quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeker waar, lekker bloedneuzen, jeuk aan neus en ogen en het aller ergste, jeuk achter in je keel waar je niet bij kan. Daar word ik compleet gestoord van
Rrrrrrrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
klopt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeker waar, lekker bloedneuzen, jeuk aan neus en ogen en het aller ergste, jeuk achter in je keel waar je niet bij kan. Daar word ik compleet gestoord van
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
RrrrrrrrrrPrrrrrrrrrrrrrrt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
Hmhm, ik ben weer mijn opgewekte zelf vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Al aan het uitkijken naar een nieuwe vacature?
Laat je nou een scheet?quote:
oh, heee, leuk van je vriendinnetje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je moet het zo vaak mogelijk doen
Das mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, ik ben weer mijn opgewekte zelf vandaag
Nee ze klinkt een beetje als een tijger als ze het doet op skypequote:
Ja dat, ik eet veel waterijs (van die goedkope invrieszakjes) want dat helpt wel om het te verzachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt!
lekker klokken met je tong en maar blijven vrijven in je ogen!
Dank je!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, heee, leuk van je vriendinnetje!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, ik geil gigantisch op patje, dit is ons tijgerrollenspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |