abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:28:35 #151
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82920268
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarvan er minimaal 1 dertien jaar oud is?
De ouders van de stiefdochter.
The remedy is the experience.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:30:38 #152
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_82920322
En voor de personen die denken dat een meisje van 13 een goede beslissing kan nemen of ze wel of niet het kind wil houden.... Ze is net klaar met de barbies. Een kind van 13 heeft echt totaal geen weet van verantwoordelijkheden en of gevolgen van beslissingen. Dit is al meerdere keren in studies aangetoond. Door nu het kind te verplichten om een baby op te voeden neem je dus een besluit voor haar toekomst. Besef wel dat de gevolgen hiervan groot zijn. Ze zal totaal geen normale tienerjaren hebben, ze zal de komende 20 jaar vast zitten aan het opvoeden van het kind. Tegen de tijd dat ze dus eindelijk weer een eigen leven krijgt is ze 33!!! Wil je dat haar aan doen?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_82920348
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er gelden wel andere regels. Sommigen iets strenger, sommigen iets minder streng. Maar in Belgie mag een arts een abortus gewoon weigeren als ie gewetensbezwaren heeft.
[..]

baby's zijn ook hoopjes cellen.
Een stuk meer cellen, en vorm etc. etc. Nu kun je het nog makkelijk laten weghalen, zonder dat je daarvoor 'een kind' vermoord.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:33:51 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82920412
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef DragonFire het volgende:
En voor de personen die denken dat een meisje van 13 een goede beslissing kan nemen of ze wel of niet het kind wil houden.... Ze is net klaar met de barbies. Een kind van 13 heeft echt totaal geen weet van verantwoordelijkheden en of gevolgen van beslissingen. Dit is al meerdere keren in studies aangetoond. Door nu het kind te verplichten om een baby op te voeden neem je dus een besluit voor haar toekomst. Besef wel dat de gevolgen hiervan groot zijn. Ze zal totaal geen normale tienerjaren hebben, ze zal de komende 20 jaar vast zitten aan het opvoeden van het kind. Tegen de tijd dat ze dus eindelijk weer een eigen leven krijgt is ze 33!!! Wil je dat haar aan doen?
Sorry, ik vind het leven van haar kind belangrijker dan het sociale en maatschappijke leven van die 13-jarige .
In Belgie kan het kind volgens mij zelf beslissen als ze het kind wil laten weghalen, in NL is daarvoor toestemming van de ouders nodig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82920451
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry, ik vind het leven van haar kind belangrijker dan het sociale en maatschappijke leven van die 13-jarige .
In Belgie kan het kind volgens mij zelf beslissen als ze het kind wil laten weghalen, in NL is daarvoor toestemming van de ouders nodig.
Het kind is er nog niet, de 13-jarige wel.
pi_82920454
Hoaxtopic.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:47:57 #157
96981 DragonFire
pi_82920898
quote:

[..]

Jeeeeeeeeeeeeeeezus he, hoe lomp kan je zijn.
Het "kind" bestaat nog niet. Voor als je het nog niet wist het duurt maanden voordat het kind geproduceerd is.
Zie het als een auto in de fabriek. Het is nog lang geen auto als je alleen de stoffering voor de stoelen op maat hebt gesneden.
Ik weet niet of jij een man of vrouw bent maar indien jij een man bent vind ik dan dat jij elk spermazaadje zal moeten gebruiken om een kind te verwekken, indien je een vrouw bent vind ik dat je je continu moet laten nemen om er voor te zorgen dat er geen eitjes verspilt raken.
Ga toch lekker fietsen joh. Een kind van 13 is vele male belangrijker dan een cel splitsing.
Voor jouw argument zijn er al richtlijnen. Dus hoe sneller je het weg laat halen hoe beter.
pi_82920977
kijk eens 16 and pregnant op MTV... dat wil je een 13 jarig meisje toch niet aandoen...
pi_82921106
quote:

[..]

Wat voor leven krijgt dat kind? Opgevoed door een veel te jonge moeder met alle problemen die daarbij komen kijken? Je bewijst dat kind een dienst door het het leven te ontnemen wat hem/haar nu te wachten staat.

Abortus is soms de beste oplossing voor iedereen, zelfs voor het ongeboren kind. Zeker in dit geval.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_82921138
Bij een abortus zal het mogelijke kind er ook geen problemen mee hebben, die weet niet wat het mist.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:53:59 #161
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_82921149
schattig altijd die tienermoeders
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:09 #162
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82921155
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nu 9 maanden w88
nice
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:40 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82921181
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat voor leven krijgt dat kind? Opgevoed door een veel te jonge moeder met alle problemen die daarbij komen kijken? Je bewijst dat kind een dienst door het het leven te ontnemen wat hem/haar nu te wachten staat.

Abortus is soms de beste oplossing voor iedereen, zelfs voor het ongeboren kind. Zeker in dit geval.
Nogmaals het kind wordt niet opgevoed door de 13-jarige, het kind wordt opgevoed door de ouders van de 13-jarige, en uiteindelijk als ze 18 is zijn die opvoedtaken langzaam overgedragen.
Een kind wordt ook gelukkig als de moeder alleen maar mavo heeft gedaan!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82921237
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nogmaals het kind wordt niet opgevoed door de 13-jarige, het kind wordt opgevoed door de ouders van de 13-jarige, en uiteindelijk als ze 18 is zijn die opvoedtaken langzaam overgedragen.
Als het kind niet geboren wordt, is het kind niet ongelukkig. En er is een zeer grote kans dat de moeder dan wel gelukkiger is. Win-win.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:56:54 #165
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82921278
quote:

[..]

Troll.
The remedy is the experience.
pi_82921309
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De ouders zullen wel moeten bijspringen natuurlijk . Maar daar zijn we toch voor op de wereld gekomen, om elkander te helpen?
[..]
Je gaat er maar vanuit dat die ouders haar de komende 10 jaar zullen steunen en dat is een aanname die niet realistisch is. De enige reden die jij noemt om dat kind te laten komen is omdat het anders moord zou zijn, terwijl je in mijn ogen iedereen een dienst bewijst door dit te besparen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:57:59 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82921332
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als het kind niet geboren wordt, is het kind niet ongelukkig. En er is een zeer grote kans dat de moeder dan wel gelukkiger is. Win-win.
dode kittens zijn ook niet ongelukkig en toch vindt iedereen het zielig als je ze in een zak in de sloot flikkert.
Een gedicht over Maanvis
pi_82921371
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dode kittens zijn ook niet ongelukkig en toch vindt iedereen het zielig als je ze in een zak in de sloot flikkert.
Die zijn geboren en volledig gegroeid. Niet een hoopje cellen.

Niemand is er rouwig om als je een abces weggooid.
pi_82921391
quote:

[..]

Jij hebt echt een surrealistisch wereldbeeld.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:06:14 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82921659
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Jij hebt echt een surrealistisch wereldbeeld.
Kom maar met een onderzoek waaruit blijkt dat kinderen van 14-jarigen die met behulp van hun ouders een kind opvoeden een slecht leven hebben .
Een gedicht over Maanvis
pi_82921704
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kom maar met een onderzoek waaruit blijkt dat kinderen van 14-jarigen die met behulp van hun ouders een kind opvoeden een slecht leven hebben .
Het feit dat jij daar een onderzoek voor nodig hebt om dat te begrijpen bewijst mijn punt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:08:20 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82921732
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je gaat er maar vanuit dat die ouders haar de komende 10 jaar zullen steunen en dat is een aanname die niet realistisch is. De enige reden die jij noemt om dat kind te laten komen is omdat het anders moord zou zijn, terwijl je in mijn ogen iedereen een dienst bewijst door dit te besparen.
Waarom is die aanname niet realistisch? Als ouder van ene kind waar je verantwoordelijk voor bent mag je zo'n committment gewoon verwachten.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:08:34 #173
96981 DragonFire
pi_82921741
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga het zelf anders eens op zoek naar een kind en moeder die op 13 jarige leeftijd zwanger is geworden. En meld hier het resultaat van jouw onderzoek.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:08:57 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82921754
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het feit dat jij daar een onderzoek voor nodig hebt om dat te begrijpen bewijst mijn punt.
Het bewijst eerder dat jij een aanname doet die je uit de lucht grijpt .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:09:30 #175
96981 DragonFire
pi_82921772
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom is die aanname niet realistisch? Als ouder van ene kind waar je verantwoordelijk voor bent mag je zo'n committment gewoon verwachten.
En wanneer de moeder 18 is, schop je haar dan maar het huis uit zonder goede diploma's. Waar gaat ze werken dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')