Die nog niet kennenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
Muahaha, huisgenoot is via het dak weer naar binnengekomen![]()
.
Pluspunt: We hebben kennisgemaakt met de meiden van hiernaast!
Stop maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
HAHAHAHAHAHAA EEN APPLE-PRODUCT HEBBEN DAT DAN TRAAG ALS DIKKE KANKER IS DUS VANDAAR!!!!![]()
![]()
D: D:'1!!!1!1
Webdevver.quote:
Zeg je dat tegen mij?!quote:
Het spijt me dat ik jouw Heilige Product heb beledigd. Ook mijn excuses voor Steve Jobs. Geprezen zij de heer.quote:
Weet niet. Geef jij veel om materie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Deze zijn van weer 1 verder. Die hebben de bovenverdiepingquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
Als het over Apple gaat zit het bij jou altijd TE diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I never workout
Sta je met ze op de foto?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze zijn van weer 1 verder. Die hebben de bovenverdieping. Vandaar dat we die nog niet kenden
.
quote:
Ik ben ooit verkracht door een Mighty Mouse.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
A
[..]
Als het over Apple gaat zit het bij jou altijd TE diep.
Nee in het echt ook niet maar ik bedoelde mijn Noord-Koreaanse communist TAE-SEquote:
Je gedachten zijn ook materie.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deze zijn van weer 1 verder. Die hebben de bovenverdieping. Vandaar dat we die nog niet kenden
.
Zat jij maar diep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
A
[..]
Als het over Apple gaat zit het bij jou altijd TE diep.
Als het over reetveter gaat zit het bij jou altijd TE diepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |