abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83204581
Ik doe het met azijn, suiker, peper en mayonaise. Wel iets minder goed, maar ook lekker

Zometeen toch maar sporten. Heb er wel zin in, maar heb op verschillende plekken al spierpijn die mij echt niet gaat helpen bij het sporten. Wil in ieder geval wel weer dat hardlopen gaan doen en dan kijk ik wel of de dumbell oefeningen ook gaan werken. Anders doe ik die morgen thuis wel ofzo.
pi_83204721
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef Laydina het volgende:
Ik doe het met azijn, suiker, peper en mayonaise. Wel iets minder goed, maar ook lekker

Zometeen toch maar sporten. Heb er wel zin in, maar heb op verschillende plekken al spierpijn die mij echt niet gaat helpen bij het sporten. Wil in ieder geval wel weer dat hardlopen gaan doen en dan kijk ik wel of de dumbell oefeningen ook gaan werken. Anders doe ik die morgen thuis wel ofzo.
Gebruik geen mayonaise, maar fritesaus. Dat scheelt al een hoop (en ik vind het persoonlijk lekkerder dan mayonaise)
pi_83204876
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Gebruik geen mayonaise, maar fritesaus. Dat scheelt al een hoop (en ik vind het persoonlijk lekkerder dan mayonaise)
ow ik noem alles mayo, ik weet niet welke variant ik heb
pi_83204891
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef xBlossomx het volgende:
ik heb laatst mayonaise met 0,3 % vet gekocht en het ziet er echt uit als mayonaise, alleen het smaakte naar niks

ik had uitgerekend dat ik 3 volle eetlepels mocht, maar 2,5 lepel bleef op het bord achter en voorheen kon ik zo een halve pot echte mayo naar binnen werken met vlaamse friet.
pi_83204944
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:59 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ik heb laatst mayonaise met 0,3 % vet gekocht en het ziet er echt uit als mayonaise, alleen het smaakte naar niks
Getsie. Neem dan gewoon fritessaus, maar MINDER en meer ketchup (of in elk geval een rode saus). Ik ben fel voorstander van minder lekkers i.p.v. meer 'vies'.
pi_83205035
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:00 schreef xBlossomx het volgende:
Getsie. Neem dan gewoon fritessaus, maar MINDER en meer ketchup (of in elk geval een rode saus). Ik ben fel voorstander van minder lekkers i.p.v. meer 'vies'.
rode sauzen vind ik niet lekker op chilisaus na. Ik ga weer aan de jopisaus de volgende keer hoor, dan maar een beetje, maar die mayo zonder vet was goor.
pi_83205792
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Sjeen het volgende:
Het gaat erom dat die tussendoortjes in vergelijking gezond zijn, niet strikt gezond. In vergelijking met een tompouce is een plak peperkoek een gezonde keuze. En in vergelijking met chocolat chip cookies zijn lange vingers een gezonde keuze.

Vergeet niet dat een heleboel mensen geen benul hebben van voeding. Dan zijn dit soort tips heus niet verkeerd. En ik zou dus echt niet alleen maar op echt 'gezonde' tussendoortjes kunnen overleven

Maar voor diegene die er niet veel van af weten is het juist gevaarlijk als ze wel heel erg geloven dat ontbijtkoek gezond is
pi_83205853
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niemand heeft mij nog kunnen vertellen wat dan die "gezonde" tussendoortjes zijn volgens mij Dan kom je al heel snel op cherrytomaatjes, komkommer etc. uit. Ook lekker op zijn tijd, maar juist dat kleine beetje zoete kan de trigger geven om toch vol te houden
Veel groente inderdaad of gewoon een extra volkoren boterham
of een lekkere omelet (of beter gekookt eitje)
pi_83205973
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
De ontbijtkoekdiscussie is er eentje waar je niet uit gaat komen denk ik Ik ben daar heel simpel in: als je het lekker vind en het helpt je om te voorkomen dat de snoepautomaat geplunderd wordt, dan gewoon doen

Qua kcals is het goed te doen: 65 kcal voor een plak van 25 gr. Koolhydraten en suikers is een ander verhaal. Maar goed, moet ieder voor zich weten. Het is gelukkig allemaal geen wet wat al die gezonde voedselorganisaties beweren.

Ik denk ook dat ik dit bedoelde met dat ik zei dat WW alleen maar op gewichtsverlies zit te kijken
Er zit misschien weinig of minder kcal in maar dan kijk je alleen naar afvallen maar je wilt gezond leven (lijkt me?) dus moet je niet kijken naar wat er minder in zit maar wat voor gezonds zit er in, welke voedingsstoffen zitten er in ontbijtkoek waar je lichaam iets aan heeft.
pi_83207267
Niet zo fitten op WW hoor Hij is wel mijn vriendje.
pi_83207285
-Edit dubbel post.
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 juni 2010 @ 20:08:44 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83208667
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar voor diegene die er niet veel van af weten is het juist gevaarlijk als ze wel heel erg geloven dat ontbijtkoek gezond is
Ook dat is weer waar... Het blijft schipperen hoe je informatie zo goed mogelijk bij een zo grote groep brengt

Ik blijf bij mijn motto: Genieten met mate En daarin past ook wat blossom net zei, beter minder van lekkers dan meer van vies(ig).
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83210628
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef xBlossomx het volgende:
Niet zo fitten op WW hoor Hij is wel mijn vriendje.
Help hem dan af en toe met de info
pi_83211245
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Help hem dan af en toe met de info
Okay, zal ik doen.
pi_83211672
Ik zit proppievol van mijn avondeten en ik heb niet eens zoveel gegeten! Ik heb 2,5-3 aardappelen gegeten ongeveer, wat doperwtjes en worteltjes en een klein stukje karbonade. En ik heb niet heel veel gegeten vandaag, gewoon normaal.

What's going on?

Normaal schepte ik 3x op zoiets..en dan wel wat meer aardappelen (lees: heel veel meer)
pi_83212904
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk ook dat ik dit bedoelde met dat ik zei dat WW alleen maar op gewichtsverlies zit te kijken
Ja, dat doe ik inderdaad omdat ik al een gezonde levensstijl heb. Altijd al gehad, ik kan wel blijven herhalen dat ik mijn hele leven 4 keer per week minimaal heb gesport en dat ik altijd zeer gezond eet. Ik ben pas wat aangekomen toen ik kinderen kreeg en gestopt ben met sporten en elke avond lekker ging snacken bij het tv kijken.

En dit is het laatste wat ik erover zeg Sarabi, het is notebene al de 3e keer dat ik dit moet herhalen voor je. Zoals ik al per pm aan je gezegd heb: negeer me maar en dan zit je een stuk fijner op Fok! zonder je te ergeren.
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 juni 2010 @ 21:08:18 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83213007
Wat heerlijk buiten trouwens! Ben net even de tuin ingelopen en heb stiekem van de zwarte bessen gesnoept
pi_83213062
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik inderdaad omdat ik al een gezonde levensstijl heb. Altijd al gehad, ik kan wel blijven herhalen dat ik mijn hele leven 4 keer per week minimaal heb gesport en dat ik altijd zeer gezond eet. Ik ben pas wat aangekomen toen ik kinderen kreeg en gestopt ben met sporten en elke avond lekker ging snacken bij het tv kijken.

En dit is het laatste wat ik erover zeg Sarabi, het is notebene al de 3e keer dat ik dit moet herhalen voor je. Zoals ik al per pm aan je gezegd heb: negeer me maar en dan zit je een stuk fijner op Fok! zonder je te ergeren.
dan is jouw mening over wat een gezonde levensstijl is wel heel anders dan de mijne maar daar heb ik ook geen probleem mee
alleen als je iemand advies gaat geven over iets dat niet klopt zal ik er wel iets van zeggen, sorry als je dat vervelend vind
pi_83213138
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef Sjeen het volgende:
Wat heerlijk buiten trouwens! Ben net even de tuin ingelopen en heb stiekem van de zwarte bessen gesnoept
Lekker
pi_83213179
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef xBlossomx het volgende:
Normaal schepte ik 3x op zoiets..en dan wel wat meer aardappelen (lees: heel veel meer)
Aardappelen zijn niet zo heel slecht voor je, maar wel meer groente eten , al zijn doperwten niet de meest handige groente, maar wel erg lekker

Ik ben net terug van de 3e sportdag deze week. Nu alleen cardio (fietsen 5 minuten, cross-trainer 10 minuten, roeien 10 minuten, fietsen 10 minuten) en daarna veel strekoefeningen voor het onderlichaam om wat spierpijn te voorkomen. Erg erg zwaar, doorweekt van het zweet kwam ik uit de zaal.

Vind het wel goed van mijzelf, had weinig zin vandaag om te gaan, maar toch doorgezet. Nu heb ik 4 rustdagen (maar weer lange dagen in de auto voor het werk voor de boeg). Maandag gaan we weer in de sportschool van start.

Heb nog even nagevraagd hoe het komt dat ik zulk extreem resultaat krijg (kilo's vliegen eraf). Dit heb je kennelijk alleen de eerste 6 weken, daarna krijg je bij cardio/fitness een dip die je moet overbruggen en daarna weer een goede periode. Dus nog 5 goede weken te gaan en dan even voorbeeiden op wat minder rusultaat voor daarna.
pi_83213258
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

dan is jouw mening over wat een gezonde levensstijl is wel heel anders dan de mijne maar daar heb ik ook geen probleem mee
alleen als je iemand advies gaat geven over iets dat niet klopt zal ik er wel iets van zeggen, sorry als je dat vervelend vind
Ik zal me hier verder alleen gaan bezighouden met mijn vorderingen en geen adviezen meer posten voor anderen. Dan hebben we hier geen discussies en kunnen we elkaar steunen in het afvalproces zonder ergernissen, dat is voor niemand leuk.
pi_83213434
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik zal me hier verder alleen gaan bezighouden met mijn vorderingen en geen adviezen meer posten voor anderen. Dan hebben we hier geen discussies en kunnen we elkaar steunen in het afvalproces zonder ergernissen, dat is voor niemand leuk.
Advies is altijd welkom lijkt me dus daar moet je niet mee stoppen
Maar dan moet je het wel van te voren even checken
pi_83213857
WW en Sarabi, ophouden nu

Ja, advies geven mag, en ja, commentaar geven mag, maar laten we het wel leuk houden hoor.
pi_83213876
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar dan moet je het wel van te voren even checken
ik ben iemand die altijd gelijk denkt te hebben, het lijkt me echt beter dat ik wat minder eetadviezen ga geven
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 juni 2010 @ 21:22:27 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83213967
Ik vind anders dat het er heel sophisticated aan toe gaat hoor, best verfrissend zo'n discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')