Is het daar nou later of vroeger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanuit Londen. Camera in vliegtuig laten liggen. Dus moest mailen. Dus internet over. En hotmail doet het niet. Dus dan maar FOK!ken he.
Blond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vanuit Londen. Camera in vliegtuig laten liggen. Dus moest mailen. Dus internet over. En hotmail doet het niet. Dus dan maar FOK!ken he.
Hmm. Da's kut.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat vroeg je net aan de balie? Can I FOK! here?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vroegahhhh. Amsterdam (dus NL) is GMT + 1, Engeland is GMT sjeweet.
Nee hij is gevonden.quote:
Oh. Dat is wel tofquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee hij is gevonden.Ik dacht dat ik dood ging haha. 100 keer gebeld en toen 'nog maar een keer proberen omdat het kan' en toen kreeg ik ineens iemand aan de lijn. En twee vrienidnnen gaan vrijdag dus die halen hem op op het vliegveld als't goed is.
Yeah I nkow en het was ook Easyjet dus dat is uitstappen en volgende vlucht instappen. Maar ja. Ik heb geluk ofzo blijkbaar. Is camera van mijn ouders dus ik zou dood gaan anders. Maar ik heb koppijn van het weinige drinken dus ik ga weer, fijne vakantie enzo nog en tot ooit!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel tof. Normaal nemen ze zulke dingen gewoon mee.
Veel plezier nog daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah I nkow en het was ook Easyjet dus dat is uitstappen en volgende vlucht instappen. Maar ja. Ik heb geluk ofzo blijkbaar. Is camera van mijn ouders dus ik zou dood gaan anders. Maar ik heb koppijn van het weinige drinken dus ik ga weer, fijne vakantie enzo nog en tot ooit!
Geen ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim waarom was jij gisteravond niet in de haas?
Omdat Sander, Joenne en Kevin ook gingen? En het facking gezellig was met de 2 andere gasten en Merelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee? waarom was jij er op een dinsdag?
En dan:quote:
quote:Zaterdag 26 juni De Doelen
Remember the 80's & 90's
Dj. Frankie B
the Sunclub
T Spoon
Venga Boys
Je bedoeld vast dat het die dag dan de tweede dag van Graspop isquote:
Daar gaat ik niet heen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld vast dat het die dag dan de tweede dag van Graspop is
Ach, zo heb ik 2 weken geleden ook iemand toegevoegd die nog niet online is geweest (tegelijk met mij dan)quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Meh, alleen wat gepraat met meerdere personen erbij.
Vanmiddag wel dan eindelijk op msn toegevoegd maar ze is nog niet online geweest is
Tsja, dan zou ik toch wel het gevoel krijgen dat je gewoon weggeklikt bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik 2 weken geleden ook iemand toegevoegd die nog niet online is geweest (tegelijk met mij dan)
Correctie: Zij voegde mij toe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dan zou ik toch wel het gevoel krijgen dat je gewoon weggeklikt bent.
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik verveel me. Straks alweer slapen. Bah.
Ah, dan niet neequote:
Rustig aan, alle tijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dan niet nee
Tsja hier is ze niet eens online geweest, hopelijk morgen of overmorgen dan wel.
Naar watte?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen werken
VRIJDAG NAAR BUCKEBURG OLE OLE OLE
Nouja, over 2 en een halve week vakantie en dan is het 9 weken stil.quote:
Waarschijnlijk komt ze daarna gewoon terug hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, over 2 en een halve week vakantie en dan is het 9 weken stil.
Bückeburg.quote:
Ah.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bückeburg.
[ afbeelding ]
Ik word boos als vrijdag de bovenste plank niet open is
Ja natuurlijk, gelukkig welquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze daarna gewoon terug hoor.
Hou je vast aan de gedachte dat ze net zo lang zijn als alle andere.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, gelukkig welMaar dat kunnen 9 lange weken gaan worden.
quote:
Ah.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Nouja, eigenlijk is er een toernooi en gaat het daarom.
3m, 5m, 7,5m en 10m. Ik ben nog nooit hoger geweest dan 5 want de afgelopen 4 jaar mocht je steeds niet op de hoogstequote:
Ik vind 3 meter meer dan hoog genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3m, 5m, 7,5m en 10m. Ik ben nog nooit hoger geweest dan 5 want de afgelopen 4 jaar mocht je steeds niet op de hoogste
Ja, ik moet in de vakantie gewoon keihard los(proberen te)gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hou je vast aan de gedachte dat ze net zo lang zijn als alle andere.
En in de tussentijd ga je gewoon opzoek naar een ander.
Daarom heb je in Nederland bruggen, zonder badmeistersquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3m, 5m, 7,5m en 10m. Ik ben nog nooit hoger geweest dan 5 want de afgelopen 4 jaar mocht je steeds niet op de hoogste
Ik durfde eerst niet eens van de 3 af.quote:
Dat zit er voor mij niet in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik moet in de vakantie gewoon keihard los(proberen te)gaan.
Allo Alloquote:
Maar ik ben bang om verkeerd neer te komen denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet eens van de 3 af.Als je de 5 gehad hebt wil je alleen maar hoger
Ja, voor mij moet het maar eens een hele goede eerste keer gaan zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zit er voor mij niet in.
Aan de ene kant jammer, maar ook wel goed.
Het is meer van... 'Er is toch niemand die van 10 af wil, dus doen we die niet open als de 5m ook open is!'quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom heb je in Nederland bruggen, zonder badmeisters
Een goede eerste keer wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, voor mij moet het maar eens een hele goede eerste keer gaan zijn.
Mwah, valt mee. Enige waar ik soms last van heb is dat ik met platte voeten in het water terecht kom, en da's is wel even vervelendquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik ben bang om verkeerd neer te komen denk ik.
Hosselen, regelen, losgaan, allesquote:
Zou het? Het is toch leuk om allemaal tegelijk en op elkaar te springen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet eens van de 3 af.Als je de 5 gehad hebt wil je alleen maar hoger
Een van de dingen die ik eigenlijk nog als torrent zoekquote:
quote:
Doe je ook nog mooie salto's of dat niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Enige waar ik soms last van heb is dat ik met platte voeten in het water terecht kom, en da's is wel even vervelend
Jambers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik eigenlijk nog als torrent zoekNet zoals Jambers
![]()
"Rene is verslaafd aan den drank" en "Drugs zijn normaal in afterclub Karat" .. Geniaal die serie
Hoi overigens
[..]
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou het? Het is toch leuk om allemaal tegelijk en op elkaar te springen?
Neequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe je ook nog mooie salto's of dat niet?
Misschien zou ik het dan ook nog wel doen, maar ik ga zéker geen salto's of iets proberen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NeeVroeger wilde ik wel altijd op schoonspringen, maar er is geen vereniging in de buurt hier die dat doen.
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik eigenlijk nog als torrent zoekNet zoals Jambers
![]()
"Rene is verslaafd aan den drank" en "Drugs zijn normaal in afterclub Karat" .. Geniaal die serie
Hoi overigens
[..]
Ja ik ook, gewoon regelen dat we vrij snel al een weekendje naar Haarlem kunnen en dan het hele jaar wegdrinkenquote:
Ik vermijd zelfs waterquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou ik het dan ook nog wel doen, maar ik ga zéker geen salto's of iets proberen.
En ga je verder nog op vakantie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook, gewoon regelen dat we vrij snel al een weekendje naar Haarlem kunnen en dan het hele jaar wegdrinken
Dankquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://binsearch.info/?q=allo+allo&max=25&adv_age=365&server=
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou ik het dan ook nog wel doen, maar ik ga zéker geen salto's of iets proberen.
Hoe douche jij dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vermijd zelfs waterAlleen zo eens ergens vanaf springen, om vervolgens met een koude Jup in de zon te gaan liggen
Verder vind ik t echt gewoon niks
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]Op de 3 probeer ik het nog wel eens maar ik draai niet goed door soms en dan kom ik plat op mijn buik
![]()
Dus dat doe ik daar maar niet in bijzijn van al die Duitsers
Dat is geen zwemmenquote:
Nee, binnenkort verhuizen dus dat zit er niet echt in. Mijn ouders zijn wel een weekje weg waardoor ik het huis voor mijzelf heb en ik wil nog proberen last-minute een weekje Berlijn te regelen maar verder ga ik gewoon zo veel mogelijk met vrienden chillen en hopelijk varen.quote:
Om seks in te hebben zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is geen zwemmenEen bad, vind ik bijvoorbeeld ook hartstikke lekker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |