Can I have some of your blood?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Borderline is vooral het schemergebied tussen verschillende psychische stoornissen. Het heeft een beetje van alles eigenlijk.
Nee.quote:
Psychologisch, ook heel logisch!quote:
En omdat het ontzettend overlappend is. Ik zie genoeg van ;t autistisch spectrum erin terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens herkent iedereen wel een aantal symptomen. Dat is gewoon omdat het zo breed is.
Ik vind hem best wel goed.quote:
Psychisch was beter geweest.quote:
Die laatste 2 vallen bij mij af, gelukkig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens herkent iedereen wel een aantal symptomen. Dat is gewoon omdat het zo breed is.
Klopt. Bij mij werd vanaf jongs af aan gedacht dat ik een autist was. Maar tegenwoordig geven ze zo ongeveer iedereen de diagnose borderlinequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En omdat het ontzettend overlappend is. Ik zie genoeg van ;t autistisch spectrum erin terug.
Valt wel mee volgens mij. Ze klieren in ieder geval nog wel met autisme enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij werd vanaf jongs af aan gedacht dat ik een autist was. Maar tegenwoordig geven ze zo ongeveer iedereen de diagnose borderline
Ik wel.quote:
klopt, het wordt tegenwoordig juist idner snel bestempeld met borderlinequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Ze klieren in ieder geval nog wel met autisme enzo.
jammquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn moeder overhalen een hamburger te bakken.![]()
Sowieso blijft borderline een lastige diagnose om te stellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt, het wordt tegenwoordig juist idner snel bestempeld met borderline
Maar borderline bestaat eigenlijk ook niet, ze hebben wat afwijkingen bij elkaar gezet en een naam eraan gegeven, zodat mensen er rekening mee kunnen houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso blijft borderline een lastige diagnose om te stellen.
Helemaal niet meer, of in de race om de titel voor meeste kans op borderline?quote:
Daarom juistquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Maar borderline bestaat eigenlijk ook niet, ze hebben wat afwijkingen bij elkaar gezet en een naam eraan gegeven, zodat mensen er rekening mee kunnen houden.
van die ene lijst van netquote:
Mwoah, ik weet de winnaar al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal niet meer, of in de race om de titel voor meeste kans op borderline?
Je wordt door een beveiligingsmongool in je gezicht gespuugd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Helemaal niet meer, of in de race om de titel voor meeste kans op borderline?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van die ene lijst van net![]()
onzekerheid dus
He, sorry, wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je wordt door een beveiligingsmongool in je gezicht gespuugd!
(dit was het nieuws)
Oh, maar ik dacht juist dat JIJ de winnaar wasquote:
jaaa zij heeft een hamburger zeer binnenkort en wij nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht juist dat JIJ de winnaar was
ik ben gister nog bij de mac geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaaa zij heeft een hamburger zeer binnenkort en wij niet
tsssquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben gister nog bij de mac geweest
noemde je mij nou een domme telegraaflezer?quote:
ja, de wereld was even kut, en wat doe je ik dan?quote:
Neen, maar je won niks, dus je doet gewoon niet meer mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noemde je mij nou een domme telegraaflezer?
Ik eet geen beesten.quote:
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht juist dat JIJ de winnaar was
ben je vegatarier ja?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neen, maar je won niks, dus je doet gewoon niet meer mee.
Heb de grap laatst in de klas ook op een geniale manier gemaakt, niemand snapte het, ik heb heel hard om mezelf gelachen.
[..]
Ik eet geen beesten.
ff lekker burgertje naar binnen schuiven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de wereld was even kut, en wat doe je ik dan?
mcdonalds!
Yes, eerst van mn 10e tot 15e, nu alweer 2 jaar volgens mij. En de rest van mijn leven denk ik. Ik moet er niet meer aan denken om vlees op mn bord te hebben. Huilieeequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
ben je vegatarier ja?
zou ik niet kunnen![]()
whehehe, dat had Marijke een keer met een quote van Acda en de Munnik...echt, geweldig als je dat zo toepasselijk kunt roepenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef Annnet het volgende:
Neen, maar je won niks, dus je doet gewoon niet meer mee.
Heb de grap laatst in de klas ook op een geniale manier gemaakt, niemand snapte het, ik heb heel hard om mezelf gelachen.
oke, mja dat zijn keuzesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:52 schreef Annnet het volgende:
[..]
Yes, eerst van mn 10e tot 15e, nu alweer 2 jaar volgens mij. En de rest van mijn leven denk ik. Ik moet er niet meer aan denken om vlees op mn bord te hebben. Huilieee
hmhm, doe ik anders eigenlijk nooit, maar nood brak wetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
ff lekker burgertje naar binnen schuiven!![]()
Je blijft er slank onder, door het eten van vlees krijg je kanker en stinkzweet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke, mja dat zijn keuzeswel goed dat je het volhoudt!
huillieee???
ik ben van mening dat een mens niet zonder vlees kan!![]()
of krijgen we hierdoor een nieuwe discussie?
toen ik vegetarier was, moest ik uiteindelijk van de huisarts weer vlees gaan eten omdat ik essentiele voedingsstoffen tekort kwamquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke, mja dat zijn keuzeswel goed dat je het volhoudt!
huillieee???
ik ben van mening dat een mens niet zonder vlees kan!![]()
of krijgen we hierdoor een nieuwe discussie?
Oooh, daaaarom heb ik vandaag al 3 keer deo gebruiktquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je blijft er slank onder, door het eten van vlees krijg je kanker en stinkzweet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, daaaarom heb ik vandaag al 3 keer deo gebruikt
volgens mij krijg je tegenwoordig overal kanker vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je blijft er slank onder, door het eten van vlees krijg je kanker en stinkzweet.
kijk daarom eet ik ook vlees, wil de dokter voor zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik vegetarier was, moest ik uiteindelijk van de huisarts weer vlees gaan eten omdat ik essentiele voedingsstoffen tekort kwam
Ik haat sporten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
volgens mij krijg je tegenwoordig overal kanker van![]()
stinkzweet? hmm nooit echt iemand over gehoord, zal er eens opletten goed?![]()
ik sportwordt ik ook slank van
![]()
zie, daarom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
kijk daarom eet ik ook vlees, wil de dokter voor zijn![]()
QFTquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef laforest het volgende:
Ik ben jaren lang vegetariër geweest en ik ben blij dat ik nu weer vlees eet.
goed dat je bloed doneerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik haat sporten.
Daarnaast heb ik een heeeel slecht puberaal studenten eetpatroon, maar ben nog nooit ziek geworden doordat ik geen vlees at. Ik heb geen bloedarmoede, doneer bloed wat altijd goedgekeurd is.. Dus gaat me goed af.
Ik ook, maar ik zou niet weten watvoor sport ik moet gaan doen. Zeker op je 20e nog beginnen met een nieuwe sport.. Moet er niet aan denken. En fitness ga ik nevernooitniet doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
goed dat je bloed doneerd![]()
ik vind sporten heerlijk
Vooral dat 2dequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben dan wel weer zo'n hypocriet kreng dat niet wil zien hoe ze dood gaan en ook niet kalfjes en lammetjes en konijntjes eet, want dat is zielig
dat hebben veel mensenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben dan wel weer zo'n hypocriet kreng dat niet wil zien hoe ze dood gaan en ook niet kalfjes en lammetjes en konijntjes eet, want dat is zielig
I know, ik zei al: hypocriet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vooral dat 2deAlhoewel ik ook geen kat of hond eet
Nouja, ik vind koeien, varkens, geiten en schapen ook leuk. Gister nog een koe geaaid.quote:
nee fitness kan ik inkomen.. die ik ook niet echt vaak hoor... Vind dat echt een sport zo van er is niets anders dan maar fitness.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zou niet weten watvoor sport ik moet gaan doen. Zeker op je 20e nog beginnen met een nieuwe sport.. Moet er niet aan denken. En fitness ga ik nevernooitniet doen.
Hardlopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee fitness kan ik inkomen.. die ik ook niet echt vaak hoor... Vind dat echt een sport zo van er is niets anders dan maar fitness.
Maaruuh volleybal ofzo? je hebt ook wel wat sporten toch waar mensen ouder in stappen?
hardlopen?
Vind ik ook leuk, ik aai tegenwoordig bijna elk weekend koeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, ik vind koeien, varkens, geiten en schapen ook leuk. Gister nog een koe geaaid.
Ga op squashquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hardlopen
Volleybal lijkt me heel leuk, maar ik heb ook eigenlijk helemaal geen geld om lid te worden van een vereniging. En al die mensen.bah
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hardlopen
Volleybal lijkt me heel leuk, maar ik heb ook eigenlijk helemaal geen geld om lid te worden van een vereniging. En al die mensen.bah
Wat een feeest!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Woei, a.s. zaterdag tussen 09:00 en 13:00 heb ik mijn iPhone terug
Precies voor de stadsfeesten en het WK op groot scherm
En a.s. maandag komt ook OS 4
Misschien ga ik wel helemaal niet sporten. Ik wandel wel elke dag minstens een uur met mn hond. En ik doe alle op de fiets, dus opzich krijg ik wel beweging.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga op squash
Kan je alleen doen, maar ook met een vriend en zelfs ook in clubverband (toernooien en competities)
Uitrusting en lidmaatschap kost ook bijna niks
eerst aaien dan eten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk, ik aai tegenwoordig bijna elk weekend koeien.
Maar ik eet ze ook
Ik heb wel eens hardgelopen, maar dan was ik ook gigantisch agressief of heeeel positief, dat ik er zin in had. Maar ik vind hardlopen zonde van mijn tijd. Hehequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik zie steeds meer in waarom je niet sport
maaruuh mja je zult mensen tegenkomen...
Sommige zijn best aardig hoor!
hardlopen kan best lekker zijn even je hoofd legen
Nja dat niet hoor hahaquote:
quote:
hardlopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hardlopen
ow en hoi STquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
NaatjeHuppel
![]()
Wat hebben ze met je kind gedaan?
En wie?
En, WAAROM?
en ik dan, ik hield het zonet ook niet bijquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gaan jullie snel. Dat kan ik niet bijhouden hoor. Ik voel me heel oud opeens
als ik het andersom zou doen dan moet ik mijn maag gaan zitten aaienquote:
Hoe gaat het?quote:
Ik wil ook wel eens watquote:
Hihihihi..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dat niet hoor haha
Maar ik ben hem 5 weken kwijt geweest nadat mijn vriendin er op is gaan zitten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik het andersom zou doen dan moet ik mijn maag gaan zitten aaien
Helloquote:
Leef je droomquote:
Begin nu al met aandelen kopen danquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik wil mijn stagebedrijf van mn afgelopen stage overnemen.
Naatjequote:
Dat gaat niet altijd he?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leef je droom
[..]
Begin nu al met aandelen kopen dan
Beetje werken, fokken en scores in de gaten houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja hier alles biostabiel he!
en daar ook?
Bij een geitenboerderij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leef je droom
[..]
Begin nu al met aandelen kopen dan
Hoe istquote:
ja, en hoewel dat ook best leuk is, vind ik persoonlijk koeien aaien toch leukerderderquote:
goh wat lijken wij vandaag veel op elkaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje werken, fokken en scores in de gaten houden.
Dus wel redelijk goed ja, alleen erger ik me aan hooikoorts.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik het andersom zou doen dan moet ik mijn maag gaan zitten aaien
Zeker waar, lekker bloedneuzen, jeuk aan neus en ogen en het aller ergste, jeuk achter in je keel waar je niet bij kan. Daar word ik compleet gestoord vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
goh wat lijken wij vandaag veel op elkaar
hooikoorts is kut!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeker waar, lekker bloedneuzen, jeuk aan neus en ogen en het aller ergste, jeuk achter in je keel waar je niet bij kan. Daar word ik compleet gestoord van
Rrrrrrrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
klopt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeker waar, lekker bloedneuzen, jeuk aan neus en ogen en het aller ergste, jeuk achter in je keel waar je niet bij kan. Daar word ik compleet gestoord van
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
RrrrrrrrrrPrrrrrrrrrrrrrrt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
Hmhm, ik ben weer mijn opgewekte zelf vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Al aan het uitkijken naar een nieuwe vacature?
Laat je nou een scheet?quote:
oh, heee, leuk van je vriendinnetje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je moet het zo vaak mogelijk doen
Das mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, ik ben weer mijn opgewekte zelf vandaag
Nee ze klinkt een beetje als een tijger als ze het doet op skypequote:
Ja dat, ik eet veel waterijs (van die goedkope invrieszakjes) want dat helpt wel om het te verzachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt!
lekker klokken met je tong en maar blijven vrijven in je ogen!
Dank je!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, heee, leuk van je vriendinnetje!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, ik geil gigantisch op patje, dit is ons tijgerrollenspel
ah duidelijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de koosnaam van zanger Rinus
Dat hartje?quote:
jij jaquote:
examenfeestje neem ik aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef Olle. het volgende:
jeuj krijg vanavond de foto's van mijn examen!
Houd je van voetbal? Anders is Spanje een mooie oplossingquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verveel me, heeft iemand oplossingen?
en wij ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef Olle. het volgende:
jeuj krijg vanavond de foto's van mijn examen!
Dat staat al zo'n 10m opquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Houd je van voetbal? Anders is Spanje een mooie oplossing
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat lekker even douchen
iets teveel vlees gegeten gister denk ik![]()
dag snuitjes
Somsquote:
jahquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn er foto's gemaakt, terwijl je je examen maakte?
Ja wel okquote:
Bierrrrrrrrrrrr. Ik zet het vast voor je koud.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
Nog 1 uur en dan mag ik naar huis, eerste wat ik ga doen is een biertje pakken
gadverdammequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dan is hij mijn huid aan het ondersmeren met een donkere substantie.
Negerzaad?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dan is hij mijn huid aan het ondersmeren met een donkere substantie.
Nee, ik was even bezig dus heb denk ik je vraag/zin niet mee gekregen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef Annnet het volgende:
nijn je negert me.
Dankje schatquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrrrrr. Ik zet het vast voor je koud.
quote:
Ik groette je!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, ik was even bezig dus heb denk ik je vraag/zin niet mee gekregen?
Veel plezier in Belgie en Nederlandquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef laforest het volgende:
Ik ga straks maar eens mijn koffer pakken, op tijd naar bedje toe.
Wie is nijntjequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
Hoi nijntje.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
Veromme. Elke keer als ik hem zie, moet ik weer lachen
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier in Belgie en Nederland
Hooooiquote:
Zo goedquote:
proestquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:
Eerste klas nog welquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jaaaa. Nu kan ik rustig leven verder. Ofzo
Er is zulke fijne muziek op arrow, ik durf de tv niet aan te zettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een saai gedoe, die eerste helft van spanje zwitserland
*deze post is niet bestemd voor degenen voor wie die niet bestemd is*
Wat wil je nog meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eerste klas leven. Pink omhoog en bier zuipen.
arrow watquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Er is zulke fijne muziek op arrow, ik durf de tv niet aan te zetten
Nou, kom maarquote:
dus hij is helemaal niet faillietquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef Annnet het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock
[..]
Wel met Digitenne.
Dat vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik vind het erg fijn dat ik kan luisteren.quote:
Uurtje weg geweest, 200 posts verder.quote:
Boh, de rust is nu iig weergekeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uurtje weg geweest, 200 posts verder.
Ik ben weer terug he.quote:
Hoi, kom jij hier ook over je relatieproblemen mekkeren, net als je chick?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ook wel een beetje de tijd voor nu, ik moet nog ff half uurtje. Zit telkens te kijken op VI Scorebord maar er gebeurt weinig.
Nogmaalsquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Er was toch ooit zo'n user die reageerde op een topic 24h na de openingspost? Hoe heette die of die actie...
Nee hoor ik mekker nooit, ik ben vooral ook makkelijk in de omgangquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben weer terug he.
[..]
Hoi, kom jij hier ook over je relatieproblemen mekkeren, net als je chick?
Mirnequote:
Dat heb ik anders niet gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor ik mekker nooit, ik ben vooral ook makkelijk in de omgang
[..]
Mirne
Wat hebben ze nu weer over mij gezegd dan?quote:
Roddels over patje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer over mij gezegd dan?
Godverdomme, wat een ontzettende faal weer. Ik mag eigenlijk niet oordelen want heb de wedstrijd niet gezien. Kijken of Spanje wat terug kan doen.quote:
Ja ben benieuwdquote:
We zullen zien, maar wat een stuntquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een ontzettende faal weer. Ik mag eigenlijk niet oordelen want heb de wedstrijd niet gezien. Kijken of Spanje wat terug kan doen.
Weet ik nietquote:
En mijn dromen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Wie tegen wie?quote:
Bij mij.quote:
Ze had belooft mij wakker te houden op mijn werk met smsjesquote:
Nu doet ze dat bij mijquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ze had belooft mij wakker te houden op mijn werk met smsjes
Hij is toch niet het neukertje van esmeralda?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben weer terug he.
[..]
Niet miepen, vanuit walibi heeft ze je helemaal niet gesmst. Dus nu dubbel zo veel, logisch tochquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben weer terug he.
[..]
Hoe spelen ze? neutraal?quote:
Avondquote:
meer van geneve!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Annnet het volgende:
Zwitserland is mooi.
En de Bodensee ook, heb ik nog gezwommen
Gaaf!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Annnet het volgende:
Zwitserland is mooi.
En de Bodensee ook, heb ik nog gezwommen
ik wist het ietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Alex, jij weet dat vast wel, hoe heette die user die 24h na opening van een topic reageerde, terwijl het topic op 0 posts stond
Edit: lama, twas LMK
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaaf!Puik plan
Kom er iig vaker terug, prachtige opmgeving
[..]
ik wist het iet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:09 schreef Love Mae King het volgende:
Dat vindt de LMK altijd zo lullig, als er niemand reageert...
Gooi ze in de groepquote:
Geen idee.quote:
Ik dacht dat je gisteravond bedoeldequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ze had belooft mij wakker te houden op mijn werk met smsjes
Toen hield je mij inderdaad enige tijd wakkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Ik dacht dat je gisteravond bedoelde
Heyquote:
bah, altijd die sexpraatjes hier...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Toen hield je mij inderdaad enige tijd wakker
Wie zegt dat het zulks was... dat maak jij er nu van!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bah, altijd die sexpraatjes hier...
Weet ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Toen hield je mij inderdaad enige tijd wakker
Ik kan ook goed zwemmen jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
En welke afwijkingen mogen dat zijn? goed kunnen zwemmen?
Wij hebben ;t ook vrij vaak over seks anders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bah, altijd die sexpraatjes hier...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
En welke afwijkingen mogen dat zijn? goed kunnen zwemmen?
DeLuna heeft afwijkingenquote:
Ja, maar met vrouwen over sex praten is leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hebben ;t ook vrij vaak over seks anders.
Waarom niet? Maar jij bent sowieso meer van de vrouwen toch? Ook qua vrienden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar met vrouwen over sex praten is leukMet mannen niet
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar jij bent sowieso meer van de vrouwen toch? Ook qua vrienden?
Volgens mij zou je geen mannelijke vrienden hebben als je geen autogek wasquote:
Hij zei of dit de befaamde lapo hunt wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |