Ik zat bij mijn opa & oma aan de Laan de Verenigde Naties-tunnel - daar trilde alles gewoonquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef A-mineur het volgende:
Ik zit hier aan de spuigweg (andere kant van Krispijn) maar ik heb helemaal niets gehoord, alleen een hoop brandweer.
quote:Zeker dertien gewonden in Dordrecht
In Dordrecht zijn bij een brand in een appartementengebouw op de hoek van de Prinses Julianaweg en de Prinses Marijkestraat dertien mensen gewond geraakt.
Het vuur brak kort na het middaguur uit in een woning op de begane grond. Omwonenden zeggen een explosie te hebben gehoord. Een woordvoerder van de politie kon dat rond 13 uur nog niet bevestigen. Hij wist ook niet of iedereen het appartementengebouw veilig heeft kunnen verlaten.
Van de acht gewonden kon er een ter plaatse worden behandeld;de rest moest naar het ziekenhuis. De aard van hun verwondingen is onduidelijk
Ja, ik ook daar ongeveer. Zelfs in de Johan de Oudestraat liggen er ruiten uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Kattenkop het volgende:
Mijn servies stond hier ook te trillen in de kast en ramen en deuren deden ook mee. En ik zit tegen het Weizigtpark aan.. Was echt een zware knal.
En het is precies om de hoek waar die andere gek zijn huis ook had laten ontploffen.. Ik hoorde dat mensen door de ramen/met raam en al naar buiten vlogenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, ik ook daar ongeveer. Zelfs in de Johan de Oudestraat liggen er ruiten uit.
Maat van me zag mensen tussen auto's liggen, vol met glasscherven en onder het bloed dus dat kan best kloppen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En het is precies om de hoek waar die andere gek zijn huis ook had laten ontploffen.. Ik hoorde dat mensen door de ramen/met raam en al naar buiten vlogen
geen idee, wel interessant om dat eens uit te zoekenquote:
O lees dit, (gaat over vuurwerkramp enschede, maar is dus soortgelijk iets) : http://www.doorneweerd.nl(...)erzekerd_08_2010.pdfquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee, wel interessant om dat eens uit te zoeken
Wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
bron : Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
Is die onderste foto gemanipuleerd om het erger te laten lijken? Het gras heeft een heeele rare kleur ineens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef Marsepein het volgende:
Even een crosspost vanuit het andere (gesloten) topic:
Via nu:
[ afbeelding ]
Flickr account TV Rijnmond:
[ afbeelding ]
Welke straat/hoek is het nu precies?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, ik ook daar ongeveer. Zelfs in de Johan de Oudestraat liggen er ruiten uit.
is gewoon een echte fotoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is die onderste foto gemanipuleerd om het erger te laten lijken? Het gras heeft een heeele rare kleur ineens.
ik weet dat ie echt is, maar zijn de kleuren echt?quote:
Geen idee, maar zal wel wat aan gesleuteld zijn. Het zijn niet mijn foto's hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Maanvis het volgende:
Is die onderste foto gemanipuleerd om het erger te laten lijken? Het gras heeft een heeele rare kleur ineens.
Poe, niet best, in Sterrenburg totaal niets gehoord trouwens.quote:
hij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Hij zou uit protest de gaskraan hebben opengedraaid, waarop een explosie volgde.
In de gevangenis gooien met poging tot doodslag
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
bron : Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
quote:Tunnel
De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. Een brandweerwagen die op weg was naar het incident kwam vast te zitten in de Krispijntunnel. Het voertuig raakte daarbij zwaar beschadigd. Of hier gewonden bij zijn gevallen is nog niet bekend.
Maar daar gebeurd niet zoveel, hier welquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zoveel dordtenaren hier en het dordttopic wil maar niet lopen
quote:Het lijkt zover op een boobytrap. De deurwaarde, verhuizingbedrijf en politie stonden voor de deur. Toen ging de explosie af. De huurder van de woning is spoorloos. Dus hij was niet in de woning.
Er zijn 18 gewonden in totaal. 10 zijn ter plekke behandeld, 8 zijn naar het ziekenhuis.
nee niet als daar niemand postquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Maar daar gebeurd niet zoveel, hier wel
waar leid je dat vanaf dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
klinkt als een weedplantage?
boobytrap post.quote:
Hopelijk niks mee aan de hand?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede vriend van mij woont in die flat.²
hoe is het met hem? neem aan dat ie niet thuis was toen het gebeurde, dus hoe is het met zijn huis? kan ie er vanavond al weer in?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede vriend van mij woont in die flat.²
Nee, gelukkig niet. Hij was aan het werk toen het gebeurde. Zijn huis is helemaal gesloopt zegt hij.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Hij was aan het werk toen het gebeurde. Zijn huis is helemaal gesloopt zegt hij.²
oh, dat van die uitgezette bewoner heb ik dan even gemist. zou het wraak zijn of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ook echt benieuwd naar verdere nieuwsberichten, vind het vrij summier allemaal. Een persoon aangehouden, maar niet vertellen of het de uitgezette bewoner is. Mogelijk nog meerdere aanhoudingen verwacht. Ben echt heel erg benieuwd hoe dit precies zit.
staat ook in dit topic... Vandaar ook deurwaarder, politie, verhuisbedrijf en iemand van woningcorporatie betrokkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh, dat van die uitgezette bewoner heb ik dan even gemist. zou het wraak zijn of zo?
Een sip berichtquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef yvonne het volgende:
Dode gevonden na explosie Dordrecht
In het appartementencomplex in Dordrecht waar vanmiddag een grote brand heeft gewoed, is een dode gevonden. Wie het is, en wat de doodsoorzaak is, is nog niet bekend.
Het lichaam werd gevonden in de woning waar de brand ontstond door een explosie. Eerder op de dag is iemand aangehouden. Het zou de zoon zijn van de hoofdbewoner van het appartement.
Bijelkaar zijn zes appartementen aan de Prinses Juliananweg in Dordrecht verwoest. Achttien mensen raakten gewond. Acht van hen, onder wie een zwaargewonde, moesten naar het ziekenhuis
Deurwaarder
De explosie was op het moment dat een deurwaarder bezig was een huurder uit zijn woning te zetten. Uit voorzorg ontruimde de brandweer alle woningen in een straal van honderd meter.
De precieze oorzaak van de explosie is nog niet duidelijk. Een ooggetuige vertelt: "Ik hoorde een vreselijke knal en toen stonden de woningen in brand. Mijn raam ligt eruit, die is er uitgeknald."
http://nos.nl/artikel/164(...)losie-dordrecht.html
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een sip bericht. Maar hopelijk was het geen onschuldige maar degene die de booby trap had gezet.
zou goed mogelijk zijn, die persoon had toch weinig meer te verliezen lijkt me. Benieuwd of we vandaag meer te horen krijgen over de werkelijke toedracht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een sip bericht. Maar hopelijk was het geen onschuldige maar degene die de booby trap had gezet.
Waar woon jij in Sterrenburg? Ik woon der ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Poe, niet best, in Sterrenburg totaal niets gehoord trouwens.
Jagerwegquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waar woon jij in Sterrenburg? Ik woon der ook.
blijkbaar is de zoon van de hoofdhuurder aangehouden, en lag er nog iemand dood in zijn woning.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou goed mogelijk zijn, die persoon had toch weinig meer te verliezen lijkt me. Benieuwd of we vandaag meer te horen krijgen over de werkelijke toedracht.
Hopelijk heb je niet weer een lekke band gekregenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben gisterenavond naar de ravage wezen kijken. Erg bizar hoor. Het is een x aantal jaar ook toch ook daar gebeurd?
Essenburg dat is dus in de buurt wat grappig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |