Nee, prulletjes only. Muren blijven wit, commode is wit en bedje is wit... Dus ik moet nog iets met kleur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:37 schreef Orea het volgende:
Ik zou voor Roze Oranje gaan, maar Ioranje!
Waarvoor is het, de muren?
Ik weet niet hoever je teruggelezen hebt in dit topic maar uhm, vind je vrouw ook dat jullie er helemaal klaar voor zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef Tazz het volgende:
Het gaat ineens hard hier... Zijn we toch langzaam (nou ja, langzaam... met een paar vroegelingen) de Top 10 binnen gekropen.
Nog ruim 5 weken..
Kamertje zo goed als klaar (ik zal binnenkort weer wat foto's spammen), de vrouw heeft verlof. We zijn er helemaal klaar voor.
Je bedoelt over opruimen enzo??quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je teruggelezen hebt in dit topic maar uhm, vind je vrouw ook dat jullie er helemaal klaar voor zijn?
Tazz heeft misschien ook röntgen-ogen
hehe heb ik t toch weer verkeerdquote:
Dat vond ze zeker heel bijzonder?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef huuphuup het volgende:
Tico ik zou voor roze-rood gaan!![]()
en over gewichten, ik was 4100 gram bij 40 + 10 en mijn lief was 3300 bij 38 weken. Mijn schoonmoeder was er van overtuigd dat Amélie een kleintje zou zijn 'want dat was B. ook'. Ze had alleen niet in gedachten meegenomen dat zo'n beebje gewoon doorgroeit natuurlijk als ie langer blijft zitten dan 38 weken (en hard ook!)
Uiteindelijk was ze 3765 gram bij 41 weken. Ze heeft maat 50 best lang gedragen nog en 56 was zeker in het begin écht te groot.
Ze vond haar extreem groot en spekkigquote:
En de hormonen van je vrouw hebben daar ook geen last van?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:04 schreef Tazz het volgende:
[..]
Je bedoelt over opruimen enzo??
Kamertje moet nog wel een keer stofgezogen worden enzo, maar ik heb begrepen dat mijn schoonmoeder dicht nog een keer komt doen...![]()
En er zijn nog steeds wat klusjes in en om het huis maar niets waar de baby last van heeft. Als deze morgen geboren wordt heeft het een piekfijn kamertje (nog zonder gordijnen, maar wel een rolgordijn.. )
En een kapotte kut.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef pessie het volgende:
Tico ik zou voor roze-rood gaan!
Bevallen zal vast niet leuk zijn als je al een tijdje bezig bent, maar er komt een einde aan en dan hebben we een baby! Nou ja, zie wel.
Mag vanmiddag weer naar de vk. Ben 2 weken geleden nog geweest, voelt zo raar dat ik nu alweer heen moet... In 34 weken zwangerschap is dat "al" de 2de keer dat ik alleen ga. Had ik vantevoren echt niet verwacht, had gedacht veel vaker alleen te gaan. De afspraak voor volgende keer staat al gepland, dan gaat manlief weer mee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |