Boh, de rust is nu iig weergekeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uurtje weg geweest, 200 posts verder.
Ik ben weer terug he.quote:
Hoi, kom jij hier ook over je relatieproblemen mekkeren, net als je chick?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ook wel een beetje de tijd voor nu, ik moet nog ff half uurtje. Zit telkens te kijken op VI Scorebord maar er gebeurt weinig.
Nogmaalsquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Er was toch ooit zo'n user die reageerde op een topic 24h na de openingspost? Hoe heette die of die actie...
Nee hoor ik mekker nooit, ik ben vooral ook makkelijk in de omgangquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben weer terug he.
[..]
Hoi, kom jij hier ook over je relatieproblemen mekkeren, net als je chick?
Mirnequote:
Dat heb ik anders niet gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor ik mekker nooit, ik ben vooral ook makkelijk in de omgang
[..]
Mirne
Wat hebben ze nu weer over mij gezegd dan?quote:
Roddels over patje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer over mij gezegd dan?
Godverdomme, wat een ontzettende faal weer. Ik mag eigenlijk niet oordelen want heb de wedstrijd niet gezien. Kijken of Spanje wat terug kan doen.quote:
Ja ben benieuwdquote:
We zullen zien, maar wat een stuntquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een ontzettende faal weer. Ik mag eigenlijk niet oordelen want heb de wedstrijd niet gezien. Kijken of Spanje wat terug kan doen.
Weet ik nietquote:
En mijn dromen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |