Skype weet ik niet, gebruik ik niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet ie ook notificaties bij Skype? Want verder heb ik dat nooit hoor, en hmm dat zal iemand hier dan wel eens gezegd hebben ofzo.
Oh my god zo zoek je programma's? Geweldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef WillFerrell het volgende:
Voor alle Mac'ers, doe even CMD+SPACE en typ even Growl in en kijk bij Preferences.
Dan heb je het denk ik uitstaan of zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat krijg ik helemaal niet eens.
CMD+SPACE is gewoon Spotlight, rechtsboven in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh my god zo zoek je programma's? Geweldig.
Ik snap eigenlijk nog steeds heel weinig van m'n hele laptop
HAHAHAHAHAHAAHA, EEN APPLE WILLEN, MAAR NA EEN JAAR NOG STEEDS NIKS WETEN!!!1! ZIT JE DAN MET JE MOOIE LAPTOP WAARVAN JE DE FUNCTIES NIET EENS VOLWAARDIG BENUT!111111!!!!!!!!!!!!éénquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh my god zo zoek je programma's? Geweldig.
Ik snap eigenlijk nog steeds heel weinig van m'n hele laptop
http://growl.info/documentation/skype.phpquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet ie ook notificaties bij Skype? Want verder heb ik dat nooit hoor, en hmm dat zal iemand hier dan wel eens gezegd hebben ofzo.
Hij is nu al traag als dikke kanker dus vandaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe kun je nu OS X gebruiken zonder Growl. :'0
http://growl.info/
Whut, heb jij een mac?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik iets irritant vind aan de Mac zijn het wel die huppelende kankericonen onder aan je scherm. Da's dan ook het eerste wat ik uit ging zetten.
Oh ik gebruik geen iTunes of desktop-mail op mijn mac dus ik heb toch niks aan dat programma.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is nu al traag als dikke kanker dus vandaar.
En dat dus voor o.a. Adium, Mail.app, HardwareGrowl (USB/netwerk/etc), Last.fm, SABnzbd+, FireFox, etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://growl.info/documentation/skype.php
Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maar alleen op het werk.quote:
Mensen die een mac weten te slopen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen idee, is hij al sinds ik mij kan herinneren.quote:
Sukkels. Heerlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
Muahaha, huisgenoot is via het dak weer naar binnengekomen![]()
.
Pluspunt: We hebben kennisgemaakt met de meiden van hiernaast!
Die nog niet kennenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
Muahaha, huisgenoot is via het dak weer naar binnengekomen![]()
.
Pluspunt: We hebben kennisgemaakt met de meiden van hiernaast!
Stop maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
HAHAHAHAHAHAA EEN APPLE-PRODUCT HEBBEN DAT DAN TRAAG ALS DIKKE KANKER IS DUS VANDAAR!!!!![]()
![]()
D: D:'1!!!1!1
Webdevver.quote:
Zeg je dat tegen mij?!quote:
Het spijt me dat ik jouw Heilige Product heb beledigd. Ook mijn excuses voor Steve Jobs. Geprezen zij de heer.quote:
Weet niet. Geef jij veel om materie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Deze zijn van weer 1 verder. Die hebben de bovenverdiepingquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
Als het over Apple gaat zit het bij jou altijd TE diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I never workout
Sta je met ze op de foto?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze zijn van weer 1 verder. Die hebben de bovenverdieping. Vandaar dat we die nog niet kenden
.
quote:
Ik ben ooit verkracht door een Mighty Mouse.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
A
[..]
Als het over Apple gaat zit het bij jou altijd TE diep.
Nee in het echt ook niet maar ik bedoelde mijn Noord-Koreaanse communist TAE-SEquote:
Je gedachten zijn ook materie.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze zijn van weer 1 verder. Die hebben de bovenverdieping. Vandaar dat we die nog niet kenden
.
Zat jij maar diep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
A
[..]
Als het over Apple gaat zit het bij jou altijd TE diep.
Als het over reetveter gaat zit het bij jou altijd TE diepquote:
Je weet best wat ik bedoel. Doe nou niet weer alsof je niet begrijpend kan lezen en dingen niet uit de context kan halen.quote:
Met die minderjarige chicks?quote:
Zat 'ie maar diep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
A
[..]
Als het over reetveter gaat zit het bij jou altijd TE diep.
Jij bedoelt materialen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel. Doe nou niet weer alsof je niet begrijpend kan lezen en dingen niet uit de context kan halen.
Vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Mijn moeder:
- Héé Jasper, Suarez speelt!
- Is hij Uruguayaan ofzo?
Hé, er wordt er een wakker.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik jouw Heilige Product heb beledigd. Ook mijn excuses voor Steve Jobs. Geprezen zij de heer.
Bah, vies meisje.quote:
quote:
OMGquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
Mijn moeder:
- Héé Jasper, Suarez speelt!
- Is hij Uruguayaan ofzo?
Hé, er wordt er een wakker.
quote:
NOU ZEG! JE KAN OOK OVERDRIJVEN MET PENISLENGTES.quote:
Wat bah. Liever mijn hart dan mijn vasjien.quote:
Je hebt de foto's van zijn micro penis niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NOU ZEG! JE KAN OOK OVERDRIJVEN MET PENISLENGTES.
Jezusquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik jouw Heilige Product heb beledigd. Ook mijn excuses voor Steve Jobs. Geprezen zij de heer.
In Bragiland bestaat er geen doordraven. Enkel draven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nu ben ik ook geen Apple fan, maar voor Bargiaanse begrippen draaf je wel een beetje door nu.
Sowieso mensen die andere mensen in hun vasjien laten wroeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat bah. Liever mijn hart dan mijn vasjien.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezushoor je ons ooit opscheppen met Apple of dom doen over mensen met Windows?
Ieeeew.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso mensen die andere mensen in hun vasjien laten wroeten.
Nee, wat zou ik daar mee moeten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt de foto's van zijn micro penis niet?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mensen zonder windows.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ynuhh is wel lief eigenlijk. Die mag dat wel.quote:
Ik zie het plaatje niet dus misschien komt het niet helemaal over, maar ga niet bitchen tegen mij over mijn laptop.quote:
En er zijn ook genoeg mensen die een Apple voor andere redenen kopen. Ik snap niet waarom je het steeds zo moet afkraken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Ik vind het gewoon grappig dat er mensen zijn die bewust een Apple kopen omdat het beter zou zijn (terwijl ze stiekem gewoon geilen op de looks) en dan niet weten wat ze precies in huis hebben gehaald en na een maand alweer zitten te huilen en te klagen (uit onwetendheid).
En nee, je hóéft je niet aangesproken te voelen. Ga zelf maar na of het voor jou geldt of niet.
Ik kocht er nooit eentje omdat ik dacht dat het beter zou zijn, ik vond alle andere laptops gewoon lelijk en groot en deze precies goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef Bragi het volgende:
Ik vind het gewoon grappig dat er mensen zijn die bewust een Apple kopen omdat het beter zou zijn (terwijl ze stiekem gewoon geilen op de looks) en dan niet weten wat ze precies in huis hebben gehaald en na een maand alweer zitten te huilen en te klagen (uit onwetendheid).
En nee, je hóéft je niet aangesproken te voelen. Ga zelf maar na of het voor jou geldt of niet.
En met bovenstaande 'je' doel ik ook niet op iemand specifiek hier.
Nee ik dus ook niet. Het maakt mij echt niet uit of iemand Mac of Windows draait en ik zou ook echt niet gaan bitchen van 'ooh jij hebt een laptop met Windows, zo minderwaardigquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En er zijn ook genoeg mensen die een Apple voor andere redenen kopen. Ik snap niet waarom je het steeds zo moet afkraken.
Het was niks persoonlijks, maar dit is dus een goed voorbeeld van wat ik bedoel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kocht er nooit eentje omdat ik dacht dat het beter zou zijn, ik vond alle andere laptops gewoon lelijk en groot en deze precies goeden ja het viel me inderdaad tegen hoe anders het is, dat heb ik inderdaad een beetje onderschat.
Moet je daarom nu telkens zulke domme opmerkingen maken!?
Hij is gewoon verliefd op je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kocht er nooit eentje omdat ik dacht dat het beter zou zijn, ik vond alle andere laptops gewoon lelijk en groot en deze precies goeden ja het viel me inderdaad tegen hoe anders het is, dat heb ik inderdaad een beetje onderschat.
Moet je daarom nu telkens zulke domme opmerkingen maken!?
Alsjeblieft, doe niet zo kankerdom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het was niks persoonlijks, maar dit is dus een goed voorbeeld van wat ik bedoel.
Neequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij is gewoon verliefd op je.
koetsie koetsie
Nog steeds zie ik nog geen gegronde argumenten voor al die opmerkingen over Apple.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het was niks persoonlijks, maar dit is dus een goed voorbeeld van wat ik bedoel.
Bedankt voor je tegenargument.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsjeblieft, doe niet zo kankerdom.
Inb4 reetveter die zegt dat hij ook verliefd is op zichzelf.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neehij is verliefd op zichzelf.
Misschien moet je het hierboven dan nog maar eens opnieuw lezen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik nog geen gegronde argumenten voor al die opmerkingen over Apple.
Dan schakelt die zich uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bedankt voor je tegenargument.
Tip: Appeltje+W
Tip: Hou je bekquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bedankt voor je tegenargument.
Tip: Appeltje+W
Nee. 'Hou' is goed.quote:
Ik zou er niet op ingaan als Bragi niet zo deed van, ooh dit is niet persoonlijk bedoeld maar dit is toevallig wel precies wat bt deed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik dan wel weer grappig vind zijn mensen (en vooral typisch die groep computergebruikers) die in de verdediging schieten. Ik zou zeggen: lekker laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |