Is het daar nou later of vroeger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanuit Londen. Camera in vliegtuig laten liggen. Dus moest mailen. Dus internet over. En hotmail doet het niet. Dus dan maar FOK!ken he.
Blond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanuit Londen. Camera in vliegtuig laten liggen. Dus moest mailen. Dus internet over. En hotmail doet het niet. Dus dan maar FOK!ken he.
Hmm. Da's kut.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat vroeg je net aan de balie? Can I FOK! here?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vroegahhhh. Amsterdam (dus NL) is GMT + 1, Engeland is GMT sjeweet.
Nee hij is gevonden.quote:
Oh. Dat is wel tofquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee hij is gevonden.Ik dacht dat ik dood ging haha. 100 keer gebeld en toen 'nog maar een keer proberen omdat het kan' en toen kreeg ik ineens iemand aan de lijn. En twee vrienidnnen gaan vrijdag dus die halen hem op op het vliegveld als't goed is.
Yeah I nkow en het was ook Easyjet dus dat is uitstappen en volgende vlucht instappen. Maar ja. Ik heb geluk ofzo blijkbaar. Is camera van mijn ouders dus ik zou dood gaan anders. Maar ik heb koppijn van het weinige drinken dus ik ga weer, fijne vakantie enzo nog en tot ooit!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel tof. Normaal nemen ze zulke dingen gewoon mee.
Veel plezier nog daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah I nkow en het was ook Easyjet dus dat is uitstappen en volgende vlucht instappen. Maar ja. Ik heb geluk ofzo blijkbaar. Is camera van mijn ouders dus ik zou dood gaan anders. Maar ik heb koppijn van het weinige drinken dus ik ga weer, fijne vakantie enzo nog en tot ooit!
Geen ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim waarom was jij gisteravond niet in de haas?
Omdat Sander, Joenne en Kevin ook gingen? En het facking gezellig was met de 2 andere gasten en Merelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee? waarom was jij er op een dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |