Is het daar nou later of vroeger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanuit Londen. Camera in vliegtuig laten liggen. Dus moest mailen. Dus internet over. En hotmail doet het niet. Dus dan maar FOK!ken he.
Blond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanuit Londen. Camera in vliegtuig laten liggen. Dus moest mailen. Dus internet over. En hotmail doet het niet. Dus dan maar FOK!ken he.
Hmm. Da's kut.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat vroeg je net aan de balie? Can I FOK! here?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vroegahhhh. Amsterdam (dus NL) is GMT + 1, Engeland is GMT sjeweet.
Nee hij is gevonden.quote:
Oh. Dat is wel tofquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee hij is gevonden.Ik dacht dat ik dood ging haha. 100 keer gebeld en toen 'nog maar een keer proberen omdat het kan' en toen kreeg ik ineens iemand aan de lijn. En twee vrienidnnen gaan vrijdag dus die halen hem op op het vliegveld als't goed is.
Yeah I nkow en het was ook Easyjet dus dat is uitstappen en volgende vlucht instappen. Maar ja. Ik heb geluk ofzo blijkbaar. Is camera van mijn ouders dus ik zou dood gaan anders. Maar ik heb koppijn van het weinige drinken dus ik ga weer, fijne vakantie enzo nog en tot ooit!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel tof. Normaal nemen ze zulke dingen gewoon mee.
Veel plezier nog daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah I nkow en het was ook Easyjet dus dat is uitstappen en volgende vlucht instappen. Maar ja. Ik heb geluk ofzo blijkbaar. Is camera van mijn ouders dus ik zou dood gaan anders. Maar ik heb koppijn van het weinige drinken dus ik ga weer, fijne vakantie enzo nog en tot ooit!
Geen ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim waarom was jij gisteravond niet in de haas?
Omdat Sander, Joenne en Kevin ook gingen? En het facking gezellig was met de 2 andere gasten en Merelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee? waarom was jij er op een dinsdag?
En dan:quote:
quote:Zaterdag 26 juni De Doelen
Remember the 80's & 90's
Dj. Frankie B
the Sunclub
T Spoon
Venga Boys
Je bedoeld vast dat het die dag dan de tweede dag van Graspop isquote:
Daar gaat ik niet heen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld vast dat het die dag dan de tweede dag van Graspop is
Ach, zo heb ik 2 weken geleden ook iemand toegevoegd die nog niet online is geweest (tegelijk met mij dan)quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Meh, alleen wat gepraat met meerdere personen erbij.
Vanmiddag wel dan eindelijk op msn toegevoegd maar ze is nog niet online geweest is
Tsja, dan zou ik toch wel het gevoel krijgen dat je gewoon weggeklikt bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik 2 weken geleden ook iemand toegevoegd die nog niet online is geweest (tegelijk met mij dan)
Correctie: Zij voegde mij toe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dan zou ik toch wel het gevoel krijgen dat je gewoon weggeklikt bent.
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik verveel me. Straks alweer slapen. Bah.
Ah, dan niet neequote:
Rustig aan, alle tijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dan niet nee
Tsja hier is ze niet eens online geweest, hopelijk morgen of overmorgen dan wel.
Naar watte?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen werken
VRIJDAG NAAR BUCKEBURG OLE OLE OLE
Nouja, over 2 en een halve week vakantie en dan is het 9 weken stil.quote:
Waarschijnlijk komt ze daarna gewoon terug hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, over 2 en een halve week vakantie en dan is het 9 weken stil.
Bückeburg.quote:
Ah.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bückeburg.
[ afbeelding ]
Ik word boos als vrijdag de bovenste plank niet open is
Ja natuurlijk, gelukkig welquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze daarna gewoon terug hoor.
Hou je vast aan de gedachte dat ze net zo lang zijn als alle andere.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, gelukkig welMaar dat kunnen 9 lange weken gaan worden.
quote:
Ah.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Nouja, eigenlijk is er een toernooi en gaat het daarom.
3m, 5m, 7,5m en 10m. Ik ben nog nooit hoger geweest dan 5 want de afgelopen 4 jaar mocht je steeds niet op de hoogstequote:
Ik vind 3 meter meer dan hoog genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3m, 5m, 7,5m en 10m. Ik ben nog nooit hoger geweest dan 5 want de afgelopen 4 jaar mocht je steeds niet op de hoogste
Ja, ik moet in de vakantie gewoon keihard los(proberen te)gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hou je vast aan de gedachte dat ze net zo lang zijn als alle andere.
En in de tussentijd ga je gewoon opzoek naar een ander.
Daarom heb je in Nederland bruggen, zonder badmeistersquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3m, 5m, 7,5m en 10m. Ik ben nog nooit hoger geweest dan 5 want de afgelopen 4 jaar mocht je steeds niet op de hoogste
Ik durfde eerst niet eens van de 3 af.quote:
Dat zit er voor mij niet in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik moet in de vakantie gewoon keihard los(proberen te)gaan.
Allo Alloquote:
Maar ik ben bang om verkeerd neer te komen denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet eens van de 3 af.Als je de 5 gehad hebt wil je alleen maar hoger
Ja, voor mij moet het maar eens een hele goede eerste keer gaan zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zit er voor mij niet in.
Aan de ene kant jammer, maar ook wel goed.
Het is meer van... 'Er is toch niemand die van 10 af wil, dus doen we die niet open als de 5m ook open is!'quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom heb je in Nederland bruggen, zonder badmeisters
Een goede eerste keer wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, voor mij moet het maar eens een hele goede eerste keer gaan zijn.
Mwah, valt mee. Enige waar ik soms last van heb is dat ik met platte voeten in het water terecht kom, en da's is wel even vervelendquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik ben bang om verkeerd neer te komen denk ik.
Hosselen, regelen, losgaan, allesquote:
Zou het? Het is toch leuk om allemaal tegelijk en op elkaar te springen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet eens van de 3 af.Als je de 5 gehad hebt wil je alleen maar hoger
Een van de dingen die ik eigenlijk nog als torrent zoekquote:
quote:
Doe je ook nog mooie salto's of dat niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Enige waar ik soms last van heb is dat ik met platte voeten in het water terecht kom, en da's is wel even vervelend
Jambers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik eigenlijk nog als torrent zoekNet zoals Jambers
![]()
"Rene is verslaafd aan den drank" en "Drugs zijn normaal in afterclub Karat" .. Geniaal die serie
Hoi overigens
[..]
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou het? Het is toch leuk om allemaal tegelijk en op elkaar te springen?
Neequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe je ook nog mooie salto's of dat niet?
Misschien zou ik het dan ook nog wel doen, maar ik ga zéker geen salto's of iets proberen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NeeVroeger wilde ik wel altijd op schoonspringen, maar er is geen vereniging in de buurt hier die dat doen.
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik eigenlijk nog als torrent zoekNet zoals Jambers
![]()
"Rene is verslaafd aan den drank" en "Drugs zijn normaal in afterclub Karat" .. Geniaal die serie
Hoi overigens
[..]
Ja ik ook, gewoon regelen dat we vrij snel al een weekendje naar Haarlem kunnen en dan het hele jaar wegdrinkenquote:
Ik vermijd zelfs waterquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou ik het dan ook nog wel doen, maar ik ga zéker geen salto's of iets proberen.
En ga je verder nog op vakantie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook, gewoon regelen dat we vrij snel al een weekendje naar Haarlem kunnen en dan het hele jaar wegdrinken
Dankquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://binsearch.info/?q=allo+allo&max=25&adv_age=365&server=
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou ik het dan ook nog wel doen, maar ik ga zéker geen salto's of iets proberen.
Hoe douche jij dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vermijd zelfs waterAlleen zo eens ergens vanaf springen, om vervolgens met een koude Jup in de zon te gaan liggen
Verder vind ik t echt gewoon niks
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]Op de 3 probeer ik het nog wel eens maar ik draai niet goed door soms en dan kom ik plat op mijn buik
![]()
Dus dat doe ik daar maar niet in bijzijn van al die Duitsers
Dat is geen zwemmenquote:
Nee, binnenkort verhuizen dus dat zit er niet echt in. Mijn ouders zijn wel een weekje weg waardoor ik het huis voor mijzelf heb en ik wil nog proberen last-minute een weekje Berlijn te regelen maar verder ga ik gewoon zo veel mogelijk met vrienden chillen en hopelijk varen.quote:
Om seks in te hebben zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is geen zwemmenEen bad, vind ik bijvoorbeeld ook hartstikke lekker
![]()
Ja dat zien ze gelukkig niet, want ik ben niet zo dom om met bikini van de duikplank af te gaan. Bikini's zijn voor soft vrijzwemmen.quote:
Meestal nogal kudt omdat ik toch tegen de 1.90 aan zitquote:
Okeequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, binnenkort verhuizen dus dat zit er niet echt in. Mijn ouders zijn wel een weekje weg waardoor ik het huis voor mijzelf heb en ik wil nog proberen last-minute een weekje Berlijn te regelen maar verder ga ik gewoon zo veel mogelijk met vrienden chillen en hopelijk varen.
Bikini's en van 5 meter springen is geen goede combinatie. Alleen voor de mensen die staan te kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat zien ze gelukkig niet, want ik ben niet zo dom om met bikini van de duikplank af te gaan. Bikini's zijn voor soft vrijzwemmen.
Nope, maar wel op vakantie in Haarlemquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Dus je hosselskills kun je niet echt trainen op vakantie, dat is jammer
En dan nog het vacuümgevaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meestal nogal kudt omdat ik toch tegen de 1.90 aan zit
Maar Duitsers zijn over het algemeen nou niet zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, maar wel op vakantie in Haarlem![]()
En daarnaast zullen we vast ook wel weer een weekend Amsterdam doen en hopelijk een weekje sneekweek maar verder geen buitenland. Except Berlin maybe.
Gewoon op de bodem gaan zitten, niemand op de kant die het dan ziet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Bikini's en van 5 meter springen is geen goede combinatie. Alleen voor de mensen die staan te kijken.
Zie je weer eens een meisje spastisch haar topje naar beneden trekken
Alleen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Duitsers zijn over het algemeen nou niet zo aantrekkelijk.
Maar de meesten zijn al blij als ze weer boven zijn en adem kunnen halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon op de bodem gaan zitten, niemand op de kant die het dan ziet.
Echt wel, 50% is emo en 50% is te lekker voor woorden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Duitsers zijn over het algemeen nou niet zo aantrekkelijk.
Maar ik heb niets met emo's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, 50% is emo en 50% is te lekker voor woorden.
En die kan je makkelijk van elkaar schiften door naar een goede electro tent te gaan. En daar is Berlijn wel dé perfecte stad voor
Wie welquote:
Klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de meesten zijn al blij als ze weer boven zijn en adem kunnen halen.
quote:
Heel soms, ja. Maar toch heb ik liever niet emo's.quote:
Ja maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar toch moeten ze stoppen met emo zijn.
quote:
Gief me search timez..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar![]()
SJOEGERD DOE EENS EEN KNAP EMO MEISJE POSTEN.
Er zit iets in haar lip, ze is 13 en nee, gewoon neequote:
Care, ze is cutequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zit iets in haar lip, ze is 13 en nee, gewoon nee
Ik zou me gigantisch pedofiel voelenquote:
Mweh, sommige wel, sommige nietquote:
Ja, het ziet er ook echt 13-14 uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou me gigantisch pedofiel voelen
En Sjoegerd fapt daar dus op
Fick jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou me gigantisch pedofiel voelen
En Sjoegerd fapt daar dus op
Ja maar BreEzAhquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef mstr het volgende:
Ik kan wel een paar leuke niet-emo-meisjes/lichtelijk-breezer-meisjes posten
Adidas jasjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Mwaaah. Niet slecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog meer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Adidas jasjes![]()
Maar goede pics verder![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Adidas jasjes![]()
Maar goede pics verder![]()
Da's waar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, de rode lijn is duidelijk te ontdekken wat ik leuk vind.
Gewoon blijven postenquote:
Ja, sommigen zien er wel heel standaard uitquote:
Known is niet per definitie viesquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, sommigen zien er wel heel standaard uitMaar wel lekker verder.
quote:
quote:
Maar iemand anders vindt het waarschijnlijk totaal niet standaard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, sommigen zien er wel heel standaard uitMaar wel lekker verder.
Dat is de reden dat je steeds terug blijft gaan naar je ex als de kans er is.quote:
14 jaar?quote:
True.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Maar iemand anders vindt het waarschijnlijk totaal niet standaard.
Mwah, valt persoonlijk mee heur, hooguit 1 misschienquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is de reden dat je steeds terug blijft gaan naar je ex als de kans er is.
Niet persoonlijk bedoelt.
quote:
Die lijken ook allemaal 14/15quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb die foto's ook al een jaar ofzo erop staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lijken ook allemaal 14/15
Maar ik kies wel:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Die brunettesquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die lijken ook allemaal 14/15
Maar ik kies wel:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Hedde ge geen highres in plaats van 300x200 pixelsquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik heb die foto's ook al een jaar ofzo erop staan.
Nee, sorry.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hedde ge geen highres in plaats van 300x200 pixels
Slaap lekkerquote:
Trustelsquote:
quote:
quote:
En niet ouder neequote:
Nja, post dan maar eens n Hyman lijstquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:03 schreef Hyman het volgende:
Do valt altijd precies op de meiden waar ik niet op val
Je moet ook gaan werken?quote:
Moggelquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:03 schreef Hyman het volgende:
Do valt altijd precies op de meiden waar ik niet op val
Moggels Doquote:
Uhuquote:
Jij bent ook alweer vroeg je bed uit?quote:
Ja, half 9 al.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
UhuVandaag gelukkig een stuk beter weer dan gisteren
En na vandaag alleen nog morgen werken en dan weekend
Met jou?
[..]
Jij bent ook alweer vroeg je bed uit?Ofja, iig wakker
Het weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan niet quotenKut nieuwe layout.
Gaat wel oke. Benboos op de UPC. Kutbedrijf.
Wat was er gister dan?
Tis dr met UPC dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan niet quotenKut nieuwe layout.
Gaat wel oke. Benboos op de UPC. Kutbedrijf.
Wat was er gister dan?
waar?!quote:
Smakelijkquote:
de reden dat ik nooit 0900 nummers bel..quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:34 schreef -SG- het volgende:
15 cent per minuut en die vent loopt gewoon voor 5 minuten weg.
De reden dat ik altijd x3ro aansprak als ik Ziggo nodig had.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de reden dat ik nooit 0900 nummers bel..
Wat een wereldbedragquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:34 schreef -SG- het volgende:
15 cent per minuut en die vent loopt gewoon voor 5 minuten weg.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
De reden dat ik altijd x3ro aansprak als ik Ziggo nodig had.
Ach, het gaat gewoon om het principe. Gewoon 5 minuten weglopen (waarschijnlijk naar de wc en koffie halen ofzo), en wij maar wachten.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef -SG- het volgende:
En dan staan daar al die mensen bij de koffiecorner.
'Ja ik heb weer zo'n idioot die 10 minuten staat te wachten terwijl ik hier mijn geld verdien door koffie te drinken.'
'Met 1 druk op de knop weet ik het nummer ook wel, maar ik laat ze nog lekker wachten,'
Gaat nu ook niet meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
De reden dat ik altijd x3ro aansprak als ik Ziggo nodig had.
Ik heb een rekening bij de INGquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gaat nu ook niet meerKan je nu niet meer helpen tenzij je voor ING werkt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef tubacloud het volgende:
Vandaag krijg ik te horen dat ik niet geslaagd ben
heb echt zin in dat telefoontje
Duuudee, respect.quote:Hij dronk vroeger tijdens het touren vier flessen cognac per dag
HET WAS KOP HAHA NU MAG JE MIJ HONDERD MILJOEN MILJARD EURO BETALENquote:
Ik zou echt helemaal uitflippen alsk een van mn shirts zou verneuqenquote:
Deed ik ook niet, maar ik was ondertussen wel met 2 andere dingen bezig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal uitflippen alsk een van mn shirts zou verneuqen
Maar wel n beetje n faal eh DoMoet je maar niet tijdens t strijken nog ff snel willen fokken
Meh, multi tasking is en blijft lastigquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar ik was ondertussen wel met 2 andere dingen bezig.
Dat gaat dus niet zo goed samen.
Pics?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef mstr het volgende:
Maar nu heb ik er een werkshirt bij.
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je het zo verneukt?
quote:
"Ik volg nu dit topic".quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
TVP'en is niet meer nodig, hoe kom ik nu aan mijn posts?
Is voor mensen die KPD topics willen volgen maar niet durven te tvp'enquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
TVP'en is niet meer nodig, hoe kom ik nu aan mijn posts?
Was jij niet werken?quote:
Oaaaah dat valt hartstikke meequote:
Vakkenvullenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oaaaah dat valt hartstikke meeWat voor werk doe je?
Bij de AH?quote:
Heb ik ook ooit in een ver grijs verleden gewerktquote:
Mwa, ik werk liever 's ochtends dan 's avonds.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit in een ver grijs verleden gewerkt![]()
Wel een rot tijd btw wat je moet
quote:
quote:
Ik zooooo totaal nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, ik werk liever 's ochtends dan 's avonds.
quote:
quote:
Haha die wil ik ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef x3ro het volgende:
Over shirts gesproken![]()
Ik wil ik wil ik wil!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, hebben we ook een appart topic voor
quote:
quote:
Ook faal als je jezelf zo op jijtuup zetquote:
Ik hoop dat je gezakt bent!!~!@~@`13`1LOLlEREINS!#@1quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef Zeroku het volgende:
Nog een half uur. Dan kunnen ze bellen.
Hier kunnen ze nu al bellen, maar dat hebben ze nog niet gedaan... Ik denk sowieso niet dat ik geslaagd ben... En in eerste instantie is bij ons net iets minder dan de helft niet geslaagdquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef Zeroku het volgende:
Nog een half uur. Dan kunnen ze bellen.
Oké.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gezakt bent!!~!@~@`13`1LOLlEREINS!#@1![]()
12 !@ WOHOOWOER :!@ 3
Ik las tquote:
Thanksquote:
Ik gokte idd ook op een of andere Hispanic Bubba die dat wel even op ging lossenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:13 schreef Jotcha het volgende:
Had alleen niet verwacht dat het met een spuit zou zijn![]()
ik zit ook met mn sub buiten zonder geluidsinstallatie ben je nergens deze dagenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Er zit hier ergens in de buurt zo'n idioot met de bas van zijn paupermuziek idioot omhoog gedraaid. Ik heb het raam dicht en ik voel/hoor alleen de bas.. Hopen dat hij nog maar heel kort van zijn "muziek" kan genieten
Nee, maar het is wel een vriend die ik al 12 jaar ken.quote:
Ohquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een vriend die ik al 12 jaar ken.
Gezakt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een vriend die ik al 12 jaar ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |