nee joh, dat valt mee. Dat komt omdat je op 80% van je Hf gaat hardlopen en snelwandelen op 70% van je Hf (maximale hartfrequentie).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Laydina het volgende:
Uh willempje.. jij hebt ooit al gesport en conditie gehad.. dan is dat hardlopen toch even ites anders dan voor een redelijke leek als mij
Nou, als jullie beiden dat schema aanhouden wat jullie nu schrijven, dan gaat de conditie vrij snel omhoog. Ik had vorig jaar een fittest op het werk. Eerst een meting in een bus (bloedcontrole en alles erop en eraan) en dan mocht je op kosten van de baas voor 250 euro sporten (ik had voor 200 euro sportkleding gekocht en voor 50 euro bier aan de bar) en was toen niet echt gaan sportenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
lijkt me dat de snelheden km/per uur hetzelfde zijn....
en hartfrequentie let ik niet op want dan zou ik niet sneller dan 4 mogen want die schiet zo omhoog
jazeker. Ik heb 2 weken tapijt getrokken in de woonkamer, daar kan geen sportschoolapparaat tegenop hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb de garage opgeruimd, telt dat ook als sporten?
Netjes, ik heb al moeite met 1 uur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Ik ben net terug van mijn 2 uur sporten (dag 2 van 3 in week 1). Had vandaag veel krachttrainingen en 15 minuten hardlopen , 10 minuten fietsen, 10 minuten crosstrainer en ga zo maar door. Oh oh, ik had moeite om naar huis te lopen, maar nu gaat het weer lekker.
Als ik doe waar ik zin in heb, dan is dat niet fitnessenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
Ik ben niet zozeer van de cijfertjes en de effecten. Zo'n schema vind ik handig als leidraad. En verder doe ik wat goed voelt en waar ik zin in heb.
vandaag heb ik geleerd van de sportschool dat je cardio minimaal 30 minuten moet doen omdat je pas na die periode een effect krijgt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
@sweet.. 1 uur lang? als je een beetje krachttraining erbij doet, ben je er zo doorheen hoor!
op mijn sportschool mogen geen spierbundels komen. Je moet ook verplicht een tshirt aanhouden staat overal. Dat vind ik wel jammer, een paar vrouwen zonder tshirt doe mij vaker naar de sportschool komenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef Laydina het volgende:
Ik ga morgen dat schema doen en dan dus tussen al die spierbundels voor de spiegels die tig kilo's pakken.
Ik doe geen krachttraining al zou dat wel moeten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
@ willem.
@sweet.. 1 uur lang? als je een beetje krachttraining erbij doet, ben je er zo doorheen hoor!
Bewuste keuze?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik doe geen krachttraining al zou dat wel moeten...
nee, een luiheid die ik nog een beetje in me heb en spierpijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bewuste keuze?
af en toe een beetje tussendoor is idd niet slecht voor je.
qua krachtapparaten: chest press, lat pull-down, leg curl, seated row, leg pressquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
he hallo sportschool luitjes..
even een vraagje.. welke "apparaten" gebruiken jullie allemaal voor die kracht trainingen??
zouden ze daar ook nederlandse termen voor hebben??quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
chest press, lat pull-down, leg curl, seated row, leg press, lunge, lateral raise, single arm row, bridge, basic crunch, oblique crunch, power lunch, dips, reverse curl, ball squat
nee, die zijn er niet (heb ook gezocht)quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zouden ze daar ook nederlandse termen voor hebben??
ik ga googlen!
Hup doorzetten, nog maar 5 kilo en je hebt je doel al bereikt of ga je dat straks lager bijstellen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:48 schreef Laydina het volgende:
Trouwens van eht kleine beetje dat ik gister heb gedaan heb ik al spierpijn. En dat was ong een 7e deel van wat mij te wachten staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |