Ik zat bij mijn opa & oma aan de Laan de Verenigde Naties-tunnel - daar trilde alles gewoonquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef A-mineur het volgende:
Ik zit hier aan de spuigweg (andere kant van Krispijn) maar ik heb helemaal niets gehoord, alleen een hoop brandweer.
quote:Zeker dertien gewonden in Dordrecht
In Dordrecht zijn bij een brand in een appartementengebouw op de hoek van de Prinses Julianaweg en de Prinses Marijkestraat dertien mensen gewond geraakt.
Het vuur brak kort na het middaguur uit in een woning op de begane grond. Omwonenden zeggen een explosie te hebben gehoord. Een woordvoerder van de politie kon dat rond 13 uur nog niet bevestigen. Hij wist ook niet of iedereen het appartementengebouw veilig heeft kunnen verlaten.
Van de acht gewonden kon er een ter plaatse worden behandeld;de rest moest naar het ziekenhuis. De aard van hun verwondingen is onduidelijk
Ja, ik ook daar ongeveer. Zelfs in de Johan de Oudestraat liggen er ruiten uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Kattenkop het volgende:
Mijn servies stond hier ook te trillen in de kast en ramen en deuren deden ook mee. En ik zit tegen het Weizigtpark aan.. Was echt een zware knal.
En het is precies om de hoek waar die andere gek zijn huis ook had laten ontploffen.. Ik hoorde dat mensen door de ramen/met raam en al naar buiten vlogenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, ik ook daar ongeveer. Zelfs in de Johan de Oudestraat liggen er ruiten uit.
Maat van me zag mensen tussen auto's liggen, vol met glasscherven en onder het bloed dus dat kan best kloppen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En het is precies om de hoek waar die andere gek zijn huis ook had laten ontploffen.. Ik hoorde dat mensen door de ramen/met raam en al naar buiten vlogen
geen idee, wel interessant om dat eens uit te zoekenquote:
O lees dit, (gaat over vuurwerkramp enschede, maar is dus soortgelijk iets) : http://www.doorneweerd.nl(...)erzekerd_08_2010.pdfquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee, wel interessant om dat eens uit te zoeken
Wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
bron : Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
Is die onderste foto gemanipuleerd om het erger te laten lijken? Het gras heeft een heeele rare kleur ineens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef Marsepein het volgende:
Even een crosspost vanuit het andere (gesloten) topic:
Via nu:
[ afbeelding ]
Flickr account TV Rijnmond:
[ afbeelding ]
Welke straat/hoek is het nu precies?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, ik ook daar ongeveer. Zelfs in de Johan de Oudestraat liggen er ruiten uit.
is gewoon een echte fotoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is die onderste foto gemanipuleerd om het erger te laten lijken? Het gras heeft een heeele rare kleur ineens.
ik weet dat ie echt is, maar zijn de kleuren echt?quote:
Geen idee, maar zal wel wat aan gesleuteld zijn. Het zijn niet mijn foto's hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Maanvis het volgende:
Is die onderste foto gemanipuleerd om het erger te laten lijken? Het gras heeft een heeele rare kleur ineens.
Poe, niet best, in Sterrenburg totaal niets gehoord trouwens.quote:
hij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Hij zou uit protest de gaskraan hebben opengedraaid, waarop een explosie volgde.
In de gevangenis gooien met poging tot doodslag
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
bron : Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
quote:Tunnel
De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. Een brandweerwagen die op weg was naar het incident kwam vast te zitten in de Krispijntunnel. Het voertuig raakte daarbij zwaar beschadigd. Of hier gewonden bij zijn gevallen is nog niet bekend.
Maar daar gebeurd niet zoveel, hier welquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zoveel dordtenaren hier en het dordttopic wil maar niet lopen
quote:Het lijkt zover op een boobytrap. De deurwaarde, verhuizingbedrijf en politie stonden voor de deur. Toen ging de explosie af. De huurder van de woning is spoorloos. Dus hij was niet in de woning.
Er zijn 18 gewonden in totaal. 10 zijn ter plekke behandeld, 8 zijn naar het ziekenhuis.
nee niet als daar niemand postquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Maar daar gebeurd niet zoveel, hier wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |