Waarom twijfel je m@x?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik wel, maar nu twijfel ik weer. MIsschien moet ik toch maar tot de volgende swap wachten
Omdat ik al maanden niet gehaakt heb en omdat ik bang ben dat ik meedoe, maar het niet op tijd afkrijg ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef Ilske het volgende:
[..]
Waarom twijfel je m@x?
Wat willen jullie allemaal op het "lijstje" zien? Moet ik wat dingen over mezelf vertellen (werk/hobby's/leeftijd/kids oid) of gaat het vooral om kleurtjes/soorten haaksels/soorten garen?
WATERMELOEN!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb zoveel projecten dat ik toch wel wat laat zien
Ik had dus viltwol gekocht en die man zei dat het de helft zo klein zou worden, dus als ik met 8 haakte, dat het dan 4 zou worden. Dat was de goede maat, dus heb netjes gedaan wat er in het patroon stond en in de wasmachine gedaan, krimpt het maar 40% ofzo... Dus nu heb ik een pannenonderzetter ipv een gewone onderzettenKan wol tegen hitte?
![]()
[ afbeelding ]
En een beessie erbij voor de grootte
En ik heb een Crobotje gemaakt
[ afbeelding ]
mijn regenboogproeflapje is uitgegroeid tot een das. Die nu rafelt, maar daar vind ik nog wek wat op.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef trui het volgende:
das?
de ondermouw is zegmaar t stukje onder de oksel bestaande uit die 9 lossen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:42 schreef trui het volgende:
erg leuke vis, lyssa!
ynske, ik vind 't ook wat onduidelijk, bijvoorbeeld wat ze precies bedoelen met 'ondermouw'.
ow tipquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Hoothoot, leuk kussen weer, maar ik ben het met je eens dat het beige niet zo mooi is... dat knallende wat dat witte had bij je vorige kussen vond ik mooier.
Nijntje, wat een mooi vliegtuig en die schildpadjesMooi hoor!
Ynske, ik heb je nog effe toegevoegd!
Swap-Stand-van-zaken:
[..]
dus 't is een erg kort mouwtje?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
de ondermouw is zegmaar t stukje onder de oksel bestaande uit die 9 lossen.
er is zegmaar al een begin van de mouw gecreeerd. waaraan nu de mouw (een lange) gemaakt wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |