abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83060801
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat ga je maken dan?
Een dekentje gemaakt van granny stripes. Met haaknaald vier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 juni 2010 @ 17:00:03 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_83060968
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:56 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Een dekentje gemaakt van granny stripes. Met haaknaald vier.
in de afgankleed deze,

wat ik gemaakt heb zijn 2 bolletjes catania per kleur verwerkt.
doorsnede is 98 cm. dus in totaal 10 bolletjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_83061115
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

in de afgankleed deze, [ afbeelding ]

wat ik gemaakt heb zijn 2 bolletjes catania per kleur verwerkt.
doorsnede is 98 cm. dus in totaal 10 bolletjes
Mooie kleuren ook!

Ik denk dat ik gok op een bolletje of acht van het volgende spul:

http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/paris-roze-20.asp

Is uit het standaardassortiment, dus kan ik altijd bijbestellen.

(En dan verschillende kleurtjes)
pi_83061423
Ik heb mijn zusje al gedreigd dat ik zo'n wc-rolhoedje voor haar nieuwe auto ga maken, in truttige pastelkleurtjes. Doe ik er ook een hoes voor een tissuedoos bij, en een gordelbeschermer, een stuurhoes en een hoesje en hanger voor de binnenspiegel. Iemand nog meer ideetjes?

Ben de Peppyscarf aan het haken, heerlijk meeneemprojectje en voor tijdens de voetbal, niet nadenken, gewoon doorhaken.

Volgens de mensen op Ravelry is Drops Paris wel erg splijtgevoelig hoor.
pi_83062127
Doedezemaar: gehaakte wc-rol-hoesjes klinken wel heel erg leuk en fout tegelijk! Ga deze zomer een weekje kamperen, dus misschien dat ik me er ook aan ga wagen

Arual: ik zou inderdaad op de gok wat bestellen, en dan naderhand eventueel iets extra bijbestellen.

Ik heb nu hetzelfde 'probleem' met m'n Giant Granny's-project van Drops Eskimo: drie bollen wit te weinig... er zit weinig anders op dan op de fiets naar de wolwinkel in Nieuwpoort (20km), of online bijbestellen. Ik wacht nog op mooi weer, dan kan ik op de fiets en bespaar ik de verzend-/reiskosten
pi_83064201
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:45 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb effe de site gecheckt... nog 3 personen moeten hun lootje invullen, dan kunnen we los!
Troel, B.ertha, Ophelia en -sabine- (die laatste heb ik net gepmt met uitleg).. .
pi_83064439
Jeuj de swap komt dichterbij
  zondag 20 juni 2010 @ 18:33:47 #158
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83064695
ik hoorde van iemand die er ook mee haakt dat 't splijten redelijk meevalt bij drops paris. 't is wel haaknaald 5, arual! (omdat je 't had over 4, dacht ik, ik meld 't even). drops muskat vind ik wel behoorlijk splijtgevoelig.
in de haak.
pi_83066517
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:33 schreef trui het volgende:
ik hoorde van iemand die er ook mee haakt dat 't splijten redelijk meevalt bij drops paris. 't is wel haaknaald 5, arual! (omdat je 't had over 4, dacht ik, ik meld 't even). drops muskat vind ik wel behoorlijk splijtgevoelig.
Ja, maar het is in ieder geval groter dan 3 of 3,5. Als ik dat doe, dan ben ik een jaar bezig, want ik ben nog steeds traag.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:56:50 #160
52016 Lyssa
music <3
pi_83067684
Ik ben zo benieuw voor wie ik iets moet maken

Wow, wat een gave deken Ynske, wat een werk

Mijn vosje voor collega is klaar:
  zondag 20 juni 2010 @ 20:01:09 #161
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83067867
Al weer zoiets schattigs. Je zal het maar bedenken, een vosje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 20 juni 2010 @ 20:09:15 #162
52016 Lyssa
music <3
pi_83068247
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:01 schreef YPPY het volgende:
Al weer zoiets schattigs. Je zal het maar bedenken, een vosje.
Het was een verzoekje van een collega en op Ravelry is alles wel te vinden Het patroontje had echter geen snorharen, maar dat is toch wel nodig voor een vosje
pi_83068377
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:56 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben zo benieuw voor wie ik iets moet maken
  zondag 20 juni 2010 @ 20:40:42 #164
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83069728
lyssa wat snel! en hij is echt supergoed gelukt zeg!
in de haak.
pi_83069921
wat een schatje Lyssa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83070016
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik ook!!

Ik vind het vosje schattig! Ik ga ook nog even aan de haak haha, nieuw projectje, weet nog niet wat het wordt.
  zondag 20 juni 2010 @ 20:50:22 #167
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83070194
en hup troel, b.ertha & ophelia, insturen dat lootje!
in de haak.
pi_83070255
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:50 schreef trui het volgende:
en hup troel, b.ertha & ophelia, insturen dat lootje!
Ik ben er net mee bezig Done.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ophelia_ op 20-06-2010 21:04:35 ]
pi_83070270
spannend hoor die swap, ik ga jullie in de gaten houden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83071089
Lyssa, jij haakt echt supersnel! Visje en vosje zijn schattig en erg mooi!
Stefanie, je muisje! Leuk ook, die ketting die ze om heeft!

Cactus voor m'n tante is af!

De meesten van jullie zullen hem wel herkennen uit het boekje van Ana Paula Rimoli
Ik heb het potje een beetje aangepast, vond het een beetje vreemd om de cactus in het potje te naaien, terwijl zowel de grond als de rand van het potje uit 60 steken bestaat, en je ze dus net zo goed aan elkaar kunt haken. Ben erg tevreden met het resultaat!
Het potje ziet er een beetje bobbelig uit, omdat ik er van die korrels in heb gedaan (in een afgeknipte panty!), want hij bleef niet recht op staan

Mijn oom is aankomend weekend ook jarig en ik wil voor hem de andere cactus uit het boekje haken zodat ze er samen twee hebben
Maar ben nu eerst bloemetjes van attic24 aan het haken In rood-wit-blauw, en dan doe ik ze met een oranje lintje op een haarknipje voor m'n zusje, nichtjes en mij

Bijna lootjes trekken! Ben benieuwd voor wie ik wat mag gaan haken! Spannend!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:11:11 #171
52016 Lyssa
music <3
pi_83071322
Ohh! Die cactus is ook erg goed gelukt! Wow! Potje is prima! Wat voor korrels heb je erin gedaan om hem stevigheid te geven? Dat werd ook geadviseerd bij het vosje, maar ik had niets in huis.

Ik ben nu bezig met een varkentje en een katje, Katje moet even snel af, dus die ben ik nu mee bezig.

Swap, swap, swap! Invullen dames

Bedankt voor de complimentjes! In het weekend heb ik alle tijd, dus vlieg ik er doorheen met mn haakwerkjes
pi_83072108
Dank voor het compliment!

Uhm, zulke korrels:

Ik heb ze zelf via koekeridoo besteld, maar ik zag dat ze daar niet meer op de site staan.
Ze zijn erg handig, maar je moet ze wel in een soort binnenzakje doen, anders werkt het niet zo goed
Oude (gewassen! ) panty's zijn ideaal

Heb in het weekend meestal ook wel aardig wat tijd, maar wat moeite met verdelen
PS3-en en haken kan helaas niet tegelijk. Maar nu ik eindelijk een DVD-speler (de PS3) op m'n tv heb aangesloten kan ik ook lekker films en series in bed kijken En dan kan ik wel tegelijkertijd haken!
Mijn zusje heeft Lost seizoen 1 t/m 5 op DVD, die wilde ik altijd al eens zien!

Soms neem ik m'n haakwerkje mee naar het werk, voor in de pauze. Heb een uur pauze, dus is wel fijn om dan iets te doen te hebben. En als ik niet alleen zit kan ik ondertussen gewoon lekker kletsen

[ Bericht 36% gewijzigd door Yachiru op 20-06-2010 21:31:55 ]
pi_83072238
Thx Yachiru, vriendin was er blij mee, vond hem lief. Alleen vond ze hem te groot, want die kon niet naast octo hangen in de auto (octo is een klein octopusje dat ik had gehaakt)

Ik vind je cactus trouwens lief! Ik wou hem ook net gaan haken maar heb mijn oogjes nog niet in huis, ze zijn besteld dus ik wacht even. Ben bezig met een lavender bunny, er is een jongentje geboren in mijn vriendenkring dus geef ik dit nu maar hihi Vind ze wel nog leuk om te haken dus ben k daar net mee begonnen :-) En besluit ik om hem niet te gaan geven, dan verkoop ik hem wel of zet ik hem bij de rest
pi_83072607
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:27 schreef StefanieV het volgende:
Thx Yachiru, vriendin was er blij mee, vond hem lief. Alleen vond ze hem te groot, want die kon niet naast octo hangen in de auto (octo is een klein octopusje dat ik had gehaakt)

Ik vind je cactus trouwens lief! Ik wou hem ook net gaan haken maar heb mijn oogjes nog niet in huis, ze zijn besteld dus ik wacht even. Ben bezig met een lavender bunny, er is een jongentje geboren in mijn vriendenkring dus geef ik dit nu maar hihi Vind ze wel nog leuk om te haken dus ben k daar net mee begonnen :-) En besluit ik om hem niet te gaan geven, dan verkoop ik hem wel of zet ik hem bij de rest
Owja, dat is wel lastig want je moet de oogjes er al vrij snel in zetten hè.
Het is zooo leuk om zelf gehaakte dingetjes weg te geven
pi_83072725
Ja altijd leuk om dan mensen blij te zien Heb de smaak te pakken hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')