abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83230207
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 07:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ligt eraan of je slikt
Dat is maar 7 calorieën bij de gemiddelde man, bij mij mag je 14 rekenen
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
tellen bed-sports ook?
Een clitoraal orgasme is 15 calorieën
Een vaginaal orgamse 21 calorieën
Op zijn hondjes heeft maar liefst 40,5 calorieën

Althans als ik deze betrouwbare bron mag aanhalen: http://www.c4vct.com/kym/humor/csex.htm
pi_83231290
in dat geval:

gym eruit, matras van 3x4 er in

vanmorgen weer een teleurstelling op de weegschaal.. mja, chinees is ook niet ECHT heel erg goed voor de lijn

volgens mij hebben ze offshore ook een gym, misschien maar eens gebruik van gaan maken!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83231457
Ik doe niet aan seks
Ik doe het gewoon met normale sport .. ook veel effectiever
pi_83233943
Wat een gesprek zo vroeg op de ochtend.....
Net lekker hardgelopen
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 juni 2010 @ 11:00:59 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83234140
Batterij van weegschaal leeg...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83234194
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Sjeen het volgende:
Batterij van weegschaal leeg...
groter feest morgen

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83242943
Voor Blossom en liefhebbers:

Ik post hier voor iedereen het vetverliesprogramma voor gebruik in de sportschool. Ik zal dit tevens straks in het nieuwe topic posten, voor de mensen die naast het dieet serieus aan de fitness/cardio willen is het een zeer goed schema (maar wel zwaar, zweer zwaar). Qua zwaarte redeiljk gelijk aan P90X, een impressie van de resultaten die je na 90 dagen behaalt:

Het schema is opgesteld door Matt Roberts en wordt onder andere door Sting, Madonna, Mel C en Naomi Campbell gevolgd.

Het doel van het programma is vet te verbranden en ook de stofwisseling sneller te laten werken; dit wordt bereikt door aerobe training. Steeds op hetzelfde tempo werken voor langere tijd bouwt uithoudingsvermogen op.

Intervaltraining, korte perioden met veel inspanning trainht het weerstandsvermogen en versnelt de stofwisseling tot zelfs twintig uur na de training. Krachttraining met veel herhalingen zullen met name de lange spieren van benen, borst en rug verstevigen. Dit versnelt je stofwisseling omdat de spieren actiever zijn en je blijft op gewicht.

Het is van belang dat je dit schema volgt met de hartslagmeter. In het schema staan de hartslagen voor mijzelf vermeld. Je kan het voor jezelf aanpassen. Een hartslag van 130 voor mij is 70% Hf, een hartslag van 140 is 75% Hf en 149 is 80% Hf. Je Hf kan je op de sportschool laten berekeken door een conditietest op de fiets.

Als je de 3 maanden volmaakt val je minimaal 12 kilo af. Als je daarnaast minimaal 1 liter water per dag drinkt, elke dag ontbijt, een keer per dag maximaal tarwe producten neemt, maximaal 1 keer per week rood vlees eet en 5 porties vers fruit en 3 porties groente neemt en veel vette vis eet val je meer, veel meer af. Zie het boek Fitness-coarch voor het leven van Matt Roberts voor meer uitleg over bijvoorbeeld het mijden van koffie (doe ik zelf niet) en het eten van vette vis. Deze tekst komt letterlijk uit zijn boek.

Het schema is een stuk zwaarder dan je van een sportschool zal krijgen als beginner. Overleg het gerust met je sportschool, ze zullen onder de indruk zijn als je dit gaat uitvoeren. En gebruik het youtube filmpje als stimulans!!! Jij kan dit ook!

Ik begin maandag met week 2 en maak me ernstig zorgen over maand 3, maar als Mel C het kan, dan kan ik het ook!

Het document is 132 pagina's lang met plaats voor aantekeningen in de sportschool:

Klik hier om het trainingsschema in PDF formaat te downloaden

[ Bericht 1% gewijzigd door willempjewever op 24-06-2010 15:12:59 ]
pi_83245532
Kom je er als vrouwzijnde dan ook uit te zien als Madonna?
pi_83252266
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Kom je er als vrouwzijnde dan ook uit te zien als Madonna?
Mel B kon ik zo snel vinden, al staat hier een andere personal trainer vermeld, maar daar zullen de sterren wel snel van wisselen kennelijk:

Maar het schema hierboven is alleen het basisschema (3 pagina's uit een boek van meer dan 200 pagina's vol met schema's). Als je het echter uitwerkt voor jezelf komen er 50 pagina's voor elke pagina in het boek

Maar over iets minder dan 3 maand zal ik hier het resultaat posten. Afvallen gaat in iedergeval snel, verlies bijna 500 gram per dag terwijl ik hetzelfde eet als 2 weken geleden en toen viel ik maar 50 tot 80 gram per dag af. Als dat zo even doorgaat kan ik straks stabiliseren en dat is een stuk leuker dan afvallen. En dat sporten blijf ik er wel bijdoen, is toch erg gezellig op de sportschool.
pi_83252349
Maar is het nu Mel B of Mel C
Mel B zegt 5x per dag sex te hebben dus dat is al een hele workout
pi_83252451
Vandaar dat de personal trainer niet klopte! Nouja, Mel B was ook zo dik (maar dan niet zwanger) en zag er later ook zo uit. Maar 5 keer per dag sex? Lucky Eddy Murphy (als ze daar nog mee gaat).
pi_83252516
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef willempjewever het volgende:
Vandaar dat de personal trainer niet klopte! Nouja, Mel B was ook zo dik (maar dan niet zwanger) en zag er later ook zo uit. Maar 5 keer per dag sex? Lucky Eddy Murphy (als ze daar nog mee gaat).
Dat is al uit
Maar Mel B is nooit dik geweest hoor
Mel C is wel zwaar geweest
pi_83254653
Net deel 4 van losing it with Jillian gekeken, die show is echt een heel goede motiviatie voor mij.

De komende dagen ben ik niet online, maandag zal ik weer mijn status updaten met hopelijk weer een paar gram eraf. Succes allemaal het komende weekeinde met deze hitte en niet teveel aan de ijsco's
pi_83254755
En 'aankomen door zwangerschap' kan je natuurlijk niet vergelijken met dik worden en daarna afvallen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83254835
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
En 'aankomen door zwangerschap' kan je natuurlijk niet vergelijken met dik worden en daarna afvallen
Maar haar buik was wel erg groot
pi_83254882
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef Sarabi het volgende:

Maar haar buik was wel erg groot
Ja, er zat een baby in
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83255445
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Sarabi het volgende:
Maar is het nu Mel B of Mel C
Mel B zegt 5x per dag sex te hebben dus dat is al een hele workout
jaja en zoveel sporten op een dag en 5x keer seks... right
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83256394
losing it with Jillian zit in de downloadqueue bestelling
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_83257657
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef willempjewever het volgende:
Voor Blossom en liefhebbers:

Ik post hier voor iedereen het vetverliesprogramma voor gebruik in de sportschool. Ik zal dit tevens straks in het nieuwe topic posten, voor de mensen die naast het dieet serieus aan de fitness/cardio willen is het een zeer goed schema (maar wel zwaar, zweer zwaar). Qua zwaarte redeiljk gelijk aan P90X, een impressie van de resultaten die je na 90 dagen behaalt:

Het schema is opgesteld door Matt Roberts en wordt onder andere door Sting, Madonna, Mel C en Naomi Campbell gevolgd.

Het doel van het programma is vet te verbranden en ook de stofwisseling sneller te laten werken; dit wordt bereikt door aerobe training. Steeds op hetzelfde tempo werken voor langere tijd bouwt uithoudingsvermogen op.

Intervaltraining, korte perioden met veel inspanning trainht het weerstandsvermogen en versnelt de stofwisseling tot zelfs twintig uur na de training. Krachttraining met veel herhalingen zullen met name de lange spieren van benen, borst en rug verstevigen. Dit versnelt je stofwisseling omdat de spieren actiever zijn en je blijft op gewicht.

Het is van belang dat je dit schema volgt met de hartslagmeter. In het schema staan de hartslagen voor mijzelf vermeld. Je kan het voor jezelf aanpassen. Een hartslag van 130 voor mij is 70% Hf, een hartslag van 140 is 75% Hf en 149 is 80% Hf. Je Hf kan je op de sportschool laten berekeken door een conditietest op de fiets.

Als je de 3 maanden volmaakt val je minimaal 12 kilo af. Als je daarnaast minimaal 1 liter water per dag drinkt, elke dag ontbijt, een keer per dag maximaal tarwe producten neemt, maximaal 1 keer per week rood vlees eet en 5 porties vers fruit en 3 porties groente neemt en veel vette vis eet val je meer, veel meer af. Zie het boek Fitness-coarch voor het leven van Matt Roberts voor meer uitleg over bijvoorbeeld het mijden van koffie (doe ik zelf niet) en het eten van vette vis. Deze tekst komt letterlijk uit zijn boek.

Het schema is een stuk zwaarder dan je van een sportschool zal krijgen als beginner. Overleg het gerust met je sportschool, ze zullen onder de indruk zijn als je dit gaat uitvoeren. En gebruik het youtube filmpje als stimulans!!! Jij kan dit ook!

Ik begin maandag met week 2 en maak me ernstig zorgen over maand 3, maar als Mel C het kan, dan kan ik het ook!

Het document is 132 pagina's lang met plaats voor aantekeningen in de sportschool:

Klik hier om het trainingsschema in PDF formaat te downloaden
Welk boek is het eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door xBlossomx op 24-06-2010 20:16:39 ]
pi_83258420
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht een mel c , maar vond alleen een mel b.

En een paar weken geleden leek het anders wel net alsof ik zanger was met mijn bierbuik
pi_83258537
Hier een filmpje van mijn fitness hulpmannetje Robert en het gaat ook even kort over Mel C (en niet B zoals ik dacht)...

Dit boek heb ik in 1 ruk uitgelezen:

Ik vind het een fijne leidraad bij het afvallen en sporten. Het geeft mij een beter gevoel dan de schema's van de sportschool omdat ik er nu zelf ook over lees en straks een eigen schema kan maken.
pi_83258623
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik zocht een mel c , maar vond alleen een mel b.

En een paar weken geleden leek het anders wel net alsof ik zanger was met mijn bierbuik
Maar wat probeer je nu precies met die Mel's te zeggen?
En hoe kom je erbij om Mel B dan dik te noemen?
Ik wil niet moeilijk doen maar je blijft maar dingen roepen die uiteindelijk dan weer nergens op slaan.....
pi_83258705
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar wat probeer je nu precies met die Mel's te zeggen?
En hoe kom je erbij om Mel B dan dik te noemen?
Ik wil niet moeilijk doen maar je blijft maar dingen roepen die uiteindelijk dan weer nergens op slaan.....
Ach het maakt echt niets uit om welke Mel het gaat. Dat is echt pure bijzaak, vind je niet?
pi_83258734
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:24 schreef willempjewever het volgende:
Hier een filmpje van mijn fitness hulpmannetje Robert en het gaat ook even kort over Mel C (en niet B zoals ik dacht)...

Dit boek heb ik in 1 ruk uitgelezen:
[ afbeelding ]

Ik vind het een fijne leidraad bij het afvallen en sporten. Het geeft mij een beter gevoel dan de schema's van de sportschool omdat ik er nu zelf ook over lees en straks een eigen schema kan maken.
Is dat het boek waar de schema's uit komen, die van 200 pagina's?
pi_83258810
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:28 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ach het maakt echt niets uit om welke Mel het gaat. Dat is echt pure bijzaak, vind je niet?
Nou.....komt er dus weer op neer dat iets niet klopt dat hij probeert te vertellen, maar goed het kan dat je je vergist
Maar dan nog begrijp ik niet waarom Mel C (of B) er nu bij gehaald werd, waar ging dat over?
En hoe komt ie erbij dat Mel B dik was?
Dat vroeg ik me gewoon af omdat WW weer dingen heel stellig beweert en dan uiteindelijk nog geen idee heeft over wie het ging en of die nou dik was of niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')