in de afgankleed deze,quote:Op zondag 20 juni 2010 16:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Een dekentje gemaakt van granny stripes. Met haaknaald vier.

quote:Op zondag 20 juni 2010 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de afgankleed deze, [ afbeelding ]
wat ik gemaakt heb zijn 2 bolletjes catania per kleur verwerkt.
doorsnede is 98 cm. dus in totaal 10 bolletjes
 Mooie kleuren ook!
 Mooie kleuren ook! 

Iemand nog meer ideetjes?
 Iemand nog meer ideetjes? 

quote:Op zondag 20 juni 2010 16:45 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb effe de site gecheckt... nog 3 personen moeten hun lootje invullen, dan kunnen we los!
Troel, B.ertha, Ophelia en -sabine- (die laatste heb ik net gepmt met uitleg)...

Ja, maar het is in ieder geval groter dan 3 of 3,5. Als ik dat doe, dan ben ik een jaar bezig, want ik ben nog steeds traag.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:33 schreef trui het volgende:
ik hoorde van iemand die er ook mee haakt dat 't splijten redelijk meevalt bij drops paris. 't is wel haaknaald 5, arual! (omdat je 't had over 4, dacht ik, ik meld 't even). drops muskat vind ik wel behoorlijk splijtgevoelig.

Je zal het maar bedenken, een vosje.
 Je zal het maar bedenken, een vosje.  

Het was een verzoekje van een collega en op Ravelry is alles wel te vindenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:01 schreef YPPY het volgende:
Al weer zoiets schattigs.Je zal het maar bedenken, een vosje.
 Het patroontje had echter geen snorharen, maar dat is toch wel nodig voor een vosje
 Het patroontje had echter geen snorharen, maar dat is toch wel nodig voor een vosje  

quote:Op zondag 20 juni 2010 19:56 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben zo benieuw voor wie ik iets moet maken

Ik ook!!quote:

Ik ben er net mee bezigquote:Op zondag 20 juni 2010 20:50 schreef trui het volgende:
en hup troel, b.ertha & ophelia, insturen dat lootje!
 Done.
 Done. 

Leuk ook, die ketting die ze om heeft!
 Leuk ook, die ketting die ze om heeft!

In rood-wit-blauw, en dan doe ik ze met een oranje lintje op een haarknipje voor m'n zusje, nichtjes en mij
 In rood-wit-blauw, en dan doe ik ze met een oranje lintje op een haarknipje voor m'n zusje, nichtjes en mij  

) panty's zijn ideaal
) panty's zijn ideaal 

En dan kan ik wel tegelijkertijd haken!
 En dan kan ik wel tegelijkertijd haken! 

(octo is een klein octopusje dat ik had gehaakt)
  (octo is een klein octopusje dat ik had gehaakt) 

Owja, dat is wel lastig want je moet de oogjes er al vrij snel in zetten hè.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:27 schreef StefanieV het volgende:
Thx Yachiru, vriendin was er blij mee, vond hem lief. Alleen vond ze hem te groot, want die kon niet naast octo hangen in de auto(octo is een klein octopusje dat ik had gehaakt)
Ik vind je cactus trouwens lief! Ik wou hem ook net gaan haken maar heb mijn oogjes nog niet in huis, ze zijn besteld dus ik wacht even. Ben bezig met een lavender bunny, er is een jongentje geboren in mijn vriendenkring dus geef ik dit nu maar hihi Vind ze wel nog leuk om te haken dus ben k daar net mee begonnen :-) En besluit ik om hem niet te gaan geven, dan verkoop ik hem wel of zet ik hem bij de rest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |