Welk kind?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iemand die het ene kind laat wegknippen en het andere kind laat komen als het ff wél uitkomt, is geen kinderen waard.
nouja, stel dat ze er helemaal alleen voor stond dan zou ik ook kiezen om het kind niet te laten komen. maar ze heeft 2 ouders en 2 stiefouders, die haar gaan assisteren bij het opvoeden van het kind. Ze saat er niet alleen voor toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
En waar zeg ik datIk ben er tegen om abortus te zien als een late vorm van geboortebeperking omdat de dame in kwestie te beroerd was om andere maatregelen te treffen maar in dit soort gevallen, te jong en dingen als verkrachtingen vind ik het een hele goede oplossing om heel veel ellende voor de moeder en vaak ook de kinderen die dan wel geboren zouden zijn te voorkomen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iemand die het ene kind laat wegknippen en het andere kind laat komen als het ff wél uitkomt, is geen kinderen waard.
Waarom zouden ze er niet gelukkig van worden? Dat je je studie niet af kunt maken okay, dat je ff met de nek aangekeken wordt door de buurt okay, maar je krijgt er toch iets heul moois voor terug?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
middeleeuws denken
kinderen, ouders en opa/oma worden er absoluut niet gelukkig van, niemand wordt er beter van als dat kind op de wereld komt, waarom zou je het dan doorzetten?
Zie mijn andere antwoord.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
yeah right, wel oud genoeg om haar benen wijd te doen, maar niet oud genoeg om een kind te krijgen? Dat ze hulp met de opvoeding nodig heeft staat vast, maar dat is nog geen reden om het kind dan maar meteen weg te knippen. Als zij 18 is is dat kind 4 en dan kan ze best haar middelbare school afgemaakt hebben en gaan werken voor dat kind, toch?
Een vader van je kind die fijn verder leeft zonder jou en zijn kind?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er niet gelukkig van worden? Dat je je studie niet af kunt maken okay, dat je ff met de nek aangekeken wordt door de buurt okay, maar je krijgt er toch iets heul moois voor terug?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er niet gelukkig van worden? Dat je je studie niet af kunt maken okay, dat je ff met de nek aangekeken wordt door de buurt okay, maar je krijgt er toch iets heul moois voor terug?
En gezien de posts van TS...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:
Wie zeg trouwens dat al die ouders wel zin hebben om dat kind op te voeden? Of er geschikt voor zijn. Dat kind is er in ieder geval lang nog niet geschikt voor.
Een kind heeft alleen liefde nodig om gelukkig te zijn. Of die liefde nou van de grootouders komt of van de ouders maakt in deze niets uit.quote:
Nee hoor. Abortus is een laatste redmiddel, geen maatregel voor als het effe niet uitkomt. Ik hoef er ook niet mee aan te komen bij mijn ouders denk ik, aangezien ik een broertje heb gehad die overleden was toen ie 3 maanden was. De gedachte "komt ff niet uit, knippen we weg" is daar een beetje mee in conflict.quote:rot op mandenken vanuit je eigen veilige wereldje waar hoogstwaarschijnlijk geen seks <15 jaar in voorkomt, waarschijnlijk ben jij de eerste die naar de abortuskliniek rent als zijn 13-jarige dochter zwanger is
Ik heb het vermoeden dat TS uit België komt.. daar gelden nog wat strengere regels mbt baby's knippen geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Het is een baby! Een klein wondertje van God!
Wees dan consequent en haal onzinposts van andere mods ook gewoon weg.quote:
Hoe weet jij dat nou. Jij weet toch niet hoe hun gezinssituatie is of wel dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, en dit is natuurlijk het enige verstandige in dit topic. Jij hebt hier nauwelijks iets mee te maken, laat het aan de ouders over
Onzin, ik ken een meisje dat zwanger werd op haar 15e en heeft gewoon gestudeerd en het allemaal prima gered met haar kind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Ok, wil je nu een ballon? In de meeste gevallen zal het echt niet zo'n feel good after school special verhaal worden, hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onzin, ik ken een meisje dat zwanger werd op haar 15e en heeft gewoon gestudeerd en het allemaal prima gered met haar kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |