retourtje Amsterdam - Dusseldorf (A)
Kan via via een kaart krijgen voor ¤15,00, heen + terugreis, 2e klas, met ICE
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef bork het volgende:

[..]

Dat mag, maar misschien weet iemand anders het voor dat ik deze vraag beantwoord? (zie het Fragezeichen voor mijn postje)
Dan wacht ik wel af
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 juni 2010 @ 00:04:42 #44
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82913140
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef Ascendancy het volgende:
ICR met 1700 deed het ook prima in de winter.
net als GTW

Zelf ook geen problemen met het ICM(m) gehad. Vanuit Utrecht wel een overstap in Zwolle, maar het spul richting Leeuwarden kwam prima door een zware sneeuwstorm heen. ikzelf deed over de laatste 8 kilometer nog eens 45 tot 50 minuten. Was door de sneeuwduinen soms geen doorkomen aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:10:07 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_82913369
Ik heb nog nooit met een SLT gereisd, zo vaak komen die niet in het Brabantse land

Daarnaast mag Mat '64 van mij wel eens met pensioen. Het rijdt al 45 jaar rond... een respectabele leeftijd voor dat materieel om met pensioen te gaan.

Overigens: dat die GTW's niet stuk zijn gegaan is niet zo gek, die zijn gebouwd door het Zwitserse Stadler. En wat hebben ze in Zwitserland veel? Juist. Veel sneeuw. Dus die denken niet eens na bij "hoe koud zou het worden, tegen wat voor winterweer moeten ze kunnen?" maar bouwen het standaard Zwitserland-proof.
pi_82914578
Treintjes maken mij weer blij.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 juni 2010 @ 00:56:11 #47
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82914815
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82915038
Geinig om te zien! Er staat trouwens nog wel DH op de voorkant. Zouden die Polen dat uit kunnen spreken; diesel hydraulisch?


En ze zijn zelfs van een heus bestemmingsdisplay voorzien.
  donderdag 17 juni 2010 @ 02:37:20 #49
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_82915855
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gewoon een machinist die rood pakte icm. een waardeloze beveiliging?
De Belgische regering zegt op termijn een nieuw systeem te implementeren.

'Op termijn' als in: 'We doen het pas als de laatste reiziger is overgestapt naar de auto...'
pi_82916926
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef dennistd het volgende:

[..]



Zoek de fout
Ik vind het raampje voor de mcn-deur wel vrij groot..
Hooray for beer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')